abonnement Unibet Coolblue
pi_197890985
Ik heb altijd deze:


Maar ik vind hem niet zo heel geweldig, misschien andere tips? Welke eten jullie?
pi_197891021


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 08-02-2021 20:52:41 (Onnodig mentionen ) ]
  Spellchecker maandag 8 februari 2021 @ 16:07:04 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197891046
"Welke is de beste?" is niet zo'n goeie titel.

Smaken verschillen, daarom zou "Welke lasagne vinden jullie de beste?"een betere vraag zijn ;) :Y)
En geen mening hier want ik maak hem zelf.
  maandag 8 februari 2021 @ 16:22:35 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197891358
Waar koop je die? Bij de Appie echt nooit gezien. Zal m ook een keer kopen.

Haal meestal die van AH merk
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 8 februari 2021 @ 16:32:59 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197891585
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef maily het volgende:

Smaken verschillen, daarom zou "Welke lasagne vinden jullie de beste?"een betere vraag zijn ;) :Y)
En geen mening hier want ik maak hem zelf.
QFT
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Beste/leukste mod 2022 maandag 8 februari 2021 @ 16:35:39 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_197891646
Ik heb die dingen denk ik al 15 jaar niet meer op dus geen idee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197892474
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
Waar koop je die? Bij de Appie echt nooit gezien. Zal m ook een keer kopen.

Haal meestal die van AH merk
Die van het plaatje komt van de Aldi.

Zou t niet meer weten. Is heel lang geleden dat ik k&k lasagne voor het laatst had.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 8 februari 2021 @ 17:21:08 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197892520
Als het dan toch kant en klaar moet zijn loop ik naar de Italiaanse delicatessen zaak hier om de hoek.

Bovenstaand geef je je ergste vijand nog niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 februari 2021 @ 17:21:34 #9
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197892530
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
Waar koop je die? Bij de Appie echt nooit gezien. Zal m ook een keer kopen.

Haal meestal die van AH merk
Van AH merk bevalt mij ook niet zo. Die van de Jumbo kan er wel mee door. Overigens zijn die van Daily Chef (pittig gehakt, groenten, bolognese etc) wel lekker. Die heb je oa bij Plus en Vomar geloof ik.
pi_197894210
Die kant-en-klare zijn vaak meer Lasagnesoep....
pi_197894305
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
Waar koop je die? Bij de Appie echt nooit gezien. Zal m ook een keer kopen.

Haal meestal die van AH merk
vanwege corona doe ik me zo min mogelijk beperken ik haal deze bij de aldi.
pi_197894330
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:21 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Van AH merk bevalt mij ook niet zo. Die van de Jumbo kan er wel mee door. Overigens zijn die van Daily Chef (pittig gehakt, groenten, bolognese etc) wel lekker. Die heb je oa bij Plus en Vomar geloof ik.
Bedank ik ga dat eens checken. grappige naam trouwens moest denken aan het kantonese gweilo
pi_197896615
Gadverdamme 😂 dat geef ik mn hond nog niet. Ooit wel eentje gekocht en geloof niet dat ik m heb opgegeten... Welke is dan de beste? Waarschijnlijk eentje die je nog niet eerder hebt gekocht/gegeten 😊
  Tettenkoning dinsdag 9 februari 2021 @ 12:07:57 #14
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_197904443
Zelf maken is het beste.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_197905174
Ik ben wel fan van de Aldi maar ik vind de kant en klaarmaaltijden uit het koelvak helemaal niks. Die van de Jumbo vind ik ook niet veel trouwens.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197906960
Ik heb meerdere merken geprobeerd, ze zijn allemaal gewoon echt niet te eten. Dan liever bestellen bij de lokale Italiaan als ik geen zin heb om het zelf te maken.
pi_197918949
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:21 schreef fathank het volgende:
Als het dan toch kant en klaar moet zijn loop ik naar de Italiaanse delicatessen zaak hier om de hoek.

Bovenstaand geef je je ergste vijand nog niet.
idd, al die goedkope lasagnes zijn niet te kanen. De wat duurdere bij de slager of versmarkt is wel ok, maar dan leg ik liever ¤2 bij om het bij de lokale Italiaan te halen (die lekker is).
pi_197930195
Bij de AH had je een tijdje lasagne met gegrilde groenen. Dat was meer een versmaaltijd geloof ik, die was erg lekker.
pi_197933602
@Myreala weet hier iets van geloof ik.

Verder snap ik niet zo goed waarom iedereen hier komt vertellen dat hij/zij kant en klare lasagna niet lekker vindt. Het topic gaat over welke je wél lekker vindt. Als dat er geen is, kan je dit topic dus links laten liggen.
Spoilers!
pi_197934530
Keurslager hier verkoopt lasagna die kant en klaar is. En stuk beter dan die uit de supermarkt.
pi_197940404
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:myreala weet hier iets van geloof ik.
Niet echt hoor, alleen dat ik ze graag at. Altijd die van de Lidl. Nooit uitwijken naar een duurdere, want je eet geen kant en klare lasagne omdat je zin hebt in een goede lasagne. Je eet kant en klare lasagne omdat je zo'n kleffe bak met veel bechamel wil hebben.
pi_197940431
Maar nu eet ik het niet meer, omdat ik geen goede vegetarische varianten kan vinden. Dan kom je dus ineens wel uit bij de versere varianten, of bij de versies waar ze er meer groenten in doen en de bechamel eruit halen. :') :') Dat is niet fout genoeg en dus niet meer lekker.
  maandag 1 maart 2021 @ 14:26:20 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_198268397
zo'n pakje van knorr, zo goed als kant en klaar is dat en 10000x zo lekker dan die magnetronzooi
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_198268437
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet echt hoor, alleen dat ik ze graag at. Altijd die van de Lidl. Nooit uitwijken naar een duurdere, want je eet geen kant en klare lasagne omdat je zin hebt in een goede lasagne. Je eet kant en klare lasagne omdat je zo'n kleffe bak met veel bechamel wil hebben.
Dit is zo waar. Ik heb altijd die goedkope van AH :9 is m'n guilty pleasure :D
pi_198274259
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:29 schreef Aure het volgende:

[..]

Dit is zo waar. Ik heb altijd die goedkope van AH :9 is m'n guilty pleasure :D
Inderdaad heel erg waar. Wat dat betreft is mijn (niet meer bestaande) favoriet die van de Euroshopper. Jarenlang steevast tussen werk en een wekelijkse gezellige avond met vrienden naar binnengeschoven.

Klef feelgood-voer met mooie herinneringen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_198301630
Ik vind die 'verse' van AH XL wel goed te doen. En als je echt gezond wilt doen heeft de AH ook een kant-en-klare groentenlasagne die bijna helemaal (meer dan 400gr in ieder geval) uit groenten bestaat. Als je er een goed stukje brood bij neemt om in de saus te dippen vult het ook nog wel :)
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  woensdag 3 maart 2021 @ 13:57:44 #27
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_198301645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:19 schreef Myraela het volgende:
Maar nu eet ik het niet meer, omdat ik geen goede vegetarische varianten kan vinden. Dan kom je dus ineens wel uit bij de versere varianten, of bij de versies waar ze er meer groenten in doen en de bechamel eruit halen. :') :') Dat is niet fout genoeg en dus niet meer lekker.
De Aldi heeft een lekkere vegetarische k&k-lasagna, heb je dat al eens geprobeerd?
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:06:10 #28
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_198303367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 13:56 schreef Sicstus het volgende:
Ik vind die 'verse' van AH XL wel goed te doen. En als je echt gezond wilt doen heeft de AH ook een kant-en-klare groentenlasagne die bijna helemaal (meer dan 400gr in ieder geval) uit groenten bestaat. Als je er een goed stukje brood bij neemt om in de saus te dippen vult het ook nog wel :)
Ja, die groentenlasagnes zijn nog het lekkerst ook. Voor de kleine/gemiddelde eter is het voldoende (eventueel idd met een stukje brood), een grotere eter zoals ik neemt er wel 2 >:)
  woensdag 3 maart 2021 @ 16:09:30 #29
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_198303419
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:55 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Inderdaad heel erg waar. Wat dat betreft is mijn (niet meer bestaande) favoriet die van de Euroshopper. Jarenlang steevast tussen werk en een wekelijkse gezellige avond met vrienden naar binnengeschoven.

Klef feelgood-voer met mooie herinneringen.
Haha ja, vroeger 10-15 jaar geleden hadden ze bij de AH altijd goedkope grote bakken (1000gr?) spaghetti, en die waren nog enorm lekker ook. Van de 1 op de andere dag waren ze weg.

Nu heb je bij de AH ook nog van die hele kleine kant en klare bakjes met Spaghetti bolognese, Spaghetti carbonara, lasagnette, boerekool, hutspot etc.
pi_198304302
Ooit een keer gegeten bij iemand die vroeg of ik lasagne lekker vond. Uiteraard, wie niet?

Dus ik in opperbeste stemming daar naar toe. Ik kom binnen en rook een bijzonder lasagne lucht. Het rook wel naar lasagne, maar niet zoals ik het thuis of in een pizzeria gewend was.

Afijn, ik zet mij aan de eettafel meer. Zij komt eraan met de lasagne en trekt voor mijn neus de plastic beschermfolie van de lasagne eraf.
' Ruikt lekker hè?' zei ze terwijl ik een ehhmmm...bijzonder gezicht trok. Uit beleefdheid maar opgegeten, maar allejezus: wat een smakeloze rotzooi was dat zeg. Gelukkig had ik die dag amper zout op, want mijn dagelijkse zoutbehoefte was bij die avond ook weer vervuld. Zoveel zout en toch nog smakeloos...

Dus mijn advies: negeer de K&K lasagne van de AH basic. Dat wil je jezelf en je eetgenoot echt niet aandoen.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 09:49:23 #31
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_198351982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 17:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ooit een keer gegeten bij iemand die vroeg of ik lasagne lekker vond. Uiteraard, wie niet?

Dus ik in opperbeste stemming daar naar toe. Ik kom binnen en rook een bijzonder lasagne lucht. Het rook wel naar lasagne, maar niet zoals ik het thuis of in een pizzeria gewend was.

Afijn, ik zet mij aan de eettafel meer. Zij komt eraan met de lasagne en trekt voor mijn neus de plastic beschermfolie van de lasagne eraf.
' Ruikt lekker hè?' zei ze terwijl ik een ehhmmm...bijzonder gezicht trok. Uit beleefdheid maar opgegeten, maar allejezus: wat een smakeloze rotzooi was dat zeg. Gelukkig had ik die dag amper zout op, want mijn dagelijkse zoutbehoefte was bij die avond ook weer vervuld. Zoveel zout en toch nog smakeloos...

Dus mijn advies: negeer de K&K lasagne van de AH basic. Dat wil je jezelf en je eetgenoot echt niet aandoen.
Haha, als er iemand zou komen eten dan schotel ik diegene dat uiteraard niet voor. Dan komt er een heerlijk verse lasagne op tafel. Maar zo in m'n eentje zijn sommige K&K lasagnes best te doen. Sommige zijn inderdaad smerig, maar de groenten lasagne van de AH en Chefs-Daily zijn goed te doen.
pi_198367083
Ja, iedereen snapt heus wel dat zelf vers gemaakt het lekkerste is, maar dat gaat heel het topic niet over. :{

De lasagne van Daily Chef is prima te doen, persoonlijk vond ik de variant ‘verde’ en ‘bolognese’ goed te doen, mijn vriend ‘zalm’ en ‘pittig gehakt.’
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_198369797
Ik koop altijd die van de Plus.
1 kilo voordeelverpakking
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198369835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Keurslager hier verkoopt lasagna die kant en klaar is. En stuk beter dan die uit de supermarkt.
Las toevallig gister een verhaal dat heel veel van die slagers zogenaamd doen alsof ze het allemaal zelf maken terwijl die hun maaltijden en salades en dergelijke gewoon kant en klaar inkopen bij de groothandels :`)
pi_198373985
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 13:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

De Aldi heeft een lekkere vegetarische k&k-lasagna, heb je dat al eens geprobeerd?
Gisteren uitgeprobeerd.
Niet lekker :N Geen bechamel, nauwelijks kaas. Alleen heel veel tomatenprut met stukjes wortel en courgette.
pi_198374195
quote:
1s.gif Op woensdag 3 maart 2021 13:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
De Aldi heeft een lekkere vegetarische k&k-lasagna, heb je dat al eens geprobeerd?
Ja, dat was precies zo'n versie zoals ik in m'n eerdere reactie beschreef eigenlijk. Zo'n saus met veel te veel stukken groenten, niet de lekkere bechamel, karig met de kaas. Was eigenlijk helemaal niet wat ik zoek in een k&k-lasagne.

Wat tot nu toe vegetarisch het best in de buurt komt van de 'normale' goedkope k&k-lasagne is die van Quorn. Daar zit vega-gehakt in en voldoende bechamel. Die vond ik in België in de supermarkt, hier nog niet tegengekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')