SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat mag jij vindenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfde veel te dure rommel, immers zelfde merk
geen ideequote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die van Mana mana Tu duu dududu?
Ik had er gelukkig al spul voor en hij zit nog niet compleet onder, dus hopelijk ben ik een echte uitbraak voor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fingers crossed.
1 plant laat wel wat bladeren hangen omdat ik hem ind e sneeuw heb gezet toen ik de pot aan het schoonmaken was
en die varens zijn sowieso afgeschreven. dusja..
Maar goed wil ook nog een en ander voor op mn balkon. Dit weekend ff mn Japanse esdoorns bij m'n ouders ophalen.. Maar voor balkon wacht ik wel tot de groenevingerwinkel open is. dan haal ik gelijk potgrond en verpot ik alles ook effe.
doen danquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
zou bijna nog overwegen een switch aan te schaffen.
Doooee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
Ik zou hier de hele tijd afkukelen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)ige-bruin-s89305615/
Zo eentje, en dan nog met een hoekelement en een extra los element om een hoekbank te maken
Wat kost zo'n ding?quote:
@Budapestenaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doooee.
Click en collect, jeweetz.
Ik ook, maar vind het echt te duurquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
Ah!quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had er gelukkig al spul voor en hij zit nog niet compleet onder, dus hopelijk ben ik een echte uitbraak voor.Ze zijn er ook wel gevoelig voor, die droge lucht binnen helpt niet en het is niet heel makkelijk om dat omhoog te krijgen.
Misschien moet ik 'm inpakken.
Gelukkig staan ze ver bij de rest vandaan.
Ik heb in één spel al 300+ uur zitten geloof ik. Kosten per uur zijn een schijntje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind het echt te duur
dan maar geen hitachi magic wand kopenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind het echt te duur
Leuk!quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
@:ijsdraakje
@:haags
@:kwiwi
@:engine
@:liesje1979
@:ygritte
vanavond 20u kartgenot
ligt er aanquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoe snel zou je antwoord van de klantenservice van een bedrijf kunnen verwachten? Is vijf dagen lang genoeg om te gaan mekkeren?
Ja vind ik welquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoe snel zou je antwoord van de klantenservice van een bedrijf kunnen verwachten? Is vijf dagen lang genoeg om te gaan mekkeren?
Bij een normaal bedrijf wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me dus af of ik er ook zoveel uur in zal steken. Met de Wii ben ik toen ook tijdenlang zoet geweest, maar toen had ik minder werk en ook nog geen Netflix.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb in één spel al 300+ uur zitten geloof ik. Kosten per uur zijn een schijntje.
Animal crossing?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb in één spel al 300+ uur zitten geloof ik. Kosten per uur zijn een schijntje.
Ja, heb ik ook wel, maar dat voorkomt nu vooral dat het niet verder daalt. Ik krijg ook een mopperende Joop als ik 'm te lang aan laat staan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah!
ja ik heb een luchtbevochtigerhelpt ook tegen bloedneus genot
Oké, heb net al een herhaalmailtje gestuurdquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij een normaal bedrijf wel.
Meeste hebben toch wel het fatsoen om binnen maximaal 48 uur te reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |