abonnement Unibet Coolblue
pi_197921006
Hey fokkers

Een vraagje voor zowel de man als vrouw. Ik zou graag een spannend avontuurtje willen maken van de seks als in, een beetje kinky.. Het lijkt me geweldig. Ik heb het zelf alleen nog nooit ervaren tijdens de seks. Mijn sekspartner heeft me bijv wel gechoked maar dat was alleen met zoenen tijdens voorspel (en dat beviel me goed). Hoe kan ik dit zelf rustig met hem opbouwen om de kinky richting op te gaan? En wat vinden de meeste mannen lekker op kinky gebied?

Help me out
pi_197921067
Bespreek het met hem zou ik zeggen. Of koop een bondagesetje en vraag hem dat te gebruiken.
Whatever...
pi_197921455
Misschien moet eerst de vraag zijn, wat vind jij zelf lekker en geil?

Hoe ver wil JIJ gaan?

Als je je eigen grenzen en "kinky-ness niveau" weet, dan kan je pas gaan kijken van goh wat wil de man dan en hoe ver wil hij gaan?

Ik zou zeggen, beetje bondage gaat niemand dood van, bal/gag in je mond, handen en voeten vast, neuken tot je wil klaarkomen en dan expres stoppen.
Smeken jij. (of ik wat dat betreft) :(

Maar in fantasieland lijkt dat geiler dan in het echt, denk ik. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 10-02-2021 11:02:12 ]
pi_197921580
Bijdragen zijn fijn, gewenst, maar het impliciete oordeel in de vorm van "glijen op je stoel" is daarvoor niet nodig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197921618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:58 schreef fietsie het volgende:
[warning] Bijdragen zijn fijn, gewenst, maar het impliciete oordeel in de vorm van "glijen op je stoel" is daarvoor niet nodig.[/warning]
Het is geen oordeel, ken haar een klein mini beetje.
Was ook niet zo bedoeld Fietsie!
pi_197921727
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is geen oordeel, ken haar een klein mini beetje.
Was ook niet zo bedoeld Fietsie!
Hahahaha klein mini beetje inderdaad, maarr je hebt gelijk. En thanks voor de tip. Ben alleen niet zo van seksspeeltjes halen zoals de gags en handboeien ofzo. Vind dat te awkward..
pi_197921752
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:09 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Hahahaha klein mini beetje inderdaad, maarr je hebt gelijk. En thanks voor de tip. Ben alleen niet zo van hele setjes halen. Vind dat te awkward..
Die bestel je gewoon! :D

En anders improviseren.
Touw kun je overal wel krijgen, of speelgoed handboeien, hell die heb ik zelfs in huis liggen wink wink.
Propje maken van je eigen slipje, maakt het ook weer lekker geil voor de man.
pi_197921775
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die bestel je gewoon! :D

En anders improviseren.
Touw kun je overal wel krijgen, of speelgoed handboeien, hell die heb ik zelfs in huis liggen wink wink.
Propje maken van je eigen slipje, maakt het ook weer lekker geil voor de man.
Okee oke klinkt wel nice idd 🤔 bedankt!
pi_197922101
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:09 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Hahahaha klein mini beetje inderdaad, maarr je hebt gelijk. En thanks voor de tip. Ben alleen niet zo van seksspeeltjes halen zoals de gags en handboeien ofzo. Vind dat te awkward..
De hele wereld draait om online tegenwoordig; het valt echt niemand op wanneer je dingen zo bestelt.
Er zijn online ook een aantal leuke (NL/BE) reviewers / reviewsters te vinden die toys in de praktijk op alle manieren zoals bedoeld gebruiken, en daarover hun mening geven.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197922740
Er bestaan zelfs Adventkalenders met speeltjes, zweepjes, handboeien e.d. , dus echt, de halve wereld doet het of droomt er in elk geval over ;)

En begin er gewoon eens over, dat je dat choken wel heel opwindend vindt, en dat je graag vaker de controle eens aan hem zou willen geven om te kijken hoe dat bevalt?
Veel mannen zijn daar wel voor in hoor, en zeker als hij het al een beetje uitprobeert tijdens het zoenen.
pi_197922947
Laat je vriend je sexueel overvallen
pi_197926485
Spanbandjes kopen
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:28:56 #13
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197927636
Ik heb hier nog een doos met seksspeeltjes liggen van een voormalig scharrel. Zitten best leuke dingen tussen, misschien moeten we die eens proberen.

Groet,
Verzorgde man in de bloei van zijn leven
Zeer aantrekkelijk
Intellectueel, maar bestiaal wanneer nodig

- Stuur me een DM voor het waarmaken van je dromen -
Beati pauperes spiritu
pi_197928673
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:09 schreef Candaasje het volgende:
Er bestaan zelfs Adventkalenders met speeltjes, zweepjes, handboeien e.d. , dus echt, de halve wereld doet het of droomt er in elk geval over ;)

En begin er gewoon eens over, dat je dat choken wel heel opwindend vindt, en dat je graag vaker de controle eens aan hem zou willen geven om te kijken hoe dat bevalt?
Veel mannen zijn daar wel voor in hoor, en zeker als hij het al een beetje uitprobeert tijdens het zoenen.
Ja ik heb hem al een aantal hints gegeven, dus ben benieuwd of hij het de aankomende keer gebruikt.. maar ik kan het er ook met hem over hebben ja. Het was ook meer de vraag of er een aantal kinky dingetjes zijn waarmee ik hem zelf kan verrassen. ☺
pi_197928684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:20 schreef hoechst het volgende:
Laat je vriend je sexueel overvallen
Als ik het hem vraag om te doen is het niet meer overvallen denk ik 🤔.. hoe kan ik ervoor zorgen dat het gebeurd door bepaalde hints?
pi_197928688
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef Moass het volgende:
Spanbandjes kopen
Wat zijn dat?
pi_197928702
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:28 schreef Academicus het volgende:
Ik heb hier nog een doos met seksspeeltjes liggen van een voormalig scharrel. Zitten best leuke dingen tussen, misschien moeten we die eens proberen.

Groet,
Verzorgde man in de bloei van zijn leven
Zeer aantrekkelijk
Intellectueel, maar bestiaal wanneer nodig

- Stuur me een DM voor het waarmaken van je dromen -
Ik ben niet op zoek naar iemand via dit topic om kinky ervaringen mee op te doen, maar bedankt.
pi_197928985
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:28 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Als ik het hem vraag om te doen is het niet meer overvallen denk ik 🤔.. hoe kan ik ervoor zorgen dat het gebeurd door bepaalde hints?
Ik vrees dat je er met een paar hints niet kom
pi_197929008
Wasknijpers op de schaamlippen, zweepje erover, lekker hoor.
pi_197929110
Klemmetje op de tepels.
pi_197929157
gagbal kopen, touw, vrouw knielend vastbinden, wijdbeens
pi_197929314
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:20 schreef hoechst het volgende:
Laat je vriend je sexueel overvallen
Ja, spelletje alsof je verkracht wordt, geil hoor.
pi_197929624
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:28 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Wat zijn dat?
Colsonbandjes
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197929916
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:28 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Als ik het hem vraag om te doen is het niet meer overvallen denk ik 🤔.. hoe kan ik ervoor zorgen dat het gebeurd door bepaalde hints?
Misschien kun je hem 'overvallen'. Een sublijst invullen en deze aan je vriend geven en zeggen dat hij je een keer moet verassen?
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:26:16 #25
53151 T42
Pinball Wizard
pi_197935511
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:19 schreef ladyy__ het volgende:
Hey fokkers

Een vraagje voor zowel de man als vrouw. Ik zou graag een spannend avontuurtje willen maken van de seks als in, een beetje kinky.. Het lijkt me geweldig. Ik heb het zelf alleen nog nooit ervaren tijdens de seks. Mijn sekspartner heeft me bijv wel gechoked maar dat was alleen met zoenen tijdens voorspel (en dat beviel me goed). Hoe kan ik dit zelf rustig met hem opbouwen om de kinky richting op te gaan? En wat vinden de meeste mannen lekker op kinky gebied?

Help me out
Brandmerken? Echt wurgen en electro. Vind ik als man leuk om te doe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')