Ik vind het anders ook erg denigrerend om te stellen dat iedereen die niet in de sportschool rondhangt niet gezond leeft.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:04 schreef Stepperoller het volgende:
En voor anderen is dat gegeven weer een denigrerende stok om mee te slaan ondanks hun eigen enerverende leven waarbij ze in ieder geval geen couch potato zijn.
Mensen kunnen toch ook werk zoeken? Waarom is er soms toch een werkloosheidsprobleem? Zo kan je elke discussie dood maken. Je vraagt je bijna af waarom men de overheid nog nodig heeft. We kunnen de helft van de ministeries wel weg doen zo en laten alles aan de mensen zelf over. Heeft tijdens de corona ook zo goed gewerkt.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:46 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Je kunt toch gewoon buiten sporten? Waarom moet je daarvoor naar een sportschool?
Vandaag waren er 37 IC-opnames en de ziekenhuisopnames zijn nog nooit in de buurt van de 80 per dag geweest. Met andere woorden: de cijfers zijn nog altijd veel te slecht om echt te versoepelen. Ik had liever gezien dat de overheid de teugels strakker aantrok, zoals in Duitsland om zo het aantal nieuwe coronabesmettingen, ziekenhuis- en IC-opnames sneller te laten dalen. Is het nou echt de bedoeling om pas eind juli het aantal nieuwe coronabesmettingen onder de 1.000 te laten zakken?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)erentuinen-weer-open
Tja spijtigquote:Op maandag 10 mei 2021 19:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vandaag waren er 37 IC-opnames en de ziekenhuisopnames zijn nog nooit in de buurt van de 80 per dag geweest. Met andere woorden: de cijfers zijn nog altijd veel te slecht om echt te versoepelen. Ik had liever gezien dat de overheid de teugels strakker aantrok, zoals in Duitsland om zo het aantal nieuwe coronabesmettingen, ziekenhuis- en IC-opnames sneller te laten dalen. Is het nou echt de bedoeling om pas eind juli het aantal nieuwe coronabesmettingen onder de 1.000 te laten zakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |