abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 februari 2021 @ 15:43:39 #251
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197890586
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Op Viva loopt er nu een topic van mensen die er helemaal klaar mee zijn (lees: iedereen :P). De rek is er totaal uit, ook bij mensen die het eerst allemaal nog wel oke vonden (zoals ik). Moet zeggen dat de sleur voor mij nu wel even doorbroken wordt door de sneeuw wat allemaal wel leuk is.
Maar los daarvan moet het nu écht écht ophouden. Misschien is het leuk leesvoer voor je qua herkenning (vond het zelf in ieder geval wel fijn om te lezen dat we er allemáál in meer of mindere mate doorheen zitten)

Bah, bah, bah, ik ben er zo ontzettend klaar mee.
Kijk, dat is de afleiding die ik zoek, medeklagers :D

Ik vond het eerst ook allemaal nog wel te doen hoor, maar ik kan ook gewoon bijna niet meer. Het licht aan de tunnel lijkt telkens weer verder weg. Een stap vooruit, twee achteruit. En dan woon ik niet in een piepklein huis, heb ik geen kleine kinderen, gewoon een baan. De sneeuw nu vind ik ook leuk, maar dat het misschien nog twee weken stervenskoud blijft niet, dan zit je nóg meer thuis. Ik wil gewoon weer naar de kapper, naar de winkels, naar een high tea restaurant. Hell, ik zou zelf naar een visrestaurant willen terwijl ik niet eens zo van vis hou :') .

Einde klaagzang.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197890596
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Arizona het volgende:

[..]

En ikzelf word helemaal gek van het thuiswerken, het is zo'n extreme sleur. En we zitten veel op elkaars lip (vriend, dochter en ik). Dat heeft leuke en gezellige kanten maar we irriteren elkaar ook sneller. Van die ruzietjes om niets :')
Ik kan het me voorstellen.
Maar thuiswerken vind ik ook heerlijk, vooral nu met dit weer (ben geen held op de weg met dit weer). savonds hoef je niet zo vroeg naar bed, niet zo vroeg opstaan, geen spullen klaarleggen, ik hoef me niet te irriteren aan ***collega's O+ :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_197890600
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:43 schreef Cee het volgende:
Gooi even kattengifjes op me want ik word ziedend en zwartgallig tegelijk.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter maandag 8 februari 2021 @ 15:45:30 #254
87554 Cee
Welluk?
pi_197890611
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMG MATTCAT. O+
  maandag 8 februari 2021 @ 15:46:01 #255
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197890623
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:43 schreef Cee het volgende:
Gooi even kattengifjes op me want ik word ziedend en zwartgallig tegelijk.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197890624
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is that you Princess..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_197890657
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Arizona het volgende:

[..]

Zolang dat mensen zijn die de zorg niet te zwaar belasten moet dat geen probleem zijn toch? En dat zijn toch vooral te zware zestigplussers, al dan niet met onderliggende kwalen. Die zijn als het goed is eind Q2 allemaal wel gevaccineerd. Dus ik hoop op een redelijk normale zomer :D
Gisteren hoorde ik op tv, volgens mij was het een herhaling van een of ander programma dat het vooral te zware 50plussers zijn waar ze zich zorgen om maken. Van die groep liggen er ook het meeste op de IC. Ook kinderen zijn mogelijk vatbaarder voor de nieuwe variant. Dus ik denk dat ze met het inenten van de ouderen er nog lang niet zijn.
Ik wil niet pessimistisch zijn hoor, maar ik ben wel realistisch!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 februari 2021 @ 15:48:24 #258
39237 crew  H_T
2733
pi_197890661
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dan wel, maar dat komt dus niet door het voetbal op zich, maar door de aantrekkingskracht van tokkies.
Eens, maar dan zouden er dus minder tokkies tegelijk op de been zijn als er nooit meer voetbalwedstrijden zijn. Dan kan het een kwestie van tijd zijn voor ze elkaar weer treffen rondom de wedstrijden van damclub Ons Steentje, maar ja.
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:40 schreef Cee het volgende:
Alles wordt steeds meer een grijs gebied nu. Eten, slapen, werken, beetje hardlopen (gaat nu ook niet), afspreken met m'n zusje, of met een vriendin, wel even checken of er al niemand op bezoek is geweest want dan ben je al teveel, of even bij m'n ouders langs als het nog kan, maar niet te lang, want voor 9 uur weer thuis.

Het enige constante dat er is is werk, 5 dagen in de week, geld verdienen en alles oppotten voor dingen die allemaal niet doorgaan of op steeds langere baan worden geschoven. Dingen waarvan je niet weet wanneer je ze kan doen.
Ik vind niet alles aan de huidige situatie heel nadelig (thuiswerken scheelt best wat reistijd bijvoorbeeld), maar dat alles steeds meer op elkaar lijkt herken ik wel. Ook kruipen de uren soms echt voorbij. Dat je denkt dat het al best laat moet zijn, en dan is het half twee in de middag. En zo'n online pubquiz is best een aardig tijdverdrijf, maar daar heb ik ook niet meer per se elke keer zin in. Ik wil graag weer eens een echte doen, maar vrees dat dat nog wel even gaat duren :{
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 8 februari 2021 @ 15:49:44 #259
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197890682
twitter
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197890684
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:43 schreef Cee het volgende:
Gooi even kattengifjes op me want ik word ziedend en zwartgallig tegelijk.


Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 februari 2021 @ 15:50:33 #261
39237 crew  H_T
2733
pi_197890700


Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 februari 2021 @ 15:52:51 #262
39237 crew  H_T
2733
pi_197890755
Overigens denk ik wel dat ik baat heb bij het posten in deze SC. Meer aanspraak, verschillende standpunten en ik leer nog eens wat nieuws (kennen). Bedankt daarvoor O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_197890777
quote:
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 8 februari 2021 @ 15:54:13 #264
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197890779
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:48 schreef summer52 het volgende:

[..]

Gisteren hoorde ik op tv, volgens mij was het een herhaling van een of ander programma dat het vooral te zware 50plussers zijn waar ze zich zorgen om maken. Van die groep liggen er ook het meeste op de IC. Ook kinderen zijn mogelijk vatbaarder voor de nieuwe variant. Dus ik denk dat ze met het inenten van de ouderen er nog lang niet zijn.
Ik wil niet pessimistisch zijn hoor, maar ik ben wel realistisch!
Kinderen kunnen wel vatbaarder zijn maar ze worden nog steeds niet heel erg ziek, had ik begrepen. Geven dus nauwelijks belasting voor de ziekenhuizen. Dus als je grootste zorg, "de zorg" is, dan zou je in mijn ogen wel degelijk veel meer moeten kunnen als die te zware 50 plussers allemaal zijn gevaccineerd.
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:48 schreef H_T het volgende:

[..]

Eens, maar dan zouden er dus minder tokkies tegelijk op de been zijn als er nooit meer voetbalwedstrijden zijn. Dan kan het een kwestie van tijd zijn voor ze elkaar weer treffen rondom de wedstrijden van damclub Ons Steentje, maar ja.
[..]

Ik vind niet alles aan de huidige situatie heel nadelig (thuiswerken scheelt best wat reistijd bijvoorbeeld), maar dat alles steeds meer op elkaar lijkt herken ik wel. Ook kruipen de uren soms echt voorbij. Dat je denkt dat het al best laat moet zijn, en dan is het half twee in de middag. En zo'n online pubquiz is best een aardig tijdverdrijf, maar daar heb ik ook niet meer per se elke keer zin in. Ik wil graag weer eens een echte doen, maar vrees dat dat nog wel even gaat duren :{
Oh, minder reistijd vind ik ook heerlijk :D Maar inderdaad, alles loopt maar in elkaar over. De weekenden, de weekenden, het kabbelt allemaal maar door als een heel traag troebel beekje.
Wij proberen daarom in het weekend ook altijd niet in onze eigen omgeving te wandelen, maar even een halfuurtje met de auto en daar een wandelgebied te zoeken. Dat je tenminste nog één dag hebt die een béétje afwijkt van de andere :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197890783
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef H_T het volgende:
Overigens denk ik wel dat ik baat heb bij het posten in deze SC. Meer aanspraak, verschillende standpunten en ik leer nog eens wat nieuws (kennen). Bedankt daarvoor O+
Eensch.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 15:54:51 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197890787
twitter

Wow die geluiden
  maandag 8 februari 2021 @ 15:55:07 #267
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197890792
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef H_T het volgende:
Overigens denk ik wel dat ik baat heb bij het posten in deze SC. Meer aanspraak, verschillende standpunten en ik leer nog eens wat nieuws (kennen). Bedankt daarvoor O+
En hier ben ik het ook mee eens. Toch nog een soort van leven buiten mijn eigen huishouden :')
:*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 8 februari 2021 @ 15:55:42 #268
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197890805
Ik vind het verlengen van de avondklok voor zo lang ook nog wel een ding. Wetenschappelijk gezien is het effect heel klein op de besmettingen, maar het heeft een grote impact op de mentale gezondheid van de burgers.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 februari 2021 @ 15:56:33 #269
39237 crew  H_T
2733
pi_197890826
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wow die geluiden
Klinkt alsof je aliens neerschiet op de Mega Drive
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter maandag 8 februari 2021 @ 15:56:47 #270
87554 Cee
Welluk?
pi_197890833
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:49 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]
Walieeefffffff O+
  ESF Reporter maandag 8 februari 2021 @ 15:57:34 #271
87554 Cee
Welluk?
pi_197890846
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef H_T het volgende:
Overigens denk ik wel dat ik baat heb bij het posten in deze SC. Meer aanspraak, verschillende standpunten en ik leer nog eens wat nieuws (kennen). Bedankt daarvoor O+
Ik wilde iets dergelijks ook net komen zeggen.
  maandag 8 februari 2021 @ 16:00:58 #272
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197890929
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef H_T het volgende:
Overigens denk ik wel dat ik baat heb bij het posten in deze SC. Meer aanspraak, verschillende standpunten en ik leer nog eens wat nieuws (kennen). Bedankt daarvoor O+
O+ O+ O+

Wat hij zegt!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197890993
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef H_T het volgende:
Overigens denk ik wel dat ik baat heb bij het posten in deze SC. Meer aanspraak, verschillende standpunten en ik leer nog eens wat nieuws (kennen). Bedankt daarvoor O+
O+ O+ O+
  ESF Reporter maandag 8 februari 2021 @ 16:04:18 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_197890997
Om het toch een beetje leuker te maken, we staan nu tweede in de EU-prik-parade. w/
  maandag 8 februari 2021 @ 16:08:44 #275
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197891083
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef Cee het volgende:
Om het toch een beetje leuker te maken, we staan nu tweede in de EU-prik-parade. w/
De Grote Inhaalslag! *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')