abonnement Unibet Coolblue
pi_197954252
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja is zo, maar had bedacht dat ik nog wel 2 maanden zou wachten. _O-
Ik heb al 2x spiraal plaatsen gehad dus dat vind ik gelukkig niet heel eng.
Ik nog nooit. En ik heb wel een HA die niet per se onaardig is, maar wel een type is dat gepiep niet echt duldt geloof ik :P
Nouja, als ze maar kundig is. Komt het vast goed. Veel beroerder dan vanmiddag zal ik me denk ik niet snel voelen :')
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:31:52 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197954281
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij aten net andijviestamppot met Librije-ballen :9~ Het was weer heerlijk. Ideaal om die vallen in de vriezer te hebben.
2/3 Zak andijvie is nu op, nog 2 1/3 te gaan :D
Hoeveeellll??
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:33:48 #253
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197954328
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik nog nooit. En ik heb wel een HA die niet per se onaardig is, maar wel een type is dat gepiep niet echt duldt geloof ik :P
Nouja, als ze maar kundig is. Komt het vast goed. Veel beroerder dan vanmiddag zal ik me denk ik niet snel voelen :')
Oh ja dat is wel minder.
Ik ga dus naar het vrouwencentrum :')
Klinkt echt heel blijf van mijn lijf. Maar goed dat was goedkoper dan in het ziekenhuis en wel met echo. Die heeft de huisarts weer niet.
pi_197954336
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jezus TV? :D

Ik ben trouwens wel klaar met deze week, ondanks dat ik geen werkdagen meer ken, mag het van mij wel weekend worden. Of gewoon maart ofzo, dit is niet mijn maand. :{w
Onze guilty pleasure is kijken naar de religieuze televisiezender Family7 :@ Het is echt hilarisch. Zo ontzettend slecht. Dan gaan ze jezusliedjes playbacken BZN stijl enzo. En er is een dominee-achtig figuur en die heeft 'amen' als stopwoord. Amen kan eens statement, een uitroep of een vraag zijn. Of iets dat je amen er gewoon random tussendoor gooit.

Kusje op je maand :*
Spoilers!
pi_197954372
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoeveeellll??
Ik kreeg drie zakken bij dat groentekraampakket. Het gaat overal door deze week.
Spoilers!
pi_197954417
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh ja dat is wel minder.
Ik ga dus naar het vrouwencentrum :')
Klinkt echt heel blijf van mijn lijf. Maar goed dat was goedkoper dan in het ziekenhuis en wel met echo. Die heeft de huisarts weer niet.
Ik heb eigenlijk geen idee of ze een echo hebben. Dacht wel laatst een echo-apparaat in de spreekkamer te zien staan.

Nouja, ik ga morgen bellen voor een afspraak (echt vet handig dat ik altijd max 3-4 dagen ongesteld ben, valt het einde precies in het weekend :') ) en ik zal het vast overleven. Of niet, maar dat lezen jullie dan vast wel in de krant.
pi_197954474
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Onze guilty pleasure is kijken naar de religieuze televisiezender Family7 :@ Het is echt hilarisch. Zo ontzettend slecht. Dan gaan ze jezusliedjes playbacken BZN stijl enzo. En er is een dominee-achtig figuur en die heeft 'amen' als stopwoord. Amen kan eens statement, een uitroep of een vraag zijn. Of iets dat je amen er gewoon random tussendoor gooit.

Kusje op je maand :*
_O-

Klinkt wel vermakelijk :D

En dank! Ja er zitten ook goede dagen/gebeurtenissen tussen hoor. Het ene moment loop ik te jubelen, het andere moment te janken. Het is echt verschrikkelijk en hoewel heus wel verklaarbaar en niet geheel onlogisch, wel irritant en vooral zo vermoeiend. :')
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:43:06 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197954596
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen idee of ze een echo hebben. Dacht wel laatst een echo-apparaat in de spreekkamer te zien staan.

Nouja, ik ga morgen bellen voor een afspraak (echt vet handig dat ik altijd max 3-4 dagen ongesteld ben, valt het einde precies in het weekend :') ) en ik zal het vast overleven. Of niet, maar dat lezen jullie dan vast wel in de krant.
Is ook niet nodig hoor. Zonder echo kan het ook gewoon goed.
En ik hoef deze keer niet tijdens ongesteld *O* dat vond ik zo ongemakkelijk.
pi_197954632
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

_O-

Klinkt wel vermakelijk :D

En dank! Ja er zitten ook goede dagen/gebeurtenissen tussen hoor. Het ene moment loop ik te jubelen, het andere moment te janken. Het is echt verschrikkelijk en hoewel heus wel verklaarbaar en niet geheel onlogisch, wel irritant en vooral zo vermoeiend. :')
Da’s toch ook logisch dat je niet alleen maar blij bent? Je toekomst is toch vrij plotseling anders geworden, da’s even wennen. En dan is februari toch al een stomme maand
We have far more in common than that which devides us..
pi_197954647
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Is ook niet nodig hoor. Zonder echo kan het ook gewoon goed.
En ik hoef deze keer niet tijdens ongesteld *O* dat vond ik zo ongemakkelijk.
Ja ik sta ook niet echt te springen, dus ik vind maandag in die zin dan wel weer prima. Maar hoop dat het dan niet moeilijker gaat. (Het zal ook weer niet gelijk potdicht zitten denk ik...)
pi_197954849
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:56 schreef Candaasje het volgende:
Mijn pakketje van IKEA werd ipv van maandag ook zojuist geleverd (door Red je Pakketje. Ik dacht eerst dat het een soort spam was, want redelijk vage mail zonder enige verwijzing naar IKEA. Maar de laden staan nu wel in de gang, dus het zal wel :D )
Dus ik zou ook nog even afwachten i.v.m. sneeuw en daardoor ontstane achterstanden/vertragingen. :)
Ik wacht nog even.. (Al was DHL hier dus vanmorgen doodleuk wel met -andere- pakketjes..)

quote:
Vandaag dagje Posbank gedaan. Was erg mooi O+
Die was toch afgesloten, stond er in de kranten, ivm niet afstandhouden en massale toestroom?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197954887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s toch ook logisch dat je niet alleen maar blij bent? Je toekomst is toch vrij plotseling anders geworden, da’s even wennen. En dan is februari toch al een stomme maand
Ja, ik moet zeggen dat ik toen ik de beslissing nam, een positiever beeld had van mijn toekomstplannen. De wereld lag weer open. Op dit moment blijken er iets meer beren op de weg te staan, zitten en liggen dan ik verwacht had. Dacht ik dat ik door de studie vastzat, blijk ik het in NL toch ook nog behoorlijk te zitten. Dat valt toch even viezer tegen dan gedacht. En ik ben zo hormonaal als de pest, dus dat helpt ook niet mee. :p
pi_197954904
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik wacht nog even.. (Al was DHL hier dus vanmorgen doodleuk wel met -andere- pakketjes..)
[..]

Die was toch afgesloten, stond er in de kranten, ivm niet afstandhouden en massale toestroom?
Geen idee, misschien in het weekend? Het was nu niet heel druk. Ook niet uitgestorven, maar geen honderden mensen. Er was één parkeerplaats(je) open bij het bezoekerscentrum waar wij startten. De ander was wel afgesloten.
pi_197955230
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, ik moet zeggen dat ik toen ik de beslissing nam, een positiever beeld had van mijn toekomstplannen. De wereld lag weer open. Op dit moment blijken er iets meer beren op de weg te staan, zitten en liggen dan ik verwacht had. Dacht ik dat ik door de studie vastzat, blijk ik het in NL toch ook nog behoorlijk te zitten. Dat valt toch even viezer tegen dan gedacht. En ik ben zo hormonaal als de pest, dus dat helpt ook niet mee. :p
Lastig. Dooddoener natuurlijk, maar gewoon even over je heen laten komen? Makkelijk gezegd van mijn kant, maar jank lekker een eind weg en misschien is het ook goed dat je even flink afkickt van de afgelopen drukke jaren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_197955380
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lastig. Dooddoener natuurlijk, maar gewoon even over je heen laten komen? Makkelijk gezegd van mijn kant, maar jank lekker een eind weg en misschien is het ook goed dat je even flink afkickt van de afgelopen drukke jaren.
Ja doe ik ook wel, onder de douch even janken is wel lekker. (Jammer van die koppijn erna, maar hé, je kunt niet alles hebben ;) )
Maar ik wil gewoon zo graag verder, ik ben heel erg slecht in thuiszitten en dat doe ik al zo lang dat ik tegen de muren opvlieg. Wil gewoon weer iets om handen hebben, iets opbouwen, niet enkel op papier. Maar het komt nog niet helemaal lekker van de grond (logistiek is de grootste bottleneck merken we. Want er zijn echt wel leuke vacatures, maar op de langere termijn combineert het weer niet zo lekker met onze (woon)wensen, en ik wil eigenlijk wel eens ergens wat langer aan de slag dan 2-3 jaar. Oh en ik heb ook wel eisen qua type werk, misschien teveel voor dit moment :P )

Dus :')

Gelukkig zag ik Cas dan weer krabben in z'n oor gisteren O+ ( waar je blij om kunt zijn hè :D ), kreeg ik een ruime voldoende terug voor een vak waarvan ik dacht dat ik het verknald had en dat bekend staat als idioot moeilijk (niet dat ik er nog iets aan heb hoor, maar hey, mijn ego wel weer gestreeld. Zo zie ik het nu, op het moment dat ik het eerst zag sloeg de twijfels juist toe, janken joh ;( :@ ), en het nieuws dat de Ark dus een stage-adres is geworden vond ik ook echt heeeeel erg tof *O* . En de wandeling vandaag was prachtig. En ik ben reteblij met de kast. En de spreeuwen waren indrukwekkend. En mijn kotbazen zijn idioot. En ....

...afijn, je snapt hem. Ik stuiter dus echt voortdurend alle kanten op en ik weet niet wat ik er mee moet :+
pi_197955509
...afijn, je snapt hem. Ik stuiter dus echt voortdurend alle kanten op en ik weet niet wat ik er mee moet :+

Gewoon accepteren dat het nu even zo is, niets overhaast doen. Ik begrijp dat je verder wil, maar stel dat je daardoor een foute beslissing neemt. Is er niet iets van vrijwilligerswerk wat je kunt doen?

En de fijne dingen veel meer gewicht geven dan de niet fijne dingen. Plusjes tellen en minnetjes wegmieteren
We have far more in common than that which devides us..
pi_197955660
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
...afijn, je snapt hem. Ik stuiter dus echt voortdurend alle kanten op en ik weet niet wat ik er mee moet :+

Gewoon accepteren dat het nu even zo is, niets overhaast doen. Ik begrijp dat je verder wil, maar stel dat je daardoor een foute beslissing neemt. Is er niet iets van vrijwilligerswerk wat je kunt doen?

En de fijne dingen veel meer gewicht geven dan de niet fijne dingen. Plusjes tellen en minnetjes wegmieteren
Je hebt ook gelijk hoor, ik weet het.
Vrijwilligerswerk doe ik nu nog even bewust niet, want ik wil zoiets wel langer doen. (Maar heb ik wel over nagedacht, om als het niet wil vlotten wel te gaan doen)

Eerst maar eens een afspraak maken bij de DA met Nox, die heeft nog steeds last van kaalheid in d'r nek, misschien weet mijn eigen DA nog iets voor me :)
pi_197955885
Zow. Klaar met werk-werk voor vandaag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197956007
Lange dag fiets!
pi_197956033
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef fietsie het volgende:
Zow. Klaar met werk-werk voor vandaag.
Wauw, en je hebt nu vast nog geen weekend?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197956037
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:51 schreef Candaasje het volgende:
Lange dag fiets!
Ja en morgen eerste call alweer om 8:30 met de Eindbaas.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197956047
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wauw, en je hebt nu vast nog geen weekend?
Nope.. morgen 8:30 eerste call, 17:30 einde laatste call.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197956093
Ik hoop wel dat de garage morgen komt met een inruilbod op mn auto, dan kunnen we door met het vervangen ervan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197956167
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nope.. morgen 8:30 eerste call, 17:30 einde laatste call.
Ai. Ik zou je wel even mijn agenda van morgen aan jou willen geven. Maar aan de andere kant..heb jij zin om morgen 14x8 vergaderingen in te plannen met 3 timezones en heeeeel veel deelnemers
We have far more in common than that which devides us..
pi_197956228
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ai. Ik zou je wel even mijn agenda van morgen aan jou willen geven. Maar aan de andere kant..heb jij zin om morgen 14x8 vergaderingen in te plannen met 3 timezones en heeeeel veel deelnemers
Euh dan bel ik m'n blonde krullebol en schuif 't zo door :P
Ideaal zo'n managementassistente :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')