abonnement Unibet Coolblue
pi_197904563
Hier kwam net ook een lading sneeuw ineens naar beneden vallen. Kwam van de zonnepanelen 🤣👍.
pi_197904670
Loj, gefeliciteerd met man.

Ik mis eigenlijk vooral het doelloos slenteren in de stad en dan afsluiten met een hapje. Ik deed dat niet dagelijks ofzo. Maar gewoon dan onbezorgde gewoon omdat het kon en gezellig was. O+
pi_197904724
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:25 schreef Omentielvo het volgende:
Loj, gefeliciteerd met man.

Ik mis eigenlijk vooral het doelloos slenteren in de stad en dan afsluiten met een hapje. Ik deed dat niet dagelijks ofzo. Maar gewoon dan onbezorgde gewoon omdat het kon en gezellig was. O+
Ja, gewoon keutelen en niet perse iets kopen. Of zomaar wat kleins (meestal voor de kinderen). :+
Nu ga ik weleens de Trekpleister in om eens iets anders te zien dan ‘gewone’ boodschappen. :')
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:43:13 #279
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_197904992
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, gewoon keutelen en niet perse iets kopen. Of zomaar wat kleins (meestal voor de kinderen). :+
Nu ga ik weleens de Trekpleister in om eens iets anders te zien dan ‘gewone’ boodschappen. :')
Hahahaha zo herkenbaar. Kruidvat is een uitje geworden. :') ;(
pi_197905021
Ik zou zo graag gewoon weer eens ergens zonder mondkapjes en zorgen een bak koffie met een stuk taart nuttigen.

Precies een jaar geleden kwamen wij terug van een citytrip naar Malaga waar we naartoe gingen om de 10e verjaardag van onze dochter te vieren. Toen hadden we nog niet kunnen bedenken dat dat voorlopig onze laatste zorgeloze vakantie zou zijn. De paar Aziaten met mondkapjes in het vliegtuig vonden we toen 'vreemd'. Afgelopen weekend herinnerde Google me aan het tripje door middel van foto's en nu zijn die foto's eerder 'vreemd'. Het 'normaal' lijkt ineens al zo ver weg, zo lang geleden en het 'normaal' van vroeger voelt niet meer als normaal. :{
pi_197905070
mijn volgende kappersbezoek staat gepland voor 2023 dus ik kan nog wel even vooruit :D
L mag wel weer naar de kapper zodra ze open zijn want die heeft nu een tondeuse kapsel waarmee hij prima de deur uit kan maar geknipt valt het beter.

Wat winkels betreft mis ik vooral de hema maar toch ook de action wel. Helaas is bij de action lang niet alles beschikbaar voor click&collect.
Verder speelgoedwinkel en boekwinkel voor cadeautjes.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:50:56 #282
327807 Mariposas
יה&#14
pi_197905119
Wat kopen jullie zoal bij de action dan? Ik vind het echt een vreselijke winkel, ik kom er echt nooit. Action en TK Maxx, nooit wat van die winkels begrepen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_197905159
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:50 schreef Mariposas het volgende:
Wat kopen jullie zoal bij de action dan? Ik vind het echt een vreselijke winkel, ik kom er echt nooit. Action en TK Maxx, nooit wat van die winkels begrepen.
Huishoudelijke dingen vooral. Boterham zakjes, douchegel, tekenblokken, afwasmiddel (grote flessen van Dreft), dat soort dingen. :)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:53:19 #284
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_197905164
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:50 schreef Mariposas het volgende:
Wat kopen jullie zoal bij de action dan? Ik vind het echt een vreselijke winkel, ik kom er echt nooit. Action en TK Maxx, nooit wat van die winkels begrepen.
Tekenspullen!
pi_197905197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:50 schreef Mariposas het volgende:
Wat kopen jullie zoal bij de action dan? Ik vind het echt een vreselijke winkel, ik kom er echt nooit. Action en TK Maxx, nooit wat van die winkels begrepen.
Mijn lijstje van morgen; handdoeken (om je mee af te drogen), bio afvalzakjes, Ajax schoonmaakmiddel, ruitenontdooier en dat blauwe spul wat in je sproeier moet, voer voor de vogeltjes, een nieuwe schoonloopmat, stofzuigerzakken en de lekkerste gevulde paaseitjes O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197905212
Niet alles is goede kwaliteit maar het is zeker geen AliExpress. Ik ben er altijd een stuk goedkoper uit met de dagelijkse producten. Van verzorging tot schoonmaak, knutselspullen, gereedschap, hun lak is érg goed en goedkoop. Noem het maar op.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197905217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:50 schreef Mariposas het volgende:
Wat kopen jullie zoal bij de action dan? Ik vind het echt een vreselijke winkel, ik kom er echt nooit. Action en TK Maxx, nooit wat van die winkels begrepen.
Vooral bio afvalzakjes, lampen, sokken, kaarsen, (inpak)papier en knutselmateriaal.
pi_197905225
Ja Nikki, gek he....het lijkt zo lang geleden dat de wereld nog normaal was. Wij waren het laatste weekend van februari in Londen. Zo bizar rustig was het, nog nooit zo stil geweest in Londen. En wij inderdaad maar lachen om die mondkapjes.

Vorig jaar rond deze tijd werd ik ziek, wat later dus hoogstwaarschijnlijk Corona bleek te zijn. Hahaha nee hoor mevrouw de huisarts ik ben niet in China geweest, hahaha mag ik nu wel langskomen?

Action kwam ik wel eens voor de Hot Wheels spullen en verjaardagsspul zoals slingers. Maar dat is al lang geleden, het lijkt wel alsof ze steeds meer troep zijn gaan verkopen.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 12:58:08 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197905235
Knutselspullen, schoonmaakspullen, zakjes voor afval en brood enzo, sokken O+ en soms toblerone voor man of een cadeautje voor m'n zusje ofzo. En oplaadkabeltjes voor telefoons, ruitenwissers, klushandschoenen, thermoleggings... Eigenlijk best veel dus.

Edit: ik vergeet inpakpapier. Ik zweer bij hun papier O+

En hier is het nu prachtig weer, maar ik spuug al de hele ochtend. Prul wil naar buiten, maar het lukt me echt niet nu. Ik voel me zo tekortschieten. Ze wil sleeën en ik kom tot het einde van de oprit. Zelfs kleien vond ze net niet leuk en da's normaal het grootste feest ooit... #stomgedoe #nogeenweekof4-8
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:03:16 #290
327807 Mariposas
יה&#14
pi_197905327
Oh ja, al dat soort spullen koop ik altijd bij de Hema en in de supermarkt. Ja, de Hema mis ik nu wel. O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_197905353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:03 schreef Mariposas het volgende:
Oh ja, al dat soort spullen koop ik altijd bij de Hema en in de supermarkt. Ja, de Hema mis ik nu wel. O+
Bezorgd jullie Hema niet? Hier hebben ze laatst een shitload aan koffiepads gebracht O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197905386
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:58 schreef Tink89 het volgende:
Knutselspullen, schoonmaakspullen, zakjes voor afval en brood enzo, sokken O+ en soms toblerone voor man of een cadeautje voor m'n zusje ofzo. En oplaadkabeltjes voor telefoons, ruitenwissers, klushandschoenen, thermoleggings... Eigenlijk best veel dus.

Edit: ik vergeet inpakpapier. Ik zweer bij hun papier O+

En hier is het nu prachtig weer, maar ik spuug al de hele ochtend. Prul wil naar buiten, maar het lukt me echt niet nu. Ik voel me zo tekortschieten. Ze wil sleeën en ik kom tot het einde van de oprit. Zelfs kleien vond ze net niet leuk en da's normaal het grootste feest ooit... #stomgedoe #nogeenweekof4-8
:* het is inderdaad mooi weer, maar wat niet kan dat kan niet. Op de oprit een beetje rondkeutelen nog een optie?
Hou vol Tink en dan hoop ik dat het eerder 4 dan 8 weken zijn voor :*

Wij kopen bij de action vooral verf en knutselspul.

Buurman vond t raar dat ik met de jongste naar school was gelopen, ze had wel mee kunnen rijden met de auto.
Hij gaat zijn kinderen zo weer ophalen en nu voel ik me een on(t)aard(ig)e moeder dat ik haar helemaal in haar uppie naar huis laat lopen...
Ik gleed vanmorgen bijna uit en denk dat ik een spiertje verrekt heb :{ , voel er niet zoveel voor om eerst een half uur heen te sjouwen en dan ook nog terug.
Komt ze wel overheen denk ik :+
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 13:10:44 #293
327807 Mariposas
יה&#14
pi_197905442
quote:
81s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:05 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Bezorgd jullie Hema niet? Hier hebben ze laatst een shitload aan koffiepads gebracht O+
Jawel hoor, ik heb al een bestelling gehad. Maar gewoon even naar binnen lopen en kijken wat ze voor nieuwe dingen hebben. Of toen ik zaterdag ineens handschoentjes nodig bleek te hebben. Of als je alleen maar sokken nodig hebt. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_197905603
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:10 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik heb al een bestelling gehad. Maar gewoon even naar binnen lopen en kijken wat ze voor nieuwe dingen hebben. Of toen ik zaterdag ineens handschoentjes nodig bleek te hebben. Of als je alleen maar sokken nodig hebt. :D
Ja dat is ook zo, dat mis ik ook..
Ooit, ooit wordt alles beter ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197905987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:50 schreef Mariposas het volgende:
Wat kopen jullie zoal bij de action dan? Ik vind het echt een vreselijke winkel, ik kom er echt nooit. Action en TK Maxx, nooit wat van die winkels begrepen.
op mijn lijstje staan nu: diverse knutselspullen, whiteboardmarkers met fijne punt, lamineerhoezen, lange usbkabels, curver vershouddoos (1 kapot laten vallen. De blokker heeft dit model niet meer maar de action gelukkig wel), extra kookwekker en keukenweegschaal want die worden steeds uit de keuken gejat om winkeltje mee te spelen.

We kopen er ook wel klusspullen, sommige dingen omdat ze van de action gewoon goed zijn en anderen omdat ze maar een enkele keer worden gebruikt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 09-02-2021 13:53:35 ]
pi_197907134
Gisteren een sneeuwschep gekocht bij de dierenwinkel, 14 euro. Zelfde schep bij de Action; 4,79.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197907252
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:53 schreef Nanukerst het volgende:

[..]

Tekenspullen!
Dat en knutselspullen voor mijn dochter. Voor de rest niks. Ik ga ook altijd een stukkie verder. Daar is de Action schoon en opgeruimd. Die bij mij in de buurt ziet er uit als er een bom ontploft is (en dat is ook de reden waarom ik zelden naar kruidvat ga).
  dinsdag 9 februari 2021 @ 14:57:44 #298
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_197907330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:50 schreef Mariposas het volgende:
Wat kopen jullie zoal bij de action dan? Ik vind het echt een vreselijke winkel, ik kom er echt nooit. Action en TK Maxx, nooit wat van die winkels begrepen.
Play doh, stickers, potloden, kleurboeken, volwassenen kleurboek, gezichtsmaskers, scheermesjes, kindersokken, kinderpyjama's, hondenmat (ik was m niet koop gewoon om de 3 maand een nieuwe), snacks voor hond, chocola en snoep, soms chips, kaarsen, waxinelichtjes, glazen en bestek (want die raken hier kwijt?), schoonmaak, bakpapier/alu folie, plastic bakjes om eten te bewaren (want die raken hier kwijt?), soms waxmelt als ze een lekkere geur hebben, hoeslakens voor ledikant, billendoekjes, wc papier, seizoens deco (paas/kerstversiering), handdoeken voor in de keuken, kleerhangers en heeeeel soms deco. En ik zal vast nog wel iets vergeten, maar dit is wat ik met regelmaat koop.

Ik koop sinds ik verhuisd ben wel meer bij de action O+ wij hebben een hele grote leuke nu, incl zelfscan.
pi_197907486
Ik kom vrijwel nooit bij de action, koop er eigenlijk alleen lakens zonder elastiek omdat geen enkele andere winkel dat nog lijkt te verkopen. :')
Maar heb bij action altijd het gevoel dat er ergens in de keten mensen heel erg ongelukkig moeten zijn, want die producten voor zulke prijzen kan gewoon niet kloppen. Alleen als ik dan vervolgens die sneeuwschep bij de intratuin koop is het maar de vraag of die mensen ergens in de keten er meer voor krijgen, of dat de intratuin gewoon meer winst op het artikel maakt. :+ Ik vind dat best lastige afwegingen.
pi_197907630
Dat heb ik ook Vaiana, vast hypocriet want ik kom wel af en toe bij de Zeeman. Zo koop ik ook bewust niets bij de Primark. Maar zoals gezegd, diep van binnen is dat natuurlijk hartstikke krom, want Ali heeft net een stapel stickers bezorgd hier.
Dus mijn principes zijn niet bepaald waterdicht, verre van :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')