[Dit bericht is gewijzigd door Tazz (Datum 21 Januari 2000).]
quote:
op 01-21-2000 om 03:05 AM schreef Schanulleke het volgende:
Gek, ik had net zo'n avond.
Was jij er WEL dan???? waar zat jij dan???
quote:Kom Tazz, wees niet boos. Ludo heeft toch gezegd dat hij moest werken? LMK heeft zich ook keurig afgemeld. Hij moest oppassen herinner ik me.
op 01-21-2000 om 02:35 AM schreef Tazz het volgende: (...)(...)
Sorry dat ik er zelf niet bij ben geweest gisteren. Maar goed, ik heb in mijn plaats m'n debiele achterneefje gestuurd en ik geloof niet dat iemand het verschil heeft gemerkt.
Misschien de volgende keer.
quote:
op 01-21-2000 om 05:26 AM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 01-21-2000 om 02:35 AM schreef Tazz het volgende: (...)(...)Kom Tazz, wees niet boos. Ludo heeft toch gezegd dat hij moest werken? LMK heeft zich ook keurig afgemeld. Hij moest oppassen herinner ik me.
Sorry dat ik er zelf niet bij ben geweest gisteren. Maar goed, ik heb in mijn plaats m'n debiele achterneefje gestuurd en ik geloof niet dat iemand het verschil heeft gemerkt.
Misschien de volgende keer.
Volgende keer..
Als je geeneens zelf durft te komen en een achterneefje stuurt, dan hoeft een volgende keer ook niet
[Dit bericht is gewijzigd door Tazz (Datum 21 Januari 2000).]
quote:
op 01-21-2000 om 09:52 AM schreef bolletje het volgende:
manono...ben jij dat?????
wie??????????????
quote:
op 01-21-2000 om 09:45 AM schreef Fred Oster het volgende:
Waren jullie in de studio? Ik heb daar bier geserveerd.
Heey Oster, kan je me misschien ff mailen, heb je tot sluitingstijd gewerkt?
Heb nl me rugzak daar laten liggen...
zo nee:
dan vraag ik me af wat daar-bier is, ken ik niet.
quote:
op 01-21-2000 om 01:20 PM schreef Seestar het volgende:
[QUOTE]op 01-21-2000 om 09:45 AM schreef Fred Oster het volgende:
*knippie*
zo nee:
dan vraag ik me af wat daar-bier is, ken ik niet.
Een soort Bar-bier of Ara-bier???
Fred Oster was Ludo die moest werken (achter de bar dus)(lijkt er in ieder geval spreeeeekend op)
Een of andere zwerfster in een soort van slaapzak in een hoekje zal Bolletje wel geweest zijn
De vrouw die zich voor Bixister uitgaf was ongetwijfeld Manono
Jezebel had zich als Limburgs groepje meisjes vermomd en zat giebelend alles gade te slaan
GHaven stuurde z'n debiele neefje (ach gut hij gelooft echt dat wij dat niet doorhadden)
Seestar had de echte Seastar gestuurd (ook al familie) en liet z'n rugzak liggen om een reden te hebben om nog eens terug te gaan want dat rabarberbier was toch wel errug lekker
Schanulleke leek verdacht veel op de Schanulleke uit Knuts fotoboek maar ja als je in de computerbusiness werkt kun je alles bewerken natuurlijk
Tazz was zonder cockpit minder herkenbaar en heeft de hele avond lopen zoeken naar zijn grote idool Harrie alias Rolf X maar ging nog net niet met hetzelfde alcoholpromillage (wat zeg ik percentage!) achter 't stuur zitten.
Willy kon geen poolers vinden en is daarom waarschijnlijk in 't dichtstbijzijnde poolcafé in Schiedam blijven hangen.
LMK had hard z'n best gedaan om zich als Ludo te vermommen maar daar trapte niemand in; je haar platina blonderen is niet voldoende hoor, zeker niet met zo'n BillyBlanks hoofd!
enfin 't was een aardige opkomst niewaar?
bixis (of is't toch manono? kweetutzelluf niet meer hoor)
quote:
op 01-21-2000 om 01:43 PM schreef bixister het volgende:
OK wie was er nou allemaal in STUDIO:*knip*
enfin 't was een aardige opkomst niewaar?
bixis (of is't toch manono? kweetutzelluf niet meer hoor)
ROFL
HAHAHAHAHAHA
Wat een verwarring, als je het zo leest is het jammer dat er verder niemand bij is geweest en dat ik daar ook niemand van Fok! heb gezien...
quote:
op 01-21-2000 om 01:43 PM schreef bixister het volgende:bixis (of is't toch manono? kweetutzelluf niet meer hoor)
Offense taken! IK weet het wel!! Hebbu een multiple personality isorder, willu mij daar dan buiten laten?
Dank!
quote:
op 01-21-2000 om 06:33 PM schreef Manono het volgende:
Offense taken! IK weet het wel!! Hebbu een multiple personality isorder, willu mij daar dan buiten laten?Dank!
Hebben we toch al gedaan, een avondje stappen zonder jou????
quote:
op 01-24-2000 om 01:05 AM schreef Tazz het volgende:
EN HUP, DIE KLOOTZAK GAAT OMHOOG
Goh, waar ken ik die uitspraak van??
misschien een vraag voor de mede posters?
Uhmmmmm..., was dat niet onze opa die dat bovenop de Rehab-kliniek stond te schreeuwen waardoor de penthouse-bewoners geen oog dichtdeden...
Ach opa, helaas veel te jong "overleden", zo heel nu en dan mis ik die ouwe best wel
quote:
op 01-21-2000 om 06:33 PM schreef Manono het volgende:
Offense taken! IK weet het wel!! Hebbu een multiple personality isorder, willu mij daar dan buiten laten?Dank!
Hee Manono,
Hebbu een multiple position disorder?? U zoude toch in Barcelona vertoeven op de bewuste avond? Hoe kan 't dan dat u ook in H'lem was?
m.vr.gr. van uw enige echte eigenste alterego
(joh niemand had 't in de gaten don't worry)
Bixis
(I don't worry, how about you?)
zeggeh even de zaken in het juiste perspectief houden: JIJ kwam wel als MIJ vermomd, remember....
groetjes van de super-popi-jopi
bixissssssssssss... !!!
ps seestar heb je je rugzak nog teruggekregen?
---------------
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
[Dit bericht is gewijzigd door bixister (Datum 24 Januari 2000).]
quote:
op 01-24-2000 om 03:10 PM schreef Manono het volgende:
(PS nog nooit zo'n popi-jopie alterego gehad als vandaag)
Danny...kan Manono van het forum worden verwijderd ivm met kwade taal tegen bixister????
Pfff, kom je aan bixister, nou....nou...pff....NOU!
quote:
op 01-24-2000 om 03:19 PM schreef Love Mae King het volgende:
Danny...kan Manono van het forum worden verwijderd ivm met kwade taal tegen bixister????Pfff, kom je aan bixister, nou....nou...pff....NOU!
quote:
op 01-24-2000 om 03:19 PM schreef Love Mae King het volgende:
Danny...kan Manono van het forum worden verwijderd ivm met kwade taal tegen bixister????Pfff, kom je aan bixister, nou....nou...pff....NOU!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |