abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:52:50 #251
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_197924618
Of gewoon bij de eerste vragenlijst al 'wat is je favoriete vakantie?' 'Wat doe je liever? Roadtrippen of op het strand liggen?'

Ik kan me zo voorstellen dat ze allebei iets als 'actieve vakantie' hebben ingevuld :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_197925396
Bij zo'n programma altijd voor zon, zee en strand gaan als je niet in een regenachtig oord wil eindigen dus. Je komt niet ineens hele dagen aan het zwembad in een all-inclusive resort te liggen en qua dagtripjes en dingen die je gaat ondernemen zijn de verschillen toch niet heel groot, want een beetje activiteit is het leukst voor de kijker.
pi_197930148
Ik ga straks maar MAFS Australië kijken. Even heerlijk vermaak zonder na te denken.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197930162
Even tussen haakjes: mij lijkt die bestemming van L&L ook veel leuker dan bijvoorbeeld Kos of de Algarve.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197931011
Tot wanneer kun je al vooruit kijken op Videoland?
pi_197932644
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:53 schreef Fugue het volgende:
Tot wanneer kun je al vooruit kijken op Videoland?
De aflevering van maandag kun je zien.
It's better to regret something you did than something you didn't do
  Vis een optie? woensdag 10 februari 2021 @ 20:49:57 #257
70532 loveli
N
pi_197932673
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:07 schreef roos94 het volgende:
Waarom heeft Monique maar 1 gezichtsuitdrukking }:|
Verse botox.
crap in = crap out
  woensdag 10 februari 2021 @ 21:00:29 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197932939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat was bij het uitkiezen van de eetgelegenheid. Toen ze even later tussen de tafeltjes stonden wees "Dees" er 2 aan met de vraag welke hij wilde.
Nadat ze al had lopen katten dat ze geen vis lust, ja dan kan je als Mick zijnde wel naar een visrestauant willen, maar dat doe dan ook niet.

Later katte ze hem weer af, toen ze vroeg of hij nog wilde wandelen. Ik zou dan ook denken LAAT MAAR! plus dat er nog een camera op je bek staat.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197933670
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Nadat ze al had lopen katten dat ze geen vis lust, ja dan kan je als Mick zijnde wel naar een visrestauant willen, maar dat doe dan ook niet.

Later katte ze hem weer af, toen ze vroeg of hij nog wilde wandelen. Ik zou dan ook denken LAAT MAAR! plus dat er nog een camera op je bek staat.
Ik heb niet alles gezien maar van wat ik heb gezien en de preview van volgende week... Ze was vooraf het meest relaxed van alle kandidaten en nu de grootste bitch. Als een blad aan een boom. Wat een felle tante. Vreselijk. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_197934686
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gezien maar van wat ik heb gezien en de preview van volgende week... Ze was vooraf het meest relaxed van alle kandidaten en nu de grootste bitch. Als een blad aan een boom. Wat een felle tante. Vreselijk. :')
Ik zou ook mijn geduld verliezen als ik met zo’n passieve hark op vakantie werd gestuurd
pi_197934818
Team Mick, want mij moet je ook 's morgens gewoon effe met rust laten.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Vis een optie? woensdag 10 februari 2021 @ 22:32:20 #262
70532 loveli
N
pi_197935679
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:00 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Nadat ze al had lopen katten dat ze geen vis lust, ja dan kan je als Mick zijnde wel naar een visrestauant willen, maar dat doe dan ook niet.

Later katte ze hem weer af, toen ze vroeg of hij nog wilde wandelen. Ik zou dan ook denken LAAT MAAR! plus dat er nog een camera op je bek staat.
Best lastig om in Portugal iets te vinden waar ze geen vis op het menu zetten. Gezellig mens om mee op stap te gaan...
crap in = crap out
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:36:30 #263
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_197935747
Ik ben echt de enige #teamdaisy en volgens mij ook de enige #teambert he :D
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:47:04 #264
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_197935979
Ff veel shit inhalen:

Freddy & Silvia:Hij is leuk zij is okay, ff aanzien. Worden wel vrienden ofzo.
Lars & Lizzy: Ik snap de kritiek op het kleffe niet zo, lijken ze beide min of meer gelijk leuk te vinden. Lange termijn geen idee.,
Danny & Rein: OF enorme nee (door Rein) or soort eye opener voor beide en toch een ja.
Bert & Suzan: Ehhhhh, dit is hem niet,
Aron & Monique: Zie ik het na het programma eerder nog extra verkennen.
Mick & Daisy: lol.
Schapen zijn relax.
pi_197936311
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Uit de kut van tante Sjaan!
:')

Uit de kut van tante Sjaan *schat.
pi_197936526
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef DumpTruck het volgende:
Ff veel shit inhalen:

Freddy & Silvia:Hij is leuk zij is okay, ff aanzien. Worden wel vrienden ofzo.
Lars & Lizzy: Ik snap de kritiek op het kleffe niet zo, lijken ze beide min of meer gelijk leuk te vinden. Lange termijn geen idee.,
Danny & Rein: OF enorme nee (door Rein) or soort eye opener voor beide en toch een ja.
Bert & Suzan: Ehhhhh, dit is hem niet,
Aron & Monique: Zie ik het na het programma eerder nog extra verkennen.
Mick & Daisy: lol.
Heb bij Liz en Lars meer het idee dat zij totaal geen idee heeft van ‘hoe het moet’ en maar een beetje doet omdat ze weinig sociale vaardigheden heeft wegens de topsport. Ze komt me meer over of ze haar grens niet echt aangeeft en zichzelf niet is (niet bewust). Ze heeft dat niet geleerd wegens gebrek aan normale ervaring.

Beetje onzeker/ onbenullig. “Ja ik weet niet het voelt gewoon vertrouwd.” Terwijl lichaamstaal anders zegt. Die laat het over zich heenkomen, uit angst om teleur te stellen immers heeft ze wereldtitels behaald en ziet haar familie het helemaal zitten. Bang om teleur te stellen. Ze zijn immers het top-stelletje.
  donderdag 11 februari 2021 @ 07:49:05 #267
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_197938355
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben echt de enige #teamdaisy en volgens mij ook de enige #teambert he :D
Ik ben ook team daisy, zo knappe meid, die Mick heeft nog geen aanraking gedaan. Je zou haar toch alle hoeken van de kamer laten zien...
pi_197938395
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:18 schreef Azula het volgende:

[..]
. Die laat het over zich heenkomen, uit angst om teleur te stellen immers heeft ze wereldtitels behaald en ziet haar familie het helemaal zitten.
Zo te zien enkel Nederlandse titels hoor :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_197938412
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Best lastig om in Portugal iets te vinden waar ze geen vis op het menu zetten. Gezellig mens om mee op stap te gaan...
Haha deze post in combinatie met je tagje :D

Maar het ging waarschijnlijk om een restaurant met meer keuze dan alleen vis. Zodat er voor de ander ook iets te kiezen valt. Rekening houden met elkaars wensen bij een restaurantkeuze is toch normaal sociaal gedrag? :? Ben zelf vegetariër, maar dat leidt nooit tot ongezelligheid op vakantie als dat lastig is op onze vakantiebestemming.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2021 07:57:55 ]
  donderdag 11 februari 2021 @ 09:08:03 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197939210
Ik denk dat Mick een hartstikke goede jongen is en kan me ook wel voorstellen dat mensen Daisy daarom maar een bitch vinden omdat ze zo hard voor hem lijkt.
Maar ik wil het wel voor haar opnemen. Zij had zich verheugd op een bruiloft met een leuke vent met wie ze een vrolijke honeymoon tegemoet zou gaan en in wie ze hopelijk een goede match zou vinden.

Zij zit nu 'opgescheept' met een jongen die in een heel andere fase van zijn leven zit, die niet weet wat hij met de situatie aan moet en die geen initiatief neemt (omdat hij dat nooit heeft geleerd, of gewoon niet kan, of eng vindt).

Ze is nu met een groot kind op stap, hoe aardig en goedbedoelend dat grote kind ook is. Dat valt haar tegen en dat lijkt me volkomen logisch. Ze zocht een man, iemand die gematcht zou zijn op een aantal belangrijke punten en dat is hier overduidelijk misgegaan. Dat je je dan gaat ergeren en uit onmacht/teleurstelling kribbig wordt, zou ons denk ik allemaal kunnen overkomen. Dit scenario had ze zich in geen 100 jaar voorgesteld.

Ik denk dat de deskundigen dit wel hadden kunnen voorkomen. Maar ja, dan wordt het wel heel saai allemaal.

Ik vind het voor allebei hartstikke sneu en kan me goed voorstellen dat het bij allebei niet hun beste kant naar voren brengt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 11 februari 2021 @ 09:38:05 #271
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_197939736
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat Mick een hartstikke goede jongen is en kan me ook wel voorstellen dat mensen Daisy daarom maar een bitch vinden omdat ze zo hard voor hem lijkt.
Maar ik wil het wel voor haar opnemen. Zij had zich verheugd op een bruiloft met een leuke vent met wie ze een vrolijke honeymoon tegemoet zou gaan en in wie ze hopelijk een goede match zou vinden.

Zij zit nu 'opgescheept' met een jongen die in een heel andere fase van zijn leven zit, die niet weet wat hij met de situatie aan moet en die geen initiatief neemt (omdat hij dat nooit heeft geleerd, of gewoon niet kan, of eng vindt).

Ze is nu met een groot kind op stap, hoe aardig en goedbedoelend dat grote kind ook is. Dat valt haar tegen en dat lijkt me volkomen logisch. Ze zocht een man, iemand die gematcht zou zijn op een aantal belangrijke punten en dat is hier overduidelijk misgegaan. Dat je je dan gaat ergeren en uit onmacht/teleurstelling kribbig wordt, zou ons denk ik allemaal kunnen overkomen. Dit scenario had ze zich in geen 100 jaar voorgesteld.

Ik denk dat de deskundigen dit wel hadden kunnen voorkomen. Maar ja, dan wordt het wel heel saai allemaal.

Ik vind het voor allebei hartstikke sneu en kan me goed voorstellen dat het bij allebei niet hun beste kant naar voren brengt.

Precies dit!

Daisy heeft inmiddels heel wat levenservaring en is bezig met hoe ze zich verder wil ontwikkelen in het leven met iemand.

Een van Mick zijn eerste opmerkingen was dat hij een lekker wijf wilde waarna er nog wat extra ingezoomd werd op z'n lichaam....
Mick wil lol met zijn vrienden en bier.

Beide zegt niks slechts over hun persoonlijkheid maar dat ze echt zo'n verschil in levensfase hebben en daarom niet bij elkaar lijken te passen. Als ze zelf hiervan bewust zijn en er wel voor open blijven staan kan dat veranderen, maar zo niet is dat ook geen schande.

En iedereen maar smullen van de ongemakkelijke momenten op TV. Eerlijk gezegd vind ik het eerder een enorme afgang voor de zogenaamde professionaliteit van de 'experts'.
  donderdag 11 februari 2021 @ 09:46:47 #272
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_197939892
Rein en Danny tja, duidelijk dat die er ook niet hetzelfde in staan. Rein vind het volgens mij gewoon wel gezellig, hij houdt van de aandacht en ziet het allemaal wel hoe het loopt. Danny zoekt in alles wat Rein doet en zegt bevestiging of er gevoelens zijn voor hem. Duidelijk zijn onzekerheid. Rein weet dat maar houdt er geen rekening mee.

Lizzy en Lars, iemand zei het al dat Lizzy enorm lijkt te hangen aan Lars. Lizzy heeft ook verder niemand, geen vrienden ofzo. Het valt me ook op dat elk gesprek ze op camera ze vertellen hoe makkelijk het allemaal gaat, vanzelf en onbeschrijfelijk. Maar telkens dat zelfde gesprek voor de camera om het te benoemen..... ppff
  Vis een optie? donderdag 11 februari 2021 @ 10:07:07 #273
70532 loveli
N
pi_197940238
Mwah, Daisy had het ook een halve dag langer kunnen aankijken voordat ze in bitch mode ging. Het is van mijlen ver te zien dat hij door de situatie zichzelf niet is. Lastig om bij te trekken als zij zo kribbig doet.
crap in = crap out
  donderdag 11 februari 2021 @ 10:26:35 #274
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_197940541
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:07 schreef loveli het volgende:
Mwah, Daisy had het ook een halve dag langer kunnen aankijken voordat ze in bitch mode ging. Het is van mijlen ver te zien dat hij door de situatie zichzelf niet is. Lastig om bij te trekken als zij zo kribbig doet.
Ik vind het wel meevallen.....
Het is haar manier van reageren in deze situatie...

Mick zou ook kunnen wachten met dichtklappen.... maar ook dat is zijn manier van dealen in deze situatie

Daarbij is het ook maar net wat er wordt uitgezonden en het idee wat wij nu krijgen bedacht door de programma makers
  donderdag 11 februari 2021 @ 10:30:10 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197940615
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:38 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Precies dit!

Daisy heeft inmiddels heel wat levenservaring en is bezig met hoe ze zich verder wil ontwikkelen in het leven met iemand.

Een van Mick zijn eerste opmerkingen was dat hij een lekker wijf wilde waarna er nog wat extra ingezoomd werd op z'n lichaam....
Mick wil lol met zijn vrienden en bier.

Beide zegt niks slechts over hun persoonlijkheid maar dat ze echt zo'n verschil in levensfase hebben en daarom niet bij elkaar lijken te passen. Als ze zelf hiervan bewust zijn en er wel voor open blijven staan kan dat veranderen, maar zo niet is dat ook geen schande.

En iedereen maar smullen van de ongemakkelijke momenten op TV. Eerlijk gezegd vind ik het eerder een enorme afgang voor de zogenaamde professionaliteit van de 'experts'.
Daisy is idd niet getrouwd met een vent, maar met een kind.
Hopelijk wordt ie snel volwassen op die vakantie, en komt t alsnog goed.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')