SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is nog geen 20uquote:Op maandag 8 februari 2021 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk
Maar ik heb geen switch
Ik heb wel een switch, maar geen kart.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk
Maar ik heb geen switch
het is nog geen 20uquote:Op maandag 8 februari 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel een switch, maar geen kart.
Voor een keertje spelen vind ik een euro of 5 acceptabel, Mario Kart valt niet binnen die prijsrange.quote:
soort vanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O, zo'n Switch is eigenlijk gewoon een gameboy?
Doen jullie het op de tv of of dat schermpje?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soort vanhij kan ook op je tv als je niet de lite hebt.
voornamelijk in bed.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen jullie het op de tv of of dat schermpje?
Ik hoop dat die iemand Zwederhelft isquote:Op maandag 8 februari 2021 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voornamelijk in bed.
maar vanavond weet ik nog niet. geloof dat iemand hier een videomeeting heeft, dus zal 't wel op 't schermpje worden.
Gauw opwarmen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Normaal kwartier fietsen van werk naar huis, nu 45 minuten. Voel mijn benen niet meer.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O, zo'n Switch is eigenlijk gewoon een gameboy?
Ik zie Wolfenstein. Dit wordt verleidelijkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speel ook 99% van de tijd handheld, scherm is best groot.
Ik heb er ook veel langer over gedaan dan normaal.. Wel blij dat ik die route al 2 keer heb mogen afleggen en dus al thuis ben...quote:Op maandag 8 februari 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Normaal kwartier fietsen van werk naar huis, nu 45 minuten. Voel mijn benen niet meer.
Haha vroem vroem!quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie Wolfenstein. Dit wordt verleidelijk
Ga ik eventjes over nadenken.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gauw opwarmen.
Heb jij behoefte aan een 24” computerscherm full HD?
Nou dat ploeteren door de sneeuw heeft het niet echt beter gemaakt, doet best pijn nu maar ik heb weer een doosje paracetamol en morgen moet ik even langs de huisarts. Het is meer mijn hals waar het vandaan komt.quote:
Raar joh. Spiertje verrekt misschien?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat ploeteren door de sneeuw heeft het niet echt beter gemaakt, doet best pijn nu maar ik heb weer een doosje paracetamol en morgen moet ik even langs de huisarts. Het is meer mijn hals waar het vandaan komt.
Geen idee maar het zit op een hele vreemde plek, het voelt ook niet als gewone spierpijn ofzo. Het voelt meer als gewone pijn alsof er iets ontstoken is of wat dan ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raar joh. Spiertje verrekt misschien?
Heb je het hele weekend zo rondgelopen?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee maar het zit op een hele vreemde plek, het voelt ook niet als gewone spierpijn ofzo. Het voelt meer als gewone pijn alsof er iets ontstoken is of wat dan ook.
Nee maar heb het al een week maar het is alleen maar erger aan het worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je het hele weekend zo rondgelopen?
[ afbeelding ]
Kan hoor. Peesontsteking misschien. Hoop dat je niet weer aan de pillen moetquote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee maar het zit op een hele vreemde plek, het voelt ook niet als gewone spierpijn ofzo. Het voelt meer als gewone pijn alsof er iets ontstoken is of wat dan ook.
Klinkt alsof het geamputeerd moet worden RIPquote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar heb het al een week maar het is alleen maar erger aan het worden.
Hmm dat zou wel kunnen, ik hoor het morgen wel. Gelukkig bij de mevrouw en niet meneer, want die meneer snapt nooit iets van wat ik zeg volgens mij.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan hoor. Peesontsteking misschien. Hoop dat je niet weer aan de pillen moet
En het sneeuwt nog steedsquote:Op maandag 8 februari 2021 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of komend weekend treinen weer goed rijden.Hoop het. Je zou denken ja maar het is maandag ja maar het gaat alleen maar erger vriezen buiten.
Droge vorst is geen probleem.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of komend weekend treinen weer goed rijden.Hoop het. Je zou denken ja maar het is maandag ja maar het gaat alleen maar erger vriezen buiten.
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel kunnen, ik hoor het morgen wel. Gelukkig bij de mevrouw en niet meneer, want die meneer snapt nooit iets van wat ik zeg volgens mij.
Maar droge worst is beterquote:Op maandag 8 februari 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Droge vorst is geen probleem.
Ja komt omdat hij oorspronkelijk niet uit NL komt denk ik. Die mevrouw wel dus die snapt altijd wat ik zeg maar als ik hem iets vraag, vooral via de telefoon, dan krijg ik altijd een antwoord wat helemaal niet op mijn vraag slaat maar oke.quote:
Heb ik ook een beetje met mijn huisarts. Dat is een Deen. Wel een prima arts verder.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja komt omdat hij oorspronkelijk niet uit NL komt denk ik. Die mevrouw wel dus die snapt altijd wat ik zeg maar als ik hem iets vraag, vooral via de telefoon, dan krijg ik altijd een antwoord wat helemaal niet op mijn vraag slaat maar oke.
Zou wel ja.quote:
dat wordt er gezegdquote:
Ik heb liever een andere huisarts (want mevrouw is er niet altijd) maar alles zit verder vol hier in Emmen sinds mijn vorige huisarts is gestopt.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje met mijn huisarts. Dat is een Deen. Wel een prima arts verder.
Ik kan het op de lijst zetten, maar de kans dat die ooit bovenaan gaat komen zie ik niet snel gebeuren.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga serieus nadenken over zo'n switch. Misschien spendeer ik daar mijn maandelijke spaargeld maar eens aan
Ik heb niet echt een lijst. Nou ja, een huis, maar daar valt niet tegenop te sparenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan het op de lijst zetten, maar de kans dat die ooit bovenaan gaat komen zie ik niet snel gebeuren.
gisteren was de lite in de aanbieding voor 167quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga serieus nadenken over zo'n switch. Misschien spendeer ik daar mijn maandelijke spaargeld maar eens aan
Doen!!quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Daar moet je gewoon een zak geld tegen gooien.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een lijst. Nou ja, een huis, maar daar valt niet tegenop te sparen
Ja, voor die 100 euro extra wil ik inderdaad de gewonequote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou wel voor de normale gaan, niet de Lite.
watquote:Op maandag 8 februari 2021 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
gisteren was de lite in de aanbieding voor 167
gisteren was de nintendo switch lite in de aanbieding voor 167 eurotjesquote:
de versie met animal crossing erbij is nu ook in de aanbieding voor 199quote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
gisteren was de nintendo switch lite in de aanbieding voor 167 eurotjes
dan in de slootquote:
Ja de stoepen zijn ijsplatenquote:
Stil jij.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
de versie met animal crossing erbij is nu ook in de aanbieding voor 199
Zal ik 'm even linken de aanbiedingquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Avondklok sowieso tot 2 maart lees ik nu. Je verwacht het niet.
Oh zo. Nou ja dar loop ik sowieso al liever niet want KAKA VAN EEN HONTquote:
Dat wordt het vanzelfquote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Geen verjaarsvisite.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Oeh ja ik kan nog wel even een tripje naar Caffecrema, Godin der Koffie gaan organiserenquote:
dus vanaf morgen kan je op de fiets naar de plusquote:Op maandag 8 februari 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen fietsenmaker aan huis op bezoek. Ik zei nog "Mag ook wel na afloop van de horrorsnowmageddonpocalypse hoor, ik ga voorlopig toch nergens heen!"
Morgen om 11 uur issie er.
Eckt dom volk daar die zeeuwenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus vanaf morgen kan je op de fiets naar de plus![]()
?
dat is vroegquote:Op maandag 8 februari 2021 15:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gesloopt... Bijna klaar @:bitterbal
ikkelquote:
Ik denk er over om morgen maar naar het werk te lopen. (is zo'n 6km)quote:Op maandag 8 februari 2021 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh weer een lekker bakkie![]()
Sneeuw lijkt wel loopbaar. Morgen maar eens een wandeling maken of zo. Vandaag niet meer zo'n zin inAl genoeg bereikt voor nu
Denk maar niet dat je je gebruikelijke marstempo haaltquote:Op maandag 8 februari 2021 15:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk er over om morgen maar naar het werk te lopen. (is zo'n 6km)
Pics.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Mijn bestelling is binnen en die overtreft alle verwachtingen
Zoveelentachtigste lulkoekverhaal dusquote:Op maandag 8 februari 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te persoonlijk voor iemand anders om publiekelijk te delen, helaas
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je je gebruikelijke marstempo haalt
Ik kan het wel hebben hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te persoonlijk voor iemand anders om publiekelijk te delen, helaas
Nopesquote:Op maandag 8 februari 2021 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveelentachtigste lulkoekverhaal dus
Tis kei glad buiten, ik ga zo echt niet naar de winkel!!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die mensen die gisteren ohne nach zu denken zeiden "huu huu ik ga maar niet fietsen morgen, ik pak de bus wel"![]()
Sorry hoor maar die lach ik gewoon hard uit nu.
't Komt goed Amaquote:Op maandag 8 februari 2021 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Zit hier helemaal in tranen omdat ik mij schuldig voel enz. Slaat natuurlijk nergens op maar ik wil dat hij veilig en warm thuis is.
Schandaligquote:Op maandag 8 februari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat niet in het afscheidspakket toen hij stopte als mod.
Nou dan kun je wel even vooruitquote:Op maandag 8 februari 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb blijkbaar nog 3 paar schaatsen bij mijn ouders liggen
Probleem is dat ik niet meer weet wat de comfortabele schaatsen waren. Volgens mij de kunstschaatsen.quote:
Gelukkig lang genoeg koud weer om deze week 3 dagen te gaan schaatsen en ze allemaal uit te proberenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probleem is dat ik niet meer weet wat de comfortabele schaatsen waren. Volgens mij de kunstschaatsen.
Zondag Valentijnsdag en dan ga ik de hele dag schaatsenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig lang genoeg koud weer om deze week 3 dagen te gaan schaatsen en ze allemaal uit te proberen
scheve schaatsen?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zondag Valentijnsdag en dan ga ik de hele dag schaatsen
Nee draai die edit maar even terug maatquote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volwassen C.E. is een beetje klaar met werk voor vandaag
Niemand gezien.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee draai die edit maar even terug maat
Dat is niet hoe statistiek werktquote:Op maandag 8 februari 2021 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig hebben we maar 1x in de 10 jaar veel sneeuw. Hebben we deze ellende ook weer gehad de komende tijd.
Tegenwoordig zal het echt een heel andere race zijn dan in 1997. Het marathonschaatsen is een stuk professioneler.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet hoe statistiek werkt![]()
In 1985 was het 22 jaar geleden dat er nogeens een Elfstedentocht gereden werd. In 1986 was er weer eentje
We zijn er juist steeds minder goed op voorbereid heb ik het idee.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Blijft toch wel stom dat hier het OV meteen helemaal van de kaart is zodra er sneeuw is of vorst.Ze zeiden vrijdag nog dat ze dit keer goed waren voorbereid en bla die bla.
Nou hup laarsen aan en naar buitenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil mijn fiets binnen neerzetten maar geen zin om met mijn enkels in de sneeuw te staan.
Heb ik niet haha.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou hup laarsen aan en naar buiten
Niet, het is voorbij.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daag hoe wil je dan overleven nu?
Dan kun je tenminste wel fietsen en met de trein enz.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit soort temperatuur verdraag ik een stuk beter dan 30-40 graden in de zomer.
Op de fiets ga ik dan ook dood. Zodra ik stil sta eerst een uur uitzweten. Blehquote:Op maandag 8 februari 2021 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste wel fietsen en met de trein enz.
Oh fietsen vind ik vaak wel lekker dan.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de fiets ga ik dan ook dood. Zodra ik stil sta eerst een uur uitzweten. Bleh
Het is pas net anderhalve dag bezig johquote:Op maandag 8 februari 2021 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Er lijkt ook gewoon geen einde te komen aan de sneeuw.
Doet je water het nog?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is pas net anderhalve dag bezig joh
Anderhalve dag non stop sneeuw vind ik best lang.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is pas net anderhalve dag bezig joh
HOUJEBEKHOUJEBEKHOUJEBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKquote:
janeeok anders kon je nog wat sneeuw smelten in je airfryerquote:Op maandag 8 februari 2021 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOUJEBEKHOUJEBEKHOUJEBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK![]()
Ja. En het tuinhekje is ook dicht
Sinterklaasquote:Op maandag 8 februari 2021 17:09 schreef Karzai het volgende:
Zag dat er hier ook weer pakketjes in de hal gemikt zijn
Ga die flippen op die oceaanstomer van je maar eens opvoeden, kampbeulquote:Op maandag 8 februari 2021 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
Vergeet je niet een schone onderbroek aan te doen?
never againquote:Op maandag 8 februari 2021 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga die flippen op die oceaanstomer van je maar eens opvoeden, kampbeul
gadverdammequote:Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef Karzai het volgende:
krokante onderbroek kan je soep van trekken nu de plus niet bezorgt
Wie zegt dat de Plus niet bezorgt?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:17 schreef Karzai het volgende:
krokante onderbroek kan je soep van trekken nu de plus niet bezorgt
zit je vriend al in de trein?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Het heeft even mogen duren maar mijn fiets staat eindelijk binnen.
Gisteren was er een kerel met een snowboard die even van een paar trappetjes afging. Iedereen wachten totdat het mis ging, maar hij kon het best aardig.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Sneeuwstorm des doods! | #SNOWMAGEDDON | Dumpert Tags
ja hier waren r ook een paar op het strand bezigquote:Op maandag 8 februari 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren was er een kerel met een snowboard die even van een paar trappetjes afging. Iedereen wachten totdat het mis ging, maar hij kon het best aardig.
Jaaaaquote:
Mijn staat al in de opladerquote:Op maandag 8 februari 2021 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
zo maar eens aan t eten beginnen als ik straks wil Mario kscarten
50cc cupquote:Op maandag 8 februari 2021 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn staat al in de opladerNu even sporten, dan eten, en dan ben ik net op tijd voor de grote race
50cc? Dat voelt als wanneer je van 150 km/u een 30 km zone inrijdtquote:Op maandag 8 februari 2021 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
50cc cup
heb Mario kart nog niet via internet gemultiplayed
Schitterend, heel filmpje af gekekenquote:
AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHquote:Op maandag 8 februari 2021 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anderhalve dag non stop sneeuw vind ik best lang.
Ettoooooquote:Op maandag 8 februari 2021 17:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Nek afhakken is misschien wat radicaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je nou weer lichaamsdelen afhakken?
Vond ik bij een voet ook wel al hoor...quote:Op maandag 8 februari 2021 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nek afhakken is misschien wat radicaal.
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
@:etto weet je wat ik van de week als avondeten had?![]()
Hint: Het kost 12 gulden FIJFTIGG
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Een zak POTTAT, drie krekette...
Ja is ook wel weer zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vond ik bij een voet ook wel al hoor...
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Ssssnacks en sssssseats, waarmee kan ik u van dienssssst zijn ssssquote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ssssnacks en sssssseats, waarmee kan ik u van dienssssst zijn ssss
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag zou er een met zijn kankerbank naar onze kankerzaak komen. Maar de storemanager was er en die heeft de telefoon afgepakt van mij en gezegd dat hij niet wil dat zijn personeel zo wordt aangesproken
ssssssss
Komen daar alleen mensen met het IQ van een pinda ofzoquote:Op maandag 8 februari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
en 4 mensen waarvan de bank te groot voor deur was
..
Nee en dan die eerste begon tegen mij dat ik het moest oplossen. Dus ik gaf aan dat hij verantwoordelijk is voor het opmeten van die bankquote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komen daar alleen mensen met het IQ van een pinda ofzoDat meet je toch op..
Ook wel eens gedaan bij mijn vriendin. Dat paste uiteindelijk ook maar net.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan bij mijn vriendin. Dat paste uiteindelijk ook maar net.
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan is het makkelijker als het achterom wel past.
Echt waar dat soort tuig ( waarvan er schijnbaar heul veul zijn in Den Haag) mogen ze van mij weer in strafkampen zetten.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee en dan die eerste begon tegen mij dat ik het moest oplossen. Dus ik gaf aan dat hij verantwoordelijk is voor het opmeten van die bankBegon die gelijk met ik ga naar mijn advocaat en jij bent verantwoordelijk en jij moet het oplossen
uiteindelijk riep die dat ik waardeloos was en hing hij op
"Ok, succes bij de advocaatquote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee en dan die eerste begon tegen mij dat ik het moest oplossen. Dus ik gaf aan dat hij verantwoordelijk is voor het opmeten van die bankBegon die gelijk met ik ga naar mijn advocaat en jij bent verantwoordelijk en jij moet het oplossen
Ja ik begrijp die reactie wel. Ze zitten met een probleem en zijn wat in paniek. Maar ja ik gaje niet met alles aan je handje nemen als je een bank koopt tochquote:Op maandag 8 februari 2021 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt waar dat soort tuig ( waarvan er schijnbaar heul veul zijn in Den Haag) mogen ze van mij weer in strafkampen zetten.
ja nou dat dusquote:
Dat zijn wel heel motiverende woorden.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
maar niet zo waardeloos dat ik een te grote bank koop voor mijn huisquote:Op maandag 8 februari 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel motiverende woorden.
is goed meneer we sturen iemandquote:Op maandag 8 februari 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik begrijp die reactie wel. Ze zitten met een probleem en zijn wat in paniek. Maar ja ik gaje niet met alles aan je handje nemen als je een bank koopt toch
Whehehequote:Op maandag 8 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou dat dus![]()
Ik weet niet wat die nu gaat doen want die bank is weer terug gegaan aar magazijn. Hij zou ook aangifte doen van diefstal
ja denk dat ze dat als optie aanbiede. laten staan of mee naar magazijn maar dan moet je weer bezorgkosten betalen als die weer naar je toe komtquote:Op maandag 8 februari 2021 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WheheheHij mag al blij zijn dat die bank weer naar het magazijn is gegaan in plaats van op z'n stoep is blijven staan. Hier zouden ze het echt niet mee terug nemen.. jouw probleem.
Dat zei je vast pas nadat die al had opgehangenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar niet zo waardeloos dat ik een te grote bank koop voor mijn huis
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snacks&Sloperquote:Op maandag 8 februari 2021 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
is goed meneer we sturen iemand
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zei je vast pas nadat die al had opgehangen
Heb jij wat tegen pinda's of zo?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, krijg ik altijd jeuk van in m'n mond
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, krijg ik altijd jeuk van in m'n mond
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Afbak-ciabatta.
Open snijden.
Onderste helft met pesto besmeren.
Bovenste helft met sriracha besmeren.
Dikke plak jong belegen kaas ertussen.
6 minuten 200 ēC
SMULLENGENOT ALLEN![]()
![]()
is dat je avondeten?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Afbak-ciabatta.
Open snijden.
Onderste helft met pesto besmeren.
Bovenste helft met sriracha besmeren.
Dikke plak jong belegen kaas ertussen.
6 minuten 200 ēC
SMULLENGENOT ALLEN![]()
![]()
Met een berg van die salade van gisterenquote:
Alle smaken?quote:
Okequote:Op maandag 8 februari 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een berg van die salade van gisteren
Liegebeestquote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb chocolade ragout met paddenstoelen en gebakken ooievaarspoten
Dat zijn er wel veel hoorquote:
Oeh gebakken ooievaarspotenquote:Op maandag 8 februari 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb chocolade ragout met paddenstoelen en gebakken ooievaarspoten
interesseert me geen ene zakquote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja stuur anders foto naar je moeder, kijken wat zij van vindt
Die zal wel weer beginnen over het tuinhek.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou dat hekkie al dicht zijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat hebben we uitgepraat. Ze zei zelf al "ik had me er niet mee moeten bemoeien". Goed zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zal wel weer beginnen over het tuinhek.
Nog één keer over dat kuthek en ik kom het op jouw hoofd krom slaanquote:
Nou en, je sociale leven is toch al compleet naar de ratsmodeequote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog één keer over dat kuthek en ik kom het op jouw hoofd krom slaan
Ja ik vind het savonds echt fijnquote:Op maandag 8 februari 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en, je sociale leven is toch al compleet naar de ratsmodee
Ja, maar dan nogquote:Op maandag 8 februari 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je verwarming aan?
hier is die nu aan he opwarmen
vast welquote:Op maandag 8 februari 2021 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
Hey Karters, ik haak af voor vanavond, k ben nu net pas thuis want lopend naar het werk en een beetje op voor vandaag, Hopelijk komt er nog een herhaling!
boksquote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag zes kilometer door de sneeuw gelopen. Moe.
Waarom 2 keer?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen moet ik 2x naar het werk lopen en dus ook weer terug.
hier valt er, als ik t zo bekeek, goed te fietsen op de weg.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen moet ik 2x naar het werk lopen en dus ook weer terug.
Maar blij dat je weer aan het werk kunt?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
VSO en NSO heb ik altijd op dinsdag maar normaal fiets ik.
Hier stukken dus was ik van plan om mijn fiets mee te nemen en waar het kon te fietsen maar toen trok ik een bevroren handrem los en toen was ik er wel klaar mee.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier valt er, als ik t zo bekeek, goed te fietsen op de weg.
ah. jaquote:Op maandag 8 februari 2021 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier stukken dus was ik van plan om mijn fiets mee te nemen en waar het kon te fietsen maar toen trok ik een bevroren handrem los en toen was ik er wel klaar mee.
Er is niets veranderd? Ik heb afgelopen maanden gewoon gewerkt he?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar blij dat je weer aan het werk kunt?
Oh en dan heb je de hele dag door de kinderen vermaakt toen de scholen dicht waren of zo?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is niets veranderd? Ik heb afgelopen maanden gewoon gewerkt he?
Nee tijdens schooltijd was de noodopvang op school en voor en na school bij ons. Nu nog steeds alleen zijn we nog noodopvangquote:Op maandag 8 februari 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en dan heb je de hele dag door de kinderen vermaakt toen de scholen dicht waren of zo?
En noodopvang is dan voor de vitaleberoepers?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee tijdens schooltijd was de noodopvang op school en voor en na school bij ons. Nu nog steeds alleen zijn we nog noodopvang
Yep, voor school gold beide ouders bij ons is 1 ouder voldoende.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En noodopvang is dan voor de vitaleberoepers?
Ik heb straks een paar rondjes gedaan. Ging niet heel erg goedquote:Op maandag 8 februari 2021 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd voor wat oefenrondjeshet is bijna 5 maanden geleden
Ik heb 3 cups in de 50 cc klasse. voor de rest niks xDquote:Op maandag 8 februari 2021 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb straks een paar rondjes gedaan. Ging niet heel erg goed
Ik zie mijn winkansen vrij zonnig in.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd voor wat oefenrondjeshet is bijna 5 maanden geleden
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb 3 cups in de 50 cc klasse. voor de rest niks xD
Mario kart pro?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie mijn winkansen vrij zonnig in.
Ik speel meestal tegen m'n broer en die is zo goed dat ie een gouden mario en gouden kart heeft 'verdient'quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik zou het zo niet weten. Vooral online gespeeld.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik speel meestal tegen m'n broer en die is zo goed dat ie een gouden mario en gouden kart heeft 'verdient'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |