abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 februari 2021 @ 01:08:25 #101
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197976155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:43 schreef Pendule het volgende:

[..]

Omdat ik zo niet in elkaar zit. Ik ben net 20 en zie eruit als iemand van 16. Veel mensen schatten mij dan ook jonger, wat ik als een probleem zie, mensen gaan er vanuit dat je dan ook 16 bent en dus gemiddeld gezien minder ontwikkeld als personen van mijn daadwerkelijke leeftijd. Ik heb vroeger ook andere waarden en normen mee gekregen in mn eigen land wat uiterlijk en innerlijk betreft. Het gaat om je karakter en innerlijkheid. Natuurlijk, je moet geen undatable zijn, maar daar draait het echt meer om hoe je bent en dat siert je. Wat mij hier erg opvalt is dat veel mensen aan uiterlijk denken.

Nu maakt homo zijn het effect nog een beetje groter omdat er veel figuren het om de lusten doen i.p.v. daadwerkelijke aantrekkingskracht.

Excuus bij voorbaat voor het langdradige verhaal. Kwam er zo ineens uit.
Wees blij dat men je jonger schat. Wordt straks meer en meer een voordeel.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197978621
Op de middelbare school was ik wel redelijk geliefd vanwege uiterlijk.
Als ik nu zelf terugkijk naar die foto's, vind ik mezelf niet knap.

Ik vind mezelf nu 'knapper', maar dat komt alleen omdat ik eruit zie zoals ik eruit zou willen zien. Ben teruggegaan naar mijn eigen haarkleur (donker, i.p.v. blond), ben niet meer graatmager zoals destijds, en ben ook gegroeid als persoon (ik vind innerlijk ook belangrijk in 'knap' zijn).

Nu ben ik dus niet meer mainstream knap, om het zo even te noemen. Maar ik ben wel knap voor mezelf, en I guess ook redelijk knap genoeg voor het type waar ik op val, dus dat is prima.

Ik heb mezelf nooit bijzonder knap gevonden. Maar ook niet lelijk. It is what it is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2021 10:07:51 ]
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 13 februari 2021 @ 10:26:12 #103
319979 Fok-it
All is well
pi_197978904
Ik was vroeger (middelbare school leeftijd) wel knap, en ook geliefd. Nu not so much :D paar kilootjes die er wel af mogen, veel stress gehad afgelopen jaren, doet ook niet veel goeds met je haar :') maar gaat nu weer goede kant op dus ik zou voor nu zeggen een 6je met potentie op hoger.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197980126
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

In a heartbeat. Ik heb groengrijs - > boring...
Groen is wel een unieke kleur volgensmij.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 12:11:24 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197980594
Bij mij is het een dalende lijn puur qua uiterlijk.
Ben niet meer zo gespierd als vroeger, meer rimpels, begin kaal te worden (inhammen). Als ik in de spiegel kijk zie ik best een afgeleefd gezicht.

Krijg nog wel aandacht van het andere geslacht, maar dat zal meer aan gedrag/uitstraling liggen dan aan pure looks.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_197981375
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:45 schreef Pendule het volgende:

[..]

Groen is wel een unieke kleur volgensmij.
Fel/lichtgroen wellicht. Groengrijs niet.
pi_197981636
Knap vind ik nogal een relatief begrip. Ik vind mensen met een leuke uitstraling vaak knap maar dat zijn niet altijd de mensen die door de meerderheid mooi gevonden wordt.
Iemand kan knap zijn maar een hele nare, arrogante uitstraling hebben. Daar heb ik dan weer niks mee
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 13 februari 2021 @ 13:41:33 #108
206731 Mortaxx
Doomer
pi_197981660
Nee niet meer. Die tijd is al even voorbij

Tegenwoordig moet ik het van mijn innerlijk hebben (lol)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197988126
Zeer interessant topic! ;-) Ik voelde mij namelijk nooit knap, totdat ik ouder werd (35+) en ik opeens opmerkte dat vrouwen meer naar mij keken! :O

Sinds dat ik 40 ben, let ik niet meer op, maar merk wel dat contact leggen stukken gemakkelijker is geworden maar misschien komt dat ook wel omdat ik mijzelf meer ben gaan waarderen zoals ik ben... al moet ik zeggen dat de mensen om mij heen aangeven dat ik er wel beter uit ben gaan zien sinds m'n paar grijze haren en m'n korte baardje... misschien dat dat er mee te maken heeft! :+
Just say hi!
pi_198181586
Blijkbaar... Nooit gedacht. Heb geen hoge hoed op van mezelf, maar ik kom geen vrouwelijke aandacht tekort :D

Blijkbaar zijn grijs-blauwe ogen, kale kop en een half grijs baardje woest aantrekkelijk ofzo..
Ik kwam er na mijn scheiding pas achter dat ik toch nog goed in de markt lig... Was me nooit opgevallen. :)

Ik wordt gemiddeld een jaar of 5 jonger geschat dan ik ben, beste compliment die je kan krijgen.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_198191345
Knap zijn heeft op sociaal en (in mindere mate) professioneel vlak zeker voordelen.

Ik vind mezelf een heel saai uiterlijk hebben, maar word door anderen wel knap of attractief gevonden. Op sociale gelegenheden word ik bijna altijd wel aangesproken door een wildvreemde die een praatje wil aanknopen. Afhankelijk van de persoon die dan voor me staat kan het ofwel leuk of irritant zijn. Ik moet toegeven dat ik zo’n persoon ook snel op basis van zijn uiterlijk inschat - wat nergens op slaat natuurlijk, maar toch gebeurt het.

Ik heb ook wel vaak bijbaantjes gehad, waar je gewoon zag dat er vooral knappe vrouwen en mannen werden aangenomen. Ik vind het heel raar om als ‘mooi’ waargenomen te worden, terwijl ik me er zelden hetzelfde over voel.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_198193541
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 00:37 schreef margaretha_01 het volgende:
Knap zijn heeft op sociaal en (in mindere mate) professioneel vlak zeker voordelen.

Ik vind mezelf een heel saai uiterlijk hebben, maar word door anderen wel knap of attractief gevonden. Op sociale gelegenheden word ik bijna altijd wel aangesproken door een wildvreemde die een praatje wil aanknopen. Afhankelijk van de persoon die dan voor me staat kan het ofwel leuk of irritant zijn. Ik moet toegeven dat ik zo’n persoon ook snel op basis van zijn uiterlijk inschat - wat nergens op slaat natuurlijk, maar toch gebeurt het.

Ik heb ook wel vaak bijbaantjes gehad, waar je gewoon zag dat er vooral knappe vrouwen en mannen werden aangenomen. Ik vind het heel raar om als ‘mooi’ waargenomen te worden, terwijl ik me er zelden hetzelfde over voel.
Wat voor banen zijn dat dan waar ze alleen mooie mensen aannemen? in de horeca of zo? Ligt natuurlijk ook aan de eigenaar, ik geloof niet dat dit veel voorkomt
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198197053
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat voor banen zijn dat dan waar ze alleen mooie mensen aannemen? in de horeca of zo? Ligt natuurlijk ook aan de eigenaar, ik geloof niet dat dit veel voorkomt
In de detailhandel veel (en dan vooral alles wat niet levensmiddelen betreft). Het interessante is dat het in Oostenrijk, waar ik woon, gebruikelijk is om je CV van een pasfoto te voorzien. Geloof wel dat het zelfs al in het schriftelijk sollicitatieproces van invloed is hoe je eruit ziet.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_198197225
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:51 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

In de detailhandel veel (en dan vooral alles wat niet levensmiddelen betreft). Het interessante is dat het in Oostenrijk, waar ik woon, gebruikelijk is om je CV van een pasfoto te voorzien. Geloof wel dat het zelfs al in het schriftelijk sollicitatieproces van invloed is hoe je eruit ziet.
Jij solliciteert bij een hoerentent?
pi_198197582
Hippe en dure kledingzaken selecteren zeker weten op uiterlijk. Ook 'beauty' zaken zoals Douglas doen dit. Horeca, vooral in de bediening en achter de bar, doet dit ook vaak.
pi_198198266
Was 20 jaar terug al in de H&M in Rotterdam, allemaal jongens en meiden met tattoos en piercings (ik dat helemaal stoer vinden).

Die werden daar zeker wel op geselecteerd. Ik vind het niet verkeerd eigenlijk.
What's the name of the game?
pi_198206870
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:51 schreef margaretha_01 het volgende:
In de detailhandel veel (en dan vooral alles wat niet levensmiddelen betreft). Het interessante is dat het in Oostenrijk, waar ik woon, gebruikelijk is om je CV van een pasfoto te voorzien. Geloof wel dat het zelfs al in het schriftelijk sollicitatieproces van invloed is hoe je eruit ziet.
Huh, dat is hier toch ook gebruikelijk?
Ik merk juist ook het omgekeerde. Dat hoe oppervlakkig een beroep in eerste instantie ook lijkt, ze steeds meer “diepgang” willen. Neem bijv modellen die “een onderscheidende persoonlijkheid” moeten hebben enz. Maar dan is het waarschijnlijk zo dat uiterlijk wel het aller belangrijkste is, maar ze gewoon daarnaast nog steeds veeleisender worden.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198207845
Ik ben gemiddeld denk ik.
Heb niet te klagen gehad over aandacht van mannen maar is heus niet dat ik nagefloten werd ofzo.

Ik heb altijd mijn figuur meegehad (getint, slank, klein, veel krullend haar) en heb nooit problemen met mijn uiterlijk gehad.
Ik zou heel knap kunnen zijn als ik iets aan m’n uiterlijk deed maar daar ben ik te lui voor. Dus dan blijft het gemiddeld. Dwz: mij zie je nooit met make up op, zelfs niet een flintertje mascara ofzo Niks op de lippen en mijn haar meestal in dezelfde saaie knot of staart.

Ik merkte daarmee duidelijk het verschil met als ik uit ga. Als ik uit ga en mijn best heb gedaan op mijn uiterlijk trek ik behoorlijk aandacht.

Nu op mijn 33e zie ik er nog exact zo uit als op mijn 20e, geen enkele rimpel, geen enkele grijze haar. Komt misschien door de getinte huid. Mijn ouders hebben dat ook.

Dus ik mag niet klagen
pi_198207910
Nu niet belangrijk. Vroeger wel. Ik vind verzorgend uiterlijk belangrijk, knap niet.
pi_198209390
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Huh, dat is hier toch ook gebruikelijk?
Ik merk juist ook het omgekeerde. Dat hoe oppervlakkig een beroep in eerste instantie ook lijkt, ze steeds meer “diepgang” willen. Neem bijv modellen die “een onderscheidende persoonlijkheid” moeten hebben enz. Maar dan is het waarschijnlijk zo dat uiterlijk wel het aller belangrijkste is, maar ze gewoon daarnaast nog steeds veeleisender worden.
Ik heb in Nederland nog nooit een CV verstuurd waar een pasfoto op stond... :/
Heb ook nog nooit gelezen dat dat van een werkgever verwacht werd. Maar ik ben ook alweer 8 jaar weg, dus wellicht is dat inmiddels veranderd.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  vrijdag 26 februari 2021 @ 09:35:48 #121
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_198213104
Vind mezelf ook maar gemiddeld vooral omdat ik moeite heb om m'n gewicht onder controle te houden. Enkel sporten en goed op m'n eten letten zorgt ervoor dat ik het nog redelijk houd.

Het is ook hoe je jezelf neerzet. beetje verzorgd gebit, beetje algemene goede verzorging en hygiene en probeer daarbij een eigen stijl en wat leuke kleding te kiezen.
Degene die dan nog het meest zeiken lopen er ook in hobbelzakken bij, beetje moeite doen voor kleding mag wel.
Dat hoeft niet perse veel te kosten, hele outfit incl accesoires en laarzen kostte minder dan 150¤
(foto uit het vinted-topic)

pi_198218915
Ik droog goed op gelukkig en oog jongensachtig. Waar ik van mijn 20e tot 35e kansloos op de datingmarkt rondliep heb ik rigoreus het roer omgegooid. Verhuisd, nieuwe vrienden, wat vlotter kleden, mijn tanden pimpen en daarna ineens veel vaker relaties gehad. Vind het altijd leuk als ze me in een kroeg met kunstlicht midden dertig schatten terwijl ik alweer 47 ben. Onbestemde lichte kleur haar waardoor het grijs niet zichtbaar is, vrijwel geen rimpels of vlekken door 24/7 achter de pc etc.
Mijn huidige vriendin moet echt lachen als ik ouwe foto's laat zien :D
Heb er nog eens een collage van gemaakt. "Toen" --> "Nu"
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 26 februari 2021 @ 19:06:34 #123
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_198221738
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 00:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Foto van mij toen ik 23 was ongeveer. Ik ben er trots op, kreeg ook veel likes op Facebook en tinder.

[ link | afbeelding ]
Past precies bij Gordon
pi_198223805
Ik mag niet klagen over mijn looks denk ik. Ik zou mijzelf op een schaal van 10 toch wel een dikke 7 geven. Ook totaal geen problemen op het gebied van dating verder wat dat betreft.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 15:37 schreef Knipoogje het volgende:
Ik droog goed op gelukkig en oog jongensachtig. Waar ik van mijn 20e tot 35e kansloos op de datingmarkt rondliep heb ik rigoreus het roer omgegooid. Verhuisd, nieuwe vrienden, wat vlotter kleden, mijn tanden pimpen en daarna ineens veel vaker relaties gehad. Vind het altijd leuk als ze me in een kroeg met kunstlicht midden dertig schatten terwijl ik alweer 47 ben. Onbestemde lichte kleur haar waardoor het grijs niet zichtbaar is, vrijwel geen rimpels of vlekken door 24/7 achter de pc etc.
Mijn huidige vriendin moet echt lachen als ik ouwe foto's laat zien :D
Heb er nog eens een collage van gemaakt. "Toen" --> "Nu"
Goed bezig ^O^. 47 is verder ook helemaal niet oud of zo. Er zijn zat mannen die er boven de veertig nog prima uitzien. Als ik die Jude Law bijvoorbeeld even zie op de eerste pagina van dit topic, die zou ik wel eventjes swipen hoor hehe.
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 12:07:47 #125
441859 crew  Lenny77
pi_198231373
Ik vind mezelf wel ok denk ik.. Ben niet lelijk, ben niet knap. Ik heb geen doorsnee poppetjes-gezicht en heb best wel een boze blik.
Ik val sowieso niet zo vaak in de smaak bij mannen door het feit dat ik nogal lang ben (zeker voor de Belgische standaard, in Nederland zou het misschien minder opvallen). Lengte schrikt duidelijk af! De grote meerderheid wil een kleinere vrouw, want die kan je zo lekker beschermen en mee rondgooien in bed :D
Langs de andere kant: ik zit nu in de 40+ catergorie en als ik rond kijk naar leeftijdsgenoten: dan denk ik wel dat ik er goed uit kom. Ben een laatbloeier dus het zit nog allemaal best netjes en strak. Alleen is nog steeds die lengte een minpunt voor velen.
Ach ik ben er blij mee: ik kan overal aan, kan alles zien bij een concert,.. ik vind het leuk om groot te zijn :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 12:09:52 #126
441859 crew  Lenny77
pi_198231404
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:49 schreef Pendule het volgende:

[..]

Haha zou je? Dit is ongeveer hoe het eruit ziet. Bruin komt precies overeen, maar blauw is bij mij wat lichter/feller. Op deze foto bij deze persoon is blauw wat donkerder. Ik vind het zelf maar niks overigens. Los daarvan ben ik iets lichter getint dan deze jongen. [ afbeelding ]
Ik vind dat net heel mooi!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198237612
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:35 schreef mrPanerai het volgende:
Vind mezelf ook maar gemiddeld vooral omdat ik moeite heb om m'n gewicht onder controle te houden. Enkel sporten en goed op m'n eten letten zorgt ervoor dat ik het nog redelijk houd.

Het is ook hoe je jezelf neerzet. beetje verzorgd gebit, beetje algemene goede verzorging en hygiene en probeer daarbij een eigen stijl en wat leuke kleding te kiezen.
Degene die dan nog het meest zeiken lopen er ook in hobbelzakken bij, beetje moeite doen voor kleding mag wel.
Dat hoeft niet perse veel te kosten, hele outfit incl accesoires en laarzen kostte minder dan 150¤
(foto uit het vinted-topic)

[ afbeelding ]
Ben jij dat echt? Leuke outfit. Ik vind dat altijd wel een pluspunt hoor als mannen daar aandacht aan besteden.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198240547
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vind dat net heel mooi!
Waarom vindt iedereen dat toch zo mooi?

Ik doe voor de grap soms wel eens mijn hand in het midden van mijn gezicht. Dan merk ik wel dat oogkleur veel met jou gezicht doet. Blauw en bruin matchen ook zo fout.
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 21:42:21 #129
441859 crew  Lenny77
pi_198240728
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:33 schreef Pendule het volgende:

[..]

Waarom vindt iedereen dat toch zo mooi?

Ik doe voor de grap soms wel eens mijn hand in het midden van mijn gezicht. Dan merk ik wel dat oogkleur veel met jou gezicht doet. Blauw en bruin matchen ook zo fout.
Omdat het anders is, omdat het opvalt, het is een speciaal en zeldzaam iets.

Wees blij dat het zo mooi gevonden wordt en wees trots op je ogen ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198241708
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Omdat het anders is, omdat het opvalt, het is een speciaal en zeldzaam iets.

Wees blij dat het zo mooi gevonden wordt en wees trots op je ogen ^O^
Ik zie er sowieso anders uit als de Nederlander. Ben getint. Die ogen maken het extra.

Ik heb soms het idee dat het nog intimiderend overkomt ook. Mensen gaan stotteren of schrikken als ik ze aankijk. Dan schrik ik zelf ook en dan wordt het akward :')

En dan nog homo zijn ook. Zoveel ‘zeldzaamheden’ _O-
pi_198242789
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:56 schreef Rickocum het volgende:
Veel reacties van users die bij de psycholoog lopen hier.
90%
Jij er bij. *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Nies op 27-02-2021 23:15:56 (.) ]
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zaterdag 27 februari 2021 @ 23:44:02 #132
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198243214
Ligt eraan op welke manier. Ik kan soms heel lelijk doen, maar ik ben enorm aantrekkelijk en buitengewoon interessant.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zaterdag 27 februari 2021 @ 23:47:46 #133
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198243270
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Interessant topic. Op de middelbare school werd ik door veel verschillende mensen gepest vanwege mijn vermeende lelijkheid. Dat vond ik toen ook, en ik photoshopte mezelf hoe ik eruit zou zien met plastische chirurgie en deed allemaal vage dingen zoals hair extensions kopen en met glitter bespuiten terwijl ik ze alleen maar op foto’s voor livejournal indeed waar ik mezelf opgaf voor beauty clubs in de hoop dat iemand me mooi zou vinden. Helaas werd ik online ook bij iedere beauty club afgewezen, ook daar vonden ze me lelijk. Tieners fotografeerden mij en zeiden “ik maak foto’s van lelijke mensen”. Ze gooiden blikjes tegen me aan. Ik ontwikkelde body dysmorphic disorder maar dat werd door psychologen niet erkend, misschien wisten ze ook niet van het bestaan ervan af. De jongens die ik leuk vond wilden mij niet en ik had het gevoel dat daarom niemand mij zag staan. Achteraf vind ik het jammer want als ik terugkijk op mijn foto’s als tiener zie ik geen lelijk persoon, onverzorgd maar niet dat ik nu zou zeggen tjonge wat afzichtelijk.
Later had ik een gratis gesprek in het ziekenhuis met een ervaringsdeskundige BDD en daar heb ik veel aan gehad. Meer dan aan een internationale online groep van BDD mensen, waar een man was die tegen alle vrouwen daar zei “je hebt inderdaad BDD, je lijkt wel een model” en tegen mij “jij bent gewoon echt lelijk, dit objectieve masker van schoonheid geeft mij gelijk”. In mijn twintiger jaren probeerde ik het “lelijk maar wel sexy” imago te cultiveren en mn haar te verven enz en zo alsnog aandacht te krijgen van jongens. Dit leverde echter ook weinig positiefs op, want ze wisten van mijn inmiddels ontstane narcistische trekjes gebruik te maken door te doen alsof alleen zij me begrepen en me daadwerkelijk qua innerlijk interessant vonden terwijl ze dat niet meenden omdat ze alleen seks wilden. Misschien was dat m’n verdiende loon omdat ik ook hen gebruikte maar dat terzijde. Wat elikes betreft was ik alleen populair bij smoezelige, vaak wat triestige mannen, vaak waar een steekje bij loszat net als bij mij, vaak meerdere decennia ouder en/of al met vriendin, soms lang leve de lol vrouwen. Het was bevorderlijk voor het zelfvertrouwen, maar uiteindelijk kon ik er niet veel mee en voelde ik me daardoor vooral heel erg bezwaard. Tegenwoordig probeer ik mezelf te verzorgen, maar omdat ik de hoop op heb gegeven dat ik mijn psychische problemen ooit genoeg zal kunnen overwinnen om een relatie aan te kunnen gaan boeit het mij inderdaad ook niet zo gek veel meer hoe ik eruit zie. Voor wie moet ik immers nog aantrekkelijk zijn behalve in representatieve zin voor werkgevers en voor mezelf? Ik zou het vervelend vinden als ik ineens heel lelijk zou worden, maar ik ben al niet meer op een leeftijd dat ik nog heel aantrekkelijk kan worden en dat maakt me niet uit. Sterker nog, dan zijn er ten minste ook nooit mensen die jaloers op je zijn of denken dat je alles alleen maar van je uiterlijk moet hebben, dus dat vind ik dan weer een pluspunt. Nou moet ik het ook niet van mijn innerlijk hebben helaas... maar dat terzijde.
Je lijkt een erg nuchtere houding te kunnen etaleren naar je vroegere zelf. Mooi verhaal, serieus.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zondag 28 februari 2021 @ 10:43:20 #134
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_198246162
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ben jij dat echt? Leuke outfit. Ik vind dat altijd wel een pluspunt hoor als mannen daar aandacht aan besteden.
Ik ga geen fotos van andere posten :+

Ding is, mannen kopen zelden een hele outfit bijeen. Wel vaak leuke kleren maar niet echt zo van "dit hele plaatje heb ik in m'n kop".
Dat wil niet zeggen dat je die stukken daarna niet anders kan combineren.

Ik ben dan nogal een perfectionist en wil ook graag nog merkkledij.
En eigenlijk is mijn stijl iets te duur voor mijn portemonee maar daar helpt vinted dan weer goed bij

pi_198246626
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:43 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik ga geen fotos van andere posten :+

Ding is, mannen kopen zelden een hele outfit bijeen. Wel vaak leuke kleren maar niet echt zo van "dit hele plaatje heb ik in m'n kop".
Dat wil niet zeggen dat je die stukken daarna niet anders kan combineren.

Ik ben dan nogal een perfectionist en wil ook graag nog merkkledij.
En eigenlijk is mijn stijl iets te duur voor mijn portemonee maar daar helpt vinted dan weer goed bij

[ afbeelding ]
Lekker man!!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_198246643
Das govvedomme een lieven hont jongen !!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:36:36 #137
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198246991
Ik ben bovengemiddeld aantrekkelijk en heb daardoor ook altijd heel lekkere wijven gehad. Ik ben echt bevooroordeeld, weet ik.
Beati pauperes spiritu
  zondag 28 februari 2021 @ 15:00:29 #138
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_198250333
Hoor van andere vrouwen dat ik wel knap ben, maar ik zelf walg van mezelf, voel me soms net een monster. Nogal onzeker over mijn tanden (heb wat witte vlekjes erop), heb last van roos en niet zo blij met mijn lengte (niet zo lang). Ook in het algemeen zeer droge huid, en wat kale plekken op de benen. Ook daaronder niet zo groot geschapen, dus ja ik zou mezelf iets van een 5 geven. Ik zou mezelf niet daten in ieder geval 😂.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 15:45:44 #139
441859 crew  Lenny77
pi_198251218
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:36 schreef Academicus het volgende:
Ik ben bovengemiddeld aantrekkelijk en heb daardoor ook altijd heel lekkere wijven gehad. Ik ben echt bevooroordeeld, weet ik.
Ja dat kan je allemaal wel zeggen.. maar veel bewijs hebben we nog niet gehad ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 15:47:26 #140
441859 crew  Lenny77
pi_198251255
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:43 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik ga geen fotos van andere posten :+

Ding is, mannen kopen zelden een hele outfit bijeen. Wel vaak leuke kleren maar niet echt zo van "dit hele plaatje heb ik in m'n kop".
Dat wil niet zeggen dat je die stukken daarna niet anders kan combineren.

Ik ben dan nogal een perfectionist en wil ook graag nog merkkledij.
En eigenlijk is mijn stijl iets te duur voor mijn portemonee maar daar helpt vinted dan weer goed bij

[ afbeelding ]
Mooie foto, mooie kledij!
Tof dat mensen foto's plaatsen ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198252952
Nu ben ik niet knap, maar mensen rennen ook niet gillend weg als ik eraan kom. Dus het zal wel loslopen.

Vroeger vond ik mezelf erg lelijk. Lang gepest op school, dat helpt gewoon niet mee.

Wat TS verteld over vrouwen krijgen, is herkenbaar. Veel korte relaties gehad. Ongediagnostiseerde autisme helpt niet mee daarin. Vaak een half jaar of korter.

Nu wel een relatie gehad van 7 jaar en zit nu in een relatie van 4 jaar dus dat werkt al beter.

Vind mezelf nu wel beter eruit zien dan vroeger. Het enige is dat ik vaak jonger word geschat dan ik ben. Laatst dacht iemand dat ik 28 was en toch echt bijna 41.

Alleen in mijn baard 1 of 2 witte haren. Hoef niet supergrijs te zijn, maar dichter bij mijn leeftijd eruit zien zou mooi zijn.

Kwa kleding weer bandshirts gaan dragen, van Nirvana o.a. Midlife crisis. Wat netter is er een overhemd eroverheen. Wat mensen ervan denken intresseerd me niet.





[ Bericht 5% gewijzigd door steelhead op 28-02-2021 17:25:12 ]
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  zondag 28 februari 2021 @ 17:29:09 #142
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198253406
Ik schrik oprecht van sommige verhalen hier.

Zelf zit ik erg in het midden. Ik kan er echt als een onverzorgde en middelmatige vrouw bijlopen, maar als ik aandacht besteed aan mijn make-up en haar, dan hoor ik ineens dat ik knap ben. Het is gek om te horen, omdat ik op de middelbare school veel werd gepest omdat ik te lelijk was. Er waren mensen die me steeds de link doorstuurden van het liedje Meisje Je Bent Zo Lelijk Als De Nacht. Gezien ik ook totaal niet assertief en mondig was, deed ik ook alsof het niet gebeurde, maar ik heb daar wel eens om gehuild en was zelfs in zo'n staat waarin ik knappe meisjes vroeg om me te helpen bij het knap zijn. Toch denk ik dat, juist doordat ik weet hoe ik wel knap gevonden kan worden, af en toe daar een verpletterende indruk kan maken op mensen die me alleen maar als het lelijke middelmaatje kennen.
With love :*
  zondag 28 februari 2021 @ 17:37:54 #143
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198253543
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:01 schreef steelhead het volgende:
Nu ben ik niet knap, maar mensen rennen ook niet gillend weg als ik eraan kom. Dus het zal wel loslopen.

Vroeger vond ik mezelf erg lelijk. Lang gepest op school, dat helpt gewoon niet mee.

Wat TS verteld over vrouwen krijgen, is herkenbaar. Veel korte relaties gehad. Ongediagnostiseerde autisme helpt niet mee daarin. Vaak een half jaar of korter.

Nu wel een relatie gehad van 7 jaar en zit nu in een relatie van 4 jaar dus dat werkt al beter.

Vind mezelf nu wel beter eruit zien dan vroeger. Het enige is dat ik vaak jonger word geschat dan ik ben. Laatst dacht iemand dat ik 28 was en toch echt bijna 41.

Alleen in mijn baard 1 of 2 witte haren. Hoef niet supergrijs te zijn, maar dichter bij mijn leeftijd eruit zien zou mooi zijn.

Kwa kleding weer bandshirts gaan dragen, van Nirvana o.a. Midlife crisis. Wat netter is er een overhemd eroverheen. Wat mensen ervan denken intresseerd me niet.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ben jij dat op de foto?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198253619
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]


Ben jij dat op de foto?
Ja dat ben ik. Ga niet een ander plaatsen :D.


Laatste als contrast.



[ Bericht 6% gewijzigd door steelhead op 28-02-2021 17:55:10 ]
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_198253704
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik schrik oprecht van sommige verhalen hier.

Zelf zit ik erg in het midden. Ik kan er echt als een onverzorgde en middelmatige vrouw bijlopen, maar als ik aandacht besteed aan mijn make-up en haar, dan hoor ik ineens dat ik knap ben. Het is gek om te horen, omdat ik op de middelbare school veel werd gepest omdat ik te lelijk was. Er waren mensen die me steeds de link doorstuurden van het liedje Meisje Je Bent Zo Lelijk Als De Nacht. Gezien ik ook totaal niet assertief en mondig was, deed ik ook alsof het niet gebeurde, maar ik heb daar wel eens om gehuild en was zelfs in zo'n staat waarin ik knappe meisjes vroeg om me te helpen bij het knap zijn. Toch denk ik dat, juist doordat ik weet hoe ik wel knap gevonden kan worden, af en toe daar een verpletterende indruk kan maken op mensen die me alleen maar als het lelijke middelmaatje kennen.
Stuurden ze dat lied via sociale media? Toen ik gepest werd was dat er nog niet. Gelukkig nog een uitval om ergens niet gepest te worden.

Erg hard om te horen.

Vaak zijn de gepeste niet eens lelijk, maar wat apart of staan niet sterk genoeg in de schoenen om er iets tegen te doen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_198254201
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ben jij dat op de foto?
Waarom zou hij iemand anders zijn foto's plaatsen? :?
pi_198254507
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom zou hij iemand anders zijn foto's plaatsen? :?
Van een ander dan had ik er inderdaad een foto van Hotstuff McHunkson erop gezet. :D
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 18:50:59 #148
441859 crew  Lenny77
pi_198254858
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:43 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ja dat ben ik. Ga niet een ander plaatsen :D.

Laatste als contrast.

[ link | afbeelding ]
Ik vind dit oprecht een mooie foto! Zachte ogen ook!
Super bijdrage ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198255105
Vind ik mijzelf knap..?
Dat verschilt nogal. Soms wel, soms niet.
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 19:09:53 #150
441859 crew  Lenny77
pi_198255155
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
Vind ik mijzelf knap..?
Dat verschilt nogal. Soms wel, soms niet.
En wat maakt het dat je je wel of niet knap voelt?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')