abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:57:35 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198573269
Tegenstander had 23 levels. Ik nog maar vijf. Hij had 2 beestjes, 1/1 flying, linking en een 2/2 met een ablitity.

Ik speelde Collected company en kon daarmee Merfolk Windrobber en Merfolk Mistbinder neerleggen. Ik had nog liggen: Deeproot Elite en Kumena's Speaker.

En toen gaf ie op. _O- :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:00:56 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198573317
En ik heb een Porcuparrot-deck dat het behoorlijk goed doet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_198581569
Voor de huidige FNM challenge mijn deck moeten aanpassen omdat Luminarch Aspirant gebanned is. Dus in plaats van hem even 3 keer Basri erin gedaan en een extra Halvar. 2 keer met glans gewonnen. :D
pi_198595854
Ik heb nu mijn eigen Ugin. Eerste potje waar die in mijn deck zit kan ik hem uitspelen. Insta scoop van tegenstander. zo overpowered die Ugin. :D
pi_198596114
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 00:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de huidige FNM challenge mijn deck moeten aanpassen omdat Luminarch Aspirant gebanned is. Dus in plaats van hem even 3 keer Basri erin gedaan en een extra Halvar. 2 keer met glans gewonnen. :D
Ik blijf erbij dat Basri echt een game winner is in mono White. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198596358
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat Basri echt een game winner is in mono White. :P
Ugin zit in mijn brawl decks. Ik speel in mijn mono wit deck nu 3 keer basri. Ik heb Halvar eruit gehaald. Dus we gaan eens testen hoe dat werkt. Ugin gaat daar niet in, te weinig ramp om ooit tot 8 mana te komen. :D
pi_198596491
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ugin zit in mijn brawl decks. Ik speel in mijn mono wit deck nu 3 keer basri. Ik heb Halvar eruit gehaald. Dus we gaan eens testen hoe dat werkt. Ugin gaat daar niet in, te weinig ramp om ooit tot 8 mana te komen. :D
Nee, Ugin in een aggro deck lijkt me niet handig. :P

Halvar twijfel ik soms ook over. Maul in turn 3 en dan Halvar in turn 4 is wel erg lekker, maar je merkt toch vaak dat het erg vertraagt. De artifact alt kan ook erg handig zijn maar vertraagt toch ook wel weer. Vooral leuk als je hem op een Skyclave apparition kan gooien. Als je hem gelijk mocht attachen was ie echt goed geweest.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198596701
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, Ugin in een aggro deck lijkt me niet handig. :P

Halvar twijfel ik soms ook over. Maul in turn 3 en dan Halvar in turn 4 is wel erg lekker, maar je merkt toch vaak dat het erg vertraagt. De artifact alt kan ook erg handig zijn maar vertraagt toch ook wel weer. Vooral leuk als je hem op een Skyclave apparition kan gooien. Als je hem gelijk mocht attachen was ie echt goed geweest.
Precies dat laatste. En met Basri heb ik een extra 3 drop in plaats van een 4 drop. Daardoor blijft er meestal altijd mana open voor alseid.

Ik heb er pas 1 keer mee gespeeld (en gewonnen), vandaag was een brawl dagje om de daily te halen. Morgen en zondag ga ik er wat meer mee spelen. :)
pi_198596750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Precies dat laatste. En met Basri heb ik een extra 3 drop in plaats van een 4 drop. Daardoor blijft er meestal altijd mana open voor alseid.

Ik heb er pas 1 keer mee gespeeld (en gewonnen), vandaag was een brawl dagje om de daily te halen. Morgen en zondag ga ik er wat meer mee spelen. :)
Klopt ja, die mana open laten voor Alseid blijft ook een dingetje, zeker zo rond turn 4 als je tegenstander echt vervelende dingen gaat gooien. Bovendien blijf je met een extra creature kwetsbaar voor board wipes. Basri is juist een pre. Een beetje conservatief met creatures en dan pompen. Als je tegenstander een beurt kwijt is aan een board wipe voor 2 creatures ben je weer een beurt dichter bij de Basri Emblem. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198657411
Hmm, 5 Yorion decks achter elkaar en 5 keer 'on the draw'. :D
pi_198657710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm, 5 Yorion decks achter elkaar en 5 keer 'on the draw'. :D
Speel je aggro? In de control mirror is on the draw soms sterker.
pi_198658457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Speel je aggro? In de control mirror is on the draw soms sterker.
Mono wit aggro. 3 keer verloren, 2 keer gewonnen. :)
pi_198658695
--dubbel--
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198658720
Wat ik haast nog het meest klote vind om tegen te spelen met mono White aggro zijn die mono black enchantment decks met een Lurrus die je niet weg krijgt.
Al is het dan wel weer geinig als je counters harder gaan dan de -/- enchantments. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198659523
Tjonge jonge. 15 keer gespeeld, 3 keer dat ik mocht beginnen. :')
  woensdag 24 maart 2021 @ 11:21:19 #291
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198663081
Het leukste vind ik als ik non-cookiecutter decks tegenkom, is denk ik zo eens in de 10 potjes ofzo. Redelijk opmerkelijke zijn bijv: een colorless artifact deck, een deck rondom Riddleform, een food/wolf-deck.

Sultai control of mono-red aggro zie ik denk ik in 50% van de potjes.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator woensdag 24 maart 2021 @ 11:32:05 #292
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_198663207
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 11:21 schreef Perrin het volgende:
een colorless artifact deck, een food/wolf-deck.
hey daarmee heb ik mythic gehaald, inmiddels al een half jaar niet meer gespeeld, toen ik mythic haalde had ik het wel weer een beetje gezien ofzo....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_198664457
Je hebt ook echt van die dagen dat het erop lijkt alsof het algoritme voor je starthand erop uit is om je te frustreren. Steeds weer on the draw tegen monored aggro zonder enige curve of life gain, openingshanden met 3 plains en 4 banishing lights of mauls of the skyclave en ga zo maar door.

Kutspel. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 24 maart 2021 @ 13:03:53 #294
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198664501
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:59 schreef Monolith het volgende:
Je hebt ook echt van die dagen dat het erop lijkt alsof het algoritme voor je starthand erop uit is om je te frustreren. Steeds weer on the draw tegen monored aggro zonder enige curve of life gain, openingshanden met 3 plains en 4 banishing lights of mauls of the skyclave en ga zo maar door.

Kutspel. :P
Zou al fijn zijn als je 1 mulligan zou kunnen nemen zonder een kaart te verliezen. Ik vind een kuthand met 7 kaarten vaak beter dan matige hand met 6 kaarten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_198664772
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zou al fijn zijn als je 1 mulligan zou kunnen nemen zonder een kaart te verliezen. Ik vind een kuthand met 7 kaarten vaak beter dan matige hand met 6 kaarten.
Ja, ik doe niet eens aan mulligans als ik mag beginnen in unranked. Gewoon opblazen en verder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 24 maart 2021 @ 13:33:34 #296
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198664857
Of dat je mag kiezen uit 2 potentiele beginhanden, zou ook al helpen. Maar doen ze vast niet omdat je dan obscure turn 1 of 2 win combodecks aantrekkelijker maakt, wat het spel ws niet ten goede komt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_198664922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:33 schreef Perrin het volgende:
Of dat je mag kiezen uit 2 potentiele beginhanden, zou ook al helpen. Maar doen ze vast niet omdat je dan obscure turn 1 of 2 win combodecks aantrekkelijker maakt, wat het spel ws niet ten goede komt.
Je bedoelt Tibalt's? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 24 maart 2021 @ 13:40:50 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198664974
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je bedoelt Tibalt's? :P
Ja bijv. Hoe meer je risicoloos mag mulligannen hoe aantrekkelijker decks worden waarbij je bijv die 3 combokaarten in je beginhand moet hebben.

Daar wordt Magic dan ook weer niet leuker op.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 24 maart 2021 @ 16:34:10 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198667900
Ik kan geen battles meer doen? Ligt de server eruit?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_198667955
quote:
15s.gif Op woensdag 24 maart 2021 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan geen battles meer doen? Ligt de server eruit?
Ligt niet aan jou, mij lukt het ook niet
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')