abonnement Unibet Coolblue
pi_197919302
https://nos.nl/artikel/23(...)ehe-tot-reactie.html

quote:
De documentaire Framing Britney Spears heeft in de Verenigde Staten stof doen opwaaien. In de documentaire is er flinke kritiek op hoe de zangeres op jonge leeftijd in de media werd behandeld. Als gevolg daarvan spreken fans en beroemdheden zich voor Spears uit. Door de onlangs verschenen film kreeg Ivo Niehe op sociale media veel kritiek.

Een protestbeweging is zelfs nieuw leven ingeblazen: #Freebritney, klinkt het op sociale media. Aanleiding voor die hashtag is dat Spears al sinds 2008 onder curatele staat van haar vader Jamie. De rechter besloot dat de popster niet meer voor zichzelf kon zorgen na een publieke mentale zenuwinzinking. Ze schoor in de periode onder andere haar hoofd kaal en werd constant achtervolgt door de roddelpers. Uiteindelijk werd ze opgenomen in een psychiatrische kliniek.

Sindsdien gaat het beter met haar en heeft ze haar carrière weer opgepakt, maar haar vader is nog steeds haar bewindvoerder. Hij is aangewezen om voor haar te zorgen, omdat ze daar volgens een rechter zelf niet toe in staat is. James Spears kreeg zeggenschap over bijna alles wat van Britney is. Die regeling krijgt nu veel kritiek: hoe kan het dat een vrouw van bijna 40 jaar oud nog steeds onder dwangvoogdij van haar vader valt? Spears heeft dit de afgelopen jaren meerdere keren zonder succes aangevochten.

Framing Britney Spears, een productie van The New York Times, stelt dat Spears een slachtoffer is van een mannenwereld die misbruik van haar maakt. Ze kwam door de jaren heen steeds meer in het nauw door het beeld dat in de media van haar werd geschetst.
Ivo Niehe onder vuur

In de documentaire komt als illustratie onder andere een fragment voor met Ivo Niehe. Spears was destijds als 17-jarige te gast in de TROS TV Show en werd door Niehe aangesproken op haar borsten. Die waren volgens sommige roddelbladen door middel van plastische chirurgie vergroot.

Bekijk hier het fragment dat door een Amerikaanse journalist op Twitter gedeeld werd:
[twitter]https://twitter.com/yashar/status/1359139107797049344[/twitter]

In sommige reacties op sociale media wordt het gesprek verwerpelijk genoemd. Mensen vinden het not done dat zoiets een 17-jarig meisje wordt gevraagd. Ze vinden Niehe onder andere vrouwonvriendelijk.

In het AD heeft Niehe op de ophef gereageerd. "Na alle publicaties over het plotselinge schijnbaar opvallend veranderde uiterlijk van Britney Spears: de zes pagina's in het blad Rolling Stone (waar alle gedoe mee begon) en na Britneys boze reactie in een aantal voorafgaande interviews in andere landen, spraken we af haar een serieuze kans te geven op een reactie op alle commotie. Wat vond ze als 17-jarige Amerikaanse van plastische chirurgie?", citeert het AD Niehe.

Volgens de presentator is het fragment van het interview zonder context in Framing Britney Spears te zien. "Dus werd alleen die ene vraag gebruikt, nota bene met grote ironie gesteld omdat we het er juist niet over wilden hebben. Maar die stijlvorm van ironie is in de VS blijkbaar minder bekend. De sfeer na afloop van het interview was goed, het management was meer dan tevreden."
Metoo

Critici zeggen dat dit soort vragen nooit aan een man zou zijn gesteld. Het fragment illustreert volgens hen welk beeld er van haar werd geschetst. Ze moest zich constant verantwoorden in een mannenwereld. De documentaire maakt in de slipstream van de #metoo-beweging daarom veel los.

Ook beroemdheden reageerden op de documentaire. Zo twitterde actrice Sarah Jessica Parker #FreeBritney. Zangeres Miley Cyrus riep zondagavond tijdens een optreden op TikTok "we love Britney". Zangeres Courtney Love bedankte de New York Times voor de docu en deelde een plaatje met de tekst "het spijt ons Britney".
Eigenlijk open ik dit topic niet eens om het over die documentaire te hebben, want who cares? De NOS niet in ieder geval. Van de ~580 woorden in dit artikel gaan er welgeteld 46 direct over de inhoud van de documentaire. Dat is ongeveer 8% van het artikel. De rest gaat alleen maar over de reactie van anderen op de documentaire. En dan denk je ok, de reactie van Spears zelf misschien? Haar management? Heeft de familie een rechtszaak aangespannen ofzo? Maar nee, niets van dat al. Het gaat om de reactie op social media (lees: twitter).

Dit is nieuws tegenwoordig. 'Journalisten' die leven op twitter (nogmaals, als je in het nieuws iets leest over social media is het altijd twitter tenzij specifiek benoemd) grasduinen daar 24/7 op zoek naar 'ophef'. Reacties, daar gaat het om. Context verdwijnt steeds verder naar de achtergrond. Zo krijgen we berichten gebaseerd op één plaatje op twitter waar ouderen in de rij stonden buiten te wachten op een prik. Schande! Even later blijkt dat het kwam omdat die mensen allemaal veel te vroeg kwamen en er geen enkel probleem is als men gewoon op de afgesproken tijd komt. Maar dat is geen nieuws en leest niemand, dus op naar de volgende ophef! En de NOS is hier echt niet de enige in.
  woensdag 10 februari 2021 @ 06:42:22 #2
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197919311
Papa zal wel lekker leven van het geld van zijn dochter. :r

Riooljournalistiek stinkt
  woensdag 10 februari 2021 @ 07:25:12 #3
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_197919445
Zo gaat dat in die wereld. Ben je eenmaal bekend, dan word je leven erg klein. Zat voorbeelden...
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_197919479
Ze mag werken van papa maar verder niet. Het fortuin moet beschermd worden.
In Nederland zou je een onafhankelijk vertegenwoordiger kunnen eisen, ik weet niet hoe dat in de VS is.
pi_197919548
Voordat iemand anders hem maakt: "Framing Britney Spears is een unaniem, belachelijk groot succes".
pi_197919549
Niet gelezen.
  woensdag 10 februari 2021 @ 07:44:28 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_197919565
quote:
Mensen vinden het not done dat zoiets een 17-jarig meisje wordt gevraagd. Ze vinden Niehe onder andere vrouwonvriendelijk.
Maak dan geen clips waarin ze haar uiterlijk gebruikt!

Schijnheilige reactie op Ivo Niehe; pak dan haar management en platenmaatschappij aan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_197919614
toch niet raar dat de NOS bericht over wat een docu losmaakt onder de mensen?

en zelf wil je het ook niet hebben over die docu, maar liever over hoe de pers erover bericht..
pi_197919638
Britney _O_
Als puber vaak gefapt als baby one more time of oops i did it again op tv kwam _O_
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_197919659
Vieze Ivo Niehe is vies
  woensdag 10 februari 2021 @ 08:14:57 #11
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197919669
Meisje staat met een kort rokje en strak topje voor miljoenen mensen met haar reet te schudden en dan mag je niet eens naar haar tietjes vragen?
  woensdag 10 februari 2021 @ 08:18:36 #12
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197919690
"Ze werd achtervolgt" met een t.

Heeft de NOS dit geschreven?
pi_197919704
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 06:38 schreef MoreDakka het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ehe-tot-reactie.html
[..]


Dit is nieuws tegenwoordig. 'Journalisten' die leven op twitter (nogmaals, als je in het nieuws iets leest over social media is het altijd twitter tenzij specifiek benoemd) grasduinen daar 24/7 op zoek naar 'ophef'. Reacties, daar gaat het om. Context verdwijnt steeds verder naar de achtergrond. Zo krijgen we berichten gebaseerd op één plaatje op twitter waar ouderen in de rij stonden buiten te wachten op een prik. Schande! Even later blijkt dat het kwam omdat die mensen allemaal veel te vroeg kwamen en er geen enkel probleem is als men gewoon op de afgesproken tijd komt. Maar dat is geen nieuws en leest niemand, dus op naar de volgende ophef! En de NOS is hier echt niet de enige in.
Hehe eindelijk iemand die het ook zegt.
Ik schrap tegenwoordig alle 'nieuwsberichten' die gaan over 'reacties'. 'dit vond Nederland van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen XXX', 'reacties op het overlijden van YYY' (en dan citeren ze tweets van politici), 'Nederland reageert geschokt op gebeurtenis ZZZ'. Doe toch normaal, ga nieuws verslaan.

Oja, en wat betreft dat fragment: ik lees in één van die reacties daaronder van een medewerker die destijds erbij betrokken was. Britney zou zelf graag gevraagd worden naar dit onderwerp, juist om geruchten de wereld uit te helpen. Management raadde het af, maar Britney dacht dat het holp. Kan me ook best voorstellen dat het zo is gegaan. Naja, anyway, we weten het niet, dus speculeren heeft niet zoveel zin. Ik hoop dat Britney gauw de macht over haar leven weer terug heeft ;(
Somebody that I used to know
pi_197919709
quote:
Framing Britney Spears, een productie van The New York Times, stelt dat Spears een slachtoffer is van een mannenwereld die misbruik van haar maakt.
NYT :')
pi_197919788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:02 schreef pokkerdepok het volgende:
toch niet raar dat de NOS bericht over wat een docu losmaakt onder de mensen?
Niet onder de mensen, maar onder twitteraars. Het lijkt er sterk op dat je het punt volledig gemist hebt.

quote:
en zelf wil je het ook niet hebben over die docu, maar liever over hoe de pers erover bericht..
En jij wil het weer hebben over mijn post, dit soort schijnheiligheid heeft niemand wat aan.
  woensdag 10 februari 2021 @ 08:32:31 #16
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197919792
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:18 schreef Ixnay het volgende:
"Ze werd achtervolgt" met een t.

Heeft de NOS dit geschreven?
Is bij de NOS aangepasd inmiddels.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_197919874
Ivo Niehe :')
  woensdag 10 februari 2021 @ 08:48:30 #18
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_197919971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:40 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Ivo Niehe :')
Dat is toch die Boomer die niet interviewd maar gewoon een praatje maakt om belangrijk te zijn?
pi_197919985
Waar kan ik de docu zien? Op youtube is die verwijderd
  woensdag 10 februari 2021 @ 08:50:30 #20
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_197919991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:13 schreef jameshond7 het volgende:
Vieze Ivo Niehe is vies
Snowflake generatie. :') :r Ik kots erop. Alles is een probleem, iedereen voelt zich aangevallen en niets mag meer gezegd worden. Nee, een meisje van 15 die 'Hit me one more time' zingt vallen ze niet over? Het zielige tweetje over
Ivo is volledig uit zijn context gerukt!
pi_197919997
quote:
81s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:50 schreef NoXia het volgende:

[..]

Snowflake generatie. :') :r Ik kots erop. Alles is een probleem, iedereen voelt zich aangevallen en niets mag meer gezegd worden. Nee, een meisje van 15 die 'Hit me one more time' zingt vallen ze niet over? Het zielige tweetje over
Ivo is volledig uit zijn context gerukt!
Maat :')
pi_197920007
Die aflevering was Southpark was wel spot on zeg. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197920017
Ik vind dat topics met het woord 'ophef' in de TT direct naar KLB of GC mogen.
-nee-
pi_197920071
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:48 schreef xzaz het volgende:

[..]

Dat is toch die Boomer die niet interviewd maar gewoon een praatje maakt om belangrijk te zijn?
zou kunnen, denk niet zo in boomers/millenials verder :)
pi_197920077
-> [SHO]. }:|
pi_197920114
Titney Spears
pi_197920145
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:29:55 #28
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_197920446
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:49 schreef Luiki het volgende:
Waar kan ik de docu zien? Op youtube is die verwijderd
Via deze vond ik deze link: https://vimeo.com/510400117

Zo moeilijk is iets zoeken toch niet? Zelfs ik blijk het dus te kunnen :P .
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:30:25 #29
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197920449
quote:
Ik dacht al waar blijft dat plaatje nou

ook maar even het filmpje

Ik ben inmiddels overleden
pi_197920565
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:29 schreef Interpretatie het volgende:

[..]

Via deze vond ik deze link: https://vimeo.com/510400117

Zo moeilijk is iets zoeken toch niet? Zelfs ik blijk het dus te kunnen :P .
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had geen zin om te zoeken ;).
pi_197920852
Er wordt soms inderdaad te veel aandacht geschonken aan reacties van bn' ers, maar in dit geval ben ik het niet met je eens ts. Een bekende tv-presentator ligt onder vuur naar aanleiding van een bekende documentaire van een bekende popster. Ik laat even in het midden of het terecht is of niet, maar dat vind ik best nieuwswaardig.
pi_197920976
Het is achteraf natuurlijk ook wel belachelijk dat we een meisje van 16 of 17 halfnaakt lieten dansen en dat ik uit die tijd vooral kan herinneren dat het ging over de vraag of ze maagd bleef tot het huwelijk of niet. Omdat ze daar een keer wat over gezegd had.
pi_197921033
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:03 schreef Bananenpap het volgende:
Er wordt soms inderdaad te veel aandacht geschonken aan reacties van bn' ers, maar in dit geval ben ik het niet met je eens ts. Een bekende tv-presentator ligt onder vuur naar aanleiding van een bekende documentaire van een bekende popster. Ik laat even in het midden of het terecht is of niet, maar dat vind ik best nieuwswaardig.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens, hij staat onder vuur op twitter, naar aanleiding van reacties op de documentaire. Een belangrijk verschil naar mijn mening.
pi_197921158
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:16 schreef wcborstel het volgende:
Het is achteraf natuurlijk ook wel belachelijk dat we een meisje van 16 of 17 halfnaakt lieten dansen en dat ik uit die tijd vooral kan herinneren dat het ging over de vraag of ze maagd bleef tot het huwelijk of niet. Omdat ze daar een keer wat over gezegd had.
Ik geloof niet dat dat gelukt is. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197921167
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan weer niet mee eens, hij staat onder vuur op twitter, naar aanleiding van reacties op de documentaire. Een belangrijk verschil naar mijn mening.
Het beste is eigenlijk dat je twitter volkomen negeert.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197921186
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan weer niet mee eens, hij staat onder vuur op twitter, naar aanleiding van reacties op de documentaire. Een belangrijk verschil naar mijn mening.
Waarom maakt het uit via welk medium het gebeurt? Het gaat toch om de discussie.
  woensdag 10 februari 2021 @ 10:35:53 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_197921219
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het beste is eigenlijk dat je twitter volkomen negeert.
Ik check het dagelijks op "trending", maar voorts doe ik echt helemaal niks met die ongein. Open riool is het.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_197921767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 07:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Maak dan geen clips waarin ze haar uiterlijk gebruikt!

Schijnheilige reactie op Ivo Niehe; pak dan haar management en platenmaatschappij aan.
Nou, Ivo Niehe pakte het ook wel vreemd aan. Als een viespeuk die naar seks hint. Altijd al een raar mannetje gevonden.
pi_197921803
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:16 schreef wcborstel het volgende:
Het is achteraf natuurlijk ook wel belachelijk dat we een meisje van 16 of 17 halfnaakt lieten dansen en dat ik uit die tijd vooral kan herinneren dat het ging over de vraag of ze maagd bleef tot het huwelijk of niet. Omdat ze daar een keer wat over gezegd had.
Kijk eens op TikTok. De leeftijd ligt tegenwoordig veel lager.
pi_197921837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Kijk eens op TikTok.
Nee dank je.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 10 februari 2021 @ 11:17:20 #41
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_197921864
Misschien dat Nivo Nihil een ongelukkige uitdrukking gebruikte bij die vraag omdat hij in de war was met één van zijn andere 23 talen die ie spreekt.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_197921963
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Misschien dat Nivo Nihil een ongelukkige uitdrukking gebruikte bij die vraag omdat hij in de war was met één van zijn andere 23 talen die ie spreekt.
Het is gewoon weer een stukje knip en plakwerk om goedkoop te scoren. Een zinnetje uit een interview lichten en daar dan een eigen draai aan geven. Zo vermoeiend allemaal.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 10 februari 2021 @ 11:47:11 #43
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_197922335
Mooi statement TS! @MoreDakka
Nooit zo over na gedacht en bijzonder tenenkrommend eigenlijk.

Wel typisch dat meer dan de helft reageert op het artikel en niet op jouw conclusie
  woensdag 10 februari 2021 @ 11:52:39 #44
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197922427
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:16 schreef wcborstel het volgende:
Het is achteraf natuurlijk ook wel belachelijk dat we een meisje van 16 of 17 halfnaakt lieten dansen en dat ik uit die tijd vooral kan herinneren dat het ging over de vraag of ze maagd bleef tot het huwelijk of niet. Omdat ze daar een keer wat over gezegd had.
Als je een purity ring draagt mag je er gewoon bijlopen als een hoer.

Er zijn zoveel south park afleveringen relevant hier :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_197922626
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Niet onder de mensen, maar onder twitteraars. Het lijkt er sterk op dat je het punt volledig gemist hebt.
[..]

En jij wil het weer hebben over mijn post, dit soort schijnheiligheid heeft niemand wat aan.
ik beweer niet dat het raar is..
pi_197922775
maar goed, even over britney: t is allemaal zo schijnheilig als de pest. amerikanen maken zich druk over de pers, en hoe die met haar omgingen.

op haar 16 werd ze gelanceerd als solo artiest, met een liedje ' hit me baby one more time'. iedereen snapte dat hit fuck betekende. in de video is ze een sletterig schoolmeisje.
de volgende heette ' oops i did it again. i played with your heart. wederom, it was neuken, heart een piemel. in die video heeft ze een strakke latex bodysuet aan zodat je haar tieten goed ziet stuiteren.

als je dan toch schuldigen zoekt, pak die manager en producers dan aan. maar nee, dat was gewooon lekker edgy, beetje controverse, en hup, ze was een superster. geen probleem. maar de pers, ja die was zo erg...
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:03:42 #47
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_197923816
It's Britney bitchhhh
pi_197924142
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het beste is eigenlijk dat je twitter volkomen negeert.
Als iedereen dat nou eens deed.
ROBODEMONS..................|:(
pi_197925270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:11 schreef pokkerdepok het volgende:
maar goed, even over britney: t is allemaal zo schijnheilig als de pest. amerikanen maken zich druk over de pers, en hoe die met haar omgingen.

op haar 16 werd ze gelanceerd als solo artiest, met een liedje ' hit me baby one more time'. iedereen snapte dat hit fuck betekende. in de video is ze een sletterig schoolmeisje.
de volgende heette ' oops i did it again. i played with your heart. wederom, it was neuken, heart een piemel. in die video heeft ze een strakke latex bodysuet aan zodat je haar tieten goed ziet stuiteren.

als je dan toch schuldigen zoekt, pak die manager en producers dan aan. maar nee, dat was gewooon lekker edgy, beetje controverse, en hup, ze was een superster. geen probleem. maar de pers, ja die was zo erg...
Maar het werd pas leuk toen ze helemaal doorgesnoven en strontlazerus op het podium stond.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197925421
Zovaak toch, mensen zijn succesvol, hebben later altijd wel iets te zeuren.
Als ze hun hele leven een normale baan zouden hebben moeten hebben zouden ze niet weten hoe snel ze 'nee' zouden moeten zeggen
pi_197925582
Ik ben een hele grote Britney fan en ik raad mensen sterk aan om de documentaire te bekijken. Britney's situatie is vreselijk, ze is een 38-jarige vrouw die van zoveel van haar vrijheden ontnomen is (niet zelf auto mogen rijden bijvoorbeeld) en haar vader heeft haar laatst nog 'huisarrest' gegeven omdat ze met een vriendin heeft afgesproken, en dit is iets wat al jaren speelt en ik ben heel blij dat de documentaire hier gehoor aan heeft gegeven.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 10 februari 2021 @ 15:04:03 #52
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_197925909
Niets van gelezen of gezien, heeft Niehe Spears geraakt waar het plezant gevoelig is?
pi_197925987
Ik hoop voor Britney dat de documentaire in haar opzet slaagt (dat zij dus onder het bewind van haar parasiterende vader uitkomt), maar verder is het gejank over de vraagstelling van Niehe compleet opgeblazen. De vragen die hij heeft gesteld zijn afgestemd met Spears en haar management zodat zij een reactie kon geven op alle (met name Amerikaanse) artikelen die over haar borsten en maagdelijkheid verschenen. Niehe moet lekker een dikke middelvinger geven naar al die jankerds. Of ze gewoon negeren.

Als er iemand schuldig is aan de mentale breakdown van Spears dan zijn het haar management, platenmaatschappij en ouders die een te jong meisje dingen hebben laten doen en doorstaan die meisjes van 15 helemaal niet moeten doen en doorstaan. Wat dat betreft moeten al die Amerikaanse twitterjankerds zich richten op die vader van haar.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_197926120
Elvis all over again.
...
  woensdag 10 februari 2021 @ 15:56:31 #55
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_197926973
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Britney _O_
Als puber vaak gefapt als baby one more time of oops i did it again op tv kwam _O_
Ach, zo heeft iedereen wel zijn puberale streken
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_197927036
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Britney _O_
Als puber vaak gefapt als baby one more time of oops i did it again op tv kwam _O_

Dan moest je de klus dus keer op keer in 3.56 hebben geklaard.
pi_197927226
Mee eens met de TS. Hoe vaak lezen we tegenwoordig wel niet "Twitter vindt..." op serieuze media. Echt luie verslaggeving, als je het zo al mag noemen. Met je luie reet op je bureaustoel beetje twitter rondklikken en als 2 personen daar wat opzetten.... hups, weer een nieuwsbericht gemaakt.

Nederlandse media heeft ook een vervelend handje van om zo te hunkeren naar erkenning van het buitenland.
"Dit vindt de buitenlandse media van..."
pi_197927264
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar het werd pas leuk toen ze helemaal doorgesnoven en strontlazerus op het podium stond.
persoonlijk vond ik haar het leukst toen ze haar kop kaal schoor.
pi_197927272
Waarom wordt er zo negatief over haar vader gesproken?
pi_197927430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

persoonlijk vond ik haar het leukst toen ze haar kop kaal schoor.
[ afbeelding ]
Waarom deed ze dat eigenlijk? bewust shockeren of zo?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197927456
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef potjecreme het volgende:
Waarom wordt er zo negatief over haar vader gesproken?
Het zal in eerste instantie best goed bedoeld zijn geweest, maar nu lijkt het er toch meer op dat hij gewoon profiteert van het geld dat zij binnenharkt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:37:29 #62
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_197927794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zal in eerste instantie best goed bedoeld zijn geweest, maar nu lijkt het er toch meer op dat hij gewoon profiteert van het geld dat zij binnenharkt.
Datzelfde gedrag zie je ook wel bij familie van bekende (en rijke) topsporters
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 10 februari 2021 @ 17:14:06 #63
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_197928469
Efficiënte hashtag voor deze DISCUSSIE:

#BritNiehe
pi_197928707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:44 schreef Nexum het volgende:
Ik ben een hele grote Britney fan en ik raad mensen sterk aan om de documentaire te bekijken. Britney's situatie is vreselijk, ze is een 38-jarige vrouw die van zoveel van haar vrijheden ontnomen is (niet zelf auto mogen rijden bijvoorbeeld) en haar vader heeft haar laatst nog 'huisarrest' gegeven omdat ze met een vriendin heeft afgesproken, en dit is iets wat al jaren speelt en ik ben heel blij dat de documentaire hier gehoor aan heeft gegeven.
Tijdje terug op Netflix eens een docu gezien over het Amerikaanse systeem van bewindvoederrschap, best een fucked up systeem. Ging daar vooral om oudjes die financieel volledig leeg getrokken worden en er viel niks tegen te doen.

Ik probeer op de naam te komen maar schiet me niet te binnen.
Edit: Dirty Money op Netflix, maar bij mij staat die ene aflevering er dan weer net niet tussen :?
Seizoen 2, aflevering 5 -> Guardians, Inc

https://www.esquire.com/e(...)ns-inc-guardianship/

[ Bericht 9% gewijzigd door tjoptjop op 10-02-2021 17:40:22 ]
pi_197929241
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zal in eerste instantie best goed bedoeld zijn geweest, maar nu lijkt het er toch meer op dat hij gewoon profiteert van het geld dat zij binnenharkt.
Maar is er bewijs dat hij het niet goed doet?
pi_197929656


  woensdag 10 februari 2021 @ 19:00:46 #68
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_197929993
quote:
18s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]


Dan moest je de klus dus keer op keer in 3.56 hebben geklaard.
Op loop zetten :-)
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:09:00 #69
338319 ZarB
Piña colada
pi_197930132
quote:
Wie is er écht op de hoogte van de inhoud van dat hele curatele gebeuren? Mijn halve caseload van 40+ staat onder curatele. Vinden ze vreselijk en niet nodig want ze kunnen alles prima zelf. Helaas in de verste verte zijn deze mensen niet in staat om ook maar één beslissing zelf te maken.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197930357
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:09 schreef ZarB het volgende:

[..]

Wie is er écht op de hoogte van de inhoud van dat hele curatele gebeuren? Mijn halve caseload van 40+ staat onder curatele. Vinden ze vreselijk en niet nodig want ze kunnen alles prima zelf. Helaas in de verste verte zijn deze mensen niet in staat om ook maar één beslissing zelf te maken.
Dit dus. Daarom ook de vraag wat doet vader fout. Als het meerdere keren bij de rechter is geweest dan was toch al boven tafel gekomen of vader haar geld misbruikt.

Afgelopen zomer ging ze op vakantie met een privejet. Ze woont in een mooi huis. Het is echt niet dat vader haar als een zwerver laat leven. Ze wil vrijheid. Dat snap ik. Alleen vind ik het flauw dat buitenstaanders haar vader zwart gaan maken zonder enig bewijs van misbruik.
pi_197930666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waarom deed ze dat eigenlijk? bewust shockeren of zo?
niet lang daarna zat ze in een psychiatrische inrichting, dus ik denk dat het een psychose was.
die was wel echt, ze is nooit meer de oude geworden daarna, en bewoog zich jaren lang als een zombie, waarschijnlijk door de zware medicijnen.
dat ze nog steeds onder ouderlijk gezag staat, is op zich wel ergens op gebaseerd.
pi_197931257
Pfff waarom nu ophef over een 22 jaar oud interview en toen niet.
Klonk het “vies”, ja. Lag er toen iemand wakker van, nee.
Vakman pur sang
pi_197931506
quote:
3s.gif Op woensdag 10 februari 2021 07:25 schreef aloa het volgende:
Zo gaat dat in die wereld. Ben je eenmaal bekend, dan word je leven erg klein. Zat voorbeelden...
Ja, leuk als je het zelf goed kan managen maar je bent als artiest een product en leeft op een planning van anderen die vele malen zwaarder vreet dan een 9 tot 5 baan. Geen wonder dat sommigen zich klemzuipen om er even uit te zijn of zich juist met cocaine oppeppen om nog even die extra uren erdoor te pushen.
pi_197932030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dit dus. Daarom ook de vraag wat doet vader fout. Als het meerdere keren bij de rechter is geweest dan was toch al boven tafel gekomen of vader haar geld misbruikt.

Afgelopen zomer ging ze op vakantie met een privejet. Ze woont in een mooi huis. Het is echt niet dat vader haar als een zwerver laat leven. Ze wil vrijheid. Dat snap ik. Alleen vind ik het flauw dat buitenstaanders haar vader zwart gaan maken zonder enig bewijs van misbruik.
Ja, dat 'meerdere keren voor de rechter' wekt voor mij ook de indruk dat het bewindvoerderschap steeds onafhankelijk getoetst wordt.
pi_197932200
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:00 schreef tfors het volgende:

[..]

Op loop zetten :-)
Vroeger op TMF onmogelijk, het was toch wachten welke clip er kwam. Al wist je natuurlijk dat 'ie hoe dan ook voorbij kwam, dus dan kon je in elk geval al wel een matje van pleepapier neerleggen voor als het moment suprême aanbrak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2021 20:35:07 ]
pi_197932869
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:30 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik dacht al waar blijft dat plaatje nou

ook maar even het filmpje

Die zat/zit in de porno :Y

En heeft ook inhoudelijk gereageerd op de docu: https://www.buzzfeed.com/(...)aming-britney-spears
dag
pi_197934447
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:51 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Maat :')
Hij heeft gelijk. Bovendien wilde ze volgens mij in dit interview juist dat die vraag gesteld werd, om de geruchten uit de wereld te helpen. Je ziet ook dat ze niet echt verrast en vrij professioneel reageert. Dat had ze allang voorbereid. Als je het hele interview bekijkt zie je echt geen vreemde sfeer of een ongemakkelijke Britney ofzo. Snap de ophef niet zo...
Facts don't care about your feelings
pi_197935161
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:51 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Bovendien wilde ze volgens mij in dit interview juist dat die vraag gesteld werd, om de geruchten uit de wereld te helpen. Je ziet ook dat ze niet echt verrast en vrij professioneel reageert. Dat had ze allang voorbereid. Als je het hele interview bekijkt zie je echt geen vreemde sfeer of een ongemakkelijke Britney ofzo. Snap de ophef niet zo...
De enige die aangeeft dat ze die vraag graag wilde krijgen is Niehe zelf. Dat er geen vreemde sfeer hangt en dat Britney niet ongemakkelijk overkomt, is waarschijnlijk volledig te danken aan haar eigen professionaliteit en het feit dat zij vaker met dit soort vreemde vragen te maken heeft gehad. Dit betekent niet dat de gestelde vraag niet als verrassing kon komen of dat het niet ongepast was om deze te stellen.
Dit geeft een inkijk van een andere kant:
https://www.ad.nl/show/ba(...)ys-borsten~a3be5522/
pi_197939110
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dit dus. Daarom ook de vraag wat doet vader fout. Als het meerdere keren bij de rechter is geweest dan was toch al boven tafel gekomen of vader haar geld misbruikt.

Afgelopen zomer ging ze op vakantie met een privejet. Ze woont in een mooi huis. Het is echt niet dat vader haar als een zwerver laat leven. Ze wil vrijheid. Dat snap ik. Alleen vind ik het flauw dat buitenstaanders haar vader zwart gaan maken zonder enig bewijs van misbruik.
Lees deze Twitter thread even door.

https://twitter.com/BritneyHiatus/status/1284555919548874752?s=20

En voordat ik reacties krijg met 'Twitter is geen betrouwbare bron' de meeste dingen in deze thread zijn ook in de documentaire bevestigd.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_197939350
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:00 schreef Nexum het volgende:

[..]

Lees deze Twitter thread even door.

https://twitter.com/BritneyHiatus/status/1284555919548874752?s=20

En voordat ik reacties krijg met 'Twitter is geen betrouwbare bron' de meeste dingen in deze thread zijn ook in de documentaire bevestigd.
Dat ga ik niet doen. Filter zelf maar tweets voor mij met betrouwbare informatie. Fans hebben geen toegang tot haar dossiers. Foto's van tmz en die interpreteren is geen bewijs.
  donderdag 11 februari 2021 @ 10:29:12 #81
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_197940594
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:48 schreef xzaz het volgende:

[..]

Dat is toch die Boomer die niet interviewd maar gewoon een praatje maakt om belangrijk te zijn?
Het likken van kontjes van beroemdheden is Ivo's kenmerk.

Nivo Nihil :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 11 februari 2021 @ 10:43:52 #82
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_197940859
#FreeBritney
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 11 februari 2021 @ 10:44:53 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197940882
quote:
18s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]


Dan moest je de klus dus keer op keer in 3.56 hebben geklaard.
Maar het clipje opnemen was natuurlijk ook mogelijk. Gewoon, de video zo programmeren dat 'ie drie uur achter elkaar opnam, en érgens moest het daar dan tussen zitten. :+

En dan maar eindeloos terugspoelen.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 09:15:39 #84
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_197960061
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het likken van kontjes van beroemdheden is Ivo's kenmerk.

Nivo Nihil :')
Het is gewoon kansloos; er is geen ENKEL excuus om dit te vragen aan een meisje. En die facebook post is ook shit. Laat die kinderen gewoon lekker buiten de media en interviews. Ze zijn fcking 17 jaar en zitten voor een camera in een show in een vreemd land voor een enge kerel.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 09:17:32 #85
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197960086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:15 schreef xzaz het volgende:

[..]

Het is gewoon kansloos; er is geen ENKEL excuus om dit te vragen aan een meisje. En die facebook post is ook shit. Laat die kinderen gewoon lekker buiten de media en interviews. Ze zijn fcking 17 jaar en zitten voor een camera in een show in een vreemd land voor een enge kerel.
Vertel dat maar eens aan de bedenkers van programma's als The Voice Kids.

(De eerste twee winnaressen moesten iig een diep dal door.)
pi_197960115
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop voor Britney dat de documentaire in haar opzet slaagt (dat zij dus onder het bewind van haar parasiterende vader uitkomt), maar verder is het gejank over de vraagstelling van Niehe compleet opgeblazen. De vragen die hij heeft gesteld zijn afgestemd met Spears en haar management zodat zij een reactie kon geven op alle (met name Amerikaanse) artikelen die over haar borsten en maagdelijkheid verschenen. Niehe moet lekker een dikke middelvinger geven naar al die jankerds. Of ze gewoon negeren.

Als er iemand schuldig is aan de mentale breakdown van Spears dan zijn het haar management, platenmaatschappij en ouders die een te jong meisje dingen hebben laten doen en doorstaan die meisjes van 15 helemaal niet moeten doen en doorstaan. Wat dat betreft moeten al die Amerikaanse twitterjankerds zich richten op die vader van haar.
Die vermeende parasitaire vader is niet erg efficiënt te werk gegaan, als je kijkt naar het vermogen van Britney spears.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 09:21:24 #87
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_197960148
Heb dat filmpje van dat interview destijds net even gezien, maar ome Ivo zit daar inderdaad wel likkebaardend die borstenvraag te stellen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_197960152
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:20 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Oja, en wat betreft dat fragment: ik lees in één van die reacties daaronder van een medewerker die destijds erbij betrokken was. Britney zou zelf graag gevraagd worden naar dit onderwerp, juist om geruchten de wereld uit te helpen. Management raadde het af, maar Britney dacht dat het holp. Kan me ook best voorstellen dat het zo is gegaan. Naja, anyway, we weten het niet, dus speculeren heeft niet zoveel zin. Ik hoop dat Britney gauw de macht over haar leven weer terug heeft ;(
Ik las ook dit: https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:
Ik had dit verhaal al eens eerder gedeeld over Britney Spears bij Ivo Niehe.
Ik was die dag de gelukkige die een exclusieve shoot met haar mocht doen voor Veronica Magazine en Hitkrant. Voor haar tv optreden mocht ik even samen met Britney kijken wat ze aan zou trekken want ze had bijzonder toffe kleding bij zich. Ze zou 2 outfits aantrekken een beetje een sexy outfit voor de cover van Veronica Magazine en een wat sportiever setje voor Hitkrant. Maar eerst het tv interview! Waarom Ivo Niehe en geen ander programma? Britney was gewild en DE ster op dat moment! Men legde mij uit dat het een veilige keuze was, Ivo was die vriendelijke oom die nooit iets vervelends vroeg en al helemaal niks kritisch. Ik had 2 sets opgebouwd zodat we zo snel mogelijk aan de slag konden na haar interview. Op een kleine monitor konden wij meekijken en in de gaten houden wanneer Britney onze kant op zou komen. Aan een vriendelijk en beleefd interview kwam ineens een abrupt einde toen Ivo aan het einde ineens zei, "We hebben nog 1 onderwerp niet besproken" en Britney vroeg beleefd welke... "Iedereen praat erover, je borsten"...... Britney zei zenuwachtig lachend "mijn borsten?" en Ivo vroeg haar wat ze van borst implantaten vond "in het algemeen".... Backstage brak meteen de pleuris uit, iedereen van haar team zwaar over de zeik en in pure paniek. Britney gaf netjes antwoord en ik dacht alleen maar "daar gaat mijn shoot". En dat scheelde ook niet veel. Britney kwam nog wat beduusd mijn opgebouwde studio ruimte binnen lopen en zei heel eerlijk dat ze het niet kon geloven dat een volwassen man haar dit gewoon vroeg op televisie. Britney had niet heel veel zin meer in de shoot maar deed hem nog wel gelukkig, het omkleden ging alleen niet meer door, het moest maar in de kleren die ze al aanhad en zo snel mogelijk. Het team ging ondertussen in discussie of de bewuste vraag niet uit de uitzending gekipt kon worden terwijl wij snel de foto's konden maken. Dat Ivo nu zegt dat het management 'meer dan tevreden was' is echt een beetje alle commotie van nu weg jokkebrokken...


[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 09:25:18 ]
pi_197960175
Is Ivo al gecanceled?
pi_197960185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:23 schreef Aurelius het volgende:
Is Ivo al gecanceled?
Die man is al zo wat met z'n pensioen joh
pi_197960203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:24 schreef jameshond7 het volgende:
Die man is al zo wat met z'n pensioen joh
Sinds wanneer maakt dat wat uit?
  vrijdag 12 februari 2021 @ 09:26:11 #92
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197960210
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Heb dat filmpje van dat interview destijds net even gezien, maar ome Ivo zit daar inderdaad wel likkebaardend die borstenvraag te stellen.
Hij zit altijd likkebaardend een celebrity te interviewen.
pi_197960220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

De enige die aangeeft dat ze die vraag graag wilde krijgen is Niehe zelf. Dat er geen vreemde sfeer hangt en dat Britney niet ongemakkelijk overkomt, is waarschijnlijk volledig te danken aan haar eigen professionaliteit en het feit dat zij vaker met dit soort vreemde vragen te maken heeft gehad. Dit betekent niet dat de gestelde vraag niet als verrassing kon komen of dat het niet ongepast was om deze te stellen.
Dit geeft een inkijk van een andere kant:
https://www.ad.nl/show/ba(...)ys-borsten~a3be5522/
Dat lijkt me een stuk reëler dan dat verhaaltje van Ivo.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 09:30:22 #94
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_197960259
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:17 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Vertel dat maar eens aan de bedenkers van programma's als The Voice Kids.

(De eerste twee winnaressen moesten iig een diep dal door.)
Het is gewoon niet gezond voor kinderen. Ik kijk er ook niet naar.
pi_197960267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 06:38 schreef MoreDakka het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ehe-tot-reactie.html
[..]

Eigenlijk open ik dit topic niet eens om het over die documentaire te hebben, want who cares? De NOS niet in ieder geval. Van de ~580 woorden in dit artikel gaan er welgeteld 46 direct over de inhoud van de documentaire. Dat is ongeveer 8% van het artikel. De rest gaat alleen maar over de reactie van anderen op de documentaire. En dan denk je ok, de reactie van Spears zelf misschien? Haar management? Heeft de familie een rechtszaak aangespannen ofzo? Maar nee, niets van dat al. Het gaat om de reactie op social media (lees: twitter).

Dit is nieuws tegenwoordig. 'Journalisten' die leven op twitter (nogmaals, als je in het nieuws iets leest over social media is het altijd twitter tenzij specifiek benoemd) grasduinen daar 24/7 op zoek naar 'ophef'. Reacties, daar gaat het om. Context verdwijnt steeds verder naar de achtergrond. Zo krijgen we berichten gebaseerd op één plaatje op twitter waar ouderen in de rij stonden buiten te wachten op een prik. Schande! Even later blijkt dat het kwam omdat die mensen allemaal veel te vroeg kwamen en er geen enkel probleem is als men gewoon op de afgesproken tijd komt. Maar dat is geen nieuws en leest niemand, dus op naar de volgende ophef! En de NOS is hier echt niet de enige in.
Ik vond het een interessante docu en merk ook dat meer mensen hem gekeken hebben/willen kijken. Dus omdat iets dan leeft wil de media daar een graantje van mee pikken. Maar inderdaad jammer dat ze dat blijkbaar alleen kunnen door de framing van fophef en niet gewoon door een interessant achtergrondartikel over de docu zelf.

Terechte klacht.
pi_197960356
Gewoon een oude viespeuk die Niehe :r
pi_197960630
Britney is gewoon domme white trash. Als ze niet beroemd was geworden zat ze nu met 5 kids ergens in een trailer met een Trump-vlag op het dak meth te roken.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 10:06:54 #98
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_197960816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:15 schreef xzaz het volgende:

[..]

Het is gewoon kansloos; er is geen ENKEL excuus om dit te vragen aan een meisje. En die facebook post is ook shit. Laat die kinderen gewoon lekker buiten de media en interviews. Ze zijn fcking 17 jaar en zitten voor een camera in een show in een vreemd land voor een enge kerel.
Eh, ik keur niks goed he?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 12 februari 2021 @ 10:09:46 #99
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197960865
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:56 schreef Aurelius het volgende:
Britney is gewoon domme white trash. Als ze niet beroemd was geworden zat ze nu met 5 kids ergens in een trailer met een Trump-vlag op het dak meth te roken.
Gewoon een doorsnee buurmeisje dat er leuk maar niet bijzonder uitzag (visagisten en stylisten wekten de illusie dat het wel zo was), ook niet uitzonderlijk getalenteerd was (wel met voldoende aanleg, zodat een zangdocent en choreograaf er wat van konden maken), maar gewoon een sterke wil had. En pushende ouders.
pi_197962410
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die vermeende parasitaire vader is niet erg efficiënt te werk gegaan, als je kijkt naar het vermogen van Britney spears.
60 miljoen dollar waarvan 55 geïnvesteerd in ondernemingen en vastgoed en 5 miljoen cash volgens Forbes. Had vast meer kunnen zijn maar toch een aardig bedrag.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_197962519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die vermeende parasitaire vader is niet erg efficiënt te werk gegaan, als je kijkt naar het vermogen van Britney spears.
Wat had hij dan beter kunnen doen?
pi_197962537
Man van 50 die een meisje van 17 gekke vragen stelt omdat haar borsten groter lijken dan toen ze 16 was _O_
-nee-
pi_197962574
Ben 't eens met de openingspost. Het gaat al jaren niet meer om nieuwswaardig materiaal maar meer om hoeveel ophef kun je creëren. Ookal gaat het om helemaal niets, toch zal er een cameraploeg op pad worden gestuurd om de mening van de man van de straat te vragen over het kul-onderwerp.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197962578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

De enige die aangeeft dat ze die vraag graag wilde krijgen is Niehe zelf. Dat er geen vreemde sfeer hangt en dat Britney niet ongemakkelijk overkomt, is waarschijnlijk volledig te danken aan haar eigen professionaliteit en het feit dat zij vaker met dit soort vreemde vragen te maken heeft gehad. Dit betekent niet dat de gestelde vraag niet als verrassing kon komen of dat het niet ongepast was om deze te stellen.
Dit geeft een inkijk van een andere kant:
https://www.ad.nl/show/ba(...)ys-borsten~a3be5522/
En nu ook iemand anders: https://nos.nl/artikel/23(...)-britney-spears.html
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:46:36 #105
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_197963189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 10:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Eh, ik keur niks goed he?
Weet ik was meer een vervolg.
pi_197976142
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar is er bewijs dat hij het niet goed doet?
Dat lijkt me niet de belangrijkste vraag. De vraag is vooral: waarom is het (nog steeds) nodig dat ze onder bewind staat?

Als jij morgen onder bewind geplaatst wordt, dan ben je waarschijnlijk ook niet erg blij. Ook al is het een heel integere bewindvoerder
pi_197976396
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 01:06 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet de belangrijkste vraag. De vraag is vooral: waarom is het (nog steeds) nodig dat ze onder bewind staat?

Als jij morgen onder bewind geplaatst wordt, dan ben je waarschijnlijk ook niet erg blij. Ook al is het een heel integere bewindvoerder
Was het uberhaupt nodig?
  vrijdag 26 februari 2021 @ 15:01:32 #108
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198218393
https://www.bd.nl/show/ja(...)curator-br~a909b6b2/

Britney lijkt me onderhand oud genoeg om zelf haar mond eens open te doen.
pi_198219513
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

De enige die aangeeft dat ze die vraag graag wilde krijgen is Niehe zelf. Dat er geen vreemde sfeer hangt en dat Britney niet ongemakkelijk overkomt, is waarschijnlijk volledig te danken aan haar eigen professionaliteit en het feit dat zij vaker met dit soort vreemde vragen te maken heeft gehad. Dit betekent niet dat de gestelde vraag niet als verrassing kon komen of dat het niet ongepast was om deze te stellen.
Dit geeft een inkijk van een andere kant:
https://www.ad.nl/show/ba(...)ys-borsten~a3be5522/
Rutte heeft zelf gezwegen en springt nu op de bandwagon nu dit weer in de pers komt. Nogal hypocriet. Door er toen niks over te zeggen maakt hem evenredig schuldig.
pi_199272725
Bah Ivo Niehe
  dinsdag 4 mei 2021 @ 13:33:10 #111
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_199273629
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:17 schreef jameshond7 het volgende:
Bah Ivo Niehe
Goede kick.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 13:42:35 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199273729
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 06:38 schreef MoreDakka het volgende:
Critici zeggen dat dit soort vragen nooit aan een man zou zijn gesteld.
Als een man een borstvergroting doet, dan acht ik de kans vrij groot dat dat ter sprake komt :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 13:43:03 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199273731
Oh, kutkick. Wat is dat toch de laatste dagen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199274280
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, kutkick. Wat is dat toch de laatste dagen?
Nieuw nieuwsbericht over Britney die op insta aangaf dat ze de makers van de documentaire hypocriet vindt en moet huilen van de manier waarop ze steeds wordt weggezet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')