Jwel. Wil je dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:00 schreef Cee het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen naar “Plaats hier een pakkende titel”?
Deze kwam heel erg in de buurt van het goede antwoord!quote:
Done! Zo slecht vond ik hem niet eens hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, gaarne, maarto, wat een debiel idee was dat.
Ik dacht aanvankelijk dat je het ook niet wist en het je hardop afvroeg en toen kreeg ik een ingeving.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Deze kwam heel erg in de buurt van het goede antwoord!
Persoon 1 was alleen Hamilton en persoon 2 was Washington
Dat er niet meer wisten dat het Hamilton was valt mij tegen, zijn dit nou de echte fans?
Oeh spannend.quote:
Hamilton vond ik te hip, ik dacht klassieker en kwam dus bij een Shakespeare-stuk over een Moor uit, waar volgens mij ook een Arabier in zitquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Deze kwam heel erg in de buurt van het goede antwoord!
Persoon 1 was alleen Hamilton en persoon 2 was Washington
Dat er niet meer wisten dat het Hamilton was valt mij tegen, zijn dit nou de echte fans?
Als al die informatie klopt, gaat het ook over de filmregistratie van de musical, dus met LMM als Hamiltonquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk dat je het ook niet wist en het je hardop afvroeg en toen kreeg ik een ingeving.Was gebaseerd op ‘mijn’ Londen Hamilton en LMM als Hamilton, die allebei Latino zijn.
Dan heet die knakker Carlos en dan kan ie geen woord Spaans.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik Vertrek zit weer bij @:Strani in de achtertuin.
Nou vooruit, het is je voor deze keer vergeven!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Hamilton vond ik te hip, ik dacht klassieker en kwam dus bij een Shakespeare-stuk over een Moor uit, waar volgens mij ook een Arabier in zit
Deze knakker spreekt alleen Bredaasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan heet die knakker Carlos en dan kan ie geen woord Spaans.
En ‘moesjes krasjes’.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze knakker spreekt alleen Bredaas
Dat krijg je als je lukraak leestekens erin verwisselt enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |