SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft Ballie een vlammenwerper?quote:
heb jij ook hoor.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft Ballie een vlammenwerper?
dan ja, altijd een vlammenwerper
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij ook hoor.
aansteker bij je achterste en je overdruk ventiel open gooien
Beter om ze gewoon niet te laten tijden toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh treinen zijn gewoon helemaal uitgevallenIk ben niet verbaasd.
Hoop dat ze vanmiddag wel weer rijden.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh treinen zijn gewoon helemaal uitgevallenIk ben niet verbaasd.
Ja tuurlijk. Maar ik zei gisteren nog, leuk dat ze "uit voorzorg" de helft van de treinen laten uitvallen, maar je zult zien dat wat ze proberen te rijden, ook uitvalt.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter om ze gewoon niet te laten tijden toch?
ze gaan vanaf 12 uur weer opstarten. NS tenminste. Regionalo's rijden wel (gedeeltelijk) dus kans dat de Blauwnet bij jou het wel doet.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat ze vanmiddag wel weer rijden.
Met het ontdooien van je vriezer?quote:
Blauwnet ligt er hier ook uit nu.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze gaan vanaf 12 uur weer opstarten. NS tenminste. Regionalo's rijden wel (gedeeltelijk) dus kans dat de Blauwnet bij jou het wel doet.
Ah okee. Naja 't is net oarsquote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blauwnet ligt er hier ook uit nu.
Deze even naar binnen rijden bij het NS hoofdkantoor:quote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze hebben een enorm te kort aan onderhoud continu. treinen kunnen dan twee blaadjes en sneeuw niet aan
anders kom je niet thuisquote:Op zondag 7 februari 2021 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat ze vanmiddag wel weer rijden.
Dat valt wel mee hoor, er wordt gewoon niet veel geld uitgegeven aan dit soort extreme omstandigheden die je maar 1x in de zoveel jaar hebt.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze hebben een enorm te kort aan onderhoud continu. treinen kunnen dan twee blaadjes en sneeuw niet aan
Hier zijn ook al wat buren aan het vegen. Kinderen hebben tijd van hun leven welquote:Op zondag 7 februari 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een pad maken naar het hek. Kijken of het niet vanmiddag weer dichtgesneeuwd is
Leuk man. Ik was vanmorgen al beziggeweest met het hellinkje sneeuwvrij maken. Kon het niet laten om een sneeuwbal te maken en naar de eerste de beste die z'n hont uitliet te bekogelen.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kinderen zijn al halverwege met hun iglo.
Ik was een paadje naar het hek aan het schuiven maar daaronder is het dus vet glad. Dus ik vind het wel weer best zo.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Leuk man. Ik was vanmorgen al beziggeweest met het hellinkje sneeuwvrij maken. Kon het niet laten om een sneeuwbal te maken en naar de eerste de beste die z'n hont uitliet te bekogelen.
Oh, dit had ik nog niet gelezen:quote:Op zondag 7 februari 2021 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze gaan vanaf 12 uur weer opstarten. NS tenminste.
Nou ja, er is ook niet echt een reden waarom het nu niet kan EN na 12 uur wel natuurlijk.quote:ProRail en NS zeggen er hard aan te
werken om de dienstregeling weer op te
starten,maar het is nog onzeker of de
NS-treinen vandaag überhaupt zullen
rijden.
Bezem alleen was niet genoeg indd. Had een schep erbij nodig. Van die plakaten waren het. Daarna de bezem en tenslotte zout erover.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was een paadje naar het hek aan het schuiven maar daaronder is het dus vet glad. Dus ik vind het wel weer best zo.
ja ligt ijslaag onderquote:Op zondag 7 februari 2021 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was een paadje naar het hek aan het schuiven maar daaronder is het dus vet glad. Dus ik vind het wel weer best zo.
ja zout weet ik niet of dat handig is. Het blijft nog weken matig vriezen en dan creëer je alleen maar een ijsbaan ben ik bangquote:Op zondag 7 februari 2021 11:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bezem alleen was niet genoeg indd. Had een schep erbij nodig. Van die plakaten waren het. Daarna de bezem en tenslotte zout erover.
Zal best. Kijk op de site van uw vervoerderquote:Op zondag 7 februari 2021 11:30 schreef Amarantha het volgende:
Hmmm nu na twaalf uur ook geen treinen?
Staat op de app.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal best. Kijk op de site van uw vervoerder
Ja weet ik veel dat dat ding onder de permafrost ligt joh. Ben geen bouwkundige jahquote:Op zondag 7 februari 2021 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gesproken door de man die bang was dat z'n waterleiding ging bevriezen
Wat trek je allemaal aan?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanmiddag uurtje of 2 wandelen met een vriend van mij. Even goed door de sneeuw lopen.
Ligt er aan hoe hard het sneeuwt. Maar mijn wandelschoenen, wandelbroek die wind en waterdicht is, veder een shirt en daarover mijn jas. Muts erbij en het komt vast goed.quote:
Geen vest/trui?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard het sneeuwt. Maar mijn wandelschoenen, wandelbroek die wind en waterdicht is, veder een shirt en daarover mijn jas. Muts erbij en het komt vast goed.
NSquote:Op zondag 7 februari 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
NS: stel je treinreis uit tot morgen
Het is onzeker of de treinen van de NS vandaag nog gaan rijden, zegt een woordvoerder van het bedrijf. "Ons advies is: stel je reis uit tot morgen. Houd er rekening mee dat er de hele dag niet gereden wordt." De wissels zijn vastgevroren door het hele land. Het kan zeker de hele dag duren voordat dat probleem is opgelost.
Ook morgen zal de NS volgens een aangepaste dienstregeling rijden. "Vanmiddag gaan we om de tafel zitten met wat we morgen gaan doen, maar het zal er anders uitzien dan normaal."
Zolder verder opruimen en tv kijken denk ikquote:
na mijn wandelrondje:quote:Op zondag 7 februari 2021 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een pad maken naar het hek. Kijken of het niet vanmiddag weer dichtgesneeuwd is
Asobalquote:Op zondag 7 februari 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
ik twijfel of ik sneeuw van terras naar beneden moet gooien :p
Terras kan wel tegen sneeuw toch? Alleen daken zijn soms een dingetjequote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was een fijne wandeling![]()
[ afbeelding ]
mja denk dat dit wel gaat.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Terras kan wel tegen sneeuw toch? Alleen daken zijn soms een dingetje
Net alsof het morgen wel luktquote:Op zondag 7 februari 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
Het is onzeker of de treinen van de NS vandaag nog gaan rijden, zegt een woordvoerder van het bedrijf. "Ons advies is: stel je reis uit tot morgen.
huis poetsen staat op mijn lijstjequote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sneeuwballengevecht in mijn straat![]()
geen sneeuwval meer, dat is het verschil//quote:Op zondag 7 februari 2021 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof het morgen wel luktDe vorst is hetzelfde, de wisselverwarming kon het vannacht niet aan, dus die kan het morgen weer niet aan.
Nicequote:Op zondag 7 februari 2021 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sneeuwballengevecht in mijn straat![]()
Ja misschien gaat het dan beter. Al blijft het vandaag nog de hele dag sneeuwen volgens de buienradar. We gaan het zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
geen sneeuwval meer, dat is het verschil//
RIPquote:Op zondag 7 februari 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
Het is onzeker of de treinen van de NS vandaag nog gaan rijden, zegt een woordvoerder van het bedrijf. "Ons advies is: stel je reis uit tot morgen. Houd er rekening mee dat er de hele dag niet gereden wordt." De wissels zijn vastgevroren door het hele land. Het kan zeker de hele dag duren voordat dat probleem is opgelost.
Ook morgen zal de NS volgens een aangepaste dienstregeling rijden. "Vanmiddag gaan we om de tafel zitten met wat we morgen gaan doen, maar het zal er anders uitzien dan normaal."
Ja, dat is een afweging geweestquote:Op zondag 7 februari 2021 12:17 schreef Koen66 het volgende:
Noorwegen, Zwitserland, Rusland lachen hierom, hier ligt alles plat
In Hongarije is dit ook ondenkbaar.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:17 schreef Koen66 het volgende:
Ja daar hebben ze gewoon een dubbel spoorboekje. Daar staan sneeuwvlokjes boven de tabellen "deze trein valt uit als het extreem weer wordt". Heel simpel ende doeltreffend. En blijkbaar vaak genoeg nodig om het rendabel te maken om er iets voor te verzinnenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije is dit ook ondenkbaar.
Eens wel ja.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is een afweging geweestAls dit eens in de 20 jaar voorkomt is het goedkoper om er geen rekening mee te houden. Vind ik wat voor te zeggen
Liever niet natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2021 12:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eens wel ja.
Wow moeten we NS en Prorail zowaar gelijk geven
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze gewoon een dubbel spoorboekje. Daar staan sneeuwvlokjes boven de tabellen "deze trein valt uit als het extreem weer wordt". Heel simpel ende doeltreffend. En blijkbaar vaak genoeg nodig om het rendabel te maken om er iets voor te verzinnen
Oh okee, dat heb ik dan verkeerd onthouden. Naja was ook 10 jaar geleden dat ik er wasquote:Op zondag 7 februari 2021 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt. De sneeuwvlokjes bij treinen betekenen overigens: deze trein rijdt gegarandeerd. En dat is ook echt zo. Al is het soms wel met enorme vertragingen.
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar inderdaad, het is een keuze.
1 trein die over dat spoor moet. Dat scheelt nogal.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:17 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben op een dag als vandaag een keer afgereisd naar Pécs, in het zuiden van Hongarije. Reis duurde twee uur langer dan normaal, maar we zijn er gekomenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dat heb ik dan verkeerd onthouden. Naja was ook 10 jaar geleden dat ik er was
Soms ook wel hoor. De NS heeft lange tijd volgehouden dat treinen gladde daken moesten hebben, waardoor apparatuur die in andere landen op het dak staat, bij ons onder de trein hing. En dan vielen ze dus uit bij een beetje sneeuw. Ik geloof dat ze daar inmiddels op teruggekomen zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]budgettaire kwestie. niet zo zeer 'gebrek aan onderhoud' zoals hierboven beweerd werd.
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:28 schreef dud0r het volgende:
Jongens! Hebben jullie het al gezien? Er ligt sneeuw
Ik heb toen ooit Budapest Keleti - Azsod - Balassagyarmat - Szecseny (onder voorbehoud van spelfouten) gereden in dit weerquote:Op zondag 7 februari 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op een dag als vandaag een keer afgereisd naar Pécs, in het zuiden van Hongarije. Reis duurde twee uur langer dan normaal, maar we zijn er gekomen
Ja had je niet verwacht hčquote:
Ga je nog een sneeuwbal worden vandaag?quote:
Meid! Nee!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:28 schreef dud0r het volgende:
Jongens! Hebben jullie het al gezien? Er ligt sneeuw
Al gedaanquote:Op zondag 7 februari 2021 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja had je niet verwacht hč
[..]
Ga je nog een sneeuwbal worden vandaag?
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb toen ooit Budapest Keleti - Azsod - Balassagyarmat - Szecseny (onder voorbehoud van spelfouten) gereden in dit weerDaarna nog 2 km door dat klotedorp omdat het busstation natuurlijk HELEMAAL aan de andere kant van het dorp was
![]()
Mind = blownquote:Op zondag 7 februari 2021 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja had je niet verwacht hč
[..]
Ga je nog een sneeuwbal worden vandaag?
Ik heb alle bordjes kunnen scoren onderwegquote:Op zondag 7 februari 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Da’s een traject dat ik volgens mij nog nooit heb afgelegd. Al stond ik wel elke twee weken om 9 uur zondagmorgen op Keleti om naar de schoonouders af te reizen
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al gedaanZit nu weer veilig warm binnen zoals het hoort
Daarom zeg ik het ook. Straks schrik je als je naar buiten kijktquote:
Is dit al eens een snack geweest?quote:Op zondag 7 februari 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alle bordjes kunnen scoren onderwegmaar soms stond het er echt wel gruwelijk slecht bij
Straks even wat foto's zoeken
Moet je hier kijken hoe lang er gestumperd wordt met die spoorbrug net over de grens in Duitsland vanuit Groningenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
https://meduza.io/en/feat(...)nal-capital-and-port
dit hadden ze ook op 3 maanden gefixt in Rusland.
logisch ook wel, 1 van de belangrijkste economische aders van het land
ohja die naar Leer toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je hier kijken hoe lang er gestumperd wordt met die spoorbrug net over de grens in Duitsland vanuit Groningen
Gewoon een beetje semi actief zijn, beetje hangen, beetje Fokken, beetje schoonmakenquote:
Wat houdt je tegenquote:
Moet nog stofzuigenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje semi actief zijn, beetje hangen, beetje Fokken, beetje schoonmaken
Ik ga een uurtje verder met de zolder opruimen. Verder niksquote:
De eerste tweequote:Op zondag 7 februari 2021 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje semi actief zijn, beetje hangen, beetje Fokken, beetje schoonmaken
Lekker lui dagje. Niks mis meequote:Op zondag 7 februari 2021 12:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga een uurtje verder met de zolder opruimen. Verder niks
Daar ook kou en sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Krijg nu echt zin in huis in rotterdam
eerst een uurtje op de crosstrainer gestaan. aangezien buiten toch geen optie isquote:
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:51 schreef Makrelis het volgende:
Vandaag 48 jaar geworden. Nog steeds een kind. Alleen het speelgoed is een beetje duurder geworden.![]()
En zijn jullie een beetje blij met m'n sneeuwtraktatie?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 februari 2021 12:51 schreef Makrelis het volgende:
Vandaag 48 jaar geworden. Nog steeds een kind. Alleen het speelgoed is een beetje duurder geworden.![]()
Thnx. Ik vier het al lang niet meer. Toch is het een moment voor me om even stil bij te staan.quote:
50 heb ik nog wel behoorlijk gevierd, zaal gehuurd etcquote:Op zondag 7 februari 2021 12:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Thnx. Ik vier het al lang niet meer. Toch is het een moment voor me om even stil bij te staan.
Mijlpaal. Net als 40. Laatste keer een vet feest gemaakt op mijn 25e. Daarna niet meer.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
50 heb ik nog wel behoorlijk gevierd, zaal gehuurd etc
Welkom in het mondaine Püspökhatvanquote:Op zondag 7 februari 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alle bordjes kunnen scoren onderwegmaar soms stond het er echt wel gruwelijk slecht bij
Straks even wat foto's zoeken
Lijkt me stug dat corona wappies goed tegen kou kunnenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Zijnze vandaag ook weer koffie dringen op het museum plein eigenlijk ?
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Zijnze vandaag ook weer koffie dringen op het museum plein eigenlijk ?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:51 schreef Makrelis het volgende:
Heel veel van die mensjes zitten nu thuis, bezorgd of ze nog aan het werk kunnen.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
Middagdiensten bij Thuisbezorgd in grote steden geannuleerd
Bezorgketen Thuisbezorgd heeft besloten zijn bezorgers vanmiddag niet de weg op te laten gaan. Later vandaag neemt het bedrijf een beslissing over de situatie voor de rest van de dag.
"De veiligheid van onze bezorgers is onze prioriteit", laat een zegsman weten. "Dat betekent dat klanten een beperkter aanbod zullen zien via onze website en app dan zij gewend zijn."
Niet alle restaurants op Thuisbezorgd maken gebruik van de bezorgdienst van het bedrijf: er zijn ook restaurants met eigen bezorgers.
Hier in den haag is vannacht een grote brand geweest bij een plek waar heel veel thuisbezorgd fietsen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
We gaan allemaal doodquote:Op zondag 7 februari 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
Middagdiensten bij Thuisbezorgd in grote steden geannuleerd
Bezorgketen Thuisbezorgd heeft besloten zijn bezorgers vanmiddag niet de weg op te laten gaan. Later vandaag neemt het bedrijf een beslissing over de situatie voor de rest van de dag.
"De veiligheid van onze bezorgers is onze prioriteit", laat een zegsman weten. "Dat betekent dat klanten een beperkter aanbod zullen zien via onze website en app dan zij gewend zijn."
Niet alle restaurants op Thuisbezorgd maken gebruik van de bezorgdienst van het bedrijf: er zijn ook restaurants met eigen bezorgers.
Hier in den haag is vannacht een grote brand geweest bij een plek waar heel veel thuisbezorgd fietsen staan.
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakkenquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 februari 2021 12:51 schreef Makrelis het volgende:
op je giegel gegaan ?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ruim een uur buiten gebanjerd. Ik ben kapot.
Waarom doe je dat dan ookquote:Op zondag 7 februari 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ruim een uur buiten gebanjerd. Ik ben kapot.
dat is een ding wat zeker isquote:
Bijna, hier bij de liftquote:
BELDEWOUTE!quote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Normaal gesproken loop ik via het fietstunneltje onder de Rijksweg naar huis, maar was bang dat dat een glijbaan was geworden, dus kuteind omgelopen om bij het stoplicht over te steken. Dat stuk was wel koud, zo met tegenwind zonder bomen of huizen om je heen.
Mooie slippartijen gezien ook. Alsof ik in Brabant was.
Nu bevroren?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Zo, even lekker een uurtje of 2 door de sneeuw gebanjerdHad een skibril mee moeten nemen, die stuifsneeuw telkens zo vol in je ogen is niet zo prettig
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Zo, even lekker een uurtje of 2 door de sneeuw gebanjerdHad een skibril mee moeten nemen, die stuifsneeuw telkens zo vol in je ogen is niet zo prettig
[ afbeelding ]
hier niks bijzonders gezien..quote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Normaal gesproken loop ik via het fietstunneltje onder de Rijksweg naar huis, maar was bang dat dat een glijbaan was geworden, dus kuteind omgelopen om bij het stoplicht over te steken. Dat stuk was wel koud, zo met tegenwind zonder bomen of huizen om je heen.
Mooie slippartijen gezien ook. Alsof ik in Brabant was.
Nee niet echt, had lekker thermosondergoed en skibroek en sneeuwschoenen aanquote:
Hier alleen maar figuren die op ski's of snowboards met een touw achter een auto aanquote:Op zondag 7 februari 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier geen slippartijen trouwens nog. Wel auto's die volgens mij te hard rijden en auto's die een burnout proberenMaar nog geen brokken.
Hier nog best veel auto's. Sommige gingen alle kanten op. Wilden ze me laten oversteken en ging de achterkant zo wiiieeee de andere kant op.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hier niks bijzonders gezien..
1 bus, paar langzaam rijdende autos, een paar dappere fietsers en 1 persoon die op de tram aan het wachten was
Ja ook dat, achter de truck aan.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier alleen maar figuren die op ski's of snowboards met een touw achter een auto aan
1 langlaufer gezienquote:Op zondag 7 februari 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier alleen maar figuren die op ski's of snowboards met een touw achter een auto aan
allemaal mensen die niet kunnen rijden dusquote:Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier nog best veel auto's. Sommige gingen alle kanten op. Wilden ze me laten oversteken en ging de achterkant zo wiiieeee de andere kant op.
Geen winterbanden. Ik kan wel rijden maar zou de auto nu ook niet zo makkelijk van de parkeerplaats krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal mensen die niet kunnen rijden dus
Heb nog ook nog een Kia Picanto van de pizzabezorger de weg op geduwd omdat die niet van zijn parkeerplaats af kwamquote:Op zondag 7 februari 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Beneden buren zitten ook vast in de sneeuw met de auto
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog ook nog een Kia Picanto van de pizzabezorger de weg op geduwd omdat die niet van zijn parkeerplaats af kwam
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Beneden buren zitten ook vast in de sneeuw met de auto
dus nu diepvriespizzaquote:Op zondag 7 februari 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog ook nog een Kia Picanto van de pizzabezorger de weg op geduwd omdat die niet van zijn parkeerplaats af kwam
2 weken terug hadden we hier ook 20 cm. geen probleem om de steile oprit op en af te komen. hoefde zelfs de 4wd niet te gebruikenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen winterbanden. Ik kan wel rijden maar zou de auto nu ook niet zo makkelijk van de parkeerplaats krijgen.
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen winterband niks en dan wel denken dat je de weg op kan
heb jij al eens van die aaltjes geprobeerd tegen rouwvliegjes?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen winterbanden. Ik kan wel rijden maar zou de auto nu ook niet zo makkelijk van de parkeerplaats krijgen.
Nee nog niet. Durf niet zo goed de ene plaag te verdelgen met een nieuwe.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij al eens van die aaltjes geprobeerd tegen rouwvliegjes?
Wat staat hier?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij al eens van die aaltjes geprobeerd tegen rouwvliegjes?
gisteravond was er bij Editie NL of bij het RTl journaal iemand van de ANWB die adviseerde om in 1x vol gas t geven zodat de ABS z'n werk kon doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:04 schreef Ygritte het volgende:
Meneer Slippens die 'adviseur gladheidbestrijding' is en iedereen adviseert vooral niet de weg op te gaan.![]()
Heerlijk vind ik dat.
Laatst vertelde mevrouw Maas van Rijkswaterstaat over hoog water in de IJssel en dat ze de uiterwaarden weer vol gaan laten lopen.
ik heb 't maar besteld. vrees dat m'n kamerplanten er anders allemaal aan gaanquote:Op zondag 7 februari 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nog niet. Durf niet zo goed de ene plaag te verdelgen met een nieuwe.
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gisteravond was er bij Editie NL of bij het RTl journaal iemand van de ANWB die adviseerde om in 1x vol gas t geven zodat de ABS z'n werk kon doen.
gevalletje gas en rem door elkaar halen. Wel pijnlijk als je van de ANWB bent
Ik geloof niet dat mijn buren een kat hebben..quote:Op zondag 7 februari 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
we gaan met de kat van de buren naar buiten
Maar k gaook niet met jouw burenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn buren een kat hebben..
Ik vindt dat altijd wel mooi als je hem dan vol voelt inkicken....bombombombombom... whieeeeeeeeequote:Op zondag 7 februari 2021 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gisteravond was er bij Editie NL of bij het RTl journaal iemand van de ANWB die adviseerde om in 1x vol gas t geven zodat de ABS z'n werk kon doen.
gevalletje gas en rem door elkaar halen. Wel pijnlijk als je van de ANWB bent
Ik heb weigeraars vandaagquote:Op zondag 7 februari 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
we gaan met de kat van de buren naar buiten
dan gaan we ook niet met de kat naar buitenquote:
Deze vrouwquote:Op zondag 7 februari 2021 14:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt dat altijd wel mooi als je hem dan vol voelt inkicken....bombombombombom... whieeeeeeeee
Met mijn huidige kan het niet maar heb toch wel aardig wat achtjes gedraaid met de handrem aan vroegahhhh
Unimogquote:Op zondag 7 februari 2021 13:54 schreef Makrelis het volgende:
'k zou wel een Unimog willen hebben met dit weer. Een van mijn nichten heeft er eentje.
Ja dit is zon noorse boskat dus moet in de genen zittenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb weigeraars vandaagDe mietjes vinden het te koud
ja maakt lekker kabaalquote:Op zondag 7 februari 2021 14:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt dat altijd wel mooi als je hem dan vol voelt inkicken....bombombombombom... whieeeeeeeee
Met mijn huidige kan het niet maar heb toch wel aardig wat achtjes gedraaid met de handrem aan vroegahhhh
Waar heb je ze besteld?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb 't maar besteld. vrees dat m'n kamerplanten er anders allemaal aan gaanzodra het dan weer een beetje weer is alles maar verpotten met verse potgrond.
schijnbaar eten die aaltjes alleen die larven. en gaan ze daarna dood.
#fingers crossed. die varens die vergeven zaten zijn er aan. maar hoop de andere drie waar er een paar op zitten nog te kunnen redden.
Moet je dan ook weer van je aaltjes af komen?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.maxvandaag.nl(...)-zo-komt-u-er-vanaf/
[..]
Ik heb Maine Coons... die moeten dat ook kunnenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is zon noorse boskat dus moet in de genen zitten
nee die gaan vanzelf deaud omdat ze geen eten hebben.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je dan ook weer van je aaltjes af komen?![]()
zometeen maar even wat tussen de wissers schuiven ja, voor als het toch zou gaan vriezenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Had er een de ruitenwisser motor al kapot vd bedrijfswagen. Dus ik app: eventjes de ruiten van sneeuw vrijmaken vanavond en morgenvroeg.
Poah bult commentaar, wegen zitten dicht sneeuw boehoe.
Nou voor het eerst dan met sneeuw dat mensen zulke watjes zijn geworden
Zieliggggggquote:Op zondag 7 februari 2021 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee die gaan vanzelf deaud omdat ze geen eten hebben.
Met je concentratiebloempottenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee die gaan vanzelf deaud omdat ze geen eten hebben.
Ja... het is wel tekenend.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Had er een de ruitenwisser motor al kapot vd bedrijfswagen. Dus ik app: eventjes de ruiten van sneeuw vrijmaken vanavond en morgenvroeg.
Poah bult commentaar, wegen zitten dicht sneeuw boehoe.
Nou voor het eerst dan met sneeuw dat mensen zulke watjes zijn geworden
Mass murderer....quote:Op zondag 7 februari 2021 14:16 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
ja
ik stel wel een moment van stilte in.
zo. klaar.
Ik moet dinsdag ook, in de velden, daar zijn ze nooit zo druk met strooien.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... het is wel tekenend.
Komt ook door 'code oranje / code rood'... Ze zeggen dat het niet mag, dus neeee kan niet naar het werk....
De palm staat in Sobibor, de ficus in Auschwitz en de vetplantjes in Bergen-Belsenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt wel van die bepaalde giffen die in bloempotten in ruimtes gezet worden ja
Ik koop even niet meer via die tussenverkopers. Heb nu ook weer gedoe ermee.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bol
vast niet de goedkoopste maar geen zin om verder te zoeken
Ik moest vroeger ook gewoon, weer of geen weer. Dan maar soms anderhalf uur eerder weg gaan zodat je wat speling hadquote:Op zondag 7 februari 2021 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag ook, in de velden, daar zijn ze nooit zo druk met strooien.
Veel zullen toch moeten omdat ze bij klanten storingen moeten verhelpen in ziekenhuizen, zorg en industrie.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... het is wel tekenend.
Komt ook door 'code oranje / code rood'... Ze zeggen dat het niet mag, dus neeee kan niet naar het werk....
ja is goed, 1 maart. bel ik naar m';n nieuwe baas dat ik die dag niet kan komen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mass murderer....![]()
Minimaal een monument en een herdenkings dag(deel)
Goed opgelost.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja is goed, 1 maart. bel ik naar m';n nieuwe baas dat ik die dag niet kan komen.
M'n zus kwam vorige week ook al de straat niet uit, zal morgen niet veel beter gaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel zullen toch moeten omdat ze bij klanten storingen moeten verhelpen in ziekenhuizen, zorg en industrie.
Je had 30 februari moeten zeggenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja is goed, 1 maart. bel ik naar m';n nieuwe baas dat ik die dag niet kan komen.
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De palm staat in Sobibor, de ficus in Auschwitz en de vetplantjes in Bergen-Belsen
ohja? heb werkelijk nog nooit gezeik ermee gehad. *klopt afquote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop even niet meer via die tussenverkopers. Heb nu ook weer gedoe ermee.
Ik had nu twee identieke dingen besteld en er is er eentje bezorgd.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja? heb werkelijk nog nooit gezeik ermee gehad. *klopt af
Is dat jouw seal of approval?quote:
ahaquote:Op zondag 7 februari 2021 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nu twee identieke dingen besteld en er is er eentje bezorgd.
Tja dan moet je voortijdig maatregelen nemen als dat je werk is.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus kwam vorige week ook al de straat niet uit, zal morgen niet veel beter gaan.
Nu carnavalsboom, daarna paasboom?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Kerstboom opgeruimd![]()
Lichtjes in een andere plant gehangen
Nee heb nu een all-season treequote:Op zondag 7 februari 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu carnavalsboom, daarna paasboom?
Beetje zoals all season bandjes, het is het altijd net nietquote:
is leuk joh. Bergaf rijden en weten dat als je aan de rem komt je helemaal kansloos bentquote:Op zondag 7 februari 2021 14:36 schreef kwiwi het volgende:
Het is maar goed dat nederland zo vlak is, anders moesten mensen ook nog heuvel op en af in de sneeuw. Kwam er helemaal niemand meer naar z'n werk
Jaquote:Op zondag 7 februari 2021 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje zoals all season bandjes, het is het altijd net niet
dat wel. ik heb ze ook op beide autosquote:
was toch te koud voor het beestjequote:Op zondag 7 februari 2021 14:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb Maine Coons... die moeten dat ook kunnen
Ja dat zouden ze helemaal niet aankunnen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:36 schreef kwiwi het volgende:
Het is maar goed dat nederland zo vlak is, anders moesten mensen ook nog heuvel op en af in de sneeuw. Kwam er helemaal niemand meer naar z'n werk
Jij bent volgens mij de enige hier die eventueel nog een heuvel tegenkomt onderwegquote:Op zondag 7 februari 2021 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is leuk joh. Bergaf rijden en weten dat als je aan de rem komt je helemaal kansloos bent
hoe dan..quote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop even niet meer via die tussenverkopers. Heb nu ook weer gedoe ermee.
zijn ze beide verzonden? dan is die andere vertraagd, is shit maar kan gebeuren.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nu twee identieke dingen besteld en er is er eentje bezorgd.
ja, zodra ik de straat uit rijquote:Op zondag 7 februari 2021 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de enige hier die eventueel nog een heuvel tegenkomt onderweg
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zouden ze helemaal niet aankunnen.
dan hadden we niet beter geweten he, en was NL vanzelf ook een soort Zwitserland gewordenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:36 schreef kwiwi het volgende:
Hoe noodzakelijk is het dat die mensen de weg op gaan dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja dan moet je voortijdig maatregelen nemen als dat je werk is.
Zou wat zijn als die lui met sneeuwschuivers ook bellen, ja ik kom niet hoor, code rood en er ligt een bult sneeuw achter mijn waggel.
Sommige moeten wel lukken denk ikquote:Op zondag 7 februari 2021 14:46 schreef shiitake het volgende:
Het zal mij benieuwen of de treinen morgen wel gaan rijden.
Even aan @Geerd vragenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:46 schreef shiitake het volgende:
Het zal mij benieuwen of de treinen morgen wel gaan rijden.
Nou ja dat de sneeuwschuivers de weg op gaan lijkt me toch wel handig. En zorgpersoneel e.d.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe noodzakelijk is het dat die mensen de weg op gaan dan?
Watjes zijn het allemaalquote:Op zondag 7 februari 2021 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja dan moet je voortijdig maatregelen nemen als dat je werk is.
Zou wat zijn als die lui met sneeuwschuivers ook bellen, ja ik kom niet hoor, code rood en er ligt een bult sneeuw achter mijn waggel.
Niet dat ik weet hoor. Geerd werkt bij het spoor ja. Dat is bekend. Verder niet volgens mijquote:
Nou ik vind er wel wat voor te zeggen. Kijk als het echt nodig is dan moet het maar anders zou ik nu niet mensen de weg op sturen.quote:
Ah duidelijk. Ja soms weet ik ook niet wie, hoe en wat, dus.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoor. Geerd werkt bij het spoor ja. Dat is bekend. Verder niet volgens mij
Had je gisterenavond nog een sneeuwwandeling gemaakt?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo even wandelen naar de supermarkt en als de kou meevalt maak ik een groter rondje
Ooh joh ik heb zo ontzettend veel lol gehad diep in de nacht. Ik hoorde opeens gejoel op straat en toen ik keek zag ik dat er mensen een sneeuwballen gevecht deden dus ik ook meedoen. Op den duur denk ik wel met 20 man aan het gooien, ben zelfs tussendoor nog een keer naar binnen geweest om mijn handen te warmen. Er waren zelfs kindjes op sleetjes.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je gisterenavond nog een sneeuwwandeling gemaakt?
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh joh ik heb zo ontzettend veel lol gehad diep in de nacht. Ik hoorde opeens gejoel op straat en toen ik keek zag ik dat er mensen een sneeuwballen gevecht deden dus ik ook meedoen. Op den duur denk ik wel met 20 man aan het gooien, ben zelfs tussendoor nog een keer naar binnen geweest om mijn handen te warmen. Er waren zelfs kindjes op sleetjes.Moet al de hele dag glimlachen ervan
Foei, mag niet he, met de avondklokquote:Op zondag 7 februari 2021 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh joh ik heb zo ontzettend veel lol gehad diep in de nacht. Ik hoorde opeens gejoel op straat en toen ik keek zag ik dat er mensen een sneeuwballen gevecht deden dus ik ook meedoen. Op den duur denk ik wel met 20 man aan het gooien, ben zelfs tussendoor nog een keer naar binnen geweest om mijn handen te warmen. Er waren zelfs kindjes op sleetjes.Moet al de hele dag glimlachen ervan
Als er handhaving was langsgekomen had ik zonder morren de boete aangenomen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Foei, mag niet he, met de avondklok
Ik neem aan dat die ook wel wat beters te doen hebbenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als er handhaving was langsgekomen had ik zonder morren de boete aangenomen.
Die stonden ook gewoon sneeuwballen te gooien met elkaarquote:Op zondag 7 februari 2021 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die ook wel wat beters te doen hebben
Ik heb er met tiramisu vulling meegenomen.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig had ik ze maar niet meegenomen
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er met tiramisu vulling meegenomen.
De aldiquote:
Ik ook niet vaak, maar was er nu dus welquote:
Die zakjes van de AH zijn gewoon te kleinquote:Op zondag 7 februari 2021 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig had ik ze maar niet meegenomen
Er zit een Aldi op loopafstand. Misschien schuifel ik er deze week wel een keertje heenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet vaak, maar was er nu dus welHeb me gelukkig ingehouden om maar 1 zakje te kopen en niet gelijk alle verschillende smaakjes
Is je vlaai al op?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die stonden ook gewoon sneeuwballen te gooien met elkaar
Niks van gemerktquote:Op zondag 7 februari 2021 15:33 schreef Makrelis het volgende:
Iemand nog last gehad van die stroomdip vorige week? Donderdagochtend was dat volgens mij. Westland, maar ik hoorde R'dam en omstreken. Ziekenhuizen op noodstroom. Uurtje of 7 's-ochtends zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |