SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit als je je mooie meisje heb bevrucht ga je het snappen.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Snap ik prima.
Waarom ik ook links ben.
Word ik dan ook complotdenkende FvD'er?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooit als je je mooie meisje heb bevrucht ga je het snappen.
Maar het is nog te vroeg
nee.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Word ik dan ook complotdenkende FvD'er?
Lijkt me vrij k*t namelijk.
... dan zou ik juist links blijven. Namelijk wel een fijn idee dat er altijd een vangnet voor ze is in geval van ziekte of andere nood en papa en mama het zelf even niet redden.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
nee.
Een weldenkende man die geen fuck geeft om politiek maar om zijn kinderen.
Zwak, je moet het altijd redden.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... dan zou ik juist links blijven. Namelijk wel een fijn idee dat er altijd een vangnet voor ze is in geval van ziekte of andere nood en papa en mama het zelf even niet redden.
quote:Op maandag 8 februari 2021 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak, je moet het altijd redden.
Awww... hoe kan dat nou ineensquote:Op maandag 8 februari 2021 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nek doet zo'n pijn 😭 heb ook geen paracetamol meer dus dat gaat nachtje wakker worden denk ik zo. Het straalt helemaal door naar mijn oor enz.
Morgen voor het hele gezin de ziektekostenverzekering opzeggenquote:Op maandag 8 februari 2021 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zwak, je moet het altijd redden.
Heb ik al paar dagen maar lijkt alleen maar erger te worden. Maak me best wel zorgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Awww... hoe kan dat nou ineens
quote:Op maandag 8 februari 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen voor het hele gezin de ziektekostenverzekering opzeggen
kun je wel je nek op je borst leggen?quote:Op maandag 8 februari 2021 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik al paar dagen maar lijkt alleen maar erger te worden. Maak me best wel zorgen.
Ja maar hoofd naar achteren doet veel pijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je wel je nek op je borst leggen?
had je laatst niet je hoofd gestoten tegen een plank?quote:Op maandag 8 februari 2021 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar hoofd naar achteren doet veel pijn.
Jawel maar denk dat het los staat van elkaar. Had het begin van de week al alleen iets minder.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had je laatst niet je hoofd gestoten tegen een plank?
vreemd... morgen toch even voor bellen denk ikquote:Op maandag 8 februari 2021 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar denk dat het los staat van elkaar. Had het begin van de week al alleen iets minder.
Ja sowiesoquote:Op maandag 8 februari 2021 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vreemd... morgen toch even voor bellen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |