Hij zit in mekaar en ik zit eropquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat ziet er echt uit als een goede wegzakbank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag ik hopen voor die prijs ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
je krijgt een whopping tien (!) kussentjes erbij
Ben er bang voorquote:
Er waar moet je dan gaan zitten?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij zit in mekaar en ik zit eropJe krijgt een whopping tien (!) kussentjes erbij
Thanksquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
Fijn dat de eerste dag goed is bevallen Aoibhin
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij zit in mekaar en ik zit eropJe krijgt een whopping tien (!) kussentjes erbij (en daarvoor hoef je niet eens naar de Bijenkorf er recht tegenover). Daar moet ik nog 'strategie' voor bedenken
Misschien vind ik hem wel fijner zitten met twee kussens minder, maar daar kom ik vanzelf wel achter
Ziet eruit als een heel fijne leuke bankquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij zit in mekaar en ik zit eropJe krijgt een whopping tien (!) kussentjes erbij (en daarvoor hoef je niet eens naar de Bijenkorf er recht tegenover). Daar moet ik nog 'strategie' voor bedenken
Misschien vind ik hem wel fijner zitten met twee kussens minder, maar daar kom ik vanzelf wel achter
Netjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze kopen, ik heb nouja had een gewone kapstok met schroeven vastgemaakt aan die muur, maar die muur is net een Amerikaans muurtje waar de kapstok al 2 keer vanaf is gevallen, dan maar zo, en ook nog ruimte voor schoenen
Oh heel tof zoquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze kopen, ik heb nouja had een gewone kapstok met schroeven vastgemaakt aan die muur, maar die muur is net een Amerikaans muurtje waar de kapstok al 2 keer vanaf is gevallen, dan maar zo, en ook nog ruimte voor schoenen
Ohh hemels lijkt me datquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Deze lijkt me wel chill, hebben mijn vriend en ik allebei zo'n liggedeelte, nu hebben we er maar één.
[ afbeelding ]
Maarja, behoorlijk duur. /is skeer
quote:
Ja, daarom heb ik ook best even getwijfeld voor ik deze bestelde. Voor een Ikeabank is ie best duur, maar ik vond hem wel fijn zitten/hangen. Ik had ook al een paar backupbanken uitgezocht die goedkoper zijn, maar uiteindelijk dus toch voor deze gegaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor die prijs ja.
Normaal ben ik ook niet zo van de extra kussens en leg ik die liever aan de kant, maar nu horen ze echt bij de bank en vind ik het primaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er waar moet je dan gaan zitten?
Soortgelijk ding heb ik ook al eens met interesse bekekenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik schrok ook wel even toen ik het weer op de foto zagquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:19 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Betere verkoper dan Finkers!
Maar ik vond het ook wel heftig veel kussens op de foto ja
Als je toch al een nieuwe bank moet hebben... hoeveel duurder is deze dan ten opzichte van de eerstvolgende goede optie? Want eigenlijk is alleen dat het verschilquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Deze lijkt me wel chill, hebben mijn vriend en ik allebei zo'n liggedeelte, nu hebben we er maar één.
[ afbeelding ]
Maarja, behoorlijk duur. /is skeer
The answer is B you fuckin buffoon!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef H_T het volgende:
Ik zag net op de BBC dat Gordon Ramsay een spelprogramma gaat presenteren
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoor net dat m'n oma positief is getest op corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |