Mijn vraag aan jullie is of ik nu dan, de 24ste januari anno 2003, in een oude snoeperd veranderd ben... Heeft 1 of andere oude bok op Fok! hier ook ervaring mee en kan hij mij enige tips verschaffen, want ik bevroed dat de implicaties bijv. t.a.v. mijn wereldaanschouwing vooralsnog verstrekkend en niet eenvoudig te overzien zijn... Dus help, help, help ik ben een oude snoeperd...
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 24-01-2003 18:26]
quote:ehm hou oud ben je
Op vrijdag 24 januari 2003 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Is er nog nieuws...? Is er nog nieuws...? Jawel... Jawel... Natuurlijk is er nog nieuws... Vandaag toch een ontstellend, of iig zeer verrassend inzicht gekregen... Vrouwen van mijn eigen leeftijd, en ik ben me ervan bewust dat ik nu een enorme psychologische grens passeer, vind ik te oud voor mij... Dit zegt uiteraard meer over mijn eigen ideosynchrasieën t.a.v. deze belangwekkende materie dan dat het iets zegt over vrouwen van mijn leeftijd, maar toch... Vandaag 1 1/2 uur gedelibereerd met een vrouw van mijn leeftijd, leuk, aardig en toch te oud...?Mijn vraag aan jullie is of ik nu dan, de 24ste januari anno 2003, in een oude snoeperd veranderd ben... Heeft 1 of andere oude bok op Fok! hier ook ervaring mee en kan hij mij enige tips verschaffen, want ik bevroed dat de implicaties bijv. tt.a.v. mijn wereldaanschouwing vooralsnog verstrekkend en niet eenvoudig te overzien zijn... Dus help, help, help ik ben een oude snoeperd...
quote:41
Op vrijdag 24 januari 2003 18:26 schreef Tizmo het volgende:[..]
ehm hou oud ben je
quote:Wat...? (Jij bent ook 41, geloof ik, hè...)
Op vrijdag 24 januari 2003 18:30 schreef fatima het volgende:
Zie je wel,dus toch,Ryan3 ouwe bok,gefeliciteerd nog.
quote:Nou zeg, laat me eerst even wennen aan het feit dat ik vanaf nu een oude snoeperd ben...
Op vrijdag 24 januari 2003 18:29 schreef Pushit het volgende:
Dat ging foutEn wat voor leeftijd vind jij dan wel interessant?
quote:En het ging btw niet fout, want ik ben een fantastische causeur...
Op vrijdag 24 januari 2003 18:29 schreef Pushit het volgende:
Dat ging foutEn wat voor leeftijd vind jij dan wel interessant?
quote:Yep, en als ik 44 ben druipt de laatste druppel uit de Prestige.
Op vrijdag 24 januari 2003 18:31 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Wat...? (Jij bent ook 41, geloof ik, hè...)
quote:Hehe je had wel al een voorgevoel toen je icon uitzocht, das toch dé ouwe snoeperd
Nou zeg, laat me eerst even wennen aan het feit dat ik vanaf nu een oude snoeperd ben...
quote:zo werkt het (helaas?) niet altijd
Op vrijdag 24 januari 2003 18:42 schreef Flierp het volgende:
je bent zo oud als je je voelt. . aan de rest moet je gewoon schijt hebben
als je op meisjes van 16-25 valt dan vind ik je een oude snoeperd
ander niet
Ik ben zelf 24, en als je toch eens ziet hoe sommige mensen op hun 28e al afgetakeld zijn! Dit betreft meestal veel te dikke vrouwen, zeg ik erbij. Vet maakt oud. En het is ongezond voor je, waardoor het daadwerkelijke verouderingsproces ook nog eens geaccelereerd wordt.
Ik kan je dan ook garanderen dat ik, ook in de toekomst, altijd de jacht zal openen op vrouwen die jonger zijn dan ik. Ik zie niet in wat daar mis mee is. Het zou pas erg zijn als je vrede had met het feit dat je leeftijdgenootjes afgetakeld zijn, en dat je jezelf wijsmaakte dat je niks beters meer kon krijgen.
quote:Bill is mijn alterego idd...
Op vrijdag 24 januari 2003 18:41 schreef Pushit het volgende:[..]
Hehe je had wel al een voorgevoel toen je icon uitzocht, das toch dé ouwe snoeperd
quote:Prestige? Is dat een brommer...? En hé Faat, je kunt het ook optimistisch zien hè... Heb je nog 3 jaar...!
Op vrijdag 24 januari 2003 18:38 schreef fatima het volgende:[..]
Yep, en als ik 44 ben druipt de laatste druppel uit de Prestige.
quote:28 vind ik objectief gesproken niet oud hoor...
Op vrijdag 24 januari 2003 18:48 schreef JayAvenger het volgende:
Ik vind sommige vrouwen van (een paar jaartjes over) mijn leeftijd ook al te oud.Ik ben zelf 24, en als je toch eens ziet hoe sommige mensen op hun 28e al afgetakeld zijn! Dit betreft meestal veel te dikke vrouwen, zeg ik erbij. Vet maakt oud. En het is ongezond voor je, waardoor het daadwerkelijke verouderingsproces ook nog eens geaccelereerd wordt.
quote:Akkoord, maar bij mij deed zich dit inzicht ineens met alle daverende onthutsing van dien voor... Zomaar... Is toch een paradigmaverschuivinkje, zou ik zeggen... Moet ik toch effe aan wennen hoor. Daarnaast zijn er weldegelijk ook "niet afgetakelde" vrouwen -in jouw idioom- van boven de 50 hoor...
Ik kan je dan ook garanderen dat ik, ook in de toekomst, altijd de jacht zal openen op vrouwen die jonger zijn dan ik. Ik zie niet in wat daar mis mee is. Het zou pas erg zijn als je vrede had met het feit dat je leeftijdgenootjes afgetakeld zijn, en dat je jezelf wijsmaakte dat je niks beters meer kon krijgen.
quote:Weet ikzelf ook nog niet eik, maar iig niet 20... Moet eerst even aan het blote gegeven wennen dat ik nu officieel een ouwe snoeperd ben...
Op vrijdag 24 januari 2003 19:03 schreef Jummy het volgende:
Dat is toch heel normaal...
Ik val ook niet op jongetjes van me eigen leeftijd.Maar ik weet natuurlijk niet op welke leeftijdcategorie jij valt... 41 jaar en dan met een meisje van 20
quote:Ben ik al een jaar of tien!!
Nou zeg, laat me eerst even wennen aan het feit dat ik vanaf nu een oude snoeperd ben...
quote:Nee, RG, volgens mij wist je dat niet...
Op vrijdag 24 januari 2003 19:21 schreef RaisinGirl het volgende:
Natuurlijk ben je een oude snoeperd Ryan. Dat wisten we toch allang?.
quote:Dus je bent zo rond de 50...? Want volgens mij kunnen wij statistisch aantonen dat rondom het veertigste jaar de man een bepaalde psychologische barrière neemt die overeenkomt met het daverende inzicht dat ik hier beschrijf... Kan ik m'n groene pakje wrs. ook aan de wilgen hangen... Brrr...
Op vrijdag 24 januari 2003 19:26 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ben ik al een jaar of tien!!
![]()
....In verhouding dan hè??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |