abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 februari 2021 @ 10:06:26 #126
63722 z80
I fink you freaky
pi_197884898
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is niet voor niks code rood. Als je niet de weg op hoeft, niet doen.
En dan is het alleen maar mooi als er zo met bezetting geschoven kan worden dat mensen geen eind hoeven te reizen.

Als we al niet thuiswerkten had ik er nu ook een thuiswerkdag van gemaakt.
Al zou ik een jaar of tien geleden (toen we nog geen remote werkplekken hadden en wel een idiote manager) waarschijnlijk wel de 40 km naar kantoor geschoven zijn).

Vorst vind ik niet zo erg, zolang er naar niet telkens een verse sneeuwlaag overheen gaat. Nu een keer goed schuiven/strooien en het noodzakelijke wegverkeer kan best veilig de weg op om de zaak in te rijden.
Ik zal het ijzer toch echt met de handen moeten vastpakken in de serverruimte. Dat gaat nog niet op afstand.
Voor mij een moetje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197884902
quote:
5s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Laat je hem dat nog weten?
Waarschijnlijk wel, maar dat is waarschijnlijk ook voor Jan Lul.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197884908
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:03 schreef fietsie het volgende:

Hier is het nu echt voor iedereen thuiswerken in de ondersteuning... zie landelijke media waarom....
Narigheid..
Wij hebben ook zo'n brandhaard gehad. Op de covidafdeling en de seh :X Hopelijk is het snel opgelost, fiets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 februari 2021 @ 10:10:24 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197884954
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hebben ook zo'n brandhaard gehad. Op de covidafdeling en de seh :X Hopelijk is het snel opgelost, fiets.
Oncologie en interne hier; en niet gek, want daar loopt een permanent heen en weer pendelende crew tussen, tussen die afdelingen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 8 februari 2021 @ 10:10:29 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_197884956
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 09:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind dat een vreemde uitleg van 'de meeste wegen schoon'.

Er waren precies 0 wegen schoon, volgens je eigen verslag. Een stuk snelweg was schoon. Niet eens de hele snelweg.
Voor MIJ waren de meeste wegen schoon. Vanaf de grens is geen snelweg. De A12 ga ik echt niet voor mijn plezier rijden. Gemeente berg en dal strooit blijkbaar wel de doorgaande wegen. Nijmegen enkel binnen de bebouwde kom. En Rijkswaterstaat de snelweg tussen Arnhem en Nijmegen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197884975
@Lonaa je bent geen aansteller, stel je niet aan _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197884987
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:11 schreef Isabeau het volgende:
@:Lonaa je bent geen aansteller, stel je niet aan _O-
:D :') O+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 8 februari 2021 @ 10:12:49 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197884996
Hier was net een van de grootste landbouwtrekkers die ik hier ooit gezien heb met een giga sneeuwschuif door het smalle straatje en tussen de autos door aan het zigzaggen met het gas erop.
Die gast heeft echt een enorme berg sneeuw van de weg af weten te schrapen met die dikke hoppende trekker :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197885014
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, maar dat is waarschijnlijk ook voor Jan Lul.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dan niet teveel energie eraan verspillen zou ik zeggen. Niet aan hem opvoeden, maar vooral niet aan je eigen reactie op zijn horkigheid. Als een eend van je af laten glijden, blijmoedig en zonder het zelfs maar echt opgemerkt te hebben :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197885018
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef fietsie het volgende:
Hier was net een van de grootste landbouwtrekkers die ik hier ooit gezien heb met een giga sneeuwschuif door het smalle straatje en tussen de autos door aan het zigzaggen met het gas erop.
Die gast heeft echt een enorme berg sneeuw van de weg af weten te schrapen met die dikke hoppende trekker :)
En nu zijn alle auto’s volledig onder de sneeuw?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197885027
Nou het rooster opnieuw kitten heeft de lekkage toch niet verholpen -O- nu toch maar op zoek naar mensen die er meer verstand van hebben.
pi_197885034
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:14 schreef Sarabi het volgende:
Nou het rooster opnieuw kitten heeft de lekkage toch niet verholpen -O- nu toch maar op zoek naar mensen die er meer verstand van hebben.
Balen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 8 februari 2021 @ 10:15:19 #138
63722 z80
I fink you freaky
pi_197885037
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 09:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het viel me gisteren op hoe blij de mensen waren die ik zag buiten. Allemaal.

Toch valt het 'zeuren' en de toon wel op hoor. Vanochtend op het nieuws: 'Laten we eens even opsommen wat er allemaal niet kan nu, met de sneeuw'

Ja uh, dat had je ook iets anders kunnen verwoorden? In plaats van alweer 'wat er allemaal niet kan'.
Dit is toch al een jaar de tendens. Enkel opsommen wat niet gaat of fout gaat.
We mogen dit niet meer, we moeten dat. Dit is dicht en er wordt X verspild.
Het positief nieuws moet gezocht worden met een vergrootglas en een sterke zaklamp.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197885059
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Ok, dan niet teveel energie eraan verspillen zou ik zeggen. Niet aan hem opvoeden, maar vooral niet aan je eigen reactie op zijn horkigheid. Als een eend van je af laten glijden, blijmoedig en zonder het zelfs maar echt opgemerkt te hebben :)
Doe mijn best. :Y

Op mijn app vanochtend 'Ik ga hier niet doorheen ploegen', kreeg ik terug 'Thuistraining van maken?', dus misschien moet ik ook gewoon wat...zwart/witter zijn. Duidelijker, voor hem.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197885096
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef fietsie het volgende:
Hier was net een van de grootste landbouwtrekkers die ik hier ooit gezien heb met een giga sneeuwschuif door het smalle straatje en tussen de autos door aan het zigzaggen met het gas erop.
Die gast heeft echt een enorme berg sneeuw van de weg af weten te schrapen met die dikke hoppende trekker :)
Ik kan echt enorm genieten van al het grote en kleine materieel dat steeds langs komt in een poging de weg schoon te maken/houden O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197885118
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan echt enorm genieten van al het grote en kleine materieel dat steeds langs komt in een poging de weg schoon te maken/houden O+
Ik ook. Het geeft een 'met zn alle'-gevoel en daar hou ik van.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197885124
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Doe mijn best. :Y

Op mijn app vanochtend 'Ik ga hier niet doorheen ploegen', kreeg ik terug 'Thuistraining van maken?', dus misschien moet ik ook gewoon wat...zwart/witter zijn. Duidelijker, voor hem.
Ook, maar waarom denk jij dat jij een aansteller bent? Omdat jij denkt dat hij wel zal denken dat jij wel een aansteller zal zijn? In dat geval: niet denken voor een ander, zeker niet als je weet dat die persoon een raar denkpatroon heeft (maar anders beter ook niet eigenlijk).
Als je gewoon weet dat je een enorme aansteller bent die het eerste sneeuwvlokje al aangrijpt als smoes om enkel met chips & cola te netflixen, tsja, dan ben je gewoon een aansteller. Maar om pas bij code rood af te haken vind ik wel wat anders eigenlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197885133
quote:
15s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Balen!
Ja -O- had liever het geld geïnvesteerd in de brouwerij :+
pi_197885157
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef z80 het volgende:

Dit is toch al een jaar de tendens. Enkel opsommen wat niet gaat of fout gaat.
We mogen dit niet meer, we moeten dat. Dit is dicht en er wordt X verspild.
Het positief nieuws moet gezocht worden met een vergrootglas en een sterke zaklamp.
Er is heus heel veel positief nieuws, elke dag op de voorgrond.

Covidpositief!

Ik heb overigens net een docu gezien over een man die een octopus bevriendt. Ik was te nieuwsgierig. Stelde niet teleur. Ik was ontroerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197885168
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja -O- had liever het geld geïnvesteerd in de brouwerij :+
Zou je dat niet bij de verzekering kunnen claimen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197885190
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook, maar waarom denk jij dat jij een aansteller bent? Omdat jij denkt dat hij wel zal denken dat jij wel een aansteller zal zijn? In dat geval: niet denken voor een ander, zeker niet als je weet dat die persoon een raar denkpatroon heeft (maar anders beter ook niet eigenlijk).
Als je gewoon weet dat je een enorme aansteller bent die het eerste sneeuwvlokje al aangrijpt als smoes om enkel met chips & cola te netflixen, tsja, dan ben je gewoon een aansteller. Maar om pas bij code rood af te haken vind ik wel wat anders eigenlijk.
Omdat ik vind dat ik alles zou moeten kunnen. En dat is irreeel.
Het is nooit goed genoeg, en dat is zelfsabotage.

Dat weet ik en daar werk ik aan. Dat probeer ik tenminste. Maar soms heb ik daar dan wat hulp of bevestiging bij nodig en misschien moet ik die duidelijker vragen. Maar dat vind ik ook moeilijk.

Chips en cola zijn op, picnic komt vanmiddag maar geen chips en cola besteld. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197885202
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is heus heel veel positief nieuws, elke dag op de voorgrond.

Covidpositief!

Ik heb overigens net een docu gezien over een man die een octopus bevriendt. Ik was te nieuwsgierig. Stelde niet teleur. Ik was ontroerd.
:D :o

Je hebt m gekeken :D Wat moet jij je enorm vervelen dan. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 8 februari 2021 @ 10:25:27 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197885242
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En nu zijn alle auto’s volledig onder de sneeuw?
Nee juist niet, hij heeft zn best gedaan om juist zo veel mogelijk sneeuw tussen de auto's vandaan te klooien; zijn schuifdinges had 2 beweegbare uiteinden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 8 februari 2021 @ 10:27:03 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197885277
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is heus heel veel positief nieuws, elke dag op de voorgrond.

Covidpositief!

Ik heb overigens net een docu gezien over een man die een octopus bevriendt. Ik was te nieuwsgierig. Stelde niet teleur. Ik was ontroerd.
Die was mooi he? Hoe hij iedere dag zwemmend op zoek ging naar z'n vriendinnetje... en z'n kind het ook leerde, dat genieten van de omgeving, van wat er is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197885283
quote:
2s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:23 schreef Lonaa het volgende:

:D :o

Je hebt m gekeken :D Wat moet jij je enorm vervelen dan. :')
:') ja

Ik heb alleen moeite met filmmakers die dan bewust de interactie aan gaan en vervolgens niet helpen bij problemen, want dan overschrijd je blijkbaar wel een grens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')