abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8092992
De oplettende user heeft in SEX reeds opgemerkt dat schrijver dezes heden deze middag werd overvallen door een verstrekkend en nog niet ten volle te overzien inzicht. Pats, recht in mijn gezicht dit inzicht. Ineens wist ik dat ik vrouwen van mijn eigen leeftijd eigenlijk te oud vind...

Vòòr heden deze middag had ik hier nog nooit bij stil gestaan. Onbekommerd, het zonnetje in huis, beliep ik mijn levenspad. Nu voel ik mij ouder, niet noodzakelijkerwijs wijzer, maar wel een beetje verdrietiger. Eigenlijk ben ik nl. idd een beetje een groot kind. Een jongentje in een mannenlichaam. Kent iemand dit? Ik heb het iig even opgezocht. "Het Peter Pan-syndroom" noemt men dit in de vakliteratuur. Komt niet of nauwelijks voor bij vrouwen, wrs. omdat na het baren van hun eerste kind de hormoonhuishouding van de vrouw haar onverbiddelijk dirigeert naar een toestand van verantwoordelijkheidsgevoel die een man, behept met Peter Pansyndroom of niet, nimmer zal bereiken o.i.d. Ik citeer ook maar.

Anyway, nu ik dus de ontstellende vaststelling heb moeten doen dat ik een ouwe snoeperd ben geworden, voel ik ook dat het op 1 of andere manier tijd is geworden om mijn groene Peter Panpakje ook aan de wilgen te hangen... Zoals ik al zei ik ga een enorme psychologische barrière over.

Want een groot jongentje is natuurlijk niet partij voor een serieuze jongere vrouw. Ik moet voortaan leren vaderlijk en adviserend over te komen... Een schouder bieden waar dit nodig is... Sommige grapjes leren in te slikken... Niet meer voortdurend lopen (on)geinen met alle secretaresses, schoonmaaksters en afstudeersters... (Of juist wel?)

Kortom: met de vaststelling alleen zijn we er nog niet... Mijn vraag aan iedereen in dit forum is natuurlijk. Herkennen jullie deze veranderingen en hoe zijn jullie hier doorheen gekomen...

I´m back.
pi_8093033
Dan vind ik het 'Tinkerbell-syndroom' toch een betere benaming.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8093036
pffff, tja, tot de vaststelling kan ik nog meepraten maar dan gaat het ook mijn pet te boven (doh ben 19)...

ps. waarom 2 topics openen?

pi_8094486
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 20:18 schreef moredragons het volgende:
pffff, tja, tot de vaststelling kan ik nog meepraten maar dan gaat het ook mijn pet te boven (doh ben 19)...
Mooi inkijkje in je toekomst is dit topic dan hè...
quote:
ps. waarom 2 topics openen?
Om dit weer een ander, meer serieus, facet behandelt van die verschrikkelijke openbaring heden deze middag...
I´m back.
pi_8100023
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 21:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mooi inkijkje in je toekomst is dit topic dan hè...

Hehe, wie zegt dat het mij gaat overkomen?
pi_8100388
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
Want een groot jongentje is natuurlijk niet partij voor een serieuze jongere vrouw. Ik moet voortaan leren vaderlijk en adviserend over te komen... Een schouder bieden waar dit nodig is... Sommige grapjes leren in te slikken... Niet meer voortdurend lopen (on)geinen met alle secretaresses, schoonmaaksters en afstudeersters... (Of juist wel?)

Kortom: met de vaststelling alleen zijn we er nog niet... Mijn vraag aan iedereen in dit forum is natuurlijk. Herkennen jullie deze veranderingen en hoe zijn jullie hier doorheen gekomen...

Ik herken de gedachtengang maar moet bekennen dat ik zelf de transitie nooit gemaakt heb.

Waar hebben we het over? De bewuste overgang van kind naar volwassen zijn? Het is maar de vraag of je een dergelijke overgang bewust kan maken of misschien belangrijker: of je een dergelijke overgang wilt maken en ik denk dat het antwoord is: je maakt die overgang niet bewust. Je maakt die overgang omdat de omstandigheden je ertoe brengen.

Misschien kan je er bewsut voor kiezen om je pakje aan de wilgen te hangen maar als er geen aanleiding is behalve het idee dat het wel eens tijd is dan denk ik niet dat je er erg gelukkig van zal worden. Bovendien is er altijd nog die tussenweg, de combinatie van

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8100450
Niet doen hoor.. lekker aanhouden dat pakje..
Ik had hem ook op zolder in een kist gestopt en uiteindelijk heeft me dat alleen maar ongelukkiger gemaakt. Tegenwoordig draag ik hem lekker weer
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_8101649
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 12:35 schreef hoe-die-nie het volgende:
Niet doen hoor.. lekker aanhouden dat pakje..
Ik had hem ook op zolder in een kist gestopt en uiteindelijk heeft me dat alleen maar ongelukkiger gemaakt. Tegenwoordig draag ik hem lekker weer
Ik denk er toch ook sterk over na om mijn groene pakje niet aan de wilgen te hangen hoor... Toch zeker nog niet de eerstkomende 4 jaar. 45 is wel de oude mannen grens vind ik. Mogelijk rek ik die leeftijd weer op als ik hem bereik... We zullen wel zien... Ik bedoel als ik mijn groene pakje uittrek dan kan ik ook wel definitief stoppen met Fok!, vind ik... Wat jij?
I´m back.
pi_8102709
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik bedoel als ik mijn groene pakje uittrek dan kan ik ook wel definitief stoppen met Fok!, vind ik... Wat jij?

Hangen die twee dan voor jou zo erg samen? Fokken is toch niet alleen bedoeld voor jonge mensen? (tuurlijk is dat de doelgroep, maar t is toch onzin dat je daarom zou stoppen met fokken als je t leuk vindt?)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_8102967
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 15:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Hangen die twee dan voor jou zo erg samen? Fokken is toch niet alleen bedoeld voor jonge mensen? (tuurlijk is dat de doelgroep, maar t is toch onzin dat je daarom zou stoppen met fokken als je t leuk vindt?)

Nee, maar echt serieus is het ook weer niet...
I´m back.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 15:58:30 #11
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8103078
Onzin, mannen worden nooit volwassen, alleen ons speelgoed wordt duurder.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_8103103
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 15:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, maar echt serieus is het ook weer niet...

Haha. Ow
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_8103112
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Haha. Ow

O, dat wist jij nog niet...
I´m back.
pi_8103127
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 15:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Onzin, mannen worden nooit volwassen, alleen ons speelgoed wordt duurder.
Dan word je nooit directeur hoor als je niet volwassen wordt...
I´m back.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 16:04:25 #15
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8103149
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan word je nooit directeur hoor als je niet volwassen wordt...

Wehehehe, of juist wel !! Enne, eerst maar eens senior consultant worden
pi_8103170
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:04 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Wehehehe, of juist wel !! Enne, eerst maar eens senior consultant worden

Dan moet je nl. saai zijn... Ik ga binnenkort dan ook op een post-academische saaiheidscursus...
I´m back.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 16:10:22 #17
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8103223
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan moet je nl. saai zijn... Ik ga binnenkort dan ook op een post-academische saaiheidscursus...

Welnee, enthousiasme, verder kijken dan de gebaande paden etc... zijn juist ook hele goede eigenschappen, je moet het alleen kunnen combineren !
pi_8103251
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 16:10 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Welnee, enthousiasme, verder kijken dan de gebaande paden etc... zijn juist ook hele goede eigenschappen, je moet het alleen kunnen combineren !

Als je producten uitontwikkeld zijn verkiest men degelijke, saaie, het liefst gereformeerde mannen aan het roer... Ook in allerlei vormen van consultancy verkiest men degelijkheid boven enthousiasme, me dunkt...
I´m back.
pi_8104261
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ineens wist ik dat ik vrouwen van mijn eigen leeftijd eigenlijk te oud vind...
Vòòr heden deze middag had ik hier nog nooit bij stil gestaan. Onbekommerd, het zonnetje in huis, beliep ik mijn levenspad. Nu voel ik mij ouder, niet noodzakelijkerwijs wijzer, maar wel een beetje verdrietiger. Eigenlijk ben ik nl. idd een beetje een groot kind.
Maw: je bent zo oud als de vrouw die je vasthoudt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')