SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ja nou ja ik zal eens een tijdje bijhouden waar het heen gaat. Kan echt wel wat goedkoper denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik koop ook waar ik zin in heb maar ik heb misschien een iets minder luxe smaak qua eten.
Katsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik weet niet wat eruit gaat precies maar als de plastic bak al binnen een week kats vol zit weet ik dat het veel was.
Psst wist je dat veel gewone snacks ook in dr airfryer kunnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja ik zal eens een tijdje bijhouden waar het heen gaat. Kan echt wel wat goedkoper denk ik.
ja maar die zijn ook duurquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Psst wist je dat veel gewone snacks ook in dr airfryer kunnen.
Kats niet meer gehoord nee?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KatsDat woord heb ik al sinds ik uit Twente weg ben niet meer gehoord.
Ja precies. En als ik dan twee keer per week bestel komt er dus 8-9 keer 6 euro bezorgkosten bij, tadaaaa 4 barkies.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
300-350 euro geef ik toch wel per maand uit hoor bij de Appie. Maar daar zit dan ook schoonmaakmiddel bij en douchegel en zo
Lol gebruiken ze in het noorden van Nederland ook. Had niet eens zo snel door dat het 'dialect' wasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
KatsDat woord heb ik al sinds ik uit Twente weg ben niet meer gehoord.
Ik heb vorige maand Lush en Body Shop besteld en zelfs dan kwam ik er niet aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
300-350 euro geef ik toch wel per maand uit hoor bij de Appie. Maar daar zit dan ook schoonmaakmiddel bij en douchegel en zo
Bezorgen doe ik zelf. Nadeel is dat je het dan eerst moet ophalenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. En als ik dan twee keer per week bestel komt er dus 8-9 keer 6 euro bezorgkosten bij, tadaaaa 4 barkies.
Jij zei het laatst ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lol gebruiken ze in het noorden van Nederland ook. Had niet eens zo snel door dat het 'dialect' was
Waarom doe je dan niet 1x per week bestellen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. En als ik dan twee keer per week bestel komt er dus 8-9 keer 6 euro bezorgkosten bij, tadaaaa 4 barkies.
Oh echt? In Friesland nooit gehoord.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lol gebruiken ze in het noorden van Nederland ook. Had niet eens zo snel door dat het 'dialect' was
Wat eten jullie dan? Elke dag suikerbietenstamp?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand Lush en Body Shop besteld en zelfs dan kwam ik er niet aan
Heb in november een shopper vol schoonmaakzooi gekocht bij de action, was drie tientjes kwijt.
ja die optie is een beetje uitgeput bij mij denk ik. Ariel pods en scheerzeep zijn nogal eens in de aanbieding als in "gratis bezorging bij tien euro aan dit of dat". Maar Ariel pods en scheerzeep heb ik inmiddels tot ver na de eeuwigheid in huis, dusjah. En anders wordt het 7 repen chocola of zo. Of X blikken soepquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom doe je dan niet 1x per week bestellen?
Ik doe het altijd zo dat ik gratis bezorgen heb... wat het is komt ook wel weer op
Echtquote:
Veel uit de diepvries.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat eten jullie dan? Elke dag suikerbietenstamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |