abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 8 februari 2021 @ 11:30:48 #1
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_197886332
Hoe kan ik lid worden?

quote:
Om lid van onze vereniging te kunnen worden, moet u op de dag van inschrijving minimaal 18 jaar oud zijn. Bovendien moet u beschikken over een schaatsvaardigheidsverklaring die is ondertekend door twee huidige leden van de vereniging en die kunnen verklaren dat u in staat bent om een tocht van 200 km op één dag te volbrengen. Meer informatie en de aanmeldingsformulieren treft u via deze link aan.

Iedereen die na 1 juni 2014 lid onze vereniging is geworden/wordt, wordt op de wachtlijst geplaatst. Deze lijst wordt afgewerkt op volgorde van binnenkomst. Jaarlijks wordt het aantal opzeggingen bekeken net voor de incassoronde. Als er op dat moment bijvoorbeeld 50 opzeggingen zijn, dan schuiven de eerste 50 leden van de wachtlijst door en worden dan rijdend lid.
Nou ja zo dus. Maar ik ken helemaal geen leden :'(
https://www.elfstedentocht.frl/veelgestelde-vragen/
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 8 februari 2021 @ 11:49:50 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197886624
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Pharkus het volgende:
Hoe kan ik lid worden?
[..]

Nou ja zo dus. Maar ik ken helemaal geen leden :'(
https://www.elfstedentocht.frl/veelgestelde-vragen/
Zijn er geen FOK!ers die lid zijn? :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197888322
Is vriendjespolitiek inderdaad, je moet net toevallig iemand kennen.
  Forum Admin maandag 8 februari 2021 @ 15:25:37 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_197890178
quote:
4s.gif Op maandag 8 februari 2021 13:41 schreef Leonos het volgende:
Is vriendjespolitiek inderdaad, je moet net toevallig iemand kennen.
Mijn initiële strategie is om de alternatieve elfstedentocht te rijden en hopelijk daar 2 leden aan te treffen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_197890201
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:25 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Mijn initiële strategie is om de alternatieve elfstedentocht te rijden en hopelijk daar 2 leden aan te treffen.
Op de waddensee?
  Forum Admin maandag 8 februari 2021 @ 15:27:56 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_197890239
quote:
4s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Op de waddensee?
De weisensee in Oostenrijk. (eerst leren nog energie efficiënter te schaatsen).
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_197890306
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:27 schreef Pharkus het volgende:

[..]

De weisensee in Oostenrijk. (eerst leren nog energie efficiënter te schaatsen).
Die bedoel ik inderdaad :P
Oke tof!
pi_198011632
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Pharkus het volgende:
Hoe kan ik lid worden?
[..]

Nou ja zo dus. Maar ik ken helemaal geen leden :'(
https://www.elfstedentocht.frl/veelgestelde-vragen/
:W Ik ben lid.
Het is inderdaad wel een dingetje om leden te vinden. En leden vinden is één maar of ze voor jouw die verklaring willen ondertekenen is twee :P. Het is toch vrij lullig dat je iemand aan startrecht helpt die totaal kansloos is om hem uit te rijden. Startplekken blijven tenslotte schaars, er is nog altijd een wachtlijst. Ik geef zo’n verklaring ook alleen als ik echt weet dat iemand serieus goed kan schaatsen en ook wat toertochten heeft uitgereden.

[ Bericht 2% gewijzigd door WAvanBuren op 15-02-2021 04:06:03 ]
  Forum Admin maandag 15 februari 2021 @ 09:48:49 #9
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_198013305
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 03:37 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

:W Ik ben lid.
Het is inderdaad wel een dingetje om leden te vinden. En leden vinden is één maar of ze voor jouw die verklaring willen ondertekenen is twee :P. Het is toch vrij lullig dat je iemand aan startrecht helpt die totaal kansloos is om hem uit te rijden. Startplekken blijven tenslotte schaars, er is nog altijd een wachtlijst. Ik geef zo’n verklaring ook alleen als ik echt weet dat iemand serieus goed kan schaatsen en ook wat toertochten heeft uitgereden.
Dat snap ik helemaal. Vandaar was / is mijn insteek om vooralsnog in te zetten op het rijden van de alternatieve elfstedentocht (wellicht eerst de halve afstand) om zo mijn schaatsnetwerk / erelijst uit te breiden. Het is jammer dat er al jaren geen toertochten gereden zijn.
Heb je hem zelf ook wel eens gereden? Of ben je later lid geworden?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_198015185
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:48 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat snap ik helemaal. Vandaar was / is mijn insteek om vooralsnog in te zetten op het rijden van de alternatieve elfstedentocht (wellicht eerst de halve afstand) om zo mijn schaatsnetwerk / erelijst uit te breiden. Het is jammer dat er al jaren geen toertochten gereden zijn.
Heb je hem zelf ook wel eens gereden? Of ben je later lid geworden?
Prima insteek :). Als je de alternatieve hebt gereden is er niemand die niet zal tekenen. Als je de halve afstand rijd in 4 á 5 uur ook niet denk ik. Niet alleen jammer dat er geen toertochten toertochten gereden konden worden maar ook dat die ijsbaan in Flevoland weg is. Die hadden ook wel eens evenementen met afstanden tot 200km wat een leuk opzetje kon zijn.
Ik ben later lid geworden, en nu ook geen rijdend lid meer. Heb een chronische blessure waardoor ik allang blij als ik zo nu en dan een paar uurtjes op de ijsbaan kan rondrijden.
pi_198015247
H
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:55 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Prima insteek :). Als je de alternatieve hebt gereden is er niemand die niet zal tekenen. Als je de halve afstand rijd in 4 á 5 uur ook niet denk ik. Niet alleen jammer dat er geen toertochten toertochten gereden konden worden maar ook dat die ijsbaan in Flevoland weg is. Die hadden ook wel eens evenementen met afstanden tot 200km wat een leuk opzetje kon zijn.
Ik ben later lid geworden, en nu ook geen rijdend lid meer. Heb een chronische blessure waardoor ik allang blij als ik zo nu en dan een paar uurtjes op de ijsbaan kan rondrijden.
heb je dan ook je startrecht opgegeven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')