abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 januari 2003 @ 18:29:52 #1
43725 BC
Bordercollie
pi_8091231
er zit nu een half jaar ee leuk meisje in mijn klas. ik vind haar leuk en zij mij ook wel waarschijnlijk. het probleem is dat mijn vrienden haar niet mogen omdat zij omgaat met een meisje waar ik en mijn vrienden ruzie meehebben. ik ben bang dat als ik haar vraag dat ik dan een paar van mijn beste vrienden kwijtraak.
leer niet van je eigen fouten, leer van de fouten van een ander
pi_8091264
als je daarom vrienden kwijt raakt zijn het niet je beste vrienden trust me

In nood leer je vrienden kennen (ook al is dit geen echte nood).

A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_8091276
Als je je beste vrienden kwijt raakt omdat je een vriendin heb die zij niet mogen dan zijn het niet je beste vrienden en kan je ze beter kwijt zijn

-edit-
iemand was me voor

[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 24-01-2003 18:32]

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8091280
als het idd echte vrienden zijn, zou dit niet uit mogen maken!
Ik zou er gewoon voor gaan, ik neem aan dat je niet met mensen wilt omgaan die je daardoor laten vallen!
Altijd blijven lachen
pi_8091282
Zal denk ik wel meevallen hoor, zeg t anders is dat je haar wel ziet zitten enzo. En idd wat hierboven staat
pi_8091416
vrienden kies je zelf .. . die laat je niet kiezen !
Religion : Mankind's worst invention !
pi_8091516
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 18:29 schreef BC het volgende:
er zit nu een half jaar ee leuk meisje in mijn klas. ik vind haar leuk en zij mij ook wel waarschijnlijk. het probleem is dat mijn vrienden haar niet mogen omdat zij omgaat met een meisje waar ik en mijn vrienden ruzie meehebben. ik ben bang dat als ik haar vraag dat ik dan een paar van mijn beste vrienden kwijtraak.
ja...lastig is dat. enige oplossing is er veel energie in te steken om de een en de ander te laten zien wat jij zo leuk vind in die personen (snap je het nog...)
pi_8091573
Gewoon voor gaan, ja. Als je vrienden je daarom laten vallen zijn het inderdaad geen echte vrienden. Je bent bevriend met ze, je bent hun horige niet. Het is niet zo dat je alleen maar mag doen wat zij willen. En ook andersom natuurlijk. Jouw aanstaande vriendin zal ook gewoon moeten accepteren dat jij met hen omgaat.

Het kan alleen een klein probleempje geven als er een gelegenheid is waar je vrienden en je aanstaande vriendin bij elkaar zijn, maar ik vind het niet meer dan normaal dat ze zich dan gewoon netjes opstellen en er het beste van maken, al worden ze niet meteen beste vrienden van elkaar.

Vrienden zijn met iemand die altijd precies de keuzes maakt die jij ook zou maken is een makkie, echte vrienden respecteren het ook als je wat anders doet.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')