SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik niet mee doe
![]()
Dat is eigenlijk precies wat ik zoek in een tegenstanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Snap ik,quote:Op maandag 8 februari 2021 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies wat ik zoek in een tegenstander
Ben je lekker aan het naaien, huehue.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Heb gisteren m'n naaimachine weer eens uit de kast gehaald.. inmiddels ligt m'n bank zo vol met nieuwe kussens dat ik er zelf nauwelijks nog bij kan
Ja lekker in m'n eentje huehuequote:Op maandag 8 februari 2021 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je lekker aan het naaien, huehue.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee ben niet gek, ik ga lekker onder een dekentje Harry Potter kijken. 😁quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:41 schreef gianni61 het volgende:
handschoenen gevondenIk vond laatst al m'n reservesleutels na 4 jaar terug. Had ze onder in de wasmand gelegd toen ik op vakantie ging, veilige plek dit dat.. vergeten.. en 4 jaar lang blijkbaar nooit eens de gehele wasmand in één keer leeggehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke ga je kijken?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben niet gek, ik ga lekker onder een dekentje Harry Potter kijken. 😁
Wel al eerder gezien neem ik aan?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Harry Potter heb ik nog nooit gezien of gelezen
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Harry Potter heb ik nog nooit gezien of gelezen
Yes maar gaat binnenkort van Prime dus nu even nog alles keertje kijken.quote:
dit jaquote:Op maandag 8 februari 2021 19:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat wordt dan tijd. Zou met de boeken beginnen
goed dat je het zegt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes maar gaat binnenkort van Prime dus nu even nog alles keertje kijken.
er zijn van de boeken zelfs uitgaven met speciale volwassenen omslagen ;Pquote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht dat Harry Potter voor kinderen/tieners was?
Oh ok. Dat was hip toen ik een tiener was en toen niet gelezen, dus dacht dat de tijd er nu voorbij voor wasquote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn van de boeken zelfs uitgaven met speciale volwassenen omslagen ;P
ik lees ook nog steeds de grijze jager en broederband als daar nieuwe delen van verschijnen. zullen sommige ook kinderboeken vindenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok. Dat was hip toen ik een tiener was en toen niet gelezen, dus dacht dat de tijd er nu voorbij voor was
Nou als ze bijna geen verschijnselen hebben lijkt me dat ook een prima resultaat toch.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef bitterbal het volgende:
15 MINUTEN GELEDEN
Veertien gevaccineerde ouderen in Duitsland besmet met coronavirus
In een verzorgings- en verpleeghuis in Belm bij het Duitse Osnabrück zijn veertien ouderen besmet geraakt met de Britse variant van het coronavirus. Ze waren volledig gevaccineerd met het Pfizer/BioNTech-vaccin, allemaal hadden ze beide prikken gekregen. Het vaccin geldt als zeer effectief, met een werkzaamheid van 94 procent.
De ouderen vertonen tot nu toe milde of geen ziekteverschijnselen, maar het is slecht nieuws dat ze ondanks de vaccinaties toch de Britse variant van het virus hebben opgelopen
Jawel maar dit was niet de bedoeling toch :pquote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als ze bijna geen verschijnselen hebben lijkt me dat ook een prima resultaat toch.
Wowquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef bitterbal het volgende:
15 MINUTEN GELEDEN
In een verzorgings- en verpleeghuis in Belm bij het Duitse Osnabrück zijn veertien ouderen besmet geraakt met de Britse variant van het coronavirus. Ze waren volledig gevaccineerd met het Pfizer/BioNTech-vaccin, allemaal hadden ze beide prikken gekregen. Het vaccin geldt als zeer effectief, met een werkzaamheid van 94 procent.
De ouderen vertonen tot nu toe milde of geen ziekteverschijnselen, maar het is slecht nieuws dat ze ondanks de vaccinaties toch de Britse variant van het virus hebben opgelopen
deze zal ik vast ook wel op een logisch plek terug vinden.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond laatst al m'n reservesleutels na 4 jaar terug. Had ze onder in de wasmand gelegd toen ik op vakantie ging, veilige plek dit dat.. vergeten.. en 4 jaar lang blijkbaar nooit eens de gehele wasmand in één keer leeggehaald
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok. Dat was hip toen ik een tiener was en toen niet gelezen, dus dacht dat de tijd er nu voorbij voor was
Ja weet ik eigenlijk niet. Is het bij een vaccin de bedoeling dat je het helemaal niet krijgt, of alleen met milde verschijnselen?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar dit was niet de bedoeling toch :p
Een vaccin hoort je tegen besmetting te beschermen toch, da's de essentie van een vaccinquote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als ze bijna geen verschijnselen hebben lijkt me dat ook een prima resultaat toch.
Wat een gelul, er is altijd gezegd dat je met vaccin gewoon besmet raakt maar juist niet heel ziek wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef bitterbal het volgende:
15 MINUTEN GELEDEN
Geen idee, heb me er nooit in verdiept, vandaar m'n vraagquote:Op maandag 8 februari 2021 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een vaccin hoort je tegen besmetting te beschermen toch, da's de essentie van een vaccin
Ja geen idee eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet. Is het bij een vaccin de bedoeling dat je het helemaal niet krijgt, of alleen met milde verschijnselen?
Krijgen mensen die elke jaar die griepprik doen niet nog steeds dan een lichtere variant van de griep?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een vaccin hoort je tegen besmetting te beschermen toch, da's de essentie van een vaccin
Typische paniek berichten waardoor die hele pandemie maar blijft aanhouden.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijkn net bericht staat dat dit een slecht teken is. Kijk als ze niet meer zo ziek worden is het grootste probleem natuurlijk verholpen :p
Oke Engelquote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Typische paniek berichten waardoor die hele pandemie maar blijft aanhouden.
Ah dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 8 februari 2021 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een gelul, er is altijd gezegd dat je met vaccin gewoon besmet raakt maar juist niet heel ziek wordt.
Gewoon normale werking dus.
Engel?quote:
Nee dat werd van begin af aan al gezegd.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
of dit is het eerste resultaat van het vaccin in de praktijk en blijkt dat je gewoon nog steeds corona kan oplopen.
tenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
@:FranticDJ maak jij een kamer online? Weet niet of ik iedereen z'n friends code heb en die kunnen dan niet meedoen.
Ja maar vermoedeljk was daar spraken van nog andere problemenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Engel?
Er zijn toch ook al 15 mensen gestorven na het vaccineren?
Ik tel 3 coureurs momenteelquote:
WAT HEBBEN WE ER DAN AAN ?!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat werd van begin af aan al gezegd.
Daarom moeten gevaccineerden ook nog steeds afstand houden enzo.
ja, klopt, maar er zullen toch ook mensen naar dat vaccin gaan wijzenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar vermoedeljk was daar spraken van nog andere problemen
Oh nee bedoelde in dit topicquote:
nou ja zijn nu al mensen die denken dat er een chip in zit dus jaquote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, klopt, maar er zullen toch ook mensen naar dat vaccin gaan wijzen
quote:
Je bent tegen Mercedes aan het racen?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
lijkt wel alsof jullie voertuigen stukken sneller zijn
ne kwiwi en enginquote:Op maandag 8 februari 2021 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bent tegen Mercedes aan het racen?
ik gok het eerstequote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn ze beter of hebben ze ala Hamilton beter spul?
Bwooh toch even een ommetje kunnen doenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan trouwens inderdaad wel ff nuEven omkleden.
Net op tijd terugquote:Op maandag 8 februari 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh toch even een ommetje kunnen doenHet is heerlijk buiten
En heel gebleven en zo
Denk het nietquote:
Ik was vanmiddag helemaal stukquote:Op maandag 8 februari 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is best wel intensief op zich, door de sneeuw banjeren. Hoop calorietjes verstookt
Rocket league? Heb je ook op de switch. Ben daar ook niet zo goed inquote:Op maandag 8 februari 2021 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
dit lijkt op dat race voetbal spel op de ps4 haha
ja!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Rocket league? Heb je ook op de switch. Ben daar ook niet zo goed in
Ballon schieten gaat je goed afquote:
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dat met 1 gemiste ronde want bloedneus
Nee joh... dat is gewoon op het juiste moment het gas injassenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
maar kwiwi hackt ofzoals ik zie hoe snel die gelijk bij 'het peloton' weg is
haha ja weet ik ook welquote:Op maandag 8 februari 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee joh... dat is gewoon op het juiste moment het gas injassen
Weet alleen niet meer welk moment dat isquote:Op maandag 8 februari 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 8 februari 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ditquote:Op maandag 8 februari 2021 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Weet alleen niet meer welk moment dat is
Net na het 2e lichtje geloof ikquote:Op maandag 8 februari 2021 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Weet alleen niet meer welk moment dat is
Glijden helpt ookquote:Op maandag 8 februari 2021 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja klopt
maar ook daarna haha je bent zo weg man
Ook daarvan weet ik niet meer hoe het moetquote:
hmm dus tochquote:Op maandag 8 februari 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
En je autootje maakt ook verschil. Sommige zijn sneller, anderen accelereren sneller, etc.
50 cc?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja driften heb ik totaal niet ind e vingers in dit spel
heb 2 cups in 50cc gedaan ofzo
Nehhh hij heeft bij mij meer dan een jaar in de kast gelegenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie het al, Yg is een geduchte tegenstander
je bedoelt als de faalhazen wel komen opdagenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Was leuk! Moet je nagaan als we eens met 5 of 6 man zijn
ja bij mij 5 maandenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh hij heeft bij mij meer dan een jaar in de kast gelegen
Tssss ik was mijn oprit en stoep aan het sneeuwvrij makenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bedoelt als de faalhazen wel komen opdagen
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb mn blauwe iPhone trouwensquote:Op maandag 8 februari 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tssss ik was mijn oprit en stoep aan het sneeuwvrij maken
dat ballonnen gebeuren heb ik dus serieus nooit eerder gedaanquote:Op maandag 8 februari 2021 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond jullie overigens wel goed als je dit bijna nooit speelt
quote:
Ja dat lijkt me erg grappigquote:Op maandag 8 februari 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Was leuk! Moet je nagaan als we eens met 5 of 6 man zijn
Was m'n eerste spel op de switch. Toen wel gespeeld maar dat is 1,5 jaar geleden.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond jullie overigens wel goed als je dit bijna nooit speelt
2x maar? Op een gegeven moment kreeg ik de ene na de andere op m'n kopquote:Op maandag 8 februari 2021 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
Ben al lang blij dat ik kwiwi 2x heb weten te raken met zo'n schild ding
oh ik heb er 2 gezienquote:Op maandag 8 februari 2021 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2x maar? Op een gegeven moment kreeg ik de ene na de andere op m'n kop
Van welke kwam je dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
foto's zijn ook bizar goed wel. wel ff wennen dat je geen home knop meer hebt enzo.
Morgen komt mn auto houder ook. ideaal.
6D?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam van een 6D af, maar daarvan ging de batterij al leeg als je er naar keek.
ja mn microfoon was ook om te janken aan 't worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:29 schreef mootie het volgende:
Heb ook nog steeds een 6. Stom ding, geluid doet het de helft van de tijd niet.
Squote:Op maandag 8 februari 2021 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
6
[..]
6D?
ik bedoelde btw een 6s de vorige
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:33 schreef kwiwi het volgende:
NWS / (offgrid) Kerncentrale Nuremberg in de fik
@:FranticDJ toevallig net gisteren het boek uitgelezen
quote:
ja klopt had ik met de serie ookquote:Op maandag 8 februari 2021 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel veel Russische namen die niet echt bleven hangen, had wat moeite om bij te houden wie wie was
Misschien morgenmiddag als lunch dit.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Kaassoufle in de oven gooien ja of nee.
En dan straks handhaven bin toertochten. Die profs kunnen ieder jaar hun rondjes schaatsen in Oostenrijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Wat een sjappieland is dit toch, vaccineren gaat via het poldermodel maar wel een spoedberaad of schaatswedstijden door kunnen gaan
Is dit die man die een bloedneus van de spanning krijgt als hij tegen een meisje moet racen?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit die man die een bloedneus van de spanning krijgt als hij tegen een meisje moet racen?
Ben echt gesloopt ja, en de rest van de week ook nog.quote:
NEEquote:Op maandag 8 februari 2021 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Kaassoufle in de oven gooien ja of nee.
ga jij maar even sneeuw smelten en je hek nichtje doenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit die man die een bloedneus van de spanning krijgt als hij tegen een meisje moet racen?
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij maar even sneeuw smelten en je hek nichtje doen
Zullen we Etto weer even in elkaar rossen?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebruik je vaak dat woord dan waarschijnlijk
Frannie en ik zijn erg druk met jou en al je nichtjesquote:Op maandag 8 februari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, da's iPhone. Die autocorrect is serieus achterlijk geworden.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
behoorlijk jaquote:Op maandag 8 februari 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's iPhone. Die autocorrect is serieus achterlijk geworden.
Jij maakt nooit spelvauten!quote:Op maandag 8 februari 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's iPhone. Die autocorrect is serieus achterlijk geworden.
Hoeft er momenteel niet zoveel moeite voor te doen als je in de auto stapt. Het drift alle kanten opquote:Op maandag 8 februari 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens ben ik teveel een mietje om te driften.
Een van de mooiere die ik gezien heb was 'rentemarge' ipv 'team'.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behoorlijk ja
ik had serieus hekje dicht getypt
Ik wilde vooral weten hoe mijn route er voor morgen uit zou zien, maar kerel had teveel lol met schuiven. Mijn hart.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeft er momenteel niet zoveel moeite voor te doen als je in de auto stapt. Het drift alle kanten op
Je bedoelt, je bent uitgestapt en daarna is hij doorgegaan tot de tank leeg wasquote:Op maandag 8 februari 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde vooral weten hoe mijn route er voor morgen uit zou zien, maar kerel had teveel lol met schuiven. Mijn hart.
Alleen de donuts heb ik 'm mee laten kappen, want daar werd ik misselijk van.
Nah, hij is best lief voor me.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt, je bent uitgestapt en daarna is hij doorgegaan tot de tank leeg was
Bij het werk was iemand nog lol aan het hebben met een shoveltje.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben vandaag een shovel gehuurd om de parkeerplaats leeg te schuiven.
Vriend van mij ging er vandaag nog even met zijn quad + snowboard er op uit.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft de auto achterwielaandrijving? Anders is donuts maken vrij kansloos
4wd en het draaide prima.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft de auto achterwielaandrijving? Anders is donuts maken vrij kansloos
nou moest net naar huis rijden vond het een helquote:Op maandag 8 februari 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij ging er vandaag nog even met zijn quad + snowboard er op uit.
Kerel weet wel wat 'ie doet hoor.quote:
stukken snelweg waren gewoon spiegel glad . ijsbaan stukkenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond ook. Grootste deel snelweg wel.
Ik kijk er niet bepaald naar uit, maar niet te laat vertrekken dan ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stukken snelweg waren gewoon spiegel glad . ijsbaan stukken
heb er twee uur over gedaan normaal 30 minuten. iedereen reed rond 40 a 50 km. kon ook niet harderquote:Op maandag 8 februari 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk er niet bepaald naar uit, maar niet te laat vertrekken dan ook.
quote:Op maandag 8 februari 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben de discussie rondom Elfstedentocht nu al moe.
quote:Beste Citizen,
Dit jaar hebben we voor het eerst in 24 jaar weer kans op een Elfstedentocht. Deze legendarische Nederlandse traditie dreigt nu ook al te worden verboden vanwege de coronamaatregelen van het kabinet. Totaal onnodig! Geen schaatser komt binnen de 1,5 meter van een andere schaatser; en iedereen gaat het ijs op met muts en sjaal om het gezicht warm te houden.
Daarom doen wij deze oproep aan het kabinet: laat het doorgaan! De Elfstedentocht mogen we ons niet óók nog laten afpakken! Indien er genoeg ijs ligt GIET IT OAN!
Teken onze petitie voor de Elfstedentocht HIER!
Met winterse groet,
Thierry Baudet
Op de snelweg niks ah handje, hele dag wel overal geweest en veel gereden.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond ook. Grootste deel snelweg wel.
Gommers gelijk een hartaanval. Bruls brullen van woede. Allen Hugo maakt het geen fuck uit, dan lult ie er wel een ander verhaaltje aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van mij mag het doorgaan. Meteen rest van maatregelen ook afschaffen dan.
Ik wil ook wel een EST maar dan wel pas in maart want ik wil er wel een biertje bij kunnen drinken. Of zes of tachtigquote:Op maandag 8 februari 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van mij mag het doorgaan. Meteen rest van maatregelen ook afschaffen dan.
Waarom in maart beter? Je kunt nu ook bier drinken als je in maart toch gaat zuipenquote:Op maandag 8 februari 2021 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een EST maar dan wel pas in maart want ik wil er wel een biertje bij kunnen drinken. Of zes of tachtig
dry february jeweetzquote:Op maandag 8 februari 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom in maart beter? Je kunt nu ook bier drinken als je in maart toch gaat zuipen
Fuck dat, de tocht der tochten heeft nu eenmaal zijn volgers nodig die zich totaal overgeven en er 80 bier ingieten. Eens in de 24 jaar hé!?quote:Op maandag 8 februari 2021 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dry february jeweetzDiscipline en stuff.
Hoezo ik ga er toch niet heenquote:Op maandag 8 februari 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck dat, de tocht der tochten heeft nu eenmaal zijn volgers nodig die zich totaal overgeven en er 80 bier ingieten. Eens in de 24 jaar hé!?
Was weer gezellig potje schieten!quote:Op maandag 8 februari 2021 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je die lavendelsnuiver ook weer
Ja hoor. Alleen zo even door de sneeuw heen om kind naar school te brengenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 06:47 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen klaar om vanuit thuis weer keihard te knallen?
nee nog een maand:Pquote:Op maandag 8 februari 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen weer Snacks&Snoep?
Al door je proeftijd heen ook?
had je anders al weg gemoeten?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:07 schreef Karzai het volgende:
moin, er rijden nog geen trams. pak nog maar een bakkie koffie
Sterkte pik!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 06:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen zo even door de sneeuw heen om kind naar school te brengen
Komt wel goed. Fietspaden zijn allemaal gestrooid. Alleen de wijk uitkomen zal wat extra tijd kostenquote:
Wat voor klachten heb je over gedroomd dan balliequote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:07 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Ik krijg nu ook klachten in mijn droom
Word daar niet gestrooid of staat het vol met wappies?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt wel goed. Fietspaden zijn allemaal gestrooid. Alleen de wijk uitkomen zal wat extra tijd kosten
Dat weet ik niet meer maar de telefoon bleef maar gaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voor klachten heb je over gedroomd dan ballie
Trainingsbroek, t-shirt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:13 schreef bitterbal het volgende:
Wat trekken jullie vandaag allemaal aan?
Binnen is het warmquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet nog paar laagjes?
Heb je spek buda? 👀
Lekker hoor,dat spekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnen is het warm![]()
![]()
O wacht. Ja, ik ga zo een eitje bakken.
Leugensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:20 schreef bitterbal het volgende:
jongens we hebben bijna weekend. HOU VOL
In de wijk wordt niet gestrooid dus hier ligt nog een boel sneeuw op de wegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word daar niet gestrooid of staat het vol met wappies?
Goed plan. Straks bellen ze je wakker in je droomquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer maar de telefoon bleef maar gaan![]()
Vanavond de telefoon maar uitzetten
Binnen gewoon normale kleding. Voor buiten m'n snowboard broek en een extra truiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:13 schreef bitterbal het volgende:
Wat trekken jullie vandaag allemaal aan?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:22 schreef Karzai het volgende:
morgen de staatsloterij maar winnen, hoewel de kans groter is dat ik straks mijn nek breek op weg naar de tramhalte
Als je van spek houdt moet je eens met Haags afspreken. Dat is een spekrolladequote:
ga je nog een huis kopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:26 schreef bitterbal het volgende:
leuk behangetje met lamp
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)esingel-519/#foto-42
ja, alleen die rechter foto vind ik niks.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:26 schreef bitterbal het volgende:
leuk behangetje met lamp
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)esingel-519/#foto-42
huisjesmelker Balquote:
ik vind de meubels wel leuk maar niet zo met die witte muur en gordijnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen die rechter foto vind ik niks.
[..]
huisjesmelker Bal
veel te klein allemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind de meubels wel leuk maar niet zo met die witte muur en gordijnen
ja dat misschien wel jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te klein allemaal.
te kleine ramen, te kleine bank, te klein tafeltje
Maar ik zie natuurlijk ook niet hoe groot de kamer verder is.quote:
ik ben al onderweg, vast niet dusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:58 schreef gianni61 het volgende:
Hebben jullie de wekkers gesynchroniseerd?
Oefff, dat is echt naarquote:
Ja en kan ook niet naar de huisarts vandaag omdat ik hier met een emmer onder mij zit.quote:
ik zou wel ff bellenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en kan ook niet naar de huisarts vandaag omdat ik hier met een emmer onder mij zit.
Emmer meequote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en kan ook niet naar de huisarts vandaag omdat ik hier met een emmer onder mij zit.
Al gedaan, moet nieuwe afspraak maken als ik mij beter voel.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al gedaan, moet nieuwe afspraak maken als ik mij beter voel.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:17 schreef dud0r het volgende:
dat was een prima ontbijt.
Hutspot met spek en rookworst
Alles is breakfast if you're brave enoughquote:
Ontbijt is gedefinieerd qua tijd/welke maaltijd van de dag het is, niet wat je eetquote:
noouuuu ben ik niet helemaal met je eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ontbijt is gedefinieerd qua tijd/welke maaltijd van de dag het is, niet wat je eet
boerenkool is dan wel beter jaquote:
ont·bijt (het; o; meervoud: ontbijten) 1eerste maaltijd van de dagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:21 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
noouuuu ben ik niet helemaal met je eens
Dat kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:21 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
noouuuu ben ik niet helemaal met je eens
poah, een portie kibbelingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kan.
Op gebakken vis na kan ik alles wel met gemak weg krijgen als ontbijt.
Gebakken vis ook wel maar dat kost iets moeite
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ont·bijt (het; o; meervoud: ontbijten) 1eerste maaltijd van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |