abonnement Unibet Coolblue
pi_197943193
Ja toch?

Met het uitkomen van de Legendary edition besef ik me weer wat een kneitergoede wereld BioWare heeft neergezet, daar hoort toch gewoon een tv-serie of filmtrilogie bij? Ook het verhaal van Andromeda heeft ontzettend veel potentie, wat nog grotendeels onbenut is.

Dit topic is voor wishful thinking en om geruchten te plaatsen. Ik zou een verhaal met een gewicht als Mass Effect denk ik het liefst bij HBO zien
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_197943242
Als het gebeurt sowieso een serie met meerdere seizoenen.
Je kunt dat verhaal niet in drie films proppen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 11 februari 2021 @ 13:11:44 #3
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_197943263
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:07 schreef Ruse het volgende:
Dit topic is voor wishful thinking en om geruchten te plaatsen. Ik zou een verhaal met een gewicht als Mass Effect denk ik het liefst bij HBO zien
Het is weer een hele tijd geleden dat ik de trilogy heb gespeeld, maar er is inderdaad een goudmijn aan lore die kan worden gebruikt voor verhaallijnen, zij het voor games of series. De Geth/Quarians saga, de Krogan Rebellions.. En zo zijn er nog ontelbare gave verhaallijnen die los kunnen worden gefabriceerd.

Vandaar dat ik ook niet snapte dat ze bij Andromeda de resetknop hebben ingedrukt en zijn gestart met een compleet nieuw begin. Zoveel cultuur, geschiedenis en characters die ze ongebruikt laten.

Daarnaast lijkt de Legendary editie me geweldig, maar zolang het einde en de final bossfights in #2 en #3 niet worden aangepast sla ik hem toch over.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_197943277
Meh, het leukste aan Mass Effect vond ik dat je als speler zelf zoveel kon bepalen, zowel qua karakters al qua verhaal. Als dat voor een tv serie of film allemaal ingevuld wordt door iemand anders is het vast minder leuk.
  donderdag 11 februari 2021 @ 13:14:47 #5
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_197943298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:13 schreef Farenji het volgende:
Meh, het leukste aan Mass Effect vond ik dat je als speler zelf zoveel kon bepalen, zowel qua karakters al qua verhaal. Als dat voor een tv serie of film allemaal ingevuld wordt door iemand anders is het vast minder leuk.
Er zou een 'Bandersnatch' achtige Netflix Original van kunnen worden gemaakt. :) Een filmserie met meerdere keuzes.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_197943397
zou kunnen, maar ik vind de lore van mass effect sterker dan het feit dat je zelf veel dingen kunt kiezen, dat werkt supergoed voor een spel omdat iedereen dan een unieke ervaring heeft en heel betrokken is bij het spel

de first contact war
de rachni wars
de krogan rebellions
de genophage
het upliften van beschavingen door de reapers
er is zoveel om iets mee te doen, zoveel diepgang ook
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_197943450
Op zich inderdaad meer dan genoeg basis voor een serie inderdaad, hoewel de verstokte fan het nooit goed genoeg zal vinden, Mass Effect dankt zijn status ook wel aan het feit dat het niet lineair is in plotverloop, de speler is doorslaggevend.

Als ze dit eerder doen dan een Fallout-serie word ik wel woest :(
-nee-
  vrijdag 12 februari 2021 @ 11:56:13 #8
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_197962485
The Geth is in ieder geval al mooi weergegeven in de 'Lost in Space' serie:
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_197962517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:56 schreef Kaizen_ het volgende:
The Geth is in ieder geval al mooi weergegeven in de 'Lost in Space' serie:
[ afbeelding ]
Die serie had zoveel mooier kunnen zijn dan wat het geworden is :{
-nee-
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:00:00 #10
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_197962532
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Die serie had zoveel mooier kunnen zijn dan wat het geworden is :{
Couldn't agree more. Seizoen 1 vond ik nog best aardig, maar na 2 afleveringen van seizoen 2 ben ik afgehaakt. Het kinderlijke en 'Disney-gehalte' werd me even teveel.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_197962541
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:00 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Couldn't agree more. Seizoen 1 vond ik nog best aardig, maar na 2 afleveringen van seizoen 2 ben ik afgehaakt. Het kinderlijke en 'Disney-gehalte' werd me even teveel.
Wel mooi gemaakt :Y
-nee-
pi_198073076
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Wel mooi gemaakt :Y
ik vind Lost in Space ook één van de betere sf-series momenteel

ben nu in the Expanse bezig, maar dat oogt toch wel wat cheap nog, B-acteurs enzo
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_198086824
Van een dergelijke serie heb ik ook wel regelmatig gedroomd. Ik zag het ook wel zitten om a la Star Trek een korte "mirror universe" saga erin te verwerken. De vrouwelijke versie van Shephard met die semi-Termimator look die je in deeltje twee kreeg als je de 'evil' keuzes maakte. Een aantal alternatieve crew-leden, Morinth (ipv Samara), Kai Leng en dlc characters Zaeed en Kasumi en een Collector oid. (en misschien zelfs Saren en Benezia die nog leven).

[ Bericht 4% gewijzigd door Cockwhale op 18-02-2021 23:05:45 ]
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:07:09 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198087039
quote:
99s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:00 schreef Ruse het volgende:

[..]

ik vind Lost in Space ook één van de betere sf-series momenteel

ben nu in the Expanse bezig, maar dat oogt toch wel wat cheap nog, B-acteurs enzo
Kijken hier ook erg uit naar het derde en laatste seizoen van Lost in Space.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 00:51:25 #15
458679 Ruse
Super, man
pi_198210904
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  vrijdag 26 februari 2021 @ 01:00:16 #16
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198210990
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:26 schreef Marsenal het volgende:
Op zich inderdaad meer dan genoeg basis voor een serie inderdaad, hoewel de verstokte fan het nooit goed genoeg zal vinden, Mass Effect dankt zijn status ook wel aan het feit dat het niet lineair is in plotverloop, de speler is doorslaggevend.

Als ze dit eerder doen dan een Fallout-serie word ik wel woest :(
Fallout serie zou wel gigantisch zijn ja.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  dinsdag 9 maart 2021 @ 02:08:15 #17
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_198404195
quote:
99s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:00 schreef Ruse het volgende:

[..]

ik vind Lost in Space ook één van de betere sf-series momenteel

ben nu in the Expanse bezig, maar dat oogt toch wel wat cheap nog, B-acteurs enzo
Lost in Space is wel weer héél erg voorspelbaar.
The Expanse heeft een veel beter verhaal, al is Holden inderdaad niet echt een super acteur.
Amos daarentegen maakt enorm veel goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')