abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_197924804
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat is een beste boete toch? 259 euro. En terecht.
Bij staandehouding met de wapenstok de ruit sneeuwvrij maken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_197927707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mensen doen dat heel vaak als ik met de motor bij het stoplicht sta :') Dan spurten ze weg terwijl ik rustig optrek.
Ga dan wel rechts staan. Hekel aan motors die dan vooraan het stoplicht gaan staan op de linkerstrook en dan optrekken als een vrachtwagen.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 10 februari 2021 @ 17:07:52 #28
237930 DW457
DW457, wie anders?
pi_197928380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ga dan wel rechts staan. Hekel aan motors die dan vooraan het stoplicht gaan staan op de linkerstrook en dan optrekken als een vrachtwagen.
Dat doen we alleen als jij achter ons staat #karma :6
pi_197930765
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:28 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het vooral leuk om net te doen of ik een stoplichtsprintje ga doen, beetje vooruit rollen en zo opzij kijken maar dan rustig wegrijden en die ander als een debiel zien wegscheuren _O-
Heb ik ook wel eens gedaan toen ik nog een TransAm had, stond een auto links van mij en ik daagde hem uit door oogcontact en door met mijn gas te spelen.
Toen het groen werd spoot hij er vandoor en ik ging rustig rechtsaf. :P
pi_197930965
Ik ben meer van het 'laat het hem even een halve autolengte pakken, en dan 1, 2 shortshiften en doewieee :W'

Vooral altijd erg leuk bij van die ritsvakken aan de overkant vd kruising, oh, genotjes O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197932031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:07 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat doen we alleen als jij achter ons staat #karma :6
Nu mag het wel, heb geen snelle auto meer :') ;( werd er laatst echt uit gereden door een vrachtwagen, maar was wel zonder oplegger.
pi_197932065
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:16 schreef bluuf het volgende:

[..]

Iedereen maakt weleens een fuckup in het verkeer, ik ook.
Het is alleen verbazingwekkend hoeveel fuckups sommige mensen maken in korte tijd en ook wat ze precies doen.
Als je 5 minuten achter iemand rijdt die "vreemd" aan het rijden is dan zie je ze vaak de ene na de andere bizarre actie uithalen.

Net ook weer zo'n helder lichtje met deze gladheid. Ik draai een (30) weg op en ik zie vervolgens in mijn binnenspiegel iemand die de bocht te ruim nam en daarmee een berg opgestapelde sneeuw meepakken in de bocht, vervolgens zie ik deze persoon mij snel naderen (reed ongeveer 50). Ik vraag mij dan af of zie iemand een plaat voor zijn kop heeft want de ene bocht haalt hij al niet door te hard aan komen rijden en vervolgens toch niet zijn snelheid aanpassen aan de omstandigheden.
Volgens mij hebben veel mensen niet door wat die gladheid met je remweg kan doen. Ik denk dat het heel veel onwetendheid/domheid is, want de mensen die ik dit zie doen komen op mij nou niet echt over als gehaaste bumperklevers. Hebben gewoon geen idee en doen ongeveer maar wat ze altijd doen.
pi_197932177
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:30 schreef t-star het volgende:

[..]

Volgens mij hebben veel mensen niet door wat die gladheid met je remweg kan doen. Ik denk dat het heel veel onwetendheid/domheid is, want de mensen die ik dit zie doen komen op mij nou niet echt over als gehaaste bumperklevers. Hebben gewoon geen idee en doen ongeveer maar wat ze altijd doen.
Klopt, mij ook opgevallen van de week.. iedereen rijdt als eendjes 50 - 60 op de snelweg want 'oh het is allemaal zo eng', maar wel op 10 meter tussenruimte _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197932445
Ja 20km langzamer dan de maximum snelheid rijden en dan bij het stoplicht alsnog op het laatste moment vol remmen.
.
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:09:56 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_197933190
Ik vind het grappig om heel hard op te trekken, tot vmax. Meestal komen ze met 20/40 km meer voorbij om te winnen....

En dan bij het volgende stoplicht precies hetzelfde :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 11 februari 2021 @ 01:05:41 #36
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_197937566
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:18 schreef YoshiBignose het volgende:

Wat wel irritant is als mensen vol gas gaan en daarna zit je het hele stuk achter ze en loopt ie te slakken. Misschien dat zoiets bij bovenstaande situatie van toepassing was?
Als je refereert aan mijn verhaal, dan is dat niet het geval. Ik accelereerde nog weg van hem toen hij debiel ging doen. :D
Horrible Cunt!
pi_198320157
Ik had net continu trage mensen voor me, iedere keer wanneer ik legaal in kon halen dook er weer een op :( en blijkbaar zijn die irritante lesauto's ook weer terug :(
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 17 mei 2021 @ 08:11:19 #38
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_199462502
Gisteren niet goed in m'n spiegels gekeken bij het inhalen. Meneer die achter me kwam was niet blij met me. Toen hij mij weer voorbij kwam werd ik getrakteerd op een volledig terechte middelvinger.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 17 mei 2021 @ 11:39:57 #39
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_199465195
Op een kleine enkelbaans rotonde, waar fieters voorrang hebben. Auto op de rotonde wil afslaan, maar moet fietsers voorrang verlenen. Dus ik zie mijn kans schoon om de rotonde op te rijden. Zie ik in mijn ooghoek een auto over het stoepje van de rotonde die afslaande auto links voorbij gaan (paste echt net aan tussen de auto en de middencirkel). Ik zat al op de rotonde en krijg een toeterorkest.

Wie zit hier fout en indien ik fout zat, is het niet gewoon aso gedrag van die knakker? het is binnen de bebouwde kom (50kmh) Ik zat al op de rotonde voordat hij voorbij zijn voorligger was en ik hem uberhaupt zag, maarja hij had een flinke vaart en ik trek rustig op.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_199465579
quote:
10s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:39 schreef Grielen het volgende:
Op een kleine enkelbaans rotonde, waar fieters voorrang hebben. Auto op de rotonde wil afslaan, maar moet fietsers voorrang verlenen. Dus ik zie mijn kans schoon om de rotonde op te rijden. Zie ik in mijn ooghoek een auto over het stoepje van de rotonde die afslaande auto links voorbij gaan (paste echt net aan tussen de auto en de middencirkel). Ik zat al op de rotonde en krijg een toeterorkest.

Wie zit hier fout en indien ik fout zat, is het niet gewoon aso gedrag van die knakker? het is binnen de bebouwde kom (50kmh) Ik zat al op de rotonde voordat hij voorbij zijn voorligger was en ik hem uberhaupt zag, maarja hij had een flinke vaart en ik trek rustig op.
Joh, iemand probeerde mij OP de (enkelbaans) rotonde in te halen, omdat ik net even sneller op de rotonde was dan hij... Sommige mensen zijn echt gestoord.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_199465677
Verder in korte tijd meegemaakt dat mensen vrolijk op de 3e rijbaan van rechts gaan rijden op een vierbaansweg, maar vervolgens niet doorrijden. Ik vraag mij dan altijd af wat die mensen denken. Het rijdt daar vast beter dan op de rechter rijbaan. :')
pi_199466561
quote:
Wie zit hier fout en indien ik fout zat, is het niet gewoon aso gedrag van die knakker?
Jij moet voorrang geven aan verkeer op de rotonde, maar hij is wel de aso uiteraard :)
pi_199466582
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verder in korte tijd meegemaakt dat mensen vrolijk op de 3e rijbaan van rechts gaan rijden op een vierbaansweg, maar vervolgens niet doorrijden. Ik vraag mij dan altijd af wat die mensen denken. Het rijdt daar vast beter dan op de rechter rijbaan. :')
Rijstrook, niet rijbaan. En tel vanaf links, dat is de algemene regel. Ook als je een keer 112 of Rijkswaterstaat moet bellen. Dus rijstrook 1 is meest de linkerstrook ;)
pi_199466654
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Rijstrook, niet rijbaan. En tel vanaf links, dat is de algemene regel. Ook als je een keer 112 of Rijkswaterstaat moet bellen. Dus rijstrook 1 is meest de linkerstrook ;)
Hm, today I learned.
pi_199467054
quote:

Doe ik ook weleens, is toch logisch? Sommige mensen remmen zo traag af voor fietsers en blokkeren dan de hele rotonde... zit niet voor niets zo'n verhoging in het midden dan kan je er nog net langs :) Zou je ook gewoon goed moeten zien hoor tenzij die ander een busje had ofzo, maar dan kan hij ook wel weer logisch nadenken dat je dat niet ziet.

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Joh, iemand probeerde mij OP de (enkelbaans) rotonde in te halen, omdat ik net even sneller op de rotonde was dan hij... Sommige mensen zijn echt gestoord.
Dat is wel bullshit :')
pi_199472321
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Huh, hoe?
Hanky Panky Shangai
pi_199472516
quote:
11s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Huh, hoe?
Dit, ben wel benieuw naar pics/paint van de situatie nu.
Op dinsdag 23 maart 2021 14:05 schreef JochemSjakie het volgende:
The old switcheroo. @:Stepperoller is nu al een legende _O_
  maandag 17 mei 2021 @ 18:21:22 #48
12221 Tijn