SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ah het groepje.quote:
jij oooookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHH JE LEEFT NOG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
ah het groepje.
[..]
jij oooook![]()
![]()
![]()
![]()
#neverforget
Moots waait hier ook aan de laatste tijd!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
ah het groepje.
[..]
jij oooook![]()
![]()
![]()
![]()
#neverforget
ik heb der op insta, zal ik je haar dingetje dmen? zag der van de week nog een schilderij posten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai
Is Voxs nog ergens? Ik mis haar en wilde iets vragen aan haar
Graag!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb der op insta, zal ik je haar dingetje dmen? zag der van de week nog een schilderij posten.
John China kijkt een beetje alsof die alleen met zijn begeleider het woonzorgcentrum af mag.quote:
snap ik.. is ook geen fijn geloof, calvinismequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heeft de eerste jaren meer beschadigd dan opgeleverd.
Welk geloof dan wel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
snap ik.. is ook geen fijn geloof, calvinisme
"het geloof in je zelf"quote:
Gewoon lekker klassiek Grieks polytheīsmequote:
Ze hoorde je, ze moest geaait worden.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
ah het groepje.
[..]
jij oooook![]()
![]()
![]()
![]()
#neverforget
Voor al uw problemen, angsten, onwetendheden en ongemakjes in het leven een aparte Godquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker klassiek Grieks polytheīsme
Gaat ze ook nog in de bakfiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
Ze hoorde je, ze moest geaait worden.
gaat goed! die merkt niets van de wereld.
als ze maar wandelt en eet ja toch?
Kunnen we ook gewoon 'geen God' doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor al uw problemen, angsten, onwetendheden en ongemakjes in het leven een aparte God
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |