SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ah het groepje.quote:
jij oooookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHH JE LEEFT NOG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
ah het groepje.
[..]
jij oooook![]()
![]()
![]()
![]()
#neverforget
Moots waait hier ook aan de laatste tijd!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
ah het groepje.
[..]
jij oooook![]()
![]()
![]()
![]()
#neverforget
ik heb der op insta, zal ik je haar dingetje dmen? zag der van de week nog een schilderij posten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai
Is Voxs nog ergens? Ik mis haar en wilde iets vragen aan haar
Graag!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb der op insta, zal ik je haar dingetje dmen? zag der van de week nog een schilderij posten.
John China kijkt een beetje alsof die alleen met zijn begeleider het woonzorgcentrum af mag.quote:
snap ik.. is ook geen fijn geloof, calvinismequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heeft de eerste jaren meer beschadigd dan opgeleverd.
Welk geloof dan wel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
snap ik.. is ook geen fijn geloof, calvinisme
"het geloof in je zelf"quote:
Gewoon lekker klassiek Grieks polytheïsmequote:
Ze hoorde je, ze moest geaait worden.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:30 schreef isax het volgende:
[..]
ah het groepje.
[..]
jij oooook![]()
![]()
![]()
![]()
#neverforget
Voor al uw problemen, angsten, onwetendheden en ongemakjes in het leven een aparte Godquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker klassiek Grieks polytheïsme
Gaat ze ook nog in de bakfiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
Ze hoorde je, ze moest geaait worden.
gaat goed! die merkt niets van de wereld.
als ze maar wandelt en eet ja toch?
Kunnen we ook gewoon 'geen God' doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor al uw problemen, angsten, onwetendheden en ongemakjes in het leven een aparte God
Had een oude Engelse maat die was helemaal geobsedeerd door geloven, geloof ik. Doe heeft overal gezeten. Kibboets, boedistisch klooster, Palestina, overal m-o, Afrika, en niet te vergeten Ierland bij de IRA.quote:
Makkelijk toch, alles gewoon van je kunnen afschuiven met 'das niet mijn probleem, komt door die en die god'quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor al uw problemen, angsten, onwetendheden en ongemakjes in het leven een aparte God
Hoezo wil je van me af?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon 'geen God' doen?![]()
Ik las dit verkeerd en dacht knappe hulphond die een bakfiets kan fietsen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
ze gaat erin, lopend, maar nog niet fietsend. komt wel goed! ze is alleen zo goddamn koppig.
Ginny kan dit vastquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dit verkeerd en dacht knappe hulphond die een bakfiets kan fietsen.
liesjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dit verkeerd en dacht knappe hulphond die een bakfiets kan fietsen.
leeft die nog?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet opeens aan dat gifje van Brain en de redbull denken.
bingoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is je hond vernoemd naar Harry zijn chickie?
Geen idee hoop het wel. Sprak hem nog wel eens hij was naar NWS verhuisd waar hij zich lekker kon opwinden maar nu al tijden niet gesproken of gezien.quote:
Of gewoon Gerrie.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Voldemort is ook wel leuke huisdierennaam.
Alles wat niet schuimt wil ik nog wel weer eens een avondje mee ouwehoeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee hoop het wel. Sprak hem nog wel eens hij was naar NWS verhuisd waar hij zich lekker kon opwinden maar nu al tijden niet gesproken of gezien.
Hoe roep je dit? Volly binnenkomen.... Mort! kom!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Niets ten nadele van deze SC en ook niet van ABO waar ik ook heel veel gepost heb en lol heb gehad UTOsc was toch wel beetje next level he?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles wat niet schuimt wil ik nog wel weer eens een avondje mee ouwehoeren.
IMPERIUS EN LUISTER GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe roep je dit? Volly binnenkomen.... Mort! kom!
Of gewoon VOLDEMORT NU BINNENKOMEN ANDERS AVADA KEDAVRA!
Ja eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets ten nadele van deze SC en ook niet van ABO waar ik ook heel veel gepost heb en lol heb gehad UTOsc was toch wel beetje next level he?
En dan vooral bij zo'n lief schattig fluffy huisdier.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Crazy old catlady incoming.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:17 schreef Ygritte het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel stiekem een Coon erbij... Ik voel inspiratie
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel poesje erbij.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel poesje erbij.
Ah, leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een hele leuke speelse ondeugende
Ik slaap met mijn raam open en in mijn bed was het een stuk warmer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet hier nog altijd in de winter de ramen open zetten om het huis wat af te koelen. Denk dat m'n bejaarde buren gewoon veel stoken.
Succes Karzaiquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:10 schreef Karzai het volgende:
And here i go again on my own!
Zit in een warme lege bus
Moet wel twee keer overstappen want de trams rijden niet
*komt er aan*quote:Op woensdag 10 februari 2021 06:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet hier nog altijd in de winter de ramen open zetten om het huis wat af te koelen. Denk dat m'n bejaarde buren gewoon veel stoken.
Rijden de trams nog niet?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:10 schreef Karzai het volgende:
And here i go again on my own!
Zit in een warme lege bus
Moet wel twee keer overstappen want de trams rijden niet
yep, alleen sprinters, geen Intercityquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat de treinen ook nog steeds aangepast rijden
En normaal?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:16 schreef Karzai het volgende:
Gister deed ik er 45 minuten over van deur tot deur
Ja, bizar gewoon.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat de treinen ook nog steeds aangepast rijden
Moeder halen en brengen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:19 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er maar vanuit dat ik as zondag 2x naar Dordrecht op en neer rmoet
Wat wil je aanpassen dan als het weer het zelfde blijft?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:17 schreef Koen66 het volgende:
ok, ik weet dat we in NL geen infra hebben die bestand is tegen deze zeldzame omstandigheden, maar kom op zeg na die paar dagen moet je toch wel aangepast zijn?
yupquote:
om te bevriezen heb je vocht nodig, staal bevriest niet, dus als alle sneeuw weg is zal het echt niet meer bevriezenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:21 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat die wissels bevriezen toch op het spoor? als het zo koud blijft dan kan je dat toch niet zo aanpassen?
Als stoptreinen kunnen rijden, kunnen andere treinen dat ook. Die gebruiken diezelfde wissels.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:21 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat die wissels bevriezen toch op het spoor? als het zo koud blijft dan kan je dat toch niet zo aanpassen?
ah zo.. hmm ja . misschien isdat een te grote klus? Maar fles zei toch omdat dit weer zo zeldzaam is hebben weer niet in de juiste dingen geinvesteerdquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om te bevriezen heb je vocht nodig, staal bevriest niet, dus als alle sneeuw weg is zal het echt niet meer bevriezen
Proficiat! Heeft hij zijn rijbewijs al? Dan kan hij oma halenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup
Junior wordt as vrijdag "volwassen" , een heel klein mini beetje vieren moet toch wel kunnen
ja maar onze spoorlijn is erg druk toch? Dus denk dat ze ruimte houden voor storingenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als stoptreinen kunnen rijden, kunnen andere treinen dat ook. Die gebruiken diezelfde wissels.
Er valt geen sneeuw meer. Dan kun je je elke dag wel minder treinen laten rijden om storingen te voorkomen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar onze spoorlijn is erg druk toch? Dus denk dat ze ruimte houden voor storingen
junior is licht autistisch, ik ben al lang blij dat ie zich nu ietwat op school focust, rijles zou echt teveel afleidenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proficiat! Heeft hij zijn rijbewijs al? Dan kan hij oma halen
ik ga er vanuit dat prorail en Ns er gewoon baat bij hebben om zoveel mogelijk treinen te laten reiden hequote:Op woensdag 10 februari 2021 07:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er valt geen sneeuw meer. Dan kun je je elke dag wel minder treinen laten rijden om storingen te voorkomen.
die hebben meer baat bij goede statistics qua performance.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat prorail en Ns er gewoon baat bij hebben om zoveel mogelijk treinen te laten reiden heDus dat zit wel een vorm van overmacht zijn en geen niet zin hebben in treinen in zitten gedachte
Fles geen spoorpprloog noemenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:26 schreef bitterbal het volgende:
wij als fokkers zijn ook geen spooroorloog
nee maar dat geneuzel nu op de ns. Alsof ze gewoon voor de fun geen intercitys inzetten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die hebben meer baat bij goede statistics qua performance.
Een vertraagde trein telt mee, een uitgevallen trein ivm overmacht niet
Ik denk dat ze er in deze situatie juist baat bij hebben om minder treinen te laten rijden. Want er zit geen hond in die treinen en ze maken dik verlies.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat prorail en Ns er gewoon baat bij hebben om zoveel mogelijk treinen te laten reiden heDus dat zit wel een vorm van overmacht zijn en geen niet zin hebben in treinen in zitten gedachte
quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die hebben meer baat bij goede statistics qua performance.
Een vertraagde trein telt mee, een uitgevallen trein ivm overmacht niet
Die sprinters zaten gisteren best vol :pquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er in deze situatie juist baat bij hebben om minder treinen te laten rijden. Want er zit geen hond in die treinen en ze maken dik verlies.
Ik denk dat dit ze alleen maar meer geld kost.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er in deze situatie juist baat bij hebben om minder treinen te laten rijden. Want er zit geen hond in die treinen en ze maken dik verlies.
Jezus zeg, mag je het nog ergens over hebben of moet je gewoon alles maar aannemen wat er gezegd wordt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat geneuzel nu op de ns. Alsof ze gewoon voor de fun geen intercitys inzetten.
nee tuurlijk mag je het er over hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus zeg, mag je het nog ergens over hebben of moet je gewoon alles maar aannemen wat er gezegd wordt?
Ja vaak ligt het probleem aan ProRail.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
maar vind sowieso dat men wel makkelijk zeikt op de ns
ik ben in ieder geval blij niet van ze afhankelijk te zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
maar vind sowieso dat men wel makkelijk zeikt op de ns
Treinen niet laten rijden kost ze meer geld? Leg eens uit? Dat zou bijzonder zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ze alleen maar meer geld kost.
Ik heb jaren met trein gereist en ging gewoon goed. misschien soms te vol ja tijdens spitsquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval blij niet van ze afhankelijk te zijn
de problemen zijn imho in NL ook groter geworden na het splitsen van die bedrijvenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vaak ligt het probleem aan ProRail.
De kosten lopen grotendeels gewoon door, plus al het geregel eromheen, extra onderhoud aan het spoor. Maar dat zou ProRail zijn. Weet niet zo goed waar NS ophoudt en ProRail begint.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Treinen niet laten rijden kost ze meer geld? Leg eens uit? Dat zou bijzonder zijn.
buitenlanders zijn vaak jaloers op het NL spoorwegnet, de waarheid zal dus wel in het midden liggenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb jaren met trein gereist en ging gewoon goed. misschien soms te vol ja tijdens spits
Ik had in de eerste twee jaar ongeveer van m'n studie elke week wel een uur vertraging. Zonder sneeuw of blaadjes of hitte. Of dat ik ergens strandde. Trein is weleens weggesleept omdat hij stuk was. Uur in een weiland gestaan. Lekkende dieseltrein voor je. Tentamens gemist.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb jaren met trein gereist en ging gewoon goed. misschien soms te vol ja tijdens spits
Mensen uit india?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
buitenlanders zijn vaak jaloers op het NL spoorwegnet, de waarheid zal dus wel in het midden liggen
Nou geloof dat maar lekker danquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:32 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan die intercity nu gewoon wel rijden qua spoor maar is het spoor nu gevoelig voor storingen. Als ze het spoor nu vrijhouden voor 1 trein, een sprinter is die eventuele stroring ook makkelijker te fixen of de gevolgen voor de andere treinen zijn minder groot.
maar geloof niet dat ze dat doen voor de statistieken
dat doe ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou geloof dat maar lekker dan
zondag misschien toch?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doe ik ook![]()
Het is dat er een hek hier bij het spoor staat anders was ik op onderzoek gegaan
5 dagen weekendquote:
wel eens "verhalen" gelezen (die ik uiteraard niet kan bewijzen) dat er vertraagde treinen 2 stations voor het einde worden opgeheven, reizigers eruit gejaagd, trein rijdt door naar eindpunt om weer ingezet te wordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou geloof dat maar lekker dan
Dat we maar weer snel een hittegolf mogen krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zondag misschien toch?
hopelijk nog even weer zoals gistermiddag. ideaal om te wandelen
Sporenonderzoek?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat doe ik ook![]()
Het is dat er een hek hier bij het spoor staat anders was ik op onderzoek gegaan
why do you hate me?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat we maar weer snel een hittegolf mogen krijgen
lang genoeg ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie hebben nu toch jullie ijskoude zin gehad ?:P
En maandag op dinsdag weer sneeuwquote:
nee, er moet minimaal een vrije dag bijquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie hebben nu toch jullie ijskoude zin gehad ?:P
Meld je ziekquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, er moet minimaal een vrije dag bij
Stond gisteren wel in mijn overzicht.ben er ook niet blij mee. Moet dinsdag naar dat verrekte Rotterdamquote:
Zoveel voldoening om uit je werk te halen daarquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:39 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig is de storemanager er nu. Te moeilijke mensen mag ik aan hem geven![]()
Gisteren stond er iemand druk voor de deur aandacht te trekken. Dus storemanager doet deur open en vroeg de man wat er was. Werd hij gelijk uitgescholden
Ga je kijken bij de boompjes?quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stond gisteren wel in mijn overzicht.ben er ook niet blij mee. Moet dinsdag naar dat verrekte Rotterdam
Ja zullen julli vast wel een beetje jaloers op zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel voldoening om uit je werk te halen daar
Ontzettendquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zullen julli vast wel een beetje jaloers op zijn
De NS heeft er inderdaad belang bij om treinen op te heffen. Opgeheven treinen gelden namelijk niet als vertraagd. En dat komt hun prestratiecontract ten goede. Daar is de afgelopen jaren vaker ophef over geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel eens "verhalen" gelezen (die ik uiteraard niet kan bewijzen) dat er vertraagde treinen 2 stations voor het einde worden opgeheven, reizigers eruit gejaagd, trein rijdt door naar eindpunt om weer ingezet te worden
je zou zeggen neem dergelijke parameters ook mee in het prestatiecontractquote:Op woensdag 10 februari 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De NS heeft er inderdaad belang bij om treinen op te heffen. Opgeheven treinen gelden namelijk niet als vertraagd. En dat komt hun prestratiecontract ten goede. Daar is de afgelopen jaren vaker ophef over geweest.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De NS heeft er inderdaad belang bij om treinen op te heffen. Opgeheven treinen gelden namelijk niet als vertraagd. En dat komt hun prestratiecontract ten goede. Daar is de afgelopen jaren vaker ophef over geweest.
Daar heeft Rover ook om gevraagd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou zeggen neem dergelijke parameters ook mee in het prestatiecontract
maar dat zal ik wel te simpel zien
Zou ik vrijdag al vrij pakken?quote:
ik zou het doenquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou ik vrijdag al vrij pakken?
dan heb ik 6 dagen weekend
Met wie?quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou het doenKan je smurfen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou ik vrijdag al vrij pakken?
dan heb ik 6 dagen weekend
Nee, hier staan de atv dagen standaard zo ingeroosterd omdat carnaval, amar ja, er is geen carnaval. dus die dagen zijn vrij nutteloosquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ga je nog iets bijzonders doen tijdens je vrije dagen?
Aahquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, hier staan de atv dagen standaard zo ingeroosterd omdat carnaval, amar ja, er is geen carnaval. dus die dagen zijn vrij nutteloos
Ik vind het op zich niet erg om weer een paar dagen vrij te hebben, dus klagen doe ik niet, maar een beetje zinloos is het wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah![]()
Ja, daarom wil ik nu nog geen vakantie opnemen, want je kunt er niks mee. Maar ik vermoed dat het bedrijf wel weer gaat vragen om dagen op te nemen.
het is ook wel vrij koud.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
De binnenkant van m'n ruit was bevroren.
Ik denk er nu over om in de zomer drie weken op te nemen. Zou voor het eerst in een decennium zijn dat ik zo lang vakantie achter elkaar had.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet erg om weer een paar dagen vrij te hebben, dus klagen doe ik niet, maar een beetje zinloos is het wel.
Paar ijskristalletjes inderdaad. En dus de binnenkant van m'n voorruit, dus die moest ik even helpen ondanks voorruitverwarming.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is ook wel vrij koud.
wel fijn zo die droge kou. Hoefde nauwelijks te krabben vanmorgen.
Ik heb nog geen idee hoe ik het ga indelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk er nu over om in de zomer drie weken op te nemen. Zou voor het eerst in een decennium zijn dat ik zo lang vakantie achter elkaar had.
2 weken vakantie kwijt een loonsverlaging van 20%quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
O, vandaag een presentatie over de aanpassing van de arbeidsvoorwaarden. Ben benieuwd
Ik smurf al zo vaak alleen. Ik wil ook wel eens met een leuke vrouw smurfenquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik smurf het liefste alleen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 weken vakantie kwijt een loonsverlaging van 20%
Tinder?quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik smurf al zo vaak alleen. Ik wil ook wel eens met een leuke vrouw smurfen
Laat ze maar de zwaarwegende reden overleggen dan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:21 schreef bitterbal het volgende:
ik probeer nu vrij te vragen voor verhuizing en zo. Zeggen ze ja dat mag niet
ja dacht vraag daar om als ik mijn proefperiode door benquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat ze maar de zwaarwegende reden overleggen dan.
Ik heb ook al een aantal veranderingen gezien hier. De eindejaarsbonus (die altijd soort van 13e maand was) gaat versoberd worden. Daarnaast krijg je dat pas in Maart uitbetaaldquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
O, vandaag een presentatie over de aanpassing van de arbeidsvoorwaarden. Ben benieuwd
Al je in mei de dagen tussen hemelvaart en pinksteren pakt ben je met 6 verlofdagen 12 dagen vrijquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik het ga indelen.
Ik denk dat ik in mei een week je pak en daarna zie ik nog wel
Je hebt toch recht op 1 dag ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:21 schreef bitterbal het volgende:
ik probeer nu vrij te vragen voor verhuizing en zo. Zeggen ze ja dat mag niet
ja maar ze gaan er vanuit dat ze dan open zijn en niemand mag voorlopig dan vrij vragenquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt toch recht op 1 dag ofzo?
Nog een keer je vakantie indienen. Met een "ik heb verlof van x tot y, bij een zwaarwegende reden om dit niet goed te keuren verneem ik dit graag voor z" en ze dan maar in hun sop gaat laten koken. Hou niet van dat soort bedrijven, maar ze zijn er best veel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht vraag daar om als ik mijn proefperiode door ben
Tinder werkt alleen als je knap bentquote:
Vaak alleen als je op verzoek van de werkgever verhuisd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt toch recht op 1 dag ofzo?
ik weet niet hoe je er uit zietquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tinder werkt alleen als je knap bent
Nou ben je mooi klaar mee..quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze gaan er vanuit dat ze dan open zijn en niemand mag voorlopig dan vrij vragen
5 want de vrijdag is ATV.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Al je in mei de dagen tussen hemelvaart en pinksteren pakt ben je met 6 verlofdagen 12 dagen vrij
quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 weken vakantie kwijt een loonsverlaging van 20%
Ook lekkerquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
5 want de vrijdag is ATV.
Maar ik denk dat ik die week van Hemelvaart pak, dan heb ik dus met 3 dagen een week
Dit jaar vallen de vakanties niet zo gunstig daarvoor volgens mij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Al je in mei de dagen tussen hemelvaart en pinksteren pakt ben je met 6 verlofdagen 12 dagen vrij
die 2 jaar bij ziekte moeten ze toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo drastisch zal het niet zijn. Maar ik verwacht wel dat bepaalde regelingen ‘uitgekleed’ gaan worden. Sowieso verdwijnt de vaste reiskostenvergoeding. Ik hoop dat daar meer flexibiliteit tegenover komt te staan.
Zolang de 13e maand, het premievrije pensioen en twee jaar doorbetaling bij ziekte maar blijven. Dat zijn wel belangrijke arbeidsvoorwaarden.
Deze is op zich wel leuk. En koningsdag is op dinsdag, dus de maandag er voor is wel lekker om een lang weekend te hebben. Maar dat is het ook wel dit jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar vallen de vakanties niet zo gunstig daarvoor volgens mij.
Onze beoordeling vindt eind november plaats. En vervolgens krijg je pas laat in februari te horen wat die beoordeling is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook al een aantal veranderingen gezien hier. De eindejaarsbonus (die altijd soort van 13e maand was) gaat versoberd worden. Daarnaast krijg je dat pas in Maart uitbetaald
Verder allerlei nieuwe richtlijnen voor beoordelingen etc.
Heb nu een onzinnige deadline gekregen om de beoordelingen van mijn team in een nieuwe tool te zetten zonder enige achtergrond gekregen te hebben. Heb het minimale gedaan en allemaal in het voordeel van mijn team bij twijfel over dingen.
Zelf ook maar even mijn functieomschrijving aan laten passen; want die is niet helemaal up-to-date.
Hier zijn ze creatief aan het boekhouden geslagen volgens mij. Niet echt een goede ontwikkeling, als ze nu transparant zouden zijn dat ze naar een bepaalde CAO toewerken dan kan ik alvast bekijken wat er aan komt. Nu voelt het een beetje als "wel de lasten, niet de lusten".quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo drastisch zal het niet zijn. Maar ik verwacht wel dat bepaalde regelingen ‘uitgekleed’ gaan worden. Sowieso verdwijnt de vaste reiskostenvergoeding. Ik hoop dat daar meer flexibiliteit tegenover komt te staan.
Zolang de 13e maand, het premievrije pensioen en twee jaar doorbetaling bij ziekte maar blijven. Dat zijn wel belangrijke arbeidsvoorwaarden.
Werkgevers zijn verplicht om 70% van je salaris te betalen tijdens die twee jaar. Bij de meeste bedrijven krijg je het eerste jaar 100% en het tweede jaar 70%. En bij ons krijg je twee jaar 100%.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die 2 jaar bij ziekte moeten ze toch?
Pensioen is bij ons ook wel goed. Maar dat mag ook wel; we zijn zelf pensioenadviseurquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ze creatief aan het boekhouden geslagen volgens mij. Niet echt een goede ontwikkeling, als ze nu transparant zouden zijn dat ze naar een bepaalde CAO toewerken dan kan ik alvast bekijken wat er aan komt. Nu voelt het een beetje als "wel de lasten, niet de lusten".
De voorwaarden voor pensioen etc. zijn wel heel goed hier.
oh das wel een mooi bedrag jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werkgevers zijn verplicht om 70% van je salaris te betalen tijdens die twee jaar. Bij de meeste bedrijven krijg je het eerste jaar 100% en het tweede jaar 70%. En bij ons krijg je twee jaar 100%.
Vind ik toch wel een belangrijke arbeidsvoorwaarde, al hoop ik ‘m nooit nodig te hebben
Dan mag je hopen dat het goed is inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pensioen is bij ons ook wel goed. Maar dat mag ook wel; we zijn zelf pensioenadviseur
4x9 werken lijkt me ook wel ideaal.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou het liefste zien dat ze de werkweek terugbrengen naar 36 uur. Maar dat zal wel niet
en bij ons derde en 4e jaar 70%quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werkgevers zijn verplicht om 70% van je salaris te betalen tijdens die twee jaar. Bij de meeste bedrijven krijg je het eerste jaar 100% en het tweede jaar 70%. En bij ons krijg je twee jaar 100%.
Vind ik toch wel een belangrijke arbeidsvoorwaarde, al hoop ik ‘m nooit nodig te hebben
ik ga straks als de winkels open zijn met normale tijden fulltime in 4 dagen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4x9 werken lijkt me ook wel ideaal.
Heb je je mes bij?quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
iemand staat hier met een vlammenwerper de stoep te ontdooien. Zou het ltvdk zijn ?
wat worden jouw tijden dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga straks als de winkels open zijn met normale tijden fulltime in 4 dagen.
Is dat geen WIA dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en bij ons derde en 4e jaar 70%
tot 21:00 is me wel echt te langquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm half 10 tot 2100 geloof ik Die uren boven contract worden tvt uren
Gelukkig heb je altijd je mobiele guillotine bij je voor noodgevallenquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee trek nu mijn guillotine uit de kast
ja dat is het ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot 21:00 is me wel echt te lang
Aanhangertje achter de scooterquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb je altijd je mobiele guillotine bij je voor noodgevallen
ja zon uitklapbare. Super handig ding welquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb je altijd je mobiele guillotine bij je voor noodgevallen
net voorbij alexandriumquote:
nee, 2 jaar 100% en dan nog 2 jaar 70%. Is CAO technisch geregeld.quote:
een paar weken geleden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:02 schreef Karzai het volgende:
We weten allemaal wanneer de homo sapiens rechtop is gaan lopen om de appel uit de boom te plukken
Maar wanneer zijn wij onze wintervacht kwijt geraakt?
hele dag aan gort iddquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot 21:00 is me wel echt te lang
Zo, lange dagenquote:Op woensdag 10 februari 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm half 10 tot 2100 geloof ik Die uren boven contract worden tvt uren
Waar kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, 2 jaar 100% en dan nog 2 jaar 70%. Is CAO technisch geregeld.
Bij nieuwe werkgever is 't nog beter geregeld, tot pensioenleeftijd betalen ze 100% door
quote:
Dat spookhuis toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen met bouwen.Kut Animal Crossing.
Oh, en zal ik m'n Nintendo Online voucher inzetten voor Mario Kart? De rest van de titels interesseren me niet enorm (of ik heb ze al) en hij verloopt in april.
Klopt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat spookhuis toch?
we zijn hier in totaal minimaal 12-14u mee bezig geweest. En hb nog een handje vol minuscule onderdelen over. Geen idee of dat normaal is
ja, er zitten vaak een paar extra stukjes bij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat spookhuis toch?
we zijn hier in totaal minimaal 12-14u mee bezig geweest. En hb nog een handje vol minuscule onderdelen over. Geen idee of dat normaal is
Wanneer is er weer een online race? Ben die van maandag compleet vergetenquote:
haagsieeeequote:
Als @IJsdraakje haar voucher in zet..quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Wanneer is er weer een online race? Ben die van maandag compleet vergeten
afknijpen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Had even een meeting over het hoofd gezien. Gerriegenot verpest.
Jacqieeeeeequote:
Voucher??quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als @:ijsdraakje haar voucher in zet..
en @:kwiwi @:engine @:ygritte @:liesje1979 ook kunnen?
Morgenavond zou voor mij kunnen, anders wordt het weer maandag pas
Laat maar weten. Vond het gaaf en doe volgende keer weer meequote:Op woensdag 10 februari 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als @:ijsdraakje haar voucher in zet..
en @:kwiwi @:engine @:ygritte @:liesje1979 ook kunnen?
Morgenavond zou voor mij kunnen, anders wordt het weer maandag pas
Nee joh, toch veel te koud om daarheen te gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
iemand staat hier met een vlammenwerper de stoep te ontdooien. Zou het ltvdk zijn ?
hallo haagse vetbolquote:
Reminder me even einde van de dag dat ik hem invul.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://datumprikker.nl/pvx7364ke647f7cs
@:kwiwi
@:haags
@:ijsdraakje
@:engine
@:liesje1979
@:ygritte
ik beloof niksquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Reminder me even einde van de dag dat ik hem invul.
Heb jij hier je personeel lopen of zo?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Reminder me even einde van de dag dat ik hem invul.
Ik ga volgende week naar Oman en moet dan 7 dagen in quarantaine dus heb in principe heel veel tijdquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
Nou en nu vliegen we met Neckermann naar de zon.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh skatjuhs![]()
Vandaag alweer 3:44 langer zonlicht dan gisteren jeej![]()
In 1938 dwongen de nazi's de joodse grootvader van zanger Billy Joel om zijn textielbedrijf in Nürnberg ver onder de marktwaarde te verkopen aan Josef Neckermann
KAAASquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
En Neckermann had een heel grote locatie in Zeeuws Vlaanderen
Daar zit nu een kaas handelaar.
Que?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij hier je personeel lopen of zo?
Hadden we anders jarenlang de Joel catalogus gehad?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh skatjuhs![]()
Vandaag alweer 3:44 langer zonlicht dan gisteren jeej![]()
In 1938 dwongen de nazi's de joodse grootvader van zanger Billy Joel om zijn textielbedrijf in Nürnberg ver onder de marktwaarde te verkopen aan Josef Neckermann
Nou nu even niet hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou en nu vliegen we met Neckermann naar de zon.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Oman en moet dan 7 dagen in quarantaine dus heb in principe heel veel tijd
Maar vorige keer kreeg ik de switch niet op het hotel internet dus dat is even afwachten.
Dan hadden ze voor elke reclame Piano Man gebruikt en had die tenminste niet zo hoog in de Top2000 gestaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hadden we anders jarenlang de Joel catalogus gehad?
Persoonlijk voel ik altijd meer voor "Scenes from an Italian restaurant"quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hadden ze voor elke reclame Piano Man gebruikt en had die tenminste niet zo hoog in de Top2000 gestaan.
Done.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ja is echt klote met die hotel verbindingen... Lukt meestal niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik voel je pijn
Ik kreeg het wel voor elkaar om te tetheren via m'n mobiel. Alleen zou je niet kunnen vertellen hoe ik dat voor elkaar heb gekregen
Volgens mij laptop via draad naar mobiel. En dan switch draadloos met mobiel.
Oh zo ja dat de ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Done.
En voucherverhaal: als ik weet dat ik typische Nintendogeprijsde games ga willen kopen, maak ik gebruik van de Online vouchers, 2 games voor ¤100. (Want ik koop toch alles digitaal)
Alleen sinds AC dus geen titels die me erg boeien die ik nog niet heb.
Online vouchers? Hier kom ik nog even over bij je in de lucht als ik zo'n ding hebquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Done.
En voucherverhaal: als ik weet dat ik typische Nintendogeprijsde games ga willen kopen, maak ik gebruik van de Online vouchers, 2 games voor ¤100. (Want ik koop toch alles digitaal)
Alleen sinds AC dus geen titels die me erg boeien die ik nog niet heb.
ik las meteen het Doge gedeeltequote:
kijk even of je zo'n ivitta mobile ding ofzo kan fixen in NL?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is echt klote met die hotel verbindingen... Lukt meestal niet.
Koop meestal een sim kaart voor internet en dan de mobiel als hot spot. Maar weet niet of dat nu mogelijk gaat zijn op het vliegveld.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las meteen het Doge gedeelte
Goodnight Saigon is ook prima.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Persoonlijk voel ik altijd meer voor "Scenes from an Italian restaurant"
jij gaat ook investeren in dogecoin?quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las meteen het Doge gedeelte
Oh dat ken ik niet. Ga ik even opzoekenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kijk even of je zo'n ivitta mobile ding ofzo kan fixen in NL?
werken wereldwijd voor heel weinig.
Nee, ik las hier gisteravond dat ik moest investeren in zwembadfiltersquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
jij gaat ook investeren in dogecoin?
Ja, je betaalt ¤20 ofzo (geen idee, niet heel veel iig) om een jaar online te kunnen spelen en via daar kan je dus die voucher shoppen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Online vouchers? Hier kom ik nog even over bij je in de lucht als ik zo'n ding heb
die gebruikte ik altijd iigquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:32 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Ga ik even opzoeken
quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag enige en tevens BESTE vriend van HEEL FOK!
[..]
Gaat elkaar dan lekker in de dm aflebberen joh.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |