Van Trijp is ook geen slechte speler.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Konterman staat ze vandaag ook lekker te raken.
Is op de Challenge Tour ook al jaren een prima speler.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Konterman staat ze vandaag ook lekker te raken.
Is Gijsbert die autist ? Zoals iemand hier stelde...quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is Gijsbert die autist ? Zoals iemand hier stelde...
Maat van mij won daar ééns van op de Dutch Open, toen was hij ontzettend ziedend. Weigerde ook te tellen daarna.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Ah leuk Captain Jimmy doet ook mee met zijn Parkinson worp.
Hopen dat Nick Crouwel het nog ooit gaat proberen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Staat opeens 92 te gooien tegen onze Luc.
122 is hf volgens mij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag het in de snelheid niet, maar gooide Peters nou net 161 uit? Lekker... 95 gemiddeld
Ik kan mij herinneren dat ik daar ook op Euro tours altijd een tokkie entourage bij heb zien zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maat van mij won daar ééns van op de Dutch Open, toen was hij ontzettend ziedend. Weigerde ook te tellen daarna.
Er staat Das achterop zijn shirt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft Luc Peters al een bijnaam? @:mani89
Dat klopt wel aardig ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat ik daar ook op Euro tours altijd een tokkie entourage bij heb zien zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |