Hij heeft nog geen finale gehaald, want dan was hij er vandaag niet bij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
3 finales op rij voor Barney dus. Doet ie goed.
Edit: ohnee wacht, gisteren niet volgens mij
Die is al naar huis dus ik neem aan gewoon exit na overtreden regels.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toon heeft nog een kleine kans afhankelijk van wat ze doen met Koehoorn
mongooltjequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen finale gehaald, want dan was hij er vandaag niet bij.
is nog geen finale gespeeld ook hequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Vriendelijk dat jij jezelf even introduceert.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef maan_man het volgende:
[..]
Vriendelijk dat jij jezelf even introduceert.
Morgen het echte werk met Met, Soldier Gates.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Franz speert 95 gemiddeld, zo zie ik dat graag.
Klopt, op het moment dat ik wist welke 4 er door door waren ben ik afgehaakt. Ik dacht dat ze gewoon doorspeelde tot een dagfinale. Mijn fout.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:33 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
is nog geen finale gespeeld ook he
Luc Peters staat op mijn radar. Debiele worp en al.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen het echte werk met Met, Soldier Gates.
En ik zag ook een NDB-god in de lijst staan; Luc Peters.
Hoor jij ook dat geluid van een panikerende Rondewim omdat Sherrock?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luc Peters staat op mijn radar. Debiele worp en al.
Richardson is toch wel verrassend. Die stond in het online-gebeuren vreselijk te schroeien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Richardson, Menzies en Newton ook niet door de qualifier heen. Beetje treurig dit.
Ja, maar als je naar zijn gemiddeldes kijkt kan je moeilijk zeggen dat hij pech heeft gehad. Jammer, toch een van de leukere namenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Richardson is toch wel verrassend. Die stond in het online-gebeuren vreselijk te schroeien.
Ik snap dit stokpaardje niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoor jij ook dat geluid van een panikerende Rondewim omdat Sherrock?
Hier kan ik van winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |