SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
met je falafel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Gister beetje veel knoflook op. Loop nu te walmen.
vanavond nog cursus, dus ik krijg vandaag geen warme maaltijdquote:
Goede ochtendquote:
Snowboots aan en naar de winkel!quote:
quote:
goedemorgen alles goed?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snowboots aan en naar de winkel!
[..]
Pannenkoekenontbijtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede ochtend
Pingu komt op het vis ontbijt af?
* dud0r stapt in auto om daar ontbijt te halenquote:
ja, best primaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
goedemorgen alles goed?
hmm, beetje raar met vis.quote:
Tot zo danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:11 schreef dud0r het volgende:
zo kind weg gebracht. ging prima.
[..]
* dud0r stapt in auto om daar ontbijt te halen
hoiquote:
pannenkoekenmeet bij Puala?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben bij je in de buurt volgens mij dus ben er zo
gerookte makreel op een krentenbol.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best prima
[..]
hmm, beetje raar met vis.
Al denk ik dat gerookte makreel nog wel werkt
ooit gehad. Ik prefereer mijn krentenbollen met kaas of paardenrookvlees.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
gerookte makreel op een krentenbol.
Ja toch @:limoentjuh
ik heb het nooit geprobeerd maar moen zegt dat het heerlijk isquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
n
[..]
ooit gehad. Ik prefereer mijn prentenbollen met kaas of paardenrookvlees.
GUTENMORGEN HERR HAAGS!!!!quote:
haagsieeequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben bij je in de buurt volgens mij dus ben er zo
Hout stoken heet duurzame verwarming als je het uitscheldt voor biomassa of zo?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Enorm industrie terrein op “duurzame” verwarming ligt plat omdat de leverancier is vergeten hout in te kopen![]()
Motverbranding.
en een stalletje buiten opstellen zodat je ze uit kan delen. Anders heb je teveel bezoek over de vloerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
In dat geval moet ik er iets meer bakken denk ik
met spekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
In dat geval moet ik er iets meer bakken denk ik
quote:Blowen in de sneeuw
Agenten van politiebureau Zuiderpark (in Den Haag) kregen gisteravond een melding binnen dat er een man in de bosjes zat. Zodra er iemand langsliep, dook hij weg. Wat bleek: de man was aan het blowen en zijn vrouw mocht dat niet weten. 'Ondanks dat het buiten -5 is en hij voor deze temperaturen schaars gekleed was, wilde hij toch zijn 'momentje' niet missen, aldus de politie.
quote:
Gezellig onder de carportquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
en een stalletje buiten opstellen zodat je ze uit kan delen. Anders heb je teveel bezoek over de vloer
vooral als je weet dat die biomassa van over de Atlantic hierheen gesleept wordtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hout stoken heet duurzame verwarming als je het uitscheldt voor biomassa of zo?Wat?
Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend iemand in een korte broek lopen buiten
Biomassa is een grote leugen ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral als je weet dat die biomassa van over de Atlantic hierheen gesleept wordt
duurzaam vanaf het moment dat het over de drempel arriveert
denk het.quote:
prachtige rekenmethodes hebben ze daar voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooral als je weet dat die biomassa van over de Atlantic hierheen gesleept wordt
duurzaam vanaf het moment dat het over de drempel arriveert
Dat is ook niet erg duurzaam hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Mijn biomassa spoel ik meestal gewoon door.
uitdrogen en als mest voor de tuin gebruikenquote:
kun je dat ook drogen en als turf gebruiken?quote:
Moet kunnen. Poepbriketjes van maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je dat ook drogen en als turf gebruiken?
op ltvdk mest gebakken gerbilsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I knowquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prachtige rekenmethodes hebben ze daar voor.
Om maar subsidie te kunnen slurpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I knowIk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Weet ik niet, hangt er vanaf wat hij thuis te eten krijgt. Gebakken mensenhoofd als ik de berichten mag geloven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik nietIndirect zal ik er ook wel iets aan verdienen. Wij verzekeren vast van die centrales waar die troep wordt verbrand. Of schepen waar het in wordt vervoerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specialiteit van Bitterbalquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet, hangt er vanaf wat hij thuis te eten krijgt. Gebakken mensenhoofd als ik de berichten mag geloven.
terug naar bed dan maarquote:
Ik had gisteren gewoon zigeunerschnitzel met sperzieboontjes hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Specialiteit van Bitterbal
hersentjes lekker bakken.
Wangetjes, kinnebak, tongetje er bij
het niet elke dag feest zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren gewoon zigeunerschnitzel met sperzieboontjes hoor
Ik had sojakwark met muesli en banaanquote:
Hier weer een brand die geblust moet worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Weer zo'n drukke dag, hoop dat ik eindelijk weer eens tijd heb om even naar buiten te gaan..
Ik had laatst van die alpro sojakwark, niet te hachelen dat spul johquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had sojakwark met muesli en banaan
Doe eens anoniem wat posten daarvanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben een maandelijk tevredenheidsonderzoek onder collega's. Je kunt ook lezen wat mensen voor feedback geven.
Tering, wat een shitstorm zeg
nee, de naturel vind ik ook niks. de vanille smaakt nog wel, maar het is veel te waterig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had laatst van die alpro sojakwark, niet te hachelen dat spul joh
Is dat nou echt anoniem of kun je toch zien wie het ingevuld heeft?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben een maandelijk tevredenheidsonderzoek onder collega's. Je kunt ook lezen wat mensen voor feedback geven.
Tering, wat een shitstorm zeg
BAL HIJ EET BUITEN DE DEUR HIJ GAAT VREEEEEEEMDquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren gewoon zigeunerschnitzel met sperzieboontjes hoor
wat houdt je tegenquote:
Elke respondent wordt omgezet in een 'anoniem' nummer. Maar van sommige nummers kan ik inmiddels wel raden wie het zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat nou echt anoniem of kun je toch zien wie het ingevuld heeft?
Nee, dat werkt voor geen meter en m'n laptop is zo traag als dikke stront door een trechter.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
in bed kan je ook werken.
Nee niet als hoer, gewoon met de laptop in bed liggen
Oh ik had ook de vanille, maar dat was ook geen succesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de naturel vind ik ook niks. de vanille smaakt nog wel, maar het is veel te waterig.
maar ja, 1+1 gratis en ik ben toch Nederlander
grotere trechter kopen danquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat werkt voor geen meter en m'n laptop is zo traag als dikke stront door een trechter.
Die is toch aan het werk en gaat dit niet allemaal teruglezenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BAL HIJ EET BUITEN DE DEUR HIJ GAAT VREEEEEEEMD![]()
Pakkem
Dat is wel makkelijk jezelf er vanaf maken hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is toch aan het werk en gaat dit niet allemaal teruglezen
Ik zal de Shit & Smut wel ff bellenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is vrij eenvoudig om een post te typen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk jezelf er vanaf maken he
ik zal het eens proberenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is vrij eenvoudig om een post te typen.
voor wat ik post vaker maar weinig responsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is vrij eenvoudig om een post te typen.
Even roddelen dan maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
die bittere hequote:
Spannend, op z'n minstquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe zou het met de stopcontacten zijn?
Russian bride in z'n bergingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mens werkt echt 24/7 he? Poolse slaaf zeker?
zal vast een schokkend tafereel zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe zou het met de stopcontacten zijn?
Bij strenge vorst schijnt zout niet zo goed te werkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoop dat de wegen vandaag beter te rijden zijn
hier zagen ze er redelijk schoon uitquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoop dat de wegen vandaag beter te rijden zijn
dan moet je kunstmest gebruikenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij strenge vorst schijnt zout niet zo goed te werken
ik heb nog een zak kippenmest staan in de schuur, zou dat ook helpen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet je kunstmest gebruiken
klopt inderdaad vanaf -10 heeft zout minder effect. en dan kan je urea/kunstmest gebruiken.
* LTVDK gaat op straat staan pissen ipv op de wc.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt inderdaad vanaf -10 heeft zout minder effect. en dan kan je urea/kunstmest gebruiken.
prober het en documenteer je resultatenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog een zak kippenmest staan in de schuur, zou dat ook helpen?
Of gewoon lekker op z'n Russisch scheuren over een ijsbaan en af en toe spectaculair de berm in schieten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt inderdaad vanaf -10 heeft zout minder effect.
urine != ureaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
* LTVDK gaat op straat staan pissen ipv op de wc.
gisteren was drama . moest van baan wisselen om afslag te hebben. nou de afslag was slecht gestrooid was een ijsbaan en gewoon op de snelweg. en op terug weg snel weg ruim 18 km zo reed je op redelijk schoon stuk zo reed je ijsbaan op. was heel vaag en engquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier zagen ze er redelijk schoon uit
geen zin om alles weer aan te trekken en naar buiten te lopen, ik zit lekker warm binnen op de bankquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prober het en documenteer je resultaten
Moet je maar gewoon normale woorden gebruikenquote:
urea is normaalquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon normale woorden gebruiken
het is nou niet een woord dat ik in een alledaagsgesprek gebruikquote:
Als ik eerlijk ben is urine dat ook niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is nou niet een woord dat ik in een alledaagsgesprek gebruik
ik heb het vaker over urea dan over urinequote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is nou niet een woord dat ik in een alledaagsgesprek gebruik
Ja je hebt het er al 3 posts op rij over ...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het vaker over urea dan over urine
Om te gierenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het vaker over urea dan over urine
niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben is urine dat ook niet.
In m'n dagelijkse praatjes? Neuh.quote:
heb je die switch lite deal van gisteren nog gezien, hij was er weer voor 167quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In m'n dagelijkse praatjes? Neuh.
oh klinkt als mn ma als ze beltquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, zit er eentje te eten terwijl hij aan het praten is in een meeting.
"Smek, smek, we kunnen dit morgen implementeren, smek, slik, oemsj. Is dat een voorstel, smek smek."
Doe normaal gek
ik zit nu ook een peer weg te knagenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
"Smek, smek, we kunnen dit morgen implementeren, smek, slik, oemsj. Is dat een voorstel, smek smek."
Doe normaal gek
sorry ik zal mezelf mutenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe normaal gek
Ik heb al een Switchquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je die switch lite deal van gisteren nog gezien, hij was er weer voor 167
Waarom heb ik last van m'n heup? Nou ben ik al wel op leeftijd maar ik hoor nog geen heupproblemen te krijgen
Zolang je met niemand belt/praat, is 't goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit nu ook een peer weg te knagen
ja smakken en vies slurpenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh klinkt als mn ma als ze belt
en dan vooral als ze een peer ofzo zit te eten. dan zuigt ze eerst met een luid smekend slurpend geluid het sap eruit..
brrr.
dan gooi ik de hoorn erop.
Ik waag mezelf er vanmiddag ook even door.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
het is nu wel echt mooi buiten
zonnetje, beetje wit landschap. - 9 graden heerlijk. Zo zijn het altijd moeten zijn
@:Bitterbal
Maar dan niet zo'n slurppeer zoals de moeder van Frantic.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je met niemand belt/praat, is 't goed.
Peren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee nu staat er een Indisch godinnetje. Doet ook geen pijn aan de ogen trouwensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mens werkt echt 24/7 he? Poolse slaaf zeker?
Vanmiddag is het weer 40 graden ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik waag mezelf er vanmiddag ook even door.
Auto komt morgen wel weer.
zou wat zijn als het zeer doet aan je ogen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nu staat er een Indisch godinnetje. Doet ook geen pijn aan de ogen trouwens
@Budapestenaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah, het is hier nu al -2.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanmiddag is het weer 40 graden ofzo
Zit te twijfelen of ik straks gewoon op schoenen kan gaan lopen of dat ik nog steeds die voetenslopende snowboots aan moet ...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
het is nu wel echt mooi buiten
zonnetje, beetje wit landschap. - 9 graden heerlijk. Zo zijn het altijd moeten zijn
@:Bitterbal
Denk dat je nog steeds wel in de sneeuw zakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik straks gewoon op schoenen kan gaan lopen of dat ik nog steeds die voetenslopende snowboots aan moet ...
ik heb mijn winter adidasjes aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik straks gewoon op schoenen kan gaan lopen of dat ik nog steeds die voetenslopende snowboots aan moet ...
Maar grootste gedeelte van wat ik wil lopen is fietspad, dat zal wel gestrooid zijn toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat je nog steeds wel in de sneeuw zakt.
Ik heb ook winter adidasjes, weet alleen niet of ze helemaal waterdicht zijn, zal wel niet.quote:
Gestrooid wel, maar of het ook wat doet? Maar weggaan op je normale schoenen en evt omkeren als het toch te sneeuwig is een idee?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar grootste gedeelte van wat ik wil lopen is fietspad, dat zal wel gestrooid zijn toch?
Mijn ochtendwandeltje is er ook niet meer van gekomen helaas. Dat geploeter van gisteren was er toch iets te veel aan voor mijn knie nogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
oh, dat zijn deze waarschijnlijk ook niet, maar ze zijn wel lekker warm.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook winter adidasjes, weet alleen niet of ze helemaal waterdicht zijn, zal wel niet.
Grootste gedeelte waarschijnlijk wel, alleen het eerste stuk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gestrooid wel, maar of het ook wat doet? Maar weggaan op je normale schoenen en evt omkeren als het toch te sneeuwig is een idee?
Oh ja, en juist met dat eerste stuk wordt het natte sokken halen dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grootste gedeelte waarschijnlijk wel, alleen het eerste stuk nietMaar die snowboots lopen in de sneeuw prima maar op kaal asfalt is het echt kut.
Waarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom heb ik last van m'n heup? Nou ben ik al wel op leeftijd maar ik hoor nog geen heupproblemen te krijgen
amazon.nlquote:
Bitterbal raakt hier van in paniek.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe normaal gek
Ja maar ja, waar niet vanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal raakt hier van in paniek.
Voor echt hoge sneeuw trek ik m'n kisten wel aan, maar die vind ik maar matig rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop nu ook in m'n wandelschoenen. Ik ga niet voor die ene keer in tien jaar speciale sneeuwschoenen halen.
mijn winterwandelschoenen rijden ook niet fijn, dan wissel ik in de auto liever.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor echt hoge sneeuw trek ik m'n kisten wel aan, maar die vind ik maar matig rijden.
Van die hoge zeker? Ik moet m'n enkels kunnen bewegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn winterwandelschoenen rijden ook niet fijn, dan wissel ik in de auto liever.
mwa, de hoogte valt wel mee, maar het zijn van die dikke lompe leren gevallen. die zijn soms wat breed voor de pedalenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van die hoge zeker? Ik moet m'n enkels kunnen bewegen.
Dat klinkt ook onpraktisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, de hoogte valt wel mee, maar het zijn van die dikke lompe leren gevallen. die zijn soms wat breed voor de pedalen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nu staat er een Indisch godinnetje. Doet ook geen pijn aan de ogen trouwens
Gefeliciteerd, ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
KAN OP ALLE SCHOENEN WEL AUTO RIJDEN
JE CAPS STAAT AANquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jup, da's een lite. Ik wil de normale versiequote:
Slippers zijn alleen voor als ik weet dat ik niet meer dan 5 meter per keer hoef te verplaatsen. In de tuin of bij de tent ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slippers en blote voeten zijn intens kut.
Hé hé, niet zo gillen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die is wel best lelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, da's een lite. Ik wil de normale versie
Bol.com heeft een Super Mario-versie voor 335 euro.
Dus de euro's die je nu verdient vliegen thuis net zo hard het raam uit?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:51 schreef Karzai het volgende:
Volgens m9j heb ik thuis een paar ramen open laten staan en de verwarming aan
Kak.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:51 schreef Karzai het volgende:
Volgens m9j heb ik thuis een paar ramen open laten staan en de verwarming aan
Rij je in zo'n veegwagentje door de stad?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:55 schreef Karzai het volgende:
Voornamelijk sneeuw scheppen en zout strooien vandaag
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom past hij wel goed bij me
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee ik zit op een groot terrein, we hebben wel zo,n travo
Rij je in zo'n veegwagentje door de stad?
Slimme thermostaat for the winquote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:54 schreef Karzai het volgende:
Geloof maar op 17 graden, denk dat het meevalt
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kak, ik heb die kuzu-smiley niet op mijn desktop.
quote:"Een vaccin vervoeren is iets anders dan een broodje kroket"
Het vervoer van de coronavaccins gebeurt niet altijd door bedrijven die daar ervaring mee hebben, komt naar voren uit onderzoek van het AD. Dat heeft er onder meer toe geleid dat hier en daar vaccins verloren zijn gegaan.
De krant beschikt over beelden waarop een cateraar uit Nieuwegein een zorginstelling in Utrecht helpt bij het vervoer van het Pfizer/BioNTech-vaccin. Dat is mogelijk, aangezien zorginstellingen zelf het vervoer tussen locaties moeten regelen.
Het zien van die beelden was een schok voor de voorzitter van de brancheorganisatie van farmaceutische groothandels. "Die man doet zijn best, maar het vervoer van een delicaat vaccin is iets anders dan een broodje kroket."
De Utrechtse zorginstelling ZorgSpectrum laat weten dat met dat vervoer "aan alle richtlijnen van het RIVM is voldaan". Ook de cateraar is het niet eens met de kritiek. "Ik zou het heel jammer vinden als van iets positiefs iets negatiefs wordt gemaakt. Met onze vaccins is alles goed gegaan. Wij maken dagelijks onze bussen schoon en die temperatuur is prima."
Amateuristisch
Bij vervoer van het coronavaccin naar het Medisch Spectrum Twente (MST) ging het wél mis met de vaccins, stelt het AD. Daar zijn vorige week tientallen vaccins vernietigd. De vaccins waren volgens de krant meer dan drie uur onderweg, waarbij ze door elkaar zijn geschud en op hun zijkant of op de kop terecht zijn gekomen.
Het RIVM laat in de krant weten in gesprek te zijn met de koepels van verpleeghuizen over het vaccintransport. Samen met de inspectie beloven zij "de kennis bij instellingen over het vervoer en beheer van vaccins te vergroten".
Wel typisch dat het bij de cateraar dus wel goed ging en er niet wordt ingegaan wie de kapotte vaccins had.quote:
Ophalen vanaf morgen toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
je kan weer bestellen en ophalen bij ikea
Ik zou een fauteuil willen kopen. Maar geen zin in Ikea voorlopigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
je kan weer bestellen en ophalen bij ikea
ja ik heb een verkeerde lade ontvangen, niet geheel duidelijk of dat mijn of Ikea's fout was. maar heb het bedrag gecrediteerd gekregen en mocht de verkeerde lade ook houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou een fauteuil willen kopen. Maar geen zin in Ikea voorlopig
Wij vervoeren die dingen gewoon met Thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En maar lachen om die gekke Aziaten en Britten hier
Bij mij ook niet helemaal. Maar ach, lekker eclectisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik heb een verkeerde lade ontvangen, niet geheel duidelijk of dat mijn of Ikea's fout was. maar heb het bedrag gecrediteerd gekregen en mocht de verkeerde lade ook houdendus mn zus gaat ff de goede ophalen die ik net besteld heb.
Dus als iemand nog een hoge bestå lade wil, zwart, voor de verzendkosten is ie van jou
En zo'n strandmon wil ik ook nog wel, maar dat past hier niet helemaal.
ja meer qua ruimte bedoel ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij ook niet helemaal. Maar ach, lekker eclectisch.
ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zin in een broodje kroket nu.
O, ik vind 'm juist wel lekker zitten. Ben er alleen niet helemaal uit welke kleur. Groen is wel mooi, maar dat is fluweel. Grijs is ook wel mooi, maar een tikje saai.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja meer qua ruimte bedoel ik
vind die strandmon ook niet heel lekker zitten verder, maar voor de prijs zit ie goed genoeg
Je kunt je keuken wel de deur uitdoen en verbouwen tot een biljetjesmuseum.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Boodschappen? Bezorgbus![]()
Fietsenmaker? Ook bezorgbus![]()
[ afbeelding ]
Luie big ikkeMeteen even een bakkie thee voor die man gehaald bij godinnetjes
Iedereen blij
Ook vaccins?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Boodschappen? Bezorgbus![]()
Fietsenmaker? Ook bezorgbus![]()
[ afbeelding ]
Luie big ikkeMeteen even een bakkie thee voor die man gehaald bij godinnetjes
Iedereen blij
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Vaccins? Ook bezorgbus
Allemaal gebroken flesjes.
Misschien tegen de tijd dat ik aan de beurt ben of zoquote:
Twintig minuutjes nog. Eerst nog even bellen met een collega.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
voorzichtig hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
maar goed, weer even anderhalf uur in de auto zitten stinken..
straks maar weer naar werk rijden/. benieuwd of de wegen beter te begaan zijn als gisterenquote:
jawelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
straks maar weer naar werk rijden/. benieuwd of de wegen beter te begaan zijn als gisteren
topquote:
stick it in your big brown eye ooooooooeeeeeeehooooooooooooeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:10 schreef Karzai het volgende:
Girl i want to make you sweat!
Ik zit in de keet, radiootje aan
ben je nog thuisgekomen?quote:
Opschieten dan, lunchgenot gaat om half één dichtquote:
Huehue?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Spint in mijn Thea.![]()
Meteen behandeld met een hoerig goedje en de bevochtiger op standje tropisch.
Ja? Maar ik stond niet vast met de trein he.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben je nog thuisgekomen?
Ik had m'n tillandsia op de verwarming gezetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Spint in mijn Thea.![]()
Meteen behandeld met een hoerig goedje en de bevochtiger op standje tropisch.
Ja even zin maken om boodschappen te halen. En pijnstillers voor mijn nek.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opschieten dan, lunchgenot gaat om half één dicht
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had m'n tillandsia op de verwarming gezet
How dare you?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een uitgedroogd hoopje nu waarschijnlijk.quote:
Nja die doen sowieso niet veel nuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van mijn vleeseter, maar die gaat fantastisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja die doen sowieso niet veel nu
Maar hij is nu helemaal ingedroogdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja die doen sowieso niet veel nu
Zou onderdompelen niet helpen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij is nu helemaal ingedroogd
Ik kan ze echt niet in leven houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Tillandsia's zijn hartstikke sterk. Even onder de kraan houden is vaak al genoeg.
Ik heb hem in een badje gedaan, sommige sprietjes kleuren nu weer een beetje groenig, maar het grootste deel is bruin.quote:
Is dat niet wat weinig als 'ie al kurkdroog is? Niet dat ik ze zelf heb, magoe.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik eerder om de paar uren met de plantenspuit wat nevelen denk ik.
Dit is ook al m'n tweede. Niet op de vensterbank op de verwarming zetten dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan ze echt niet in leven houden.
Als IK het kan kan jij het ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan ze echt niet in leven houden.
Volgens het briefje van het tuincentrum kun je ze eens in de zoveel tijd in een bakje met water leggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig als 'ie al kurkdroog is? Niet dat ik ze zelf heb, magoe.
Ik kwam deze tegen:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens het briefje van het tuincentrum kun je ze eens in de zoveel tijd in een bakje met water leggen.
Huh wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders verkochten er vroeger zakjes van. Was helemaal de bom in de jaren 80/90.
Ik stond eens onder zo'n eeuwenoude boom in Louisiana die helemaal onder dat spul zat en probeerde te berekenen hoeveel zakjes dat waren.
Ik wil zo ook even, maar is het niet glad?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk gewandeld in het zonnetje
Ja hier is het ook lekker. Denk dat ik er toch nog maar even een pogingkje aan ga wagen zoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk gewandeld in het zonnetje
Ja maar dan anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat?Gaat dit over tillandsia's?
Niet gladder dan gisterenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zo ook even, maar is het niet glad?
Is geen touw op te trekken, ene straat is een ijsplaat met een dun laagje sneeuw, de andere gewoon mooie volle sneeuw waar je probleemloos kunt lopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zo ook even, maar is het niet glad?
Ah okeequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan anders.
https://www.decoratietakk(...)aign=daisycon_350474
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:22 schreef Puala het volgende:
Ik ben benieuwd waar deze ijspegels gaan eindigen met al die kou die nog voorspeld is
WKN / Wie maakt de langste ijspegel? #3 Pegel lekker mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ook daar ff gepostquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WKN / Wie maakt de langste ijspegel? #3 Pegel lekker mee!
Dat is hier erg verwarrend ja, op het straatje voor de deur ligt dus niks.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Wel apart om te zien dat door die harde wind van de afgelopen dagen er in het buitengebied maar een dun laagje ligt maar in het dorp gewoon een goede laag.
Maar jij bent een pinguin.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:43 schreef Pheno het volgende:
Ik lees iets als vis als ontbijt. Present!
Je mag me wakker maken voor vis.quote:
is dit waar? Moet nog naar buitenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef gianni61 het volgende:
potverdikkie lekker wandelweer jonguh
Hier begonnen de calls vandaag om 7:00 om even het Chinees Nieuwjaar in te luiden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:33 schreef kwiwi het volgende:
Jezus heb het idee dat ik al meer dan een dag aan het werk ben maar het is pas 14u..
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had van jou niet anders verwacht.
Dit jaar niet, teveel moeite om nu voor al m'n chickies cadeautjes te moeten halen.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit jaar niet, teveel moeite om nu voor al m'n chickies cadeautjes te moeten halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |