SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me denken aan een oude foto van mezelfquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem een garde mee. Altijd al eens en garde! willen roepen en daarna het gevecht aan te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je vriendin, zal ze vast lekker vinden voor de verandering in plaats van met aardbeienjam, suikerspin en rozenblaadjes ingesmeerd te worden.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
3Of naja 4 want ik heb er ook 1 gedaan. Maar geef de hoop nog niet op.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oude foto van mezelf![]()
Toen was je al een heuse topkokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft iig een enorme schop de goede richting op gehad straks.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me echt lachen als dat ding in de oude dierentuin terecht komt.
Wie aan haar komt sloop ik. Door het putje heen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vriendin, vind ze vast lekker vinden voor de verandering in plaats van met aardbeienjam, suikerspin en rozenblaadjes ingesmeerd te worden.
Lol ja, hoop dat velen lekker warm binnen staan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]komt vast goed.
Al zullen ze morgen wat lastig te vinden zijn![]()
Zeg dat welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was je al een heuse topkok
Met je volle 61 kg?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie aan haar komt sloop ik. Door het putje heen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oude foto van mezelf![]()
Dat zijn afwasborstels Fles, geen gardes .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geef er anders ff een rukje aan... Wat stoom van de ketel
Geen poep Scheerslotquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat zijn afwasborstels Fles, geen gardes .
Lelijke Herbert staat nog stil zeker?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja, hoop dat velen lekker warm binnen staan.
Wat is er nou weer mis met Herbert?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke Herbert staat nog stil zeker?
Waar ik hem heb uitgezet fiets ik echt maar zelden langs dus geen idee of hij daar nog staat of elders is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke Herbert staat nog stil zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |