abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20758722
Net trug uit Tsjechie... een weekje rondgetrokken met de auto en niks van de criminaliteit gemerkt daar..... Het was geweldig, veel behulpzame en vriendelijke mensen!!
pi_47443004
Ik wil graag op vakantie naar Tsjechie. We zijn met een groep van 6 vrienden, leeftijden varierend van 16 tot 22 jaar.
We willen graag naar een mooi huisje in de natuur, dat is daar helemaal niet duur. Probleem is we moeten wel met de bus en hebben geen auto tot onze beschikking.
Heel veel vakantieaanbieders bieden alleen autovakanties aan in Tsjechie. Een jongerenreis hoeven we niet zo nodig, in de zin van dat we onszelf wel weten te vermaken en niet aan een programma vast willen zitten.
We houden van mooie natuur en zouden eventueel ook graag een keer raften en dat soort dingen.

Ook willen we dus wel redelijk rustig gelegen zitten, het liefst in de natuur. Maar we willen wel vanuit daar makkelijk naar een bushalte toe kunnen zodat we niet de hele vakantie daar vast zitten (uitstapjes en dergelijke). Supermarkt etc willen we ook best de bus voor pakken, maar dan moeten er wel goede buslijnen voor in de buurt zijn.

BElangrijkste is dus dat we vanuit ons huisje gemakkelijk met de bus ergens heen kunnen.

Iemand tips?? Thnx a lot
pi_47475512
niemand?
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:59:03 #54
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_47507115
Vraagje over Praag...

Is het mogelijk om daar een scooter oid te huren? Lijkt me namelijk wel relax om daar een beetje rond te touren....
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')