SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ja nou ja ik zal eens een tijdje bijhouden waar het heen gaat. Kan echt wel wat goedkoper denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik koop ook waar ik zin in heb maar ik heb misschien een iets minder luxe smaak qua eten.
Katsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik weet niet wat eruit gaat precies maar als de plastic bak al binnen een week kats vol zit weet ik dat het veel was.
Psst wist je dat veel gewone snacks ook in dr airfryer kunnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja ik zal eens een tijdje bijhouden waar het heen gaat. Kan echt wel wat goedkoper denk ik.
ja maar die zijn ook duurquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Psst wist je dat veel gewone snacks ook in dr airfryer kunnen.
Kats niet meer gehoord nee?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KatsDat woord heb ik al sinds ik uit Twente weg ben niet meer gehoord.
Ja precies. En als ik dan twee keer per week bestel komt er dus 8-9 keer 6 euro bezorgkosten bij, tadaaaa 4 barkies.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
300-350 euro geef ik toch wel per maand uit hoor bij de Appie. Maar daar zit dan ook schoonmaakmiddel bij en douchegel en zo
Lol gebruiken ze in het noorden van Nederland ook. Had niet eens zo snel door dat het 'dialect' wasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KatsDat woord heb ik al sinds ik uit Twente weg ben niet meer gehoord.
Ik heb vorige maand Lush en Body Shop besteld en zelfs dan kwam ik er niet aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
300-350 euro geef ik toch wel per maand uit hoor bij de Appie. Maar daar zit dan ook schoonmaakmiddel bij en douchegel en zo
Bezorgen doe ik zelf. Nadeel is dat je het dan eerst moet ophalenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. En als ik dan twee keer per week bestel komt er dus 8-9 keer 6 euro bezorgkosten bij, tadaaaa 4 barkies.
Jij zei het laatst ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lol gebruiken ze in het noorden van Nederland ook. Had niet eens zo snel door dat het 'dialect' was
Waarom doe je dan niet 1x per week bestellen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. En als ik dan twee keer per week bestel komt er dus 8-9 keer 6 euro bezorgkosten bij, tadaaaa 4 barkies.
Oh echt? In Friesland nooit gehoord.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lol gebruiken ze in het noorden van Nederland ook. Had niet eens zo snel door dat het 'dialect' was
Wat eten jullie dan? Elke dag suikerbietenstamp?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand Lush en Body Shop besteld en zelfs dan kwam ik er niet aan
Heb in november een shopper vol schoonmaakzooi gekocht bij de action, was drie tientjes kwijt.
ja die optie is een beetje uitgeput bij mij denk ik. Ariel pods en scheerzeep zijn nogal eens in de aanbieding als in "gratis bezorging bij tien euro aan dit of dat". Maar Ariel pods en scheerzeep heb ik inmiddels tot ver na de eeuwigheid in huis, dusjah. En anders wordt het 7 repen chocola of zo. Of X blikken soepquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom doe je dan niet 1x per week bestellen?
Ik doe het altijd zo dat ik gratis bezorgen heb... wat het is komt ook wel weer op
Echtquote:
Veel uit de diepvries.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat eten jullie dan? Elke dag suikerbietenstamp?
Friezen zijn dan ook net weer wat andersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt? In Friesland nooit gehoord.
Gewoon kats loemp volk daarzoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
EchtLoL.
Toen ik nog in het noorden van het land woonde had ik ook heel vaak geen idee dat bepaalde woorden of uitdrukkingen niet in de rest van Nederland gebruikt werden
Zo had ik nooit door dat ik Belgische uitdrukkingen gebruikte die ik van m'n moeder had overgenomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
EchtLoL.
Toen ik nog in het noorden van het land woonde had ik ook heel vaak geen idee dat bepaalde woorden of uitdrukkingen niet in de rest van Nederland gebruikt werden
Waar woon jij? Groningen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Friezen zijn dan ook net weer wat anders
Oh ja... nou ja ik scheid dus superveel was dus die pods komen wel weer opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die optie is een beetje uitgeput bij mij denk ik. Ariel pods en scheerzeep zijn nogal eens in de aanbieding als in "gratis bezorging bij tien euro aan dit of dat". Maar Ariel pods en scheerzeep heb ik inmiddels tot ver na de eeuwigheid in huis, dusjah. En anders wordt het 7 repen chocola of zo. Of X blikken soep
HAMSTEREEEEEEENquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Daar vind ik AH wel irritant in met die bonusaanbiedingen. Moet je drie zakken vaatwasserpods kopen voor korting
Mannen vonden het maar vreemd dat je ze in bed uitnodigde om te poepen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo had ik nooit door dat ik Belgische uitdrukkingen gebruikte die ik van m'n moeder had overgenomen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mannen vonden het maar vreemd dat je ze in bed uitnodigde om te poepen?
Ja die stapelaanbiedingen. Hamsteren en route 99 zijn beter.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Daar vind ik AH wel irritant in met die bonusaanbiedingen. Moet je drie zakken vaatwasserpods kopen voor korting
Moet je het alleen niet vervangen met wat anders, om de gewoonte om ze de hele dag te eten in stand te houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet ik ook eens wat minder van die smintjes eten. Als ik niet uitkijk tik ik zo een blikje per dag weg. a 2 euro.
Misschien moet ik ook eens op aanbiedingen gaan letten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die stapelaanbiedingen. Hamsteren en route 99 zijn beter.
Soms wel ja. Vooral soep en lasagne enzo. Ik heb ook pakken bloemkool, spinazie en erwten in de vriezer liggen. En zakken met aardappeltjes voor in de airfryer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kookt voor meerdere dagen en vriest het dan in?
Gewoon elk uur naar koffiegodin á 2,99quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je het alleen niet vervangen met wat anders, om de gewoonte om ze de hele dag te eten in stand te houden
Die haal ik normaal gesproken bij de Action, euro voor een blikje. Mis ze.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet ik ook eens wat minder van die smintjes eten. Als ik niet uitkijk tik ik zo een blikje per dag weg. a 2 euro.
Zakken groente zijn wel fijn jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms wel ja. Vooral soep en lasagne enzo. Ik heb ook pakken bloemkool, spinazie en erwten in de vriezer liggen. En zakken met aardappeltjes voor in de airfryer.![]()
En ik had dus een pakje shoarma gekocht van de week, helft ingevroren voor volgende week ofzo.
Ik heb in de berging een vrij grote vriezer staan want in de keuken paste er geen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens op aanbiedingen gaan letten.
Al heb ik maar een klein vriezertje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zakken groente zijn wel fijn jaAl vreet ik gerust een zak sperziebonen van 400 gram in één keer op
Ik ben heel slecht met groentequote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet geen aardappelen, dus dat compenseer ik met extra groente
AH is schandalig duur in elk geval. De Dirk is stukken goedkoper. Maar daar hebben ze geen zelfscankassa. Staat er weer zo’n kuttokkie in je nek te coronakuchenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Behalve geen bezorgkosten is ook gewoon bijna alles bij de Picnic goedkoperpaar cent soms, paar dubbeltjes vaak. Al gauw een paar euro of meer per run.
Ja die knikkerbaan en al die andere kutzooi moet ook betaald worden he
Ja hetzelfde bij de boniquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AH is schandalig duur in elk geval. De Dirk is stukken goedkoper. Maar daar hebben ze geen zelfscankassa. Staat er weer zo’n kuttokkie in je nek te coronakuchen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hetzelfde bij de boniKomt een bepaald slag volk.
En de Ah heeft wel betere groente enzo. Meer variatie in elk geval.
Nie przesadzajquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De Dirk is hier echt de hofleverancier voor alles dat Pools spreekt. Bizar gewoon.
Ik ga hier altijd naar de grote AH aan de rand van het centrum. Dan heb ik ook nog een wandeling.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier heeft de Dirk wel een zelfscankassa trouwens.
Maar de Picnic bezorgt gewoon
Anders verkoop je toch gewoon een stapel biljetten?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier heeft de Dirk wel een zelfscankassa trouwens.
Maar de Picnic bezorgt gewoon
ja dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anders verkoop je toch gewoon een stapel biljetten?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nie przesadzajJa nie robie ani zakup u Dirka
Ja mooi is dat he. Worden ze gelijk bang "Shit we dachten dat we hier zomaar over iedereen konden roddelen maar ze verstaan ons gewoonquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Er komen ook veel Hongaren. Die kijken vaak raar op als ik ze in het Hongaars vraag of ik er even langs mag.
Hoe klinkt dat danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Er komen ook veel Hongaren. Die kijken vaak raar op als ik ze in het Hongaars vraag of ik er even langs mag.
En hoe klinkt dat fonetisch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, heel simpel hoor: elnézést.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ga ik een nieuw Excelletje maken met de 20, 50, 100 vaakst gekochte producten en waar die goedkoper zijnZodat ik weet wat ik bij de Picnic en wat ik bij de Plus vandaan moet laten komen
Ieder zijn hobby zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ga ik een nieuw Excelletje maken met de 20, 50, 100 vaakst gekochte producten en waar die goedkoper zijnZodat ik weet wat ik bij de Picnic en wat ik bij de Plus vandaan moet laten komen
Zet je die helemaal uit dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
misschien morgen de verwarming aanlaten als ik ga werken. zon avond klappertanden is ook niks
hoe fucking lang duurt dat dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
misschien morgen de verwarming aanlaten als ik ga werken. zon avond klappertanden is ook niks
ja doei. Krijg ik weer commentaar dat ik rare dingen koopquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Deel je dat Excelletje hier, dan kunnen wij er ook van profiteren.
nee vandaag tot 18 graden maar we zitten nu op 21 en kan zo weer mijn bed inquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je die helemaal uit dan?
Ja nou tot nuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
H
[..]
hoe fucking lang duurt dat dan?
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaag tot 18 graden maar we zitten nu op 21 en kan zo weer mijn bed in
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezus doet ie daar zo lang overquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eigenlijk is het veel leuker als je er iets van maakt in de trant vanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elneezjeesjt.![]()
Betekent gewoon: excuseer me.
Ik heb geen gordijnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb mijn gordijnen stijf dicht nu. Verloor erg veel warmte door mijn bizar grote ramen.
Zo vloeiend ben ik niet hoor. Ik kan er hooguit een scheldwoord aan toevoegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk is het veel leuker als je er iets van maakt in de trant van
'As jij nou eens met je dikke kont aan de kant gaat dan kan een ander er ook fatsoenlijk langs'
Kijken hoe ze dan kijken
Enkel of dubbelglas?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb mijn gordijnen stijf dicht nu. Verloor erg veel warmte door mijn bizar grote ramen.
Veel te warm voor mijquote:
Dat lukt mij in het Pools ook nog wel netquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo vloeiend ben ik niet hoor. Ik kan er hooguit een scheldwoord aan toevoegen.
Maar je hebt een warmtepomp?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel een voordeel van radiatorconvectoren met ventilatoren erin.
Als het 17C is hier dan is het 10 min later 22C, gaat supersnel
*pakt spullen*quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel een voordeel van radiatorconvectoren met ventilatoren erin.
Als het 17C is hier dan is het 10 min later 22C, gaat supersnel
Het is nu 17,1, maar ik ben ook pas een dik uur thuisquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem op 20 staan. Maar heb wel een vestje over een trui heen aan.
Kant en klaar maaltijden zijn sowieso natuurlijk ook echt veel duurder dan zelf kokenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja niet ons bed. We hebben wel vaker logees in de logeerkamer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm
*trekt toch nog maar een extra vest aan*
Ahquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja niet ons bed. We hebben wel vaker logees in de logeerkamer.
Jij kent DrFles heel goed hé?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kant en klaar maaltijden zijn sowieso natuurlijk ook echt veel duurder dan zelf koken
ja ik ben nu ook koopzegels aan et doen bij de ah. schiet lekker opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Bonusbox wordt na een tijdje steeds persoonlijker en zijn vaak ook fijne aanbiedingen.
Ik krijg nog steeds hondenvoer er inquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Bonusbox wordt na een tijdje steeds persoonlijker en zijn vaak ook fijne aanbiedingen.
Steeds wasmiddel, chocoladekoekjes, perzik, winterpeen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
ja ik glibber wel naar binnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
*Laat de deur op een kiertje he*
Koopzegels doe ik ook, en nu digitaal dus geen boekjes meer plakken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben nu ook koopzegels aan et doen bij de ah. schiet lekker op
Ohja, dat zal nog wel even duren voor die eruit gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds hondenvoer er in![]()
![]()
![]()
ja das natuurlijk helemaal makkelijk. WEet alleen nog niet hoe je ze uit kan betalen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koopzegels doe ik ook, en nu digitaal dus geen boekjes meer plakken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Steeds wasmiddel, chocoladekoekjes, perzik, winterpeen.
Dit zijn ook dingen die ik er weleens heb gekocht, maar het is steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Bij mij wordt het steeds meer dingen die ik ook echt gebruik.
Kan niet bij de zelfscan of je moet voor meer dan 52 euro boodschappen hebben, zelfscans hebben geen kassalade. Dus of bij de gewone kassa of tabaksbalie. En dan moet je je telefoon mee nemen, klik je op je profiel en op koopzegels en dan kies je koopzegels uitbetalen en dan krijg je een code en die voert de kassičre dan in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das natuurlijk helemaal makkelijk. WEet alleen nog niet hoe je ze uit kan betalen?
ik zou dat eigenlijk ook moeten doen, leuk maniertje om redelijk onopgemerkt weer wat extra te sparenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben nu ook koopzegels aan et doen bij de ah. schiet lekker op
Je kan het niet meer voor cash uitbetalen of een deel van die 52 gebruiken? Als een soort spaarkaart zeg maar?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan niet bij de zelfscan of je moet voor meer dan 52 euro boodschappen hebben, zelfscans hebben geen kassalade. Dus of bij de gewone kassa of tabaksbalie. En dan moet je je telefoon mee nemen, klik je op je profiel en op koopzegels en dan kies je koopzegels uitbetalen en dan krijg je een code en die voert de kassičre dan in.
ja ben nu 1.5 week bezig geloof ik en zit al op 15 euroquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou dat eigenlijk ook moeten doen, leuk maniertje om redelijk onopgemerkt weer wat extra te sparen
Naast de gewone bonus een box met 10 producten die je vaker koopt en daar kan je dan van 5 van kiezen en die zijn dan die week voor jou in de aanbiedingquote:
Oh dat. Ik dacht iets dat je kocht en na het kopen pas zag wat er in zatquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
5 gepersonaliseerde aanbiedingrn in de AH App adhv je bonus kaart
Zo goed kijk ik niet naar die mailsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naast de gewone bonus een box met 10 producten die je vaker koopt en daar kan je dan van 5 van kiezen en die zijn dan die week voor jou in de aanbieding
Cash wel, bij een gewone kassa of tabaksbalie. Omdat de zelfscan geen kassalade heeft dus geen wisselgeld. Een deel u deel uitbetalen kan alleen als je voor de rest van die 52 iets koopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan het niet meer voor cash uitbetalen of een deel van die 52 gebruiken? Als een soort spaarkaart zeg maar?
Ah ja lees het nu in de app. BIj de service balie kan je het eventueel cash uit laten betalen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cash wel, bij een gewone kassa of tabaksbalie. Omdat de zelfscan geen kassalade heeft dus geen wisselgeld. Een deel u deel uitbetalen kan alleen als je voor de rest van die 52 iets koopt.
Ja heb ik ook. Tien procent van elke uitgave gaat naar een spaarrekening.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
En bv 70 cent ofzo meer afrekenen merk je ook niet
ik heb ook dat pin sparen bij de abn. Gaat er een percentage van je uitgaven die dag van je rekening naar je spaarrekening
Je kan wel meerdere keren per dag 3 boekjes laten uitbetalen of bij andere AH;s toch? Gaat er vooral om dat ze niet teveel geld in die lades willen hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
Ah![]()
Maximaal 3 volle boekjes uit laten betalen dus een heel jaar kan niet
per keer?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
Ah![]()
Ja staat idd per transactie.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan wel meerdere keren per dag 3 boekjes laten uitbetalen of bij andere AH;s toch? Gaat er vooral om dat ze niet teveel geld in die lades willen hebben.
ja die staan ook niet in het lijstje. Dat is ook een beetje geschiedenis inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kant en klaar maaltijden zijn sowieso natuurlijk ook echt veel duurder dan zelf koken
Ah ja das wel veelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hr++. Maar dan nog. Het zijn ramen van 2,5 hoog en in totaal 15 meter lengte.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naast de gewone bonus een box met 10 producten die je vaker koopt en daar kan je dan van 5 van kiezen en die zijn dan die week voor jou in de aanbieding
ligt eraan of je in die tijd ook kan werken en wat je uurtarief isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap totaal het nut niet van die koopzegels.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
Ah![]()
6% rendement, zonder bakken met geld te moeten investeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap totaal het nut niet van die koopzegels.
Volgens mij verdient AH daar goud geld mee puur omdat 30% nooit wordt ingeleverd.
En het rendement is bij andere investeringen veuul groter.
ja dit is toch geen investering. Het rendement is 6% als je de volle kaart ook laat uitbetalen jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap totaal het nut niet van die koopzegels.
Volgens mij verdient AH daar goud geld mee puur omdat 30% nooit wordt ingeleverd.
En het rendement is bij andere investeringen veuul groter.
dat begrijp ik niet . ik koop voor 49 euro aan zegeltjes en krijg 53 euro terugquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:38 schreef Modus het volgende:
Op de lange termijn betalen klanten gewoon hun eigen korting enzo, maar dat wil nooit iemand geloven. Multinationals hebben daar hele teams van autinerds voor in dienst die dat met prijsstrategieën uitkienen. Alleen het idee van KORTING!!! of GRATIS!!! is voor vrijwel iedereen wel wel genoeg om daar in te trappen.
Hoi @kwiwiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Waar is @:Molo eigenlijk gebleven? Die heb ik hier al lang niet meer gezien.
slangenkuilen bedoel jequote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoi @:Kwiwi
In andere krochten dit dat
Ah de vraag die ging komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
6% rendement, zonder bakken met geld te moeten investeren.
wat verdiend meer met kleine inleg?
hoe zit het bezorgkosten bij beide winkels?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik heb nu dit. Sommige dingen zijn wel echt goedkoper bij de Plus ook. Maar voor veel dingen is de Picnic gewoon veel goedkoper. Hebben jullie nog aanvullingen?
[ afbeelding ]
ariel pods voor 43 cent per stuk?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik heb nu dit. Sommige dingen zijn wel echt goedkoper bij de Plus ook. Maar voor veel dingen is de Picnic gewoon veel goedkoper. Hebben jullie nog aanvullingen?
[ afbeelding ]
Gratis bij de Picnic, 6 euro bij de Plus. uitgezonderd aanbiedingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe zit het bezorgkosten bij beide winkels?
Condooms, je grootste kostenpost.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
is dit incl dikke teef?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je al foto's van de Marauder?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
bod op auto is geaccepteerdtweety inruilen voor tweety 2.0
ja ik ben even uitgegaan van de NORMALE prijs. Maar dat is inderdaad wel zo'n product wat je alleen maar koopt als het in de aanbieding is. Wat best wel vaak en best wel lucratief isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ariel pods voor 43 cent per stuk?
laatste keer dat ik ze kocht waren ze 27 cent per stuk bij kruidvat ofzo
Denk je dan zoveel te kunnen besparen door bij de goedkopere te bestellen dat je die bezorgkosten bespaard?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gratis bij de Picnic, 6 euro bij de Plus. uitgezonderd aanbiedingen.
zoals ik zei: kleine inleg, een pallet zwembaden kan nauwelijks iemand kwijt en kost, relatief, een fortuin.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
A
[..]
Ah de vraag die ging komen.
Nou bv Bitcoin in 2020 (251%)
Of andere slimme dingen. Lijkt gek maar koop bv eens voor een paar honderd euro zwembaden in. In de winter per pallet.
En verkoop die in een warme zomer binnen 5 dagen via MP.
Je nieuwe ruige waggiequote:
quote:
Arbeidsvoorwaarden voor de medewerkers daar?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:47 schreef Molo het volgende:
Arbeidsvoorwaarden voor de medewerkers daar?
Hee, jij hier!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Arbeidsvoorwaarden voor de medewerkers daar?
Daar voor ga ik ook liefst zelf naar de winkelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
Gewoon t feit om je groente te zien enzo zou voor mij al reden zijn om naar de plus te gaan
Moet niet gekker wordenquote:
Ik vergelijk bezorgconstructies. Dus deze optie doet niet mee. Bal heeft wel een punt: bezorgkosten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
Gewoon t feit om je groente te zien enzo zou voor mij al reden zijn om naar de plus te gaan
Helemaal als je, zoals jij, vanuit je voordeur zo de plus in roltquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vergelijk bezorgconstructies. Dus deze optie doet niet mee. Bal heeft wel een punt: bezorgkosten.
Terug rollen is misschien lastigerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Helemaal als je, zoals jij, vanuit je voordeur zo de plus in rolt
Smoesjesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik zei: kleine inleg, een pallet zwembaden kan nauwelijks iemand kwijt en kost, relatief, een fortuin.
bitcoin kopen nu is echt volledig nattevinger werk, die koers kan zo crashen, 0 zekerheid
Dit kan je toch allemaal niet vergelijken met simpel zegeltjes sparen bij de AHquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
S
[..]
Smoesjes![]()
Ik heb eens een flinke hoeveelheid Intex filters gekocht omdat ik er zelf ¤30 voor betaalde in de zomer op MP omdat ze overal uitverkocht waren.
Dat schreef ik op en toen kocht ik er 100 in de winter a ¤2 p.St. En 5 maanden later gingen die voor ¤15,- weg.
Ja daar mag iedereen een mening over hebben hoor, daar is iedereen vrij in in dit hippiekloteland.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Helemaal als je, zoals jij, vanuit je voordeur zo de plus in rolt
Dus straks ben je minder moe?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee ben weer te moe om te slapen..
Bij de AH kun je een abbo nemen voor een tientje per maand ofzo waarmee je onbeperkt kunt laten bezorgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vergelijk bezorgconstructies. Dus deze optie doet niet mee. Bal heeft wel een punt: bezorgkosten.
oh ja maar bij picnnick helemaal geen bezorgkostenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH kun je een abbo nemen voor een tientje per maand ofzo waarmee je onbeperkt kunt laten bezorgen.
Intex zei je?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
S
[..]
Smoesjes![]()
Ik heb eens een flinke hoeveelheid Intex filters gekocht omdat ik er zelf ¤30 voor betaalde in de zomer op MP omdat ze overal uitverkocht waren.
Dat schreef ik op en toen kocht ik er 100 in de winter a ¤2 p.St. En 5 maanden later gingen die voor ¤15,- weg.
Oh die bezorgen hier geloof ik nog niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja maar bij picnnick helemaal geen bezorgkosten
Dat is het nou juist.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit kan je toch allemaal niet vergelijken met simpel zegeltjes sparen bij de AH
Zoek jij ff de AH prijzen op voor die producten dan? Gewoon de normale prijzen he, geen aanbiedingenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de AH kun je een abbo nemen voor een tientje per maand ofzo waarmee je onbeperkt kunt laten bezorgen.
Ja dan heb jjj gelijk maar ik zit boven op die zegeltjes Losquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is het nou juist.![]()
Het is simpel, gemakzuchtig, en compleet rendementsloos.
Grote kans dat jij over 6 maanden nooit meer denkt aan je zegels, je paswoord is verlopen en denkt lama.
Woon jij ook in een Picknick vrij durp?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die bezorgen hier geloof ik nog niet.
Bij de Plus is het rendement op koopzegels trouwens 50 % dat schiet al wat harder op. Je koopt voor 4 euro zegels en krijgt 6 euro terug.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grote kans dat jij over 6 maanden nooit meer denkt aan je zegels, je paswoord is verlopen en denkt lama.
alleen Los vergelijkt graag appels met perenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit kan je toch allemaal niet vergelijken met simpel zegeltjes sparen bij de AH
Heerlijk hier op het plattelandquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Woon jij ook in een Picknick vrij durp?
Ja lijstjes maken is jouw hobby, niet de mijnequote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoek jij ff de AH prijzen op voor die producten dan? Gewoon de normale prijzen he, geen aanbiedingen
lekker man.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Half Nederland toch sowieso nog?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoeveel tijd ben je kwijt met het inpakken en verzenden van 100 zwembadfilters?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen, ik heb geen AH in de buurtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijstjes maken is jouw hobby, niet de mijne
Ah kijk! Dat zijn de vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoeveel tijd ben je kwijt met het inpakken en verzenden van 100 zwembadfilters?
Voor een paar grijpstuiversquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoeveel tijd ben je kwijt met het inpakken en verzenden van 100 zwembadfilters?
Dat is feitelijk niet zo. Je investeert bewust in een spaarsysteem. Door zegels bij te kopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen Los vergelijkt graag appels met peren
Losfantasticos heeft afgelopen week ook driehonderd sleetjes verkocht voor 100 euro per stuk anders hoor. Had ie nog liggenquote:
Daar heb ik toch allemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is feitelijk niet zo. Je investeert bewust in een spaarsysteem. Door zegels bij te kopen.
Met een beetje nadenken kun je in een zelfde actie 20x meer rendement halen.
Het verschil in je laten leiden door de bigbussiness of je eigen business.
Zo voelt het wel dan jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het wel wat. Straks heb ik die 52 euro ofzo bij elkaar ' gespaard' Allang vergeten dat ik dat betaald heb natuurlijk maar denk ik toch dat ik een extraatje heb :p
Moest lachenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
https://www.zalando.nl/kr(...)BnC9j3HNjt9VW8AsI450
Ongeveer 400 procent te duur.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
voor 52 euro aan statiegeld flessen verzamelen en die dan naar de winkel brengenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo voelt het wel dan ja![]()
Wat dat betreft is het net als met statiegeldflessen / kratten. Alleen staat een zegelboekje niet zo in de weg
Bescheten kopquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
zelfs het model komt er niet mee weg
Dit is voor de mensen die ik dit uitleg enorm veel geld.quote:
Die bezorgen praktisch overal, behalve in Zeeland dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen, ik heb geen AH in de buurt
jij die shopt bij een plebs winkelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
Ohhh my goddddddquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
Nog een voordeel van laten bezorgen, je hoeft al die flessen niet meer naar de winkel te brengenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor 52 euro aan statiegeld flessen verzamelen en die dan naar de winkel brengen
ja ik heb niks tegen bezorgen alleen die houdbaarheidsdatum was echt krapquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een voordeel van laten bezorgen, je hoeft al die flessen niet meer naar de winkel te brengen
Ja tuurlijk (heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
Niet besteld maar viel me op dat dit nu eens een keer geen grijze muizen kleding was.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij die shopt bij een plebs winkel
Laten we zeggen: Ik overweeg de AH niet. Maar als andere mensen ook interesse of belang zouden hebben bij een prijsvergelijking, dan is het misschien handig om het verhaal uit te breiden met meer producten en inderdaad meer winkels. Maar dat ga ik niet alleen doen in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die bezorgen praktisch overal, behalve in Zeeland dan.
Die heet ook Hans, Bernd of Niklas.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
zelfs het model komt er niet mee weg
Dat deed ik vroeger als pubertje met platen, ergens een hele lading opkopen, de platen die ik zelf wilde hebben houden en de rest verkopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is voor de mensen die ik dit uitleg enorm veel geld.
Van ¤200 -> ¤1500 maken.
Ik deed dat als jeugdige terwijl ik me verveelde.
Had een etiketprinter en liet de pakketten op mijn werk meenemen door de pakketpost.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger als pubertje met platen, ergens een hele lading opkopen, de platen die ik zelf wilde hebben houden en de rest verkopen.
Dat is wel altijd zeer matig ja, zeker van voorgesneden groenten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb niks tegen bezorgen alleen die houdbaarheidsdatum was echt krap
Ja... zo zou je het ook kunnen noemen....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet besteld maar viel me op dat dit nu eens een keer geen grijze muizen kleding was.
Dat is een heel goed punt. Ook dat gaat bij de Picnic beter dan bij de Plus. Bij de Plus loop je nog weleens het risico dat je opgescheept wordt met dingen die nog 1 dag hebben of nog erger. Bij Picnic staat er gewoon aangegeven hoe lang iets houdbaar is als je het koopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb niks tegen bezorgen alleen die houdbaarheidsdatum was echt krap
Geen idee. Ik heb tijdje AH online gehad, nooit meer.quote:
En ik bestelde ook teveel vretenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel altijd zeer matig ja, zeker van voorgesneden groenten.
Ja iedereen loopt er tegenwoordig zo saai bij joh.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... zo zou je het ook kunnen noemen....
Ja maar denk dat dta komt omdat picnic geen fysieke winkels heeft en de langhoudbare producten eerst naar de winkel gaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een heel goed punt. Ook dat gaat bij de Picnic beter dan bij de Plus. Bij de Plus loop je nog weleens het risico dat je opgescheept wordt met dingen die nog 1 dag hebben of nog erger. Bij Picnic staat er gewoon aangegeven hoe lang iets houdbaar is als je het koopt.
Heb peperdure Italiaanse pakken heur...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen loopt er tegenwoordig zo saai bij joh.
Ben jij wel eens bij Oktoberfest geweest dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... zo zou je het ook kunnen noemen....
Ik vind het op zijn tijd wel handig hoor, zeker als er zware dingen of iets in de bonus zijn. Of als ik dingen wil hebben die ze hier niet bij de lokale AH hebben, die is vrij klein namelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb tijdje AH online gehad, nooit meer.
Gekut, ik loop gewoon naar de winkels hier, alles wat ik wil
Nee gaan wij nu niet doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Voorgesneden groenten, zoek eens op internetje op hoeveel bacteriën daarin zitten
Nee geen zin in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Voorgesneden groenten, zoek eens op internetje op hoeveel bacteriën daarin zitten
Kijk! deze heeft swag!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen loopt er tegenwoordig zo saai bij joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1x bij AH besteld, kon inderdaad paar dagen later allerlei dingen gaan koken zodat het ingevroren kon worden..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel altijd zeer matig ja, zeker van voorgesneden groenten.
Eerder dit denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb peperdure Italiaanse pakken heur...
Hell no. Heb een schijthekel aan communisme.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder dit denk ik
https://www.wish.com/prod(...)gJFpvD_BwE&share=web
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kijk! deze heeft swag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Kijk! deze heeft swag!toch beetje ordi zo met blote benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
[..]
Kijk! deze heeft swag!Zie je wel, met een beetje sjeu en joie de vivre kun je dat echt wel dragen als een echte ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Kijk! deze heeft swag!Als ie een fatsoenlijke kaasfondue in elkaar weet te zetten mag hij me serverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Maar even he... is dit alleen voor oktoberfest of kun je dit ook gewoon door de week naar je werk aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel, met een beetje sjeu en joie de vivre kun je dat echt wel dragen als een echte vent
Ach ik leef nog steeds.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
oh kom opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar even he... is dit alleen voor oktoberfest of kun je dit ook gewoon door de week naar je werk aan?
https://www.zalando.nl/dames/?q=dirndl
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar denk dat dta komt omdat picnic geen fysieke winkels heeft en de langhoudbare producten eerst naar de winkel gaan
Alleen in zuid Duitslandquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar even he... is dit alleen voor oktoberfest of kun je dit ook gewoon door de week naar je werk aan?
[..]
Kijk! deze heeft swag!Die gaat eerst nog even de koeien van de alm halen voordat jij je kaasfondue krijgt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een deftig mantelpakjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is een nee dan dus?
Hmm jammer, zat te denken aan een style change....
Voor in bed op zondagochtendquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit zijn een stel dronken IT-ers op bedrijfsuitje die met de serveerdames van de tent op de foto mogen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen in zuid Duitsland [ afbeelding ]
Ik wilde iets zeggen met 'fokkers' maar het idee komt aardig overeenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zijn een stel dronken IT-ers op bedrijfsuitje die met de serveerdames van de tent op de foto mogen.
Sta jij er nu ook bij?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zijn een stel dronken IT-ers op bedrijfsuitje die met de serveerdames van de tent op de foto mogen.
Ja ik ben die blonde met die dikke tieten rechts.quote:
oh ja, daar kwam je vandaan... nou ja, dat hoeft nou ook weer niet hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan a la Mona Keijzer zeker.... Lekker biblebelt veilig houden...
Mag ik een keer aan je tieten komen voelen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben die blonde met die dikke tieten rechts.
Maar dat is toch juist lekker zedig en helemaal niet ordinair?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ja, daar kwam je vandaan... nou ja, dat hoeft nou ook weer niet he
Jij altijdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik een keer aan je tieten komen voelen?
Hmm, ben niet zo van calvinismequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist lekker zedig en helemaal niet ordinair?
Het lijkt mij overigens niet verstandig dat ik op de bible belt woon/ga wonen
Moest aan Carola Schouten denkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan a la Mona Keijzer zeker.... Lekker biblebelt veilig houden...
jij bent nergens van. Vast niet van je vader ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm, ben niet zo van calvinisme
die accu van die iPhone 12 proquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist lekker zedig en helemaal niet ordinair?
Het lijkt mij overigens niet verstandig dat ik op de bible belt woon/ga wonen
trustequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vriendjes ik ga even lekker mijn gloeiende bedje in duikenbis morgen früh
Aan het werk met eitjes in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest aan Carola Schouten denken
Keurig, maar ondertussen
Denk niet dat dat kwam door mijn voorgesneden groentes maar oke.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
jij bent nergens van. Vast niet van je vader ook.
Goh... kunnen we elkaar toch nog ergens de hand schuddenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm, ben niet zo van calvinisme
Uiteraardquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goh... kunnen we elkaar toch nog ergens de hand schudden
Mag niet, Covidquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goh... kunnen we elkaar toch nog ergens de hand schudden
Bij die kan je het aan haar ogen zienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Moest aan Carola Schouten denken
Keurig, maar ondertussen
Dan moete gij da aangeven, da kan ik nie roeken eej, da die appels d'r niet zčnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn de jonagolds in de aanbieding?
Is dat nog een ding?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn de jonagolds in de aanbieding?
dikke teefquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan moete gij da aangeven, da kan ik nie roeken eej, da die appels d'r niet zčn
ja, mijn bronnen over de grens hebben nog steeds de Jonagolds in de aanbiedingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat nog een ding?
Was wel mooi
Beter schoten ze die vent gewoon kapot
Waarschijnlijk aan haar vingertoppen ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij die kan je het aan haar ogen zien![]()
nounounounounounounou @bitterbalquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat nog een ding?
Was wel mooi
Beter schoten ze die vent gewoon kapot
Lekker he!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die accu van die iPhone 12 pro
evenveel gebruikt als normaal vandaag en er zit nog 75% in.
Vorige iPhone stond continue op energy saver.. en die moest ik minstens 2x per dag opladen
Zelfs toen ie nieuw was moest ik 'm gedurende de dag nog eens aan het infuus hangen
maar moest jij ook echt naar de kerk enzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker he!![]()
Ik durf ook zonder opladen een nacht weer door en daarna gewoon aan de dag te beginnen.
Watch heeft overigens ook een veeeeeeeel betere batterij gekregen, daar was ik ook verbaasd over in vergelijking met de vorige....
over welke 2 series hebben we hetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker he!![]()
Ik durf ook zonder opladen een nacht weer door en daarna gewoon aan de dag te beginnen.
Watch heeft overigens ook een veeeeeeeel betere batterij gekregen, daar was ik ook verbaasd over in vergelijking met de vorige....
Trustequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nounounounounounounou @:bitterbal
Oeh trendgevoelig meisjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker he!![]()
Zij ís de kerkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar moest jij ook echt naar de kerk enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |