SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me denken aan een oude foto van mezelfquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem een garde mee. Altijd al eens en garde! willen roepen en daarna het gevecht aan te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je vriendin, zal ze vast lekker vinden voor de verandering in plaats van met aardbeienjam, suikerspin en rozenblaadjes ingesmeerd te worden.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
3Of naja 4 want ik heb er ook 1 gedaan. Maar geef de hoop nog niet op.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oude foto van mezelf![]()
Toen was je al een heuse topkokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft iig een enorme schop de goede richting op gehad straks.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:13 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me echt lachen als dat ding in de oude dierentuin terecht komt.
Wie aan haar komt sloop ik. Door het putje heen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vriendin, vind ze vast lekker vinden voor de verandering in plaats van met aardbeienjam, suikerspin en rozenblaadjes ingesmeerd te worden.
Lol ja, hoop dat velen lekker warm binnen staan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]komt vast goed.
Al zullen ze morgen wat lastig te vinden zijn![]()
Zeg dat welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was je al een heuse topkok
Met je volle 61 kg?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie aan haar komt sloop ik. Door het putje heen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan een oude foto van mezelf![]()
Dat zijn afwasborstels Fles, geen gardes .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geef er anders ff een rukje aan... Wat stoom van de ketel
Geen poep Scheerslotquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat zijn afwasborstels Fles, geen gardes .
Lelijke Herbert staat nog stil zeker?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja, hoop dat velen lekker warm binnen staan.
Wat is er nou weer mis met Herbert?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke Herbert staat nog stil zeker?
Waar ik hem heb uitgezet fiets ik echt maar zelden langs dus geen idee of hij daar nog staat of elders is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke Herbert staat nog stil zeker?
Rare rode drankneus, niet gezien?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Herbert?
ristrEtto zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even huilenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar ik hem heb uitgezet fiets ik echt maar zelden langs dus geen idee of hij daar nog staat of elders is.
Clownsneus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare rode drankneus, niet gezien?
Oehhhhh dit krenkt je he.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare rode drankneus, niet gezien?
Blij dat ze geslachtloos zijn dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Clownsneus.
De neusjes zijn vrij teer en breken nog wel eens bij het uit de mal halen
Goede sigarenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oehhhhh dit krenkt je he.....
Maar excentrieke paradijsvogels houden toch altijd wel van wat stimulerende middelen?
Daar vergis je jezelf in, dat zijn meestal de medewerkers van de Praxis of accountants woonachtig in Harderwijk meer bij gebaat, die zijn doodsaai van binnen, met mijn brein stimulerende middelen gebruiken lijkt me een vrij overbodige zaak.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar excentrieke paradijsvogels houden toch altijd wel van wat stimulerende middelen?
Jahoor alsof je bij de Gamma dat niet nodig bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar vergis je jezelf in, dat zijn meestal de medewerkers van de Praxis of accountants woonachtig in Harderwijk meer mee gebaat, die zijn doodsaai van binnen, met mijn brein stimulerende middelen gebruiken lijkt me een vrij overbodige zaak.
Nou ja als het niet in je zit kun je nog altijd een pilletje of drankje nemen dan zit het tijdelijk in je zeg maar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jahoor alsof je bij de Gamma dat niet nodig bent.
Ik bedoelde Herbert, niet jouquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar vergis je jezelf in, dat zijn meestal de medewerkers van de Praxis of accountants woonachtig in Harderwijk meer bij gebaat, die zijn doodsaai van binnen, met mijn brein stimulerende middelen gebruiken lijkt me een vrij overbodige zaak.
Denk dat Ygrette een speelkwartiertje haren trekken wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
TOEOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOOOEOET
Speelkwartier is overAllemaal binnen komen en ophouden met haren trekken
nee, *deelt mep uit aan random ander persoon*quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
TOEOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOOOEOET
Speelkwartier is overAllemaal binnen komen en ophouden met haren trekken
Half uurtje ook nog welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat Ygrette een speelkwartiertje haren trekken wel kan waarderen.
Dus als je niet gebruikt of drinkt ben je een excentrieke paradijsvogel?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als het niet in je zit kun je nog altijd een pilletje of drankje nemen dan zit het tijdelijk in je zeg maar.
High van zichzelf.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Andersom klopt het weer nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dus als je niet gebruikt of drinkt ben je een excentrieke paradijsvogel?
Of is er dan ook nog de categorie dodelijk saai?
Bros zekerquote:
Oh die poppenkast met die vis weer?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, *deelt mep uit aan random ander persoon*
Thijsse laat ook niks van zich horenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herbert moet de wijde wereld in op zoek naar goudklompjes
Heb jij ook een hond?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel echt akelig buiten, van die scherpe poedersneeuw met een harde wind
welke sneeuwquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Nee maar wel een tuin en sigarettenquote:
Dit kunnen we Liesje niet kwalijk nemen, of wel?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thijsse laat ook niks van zich horen
Heerlijk juistquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar wel een tuin en sigaretten
Nou ik ben normaal een groot fan van sneeuw, maar dit is toch wel echt niet prettig met die wind er zo bijquote:
je haat kaas en rookt ook?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar wel een tuin en sigaretten
Hier is het droog nu, laagje sneeuw van twee centimeter.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je haat kaas en rookt ook?
Trouwen?
Nee ik ben al vergeven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je haat kaas en rookt ook?
Trouwen?
staaaaaaaaaaaaahpquote:
Ik zie hier nog niks.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Hier begint het gewoon steeds lichter te worden buitenquote:
Ja echt he, ondankbaar mens dat het isquote:
Ging ik even kijken rijdt er net een strooiwagen langsquote:
Zou LT er aromat overheen willen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
Maar Etto is het niet een beetje ordinair dat je je lijf en leden zo aan LDKTPDQR geeft?
Super ordinair.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
Maar Etto is het niet een beetje ordinair dat je je lijf en leden zo aan LDKTPDQR geeft?
Rolt een rol ducttape richting LTVDK.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt he, ondankbaar mens dat het is
Eehm zij is de psycho van ons twee hequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rolt een rol ducttape richting LTVDK.
Moeten we ook folie en vuilniszakken aan laten rukken of is het zo erg nog niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rolt een rol ducttape richting LTVDK.
Misschien een wijntje of twee erin.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moeten we ook folie en vuilniszakken aan laten rukken of is het zo erg nog niet?
Gatsie wijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een wijntje of twee erin.
quote:Simple Theory:
Pick up the midget by the front of it's higher part of it's legs
Stand still, bend down slightly, and twist as much as you can
Twist back into normal position really fast and release the midget
And now the midget has been tossed
Hardcore Theory:
You pick up the midget by it's lower part of it's legs
You spin your body (holding on to the midget) around as fast as you can until you reach maximum speed
Release the midget when you've achieved maximum speed
And now the midget has been tossed "Hardcore"
Malibu colaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
Als je al een favoriete alcoholische versnapering hebt, wat is dan je favoriete alcoholische versnapering?
Whisky maar goed dat zat al in mijn tutje.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
Als je al een favoriete alcoholische versnapering hebt, wat is dan je favoriete alcoholische versnapering?
Ik zag al pluimen van minstens 2 week onder vriespuntquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Krijg de tyfus
15 MINUTEN GELEDEN
De pluim: minstens een week winters weer
Waarschijnlijk blijven de temperaturen zo'n tien dagen onder nul, blijkt uit de weerpluim. Wat er daarna gebeurt, is nog onzeker.
goede whiskey, rode wijn, speciaal biertje, Euh kan niet kiezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
Dat red ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag al pluimen van minstens 2 week onder vriespunt
Heb nog minstens een fles daarvan staanquote:
It gaet oan it gaet oannnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Krijg de tyfus
15 MINUTEN GELEDEN
Waarschijnlijk blijven de temperaturen zo'n tien dagen onder nul, blijkt uit de weerpluim. Wat er daarna gebeurt, is nog onzeker.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kunnen we Liesje niet kwalijk nemen, of wel?
Eerder verkoudheid dan tyfus in dit geval hoor ...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Krijg de tyfus
15 MINUTEN GELEDEN
Vind ik echt zo'n drankje als je 14 bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja.... dat heb ik al lang niet gehad....
+1 op het gebied van alcoholische versnaperingen lust ik ook alles.quote:
Toen deden we breezer. Goedkoperquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik echt zo'n drankje als je 14 bent.
Dat is gewoon lekker hoor. Je had ook een tijdje Malibu Red, die was gewoon volledige rumsterktequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik echt zo'n drankje als je 14 bent.
Wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n snackbar is morgen en maandag dicht vanwege het weer
Drink je niet een beetje teveel dan lately?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
Oh ja, GT en Moscow mule heb ik de laatste tijd denk ik meeste gedronken.
Ohhh dat heb ik met Martini Bianco.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
+1 op het gebied van alcoholische versnaperingen lust ik ook alles.
Incl een goede bloody Mary.
Ohja bessenjenever kan ik niet meer verdragen.
Oh God wij ook. Wat een bocht vond ik het na een tijdje.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh dat heb ik met Martini Bianco.
Iets met te veel als tiener gezopen....
Neuh.... Ik heb soms weken/maanden dat ik helemaal niks drink.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Drink je niet een beetje teveel dan lately?
Wij zijn net begonnen met een project daarquote:
Ik Martini Rosso met ijs, hoestdrankje eigenlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh dat heb ik met Martini Bianco.
Iets met te veel als tiener gezopen....
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
Krijg de tyfus
15 MINUTEN GELEDEN
hmmquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag dat meisje huppelen en moest aan je denken
nee beter nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
Oeh ballie, de Malibu Red bestaat nog steeds zie ik, ook lekker goedkoop bij jou om de hoekhttps://www.djamboslijterij.nl/products/malibu-red-70cl
Ja maar voor mij welquote:
Ik zag net dat mijn voortschrijdend 30-dagengemiddelde inmiddels het laagste niveau sinds oktober 2012 bereikt heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb al sinds begin van het jaar geen alcohol gedronken.
Volgend weekend bij het eten wel weer.
Hou je dat bij?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag net dat mijn voortschrijdend 30-dagengemiddelde inmiddels het laagste niveau sinds oktober 2012 bereikt heeft
Ik bedenk me net dat ik helemaal niet weet waar je nieuwe hier is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
Sneeuw komt hier ook met bakken naar beneden nu.
Laatste alcohol was glaasje champagne tijdens de jaarwisselingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag net dat mijn voortschrijdend 30-dagengemiddelde inmiddels het laagste niveau sinds oktober 2012 bereikt heeft
Uit noodzaak of interesse?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dagelijks sinds september 2008.
Misschien maar goed ook ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
avondklok nu dus mag niet naar buiten
65 km van het oude hierquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik helemaal niet weet waar je nieuwe hier is.
Hier ook denk, 2 slokjes champagne en dat was hetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste alcohol was glaasje champagne tijdens de jaarwisseling
Volgende waarschijnlijk een pilsje op de eerste warme dag
Het gaat hier flink tekeer nu.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Hier ligt alleen maar een miezerig waasje sneeuw op sommige plekken
neequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook ja.
En alsof jij anders met dit weer naar buiten was gegaan
nopequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat ik dan wel een beetje een idee heb. Noordwestelijker zeker.
Ik had laatst nog een grand prestigequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste alcohol was glaasje champagne tijdens de jaarwisseling
Volgende waarschijnlijk een pilsje op de eerste warme dag
jaja straks is 't zuidwestquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk noord oost.Maar ik stop met raden.
Ik koppenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ooh ik doe in het weekend toch wel 3-9 glazen per avond
Wat hou je zoal nog meer bij in je persoonlijke leven dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
interesse. Ik ben gek op cijfertjes
Ik heb van horen zeggen dat ze in de Achterhoek allemaal zo veel zuipenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik geef er eigenlijk niet zo gek veel om.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een grand prestige![]()
(interessantdoenerij want dat was ook al weer een paar week geleden)
Meeeeehhhhh Corona-leven.....
Ja of hij heeft stiekem een eiland in de Noordzee aangelegdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk noord oost.Maar ik stop met raden.
Franland.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of hij heeft stiekem een eiland in de Noordzee aangelegd
Hier ligt wel al een mooie laag. Alles witquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Hier ligt alleen maar een miezerig waasje sneeuw op sommige plekken
Ja nou dat hoorde ik ook. Heb je die Bennie Joling weleens gezien de laatste tijd?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat ze in de Achterhoek allemaal zo veel zuipen
Lekker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat hier flink tekeer nu.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef er eigenlijk niet zo gek veel om.
Aan de ene kant boeit het mij helemaal niks.... Aan de andere kant vind ik het ook wel eens lekker zo op zijn tijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh.... Ik heb soms weken/maanden dat ik helemaal niks drink.
Hallo keelkanker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker.Hier bijna op het punt dat het ook op de stoep en straat blijft liggen, je ziet echt al zo een soort dun blubberlaagje als je snapt wat ik bedoel.
Nee bedoelde echt eigenlijk noord oosten, ik ben niet zo goed met de windrichtingen.quote:
Ik vind een biertje heerlijk op een warme dag. De rest van het jaar denk ik er niet eens aanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Aan de ene kant boeit het mij helemaal niks.... Aan de andere kant vind ik het ook wel eens lekker zo op zijn tijd.
Dat mag ook heul nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Hier ligt wel al een mooie laag. Alles wit![]()
Maar het waait beetje teveel in het rond om te gaan wandelen.
Gewoon doen, wellicht kost het je 95 euro naja als dat het ergste is? We kunnen toch al tijden nergens heen om geld uit te geven. Kom op Buda, doe het! Doe eens gek!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo begon het hier ook. En nu is alles wit. Sneeuwt best hard.
Zou best even naar buiten willen
Alcohol is niet zo heel erg gezond en waar het het eerst langs komt...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is van pijpen, niet van pijpjes, toch?
Alsof de boa's nu naar buiten durvenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon doen, wellicht kost het je 95 euro naja als dat het ergste is? We kunnen toch al tijden nergens heen om geld uit te geven. Kom op Buda, doe het! Doe eens gek!
Van alleen vrijdag en zaterdag een paar? Geloof ik niet.quote:
als je dan de hele avond buiten mag blijven waarom niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon doen, wellicht kost het je 95 euro naja als dat het ergste is? We kunnen toch al tijden nergens heen om geld uit te geven. Kom op Buda, doe het! Doe eens gek!
Is bij jullie ook het hebben van een 'keet' gebruikelijk onder den jongelui?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou dat hoorde ik ook. Heb je die Bennie Joling weleens gezien de laatste tijd?
Ze kunnen het beter Alcoholistenhoek noemen ipv Achterhoekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van alleen vrijdag en zaterdag een paar? Geloof ik niet.
Sowieso in deze contreien ga je niet weg bij een feestje voordat je half lam bent. En velen drinken 10 keer meer dan mij en heb nooit gehoord van keelkanker.
(We vele andere soorten)
Die kregen vroeger altijd sneeuwballen in hun gezicht dus zullen wel niet durven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof de boa's nu naar buiten durven
Ah joh overdrijven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alcohol is niet zo heel erg gezond en waar het het eerst langs komt...
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op zich kunnen ze wel vrij duidelijk zien waar iemand heeft lopen banjeren (zonder hont)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof de boa's nu naar buiten durven
Woon in zo'n mini dorpje dat dat echt niks uit gaat maken. Ook zonder avondklok is er hier niemand op straat.quote:
Vriendengroep van mijn middelbare school had dat. Daar werd voor het uitgaan meer gedronken als ik nu over de hele avond doe.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is bij jullie ook het hebben van een 'keet' gebruikelijk onder den jongelui?
Eerste keer dat ik daar van hoorde dacht ik 'waarom hadden wij dat vroeger niet'
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je hebt gelijk. Ik ga gewoon even een klein rondje maken
Hier in het dorp zie ik ze sowieso zelden, dus zou me verbazen als ze er nu opeens wel zouden zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kregen vroeger altijd sneeuwballen in hun gezicht dus zullen wel niet durven.
Denk even er om om honde-stamp-pootjes mee te nemenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ze je pakken wel even zeggen dat het je werd opgedragen door liesje hequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
In mijn tijd was dat er nog niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is bij jullie ook het hebben van een 'keet' gebruikelijk onder den jongelui?
Eerste keer dat ik daar van hoorde dacht ik 'waarom hadden wij dat vroeger niet'
“Ik moest dit doen van stemmen in mijn...computer”quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze je pakken wel even zeggen dat het je werd opgedragen door liesje he
Ik ben blij binnen te zitten nuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Woon in zo'n mini dorpje dat dat echt niks uit gaat maken. Ook zonder avondklok is er hier niemand op straat.
Een gemene mevrouw op het internet zei.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze je pakken wel even zeggen dat het je werd opgedragen door liesje he
Heb je even?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
Wat hou je zoal nog meer bij in je persoonlijke leven dan?
Maak je een selfie met je boete?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is de mijnequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
Spoorkilometers / spoordagen (ligt al een tijdje vrij volledig op z'n gat nu)
Fietskilometers per dag
stappenteller
Hoeveel foto's en filmpjes ik per dag maak
oefeningetjes rug / elleboog
Alcoholgebruik
Waterverbruik
Stand van zaken op de personenweegschaal
Leuke-Dingenpotje: basicly hoeveel geld ik bespaard heb met minderen van alcohol t.o.v. het gemiddelde over 2008-2016
Wanneer / hoe vaak ik naar de kapper geweest ben, bed verschoond heb, nagels en teennagels geknipt heb, dat soort dingen. Om te kijken of het inderdaad alweer eens tijd wordt.
Jaarlijks waar ik de zomervakantie doorbreng
Welk kerstkado we van onze werkgever krijgen
Wanneer ik voor het laatst bij welke fastfoodketen gegeten heb, en waar vooral (probeer dat zo veel mogelijk exotische plekken tegelijk te laten zijn)
Scores van de dartstraining
Snelste tijden op de Rubik's kubussen
Welke afleveringen rail away ik op welke dag gekeken heb
details van al mijn vliegreizen
rente op mijn spaargeld
Kan niet zeggen "Dat was het wel". Ik zal vast nog wel e.e.a. vergeten zijn.
Dat hadden wij vanuit de kerk. Een groot Sodom en Gomorra en een behoorlijke ode aan Bacchusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat er nog niet.
Maar wij hadden een “jeugdsoos”, een gebouw van de gemeente voor de jeugd door de iets oudere jeugd gefaciliteerd.
Biertje koste ¤0,50 voor je 15e en daarna een 1¤.
Er waren boven allemaal ruimtes met matrassen. Er was een verhoogd podium en allemaal van die afgetimmerd ruimtes met tafels (net een Amerikaanse koffie tent. En achterin een hele lange bar.
Supertijden gehad!
Misschien daar een lijstje van bijhoudenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
Fietskilometers per dag
stappenteller
Alcoholgebruik
Waterverbruik
Leuke-Dingenpotje: basicly hoeveel geld ik bespaard heb met minderen van alcohol t.o.v. het gemiddelde over 2008-2016
Wanneer / hoe vaak ik naar de kapper geweest ben, bed verschoond heb, nagels en teennagels geknipt heb, dat soort dingen. Om te kijken of het inderdaad alweer eens tijd wordt.
Wanneer ik voor het laatst bij welke fastfoodketen gegeten heb, en waar vooral (probeer dat zo veel mogelijk exotische plekken tegelijk te laten zijn)
rente op mijn spaargeld
Nee hoor dat hou ik zelf ook bij. Al heel lang ook trouwensquote:
Je hoeft het nu niet meer elk uur in de telefoonmast aan te slingeren?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
Internet is hier wel stukken stabieler dan op oude adresbeter.
op oude adres nokte ie er 's avonds tussen 21.00 en 23.00 enkele keren voor een paar minuten mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft het nu niet meer elk uur in de telefoonmast aan te slingeren?
Ja die keten zijn ook leuk. Die zijn begonnen in de geheime zender scčne, die trekt mij niet. Maar soit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat hadden wij vanuit de kerk. Een groot Sodom en Gomorra en een behoorlijke ode aan Bacchus![]()
Ze hadden géén idéé wat daar zich zo al afspeelde.
We een goeie indrink plekKlommen we daarna klatertje lam op de fiets om naar de stad te fietsen. Toptijd.
Maar die keet had mij ook wel wat geleken....
Maar houdt je het ook echt bij met allemaal lijstjes enzo of alleen in je hoofd?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor dat hou ik zelf ook bij. Al heel lang ook trouwens
Langer dan ik?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor dat hou ik zelf ook bij. Al heel lang ook trouwens
Shiftwissel van de kolenscheppers waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op oude adres nokte ie er 's avonds tussen 21.00 en 23.00 enkele keren voor een paar minuten mee.
tv blijf het wel gewoon doen, alleen internet niet.
Ja ik ookquote:
En een lijstje van wat je zo al op een lijstje bijhoudtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
Fietskilometers per dag
stappenteller
Alcoholgebruik
Waterverbruik
rente op mijn spaargeld
Excel natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar houdt je het ook echt bij met allemaal lijstjes enzo of alleen in je hoofd?
Killing in the name of, stond bij ons ook standaard op het repertoire.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Soos, in een pikdonkere ruimte met stroboscoop knettertje stronken headbangen op killing in the name off.
Those were the daysquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Soos, in een da ruimte met stroboscoop knettertje stronken headbangen op killing in the name off.
Zeeland draait toch op kernenergie?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Shiftwissel van de kolenscheppers waarschijnlijk.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
Fietskilometers per dag
stappenteller
Alcoholgebruik
Waterverbruik
rente op mijn spaargeld
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Killing in the name of, stond bij ons ook standaard op het repertoire.
Ja tot de dominee een keer een verrassingsbezoekje kwam brengen.quote:
Lijkt me best vermoeiend om dat allemaal bij te moeten houden, het is dat de stappenteller het automatisch doet op de telefoon anders zou ik dat ook niet bijhoudenquote:
Ben jij wel eens op die van mij geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Soos, in een pikdonkere ruimte met stroboscoop knettertje stronken headbangen op killing in the name off.
Omdat ik progressie graag in beeld wil zien. Die bevestiging heb ik nodig bij gebrek aan een vrouw die tegen me zegt hoe goed ik benquote:
Nee hoor, heb ik lol in. Als het een opgave wordt kap ik er gelijk mee. het HOEFT niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me best vermoeiend om dat allemaal bij te moeten houden, het is dat de stappenteller het automatisch doet op de telefoon anders zou ik dat ook niet bijhouden
Het was de soos van de kerk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerk, dominee. Wat hebben die ermee te maken?
Het is nogal....ongebruikelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik progressie graag in beeld wil zien. Die bevestiging heb ik nodig bij gebrek aan een vrouw die tegen me zegt hoe goed ik ben![]()
En verder puur logging. Kun je nogeens wat terugzoeken "Goh weet je nog die en die meet wanneer was dat ook weer?" etc
Ja als je het zelf leuk vind is het goed natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik lol in. Als het een opgave wordt kap ik er gelijk mee. het HOEFT niet.
In mijn geval hadden ze dat vanuit de kerk 'bedacht' voor onderlinge verbinding onder den jongelui en dat we niet gingen lopen hoeren en sloeren in de stad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerk, dominee. Wat hebben die ermee te maken?
Nope. Toen die van ons droog werd gelegd ben ik overgestapt naar die van de Hervormde. Daar was het ook feest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben jij wel eens op die van mij geweest?![]()
Dat zal beslist wel jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is nogal....ongebruikelijk.
Nou niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn geval hadden ze dat vanuit de kerk 'bedacht' voor onderlinge verbinding onder den jongelui en dat we niet gingen lopen hoeren en sloeren in de stad.
Nou ja... praktijk was dat het een prachtige goedkope indrinkplek was vķķrdat we gingen lopen hoeren en sloeren in de stad.
Losgeslagen rebelquote:
Die ontsporen dubbel zo snelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Toen die van ons droog werd gelegd ben ik overgestapt naar die van de Hervormde. Daar was het ook feest.
Echt geef "streng" opgevoede jongeren een vinger en ze nemen de hele hand.
Ik denk dat 'wij' het ook wel goed verpest hebben voor de generatie na ons. Geen avonden zonder volwassen aanwezigheid meer, niet meer zonder volwassen begeleiding op kamp, geen uitwisseling meer.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Toen die van ons droog werd gelegd ben ik overgestapt naar die van de Hervormde. Daar was het ook feest.
Echt geef "streng" opgevoede jongeren een vinger en ze nemen de hele hand.
Jeeejquote:
Hoiquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ontsporen dubbel zo snel
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ja tot de dominee een keer een verrassingsbezoekje kwam brengen.
Echt, tijd van mijn leven gehad. Serieus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ontsporen dubbel zo snel
Ooooh kamp, hou op.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat 'wij' het ook wel goed verpest hebben voor de generatie na ons. Geen avonden zonder volwassen aanwezigheid meer, niet meer zonder volwassen begeleiding op kamp, geen uitwisseling meer.....
Uitwisseling van wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat 'wij' het ook wel goed verpest hebben voor de generatie na ons. Geen avonden zonder volwassen aanwezigheid meer, niet meer zonder volwassen begeleiding op kamp, geen uitwisseling meer.....
Heb niet voor niks m'n stoelen op mn balkon vastgebondenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Nondeju, de wind is volgens mij flink aan het aantrekken, voel het hier gewoon naar binnen waaien
En hoor het ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Nondeju, de wind is volgens mij flink aan het aantrekken, voel het hier gewoon naar binnen waaien
Ja normaal als het hard waait komt het vanuit het zuidwesten en merk ik er niet zoveel van. Maar nu vol op de voorkant van het huis en ik zit vlak naast het raam waar nog een tochtig enkelglas raampje boven zitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb niet voor niks m'n stoelen op mn balkon vastgebonden
Vriendin voor de zekerheid ook vastgebonden aan het bed.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb niet voor niks m'n stoelen op mn balkon vastgebonden
neh die ligt weer onder het bedquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin voor de zekerheid ook vastgebonden aan het bed.
Je hebt haar al leeg laten lopen en opgerold??quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neh die ligt weer onder het bed
niet eensquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt haar al leeg laten lopen en opgerold??
Denk dat vooral dat laatste ook wel echt heel erg waar is. Ze hadden volgens mij echt het idee dat wij ons wel zouden gedragen. En zo lang dat dan een beetje binnen de vier muren een beetje fout ging gaf dat niet zo heel erg veel (als dat maar niet te veel naar buiten kwam). Nou ja, bij ons gebeurde dat uiteindelijk ook wel. De feestjes werden dusdanig episch dat de rest van de jongeren in de buurt ook dacht 'hej daar moeten we zijn'.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt, tijd van mijn leven gehad. Serieus.
[..]
Ooooh kamp, hou op.Daar ben ik nog in bed beland met die zoon van die juf met dat haar. Vrij onschuldig allemaal maar ik dacht de volgende dag wel dat ik zwanger was.
Maar wij waren ook wel een beetje de test generatie, er was opeens duidelijk behoefte aan dingen die God verboden heeft in onze generatie, en daar moesten ze wel iets mee. Was alleen een beetje een inschattingsfoutje dat we ons binnen de veilige kerkmuren wel zouden gedragen.
Ordinaire huwelijksmarkt. Kwam er een hele club van een andere stad of dorp (liefst een beetje niet in de buurt) een lang weekend logeren en ging je 'leuke dingen doen' met elkaar. Doel was natuurlijk eigenlijk gewoon dat je vooral lekker binnen je eigen kringetje bleef daten zodat alles keurig netjes lekker gereformeerd bleefquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uitwisseling van wat?![]()
Naja bij ons heeft de gemeente de stekker er ook uitgetrokken. Maar nu geven we de motorclubgebouw aan de jeugd sommige avonden. De enige manier om volwassen te worden is die zooi mee te maken.
Wij hadden vroeger vanuit de soos “houtdorp” georganiseerd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk dat vooral dat laatste ook wel echt heel erg waar is. Ze hadden volgens mij echt het idee dat wij ons wel zouden gedragen. En zo lang dat dan een beetje binnen de vier muren een beetje fout ging gaf dat niet zo heel erg veel (als dat maar niet te veel naar buiten kwam). Nou ja, bij ons gebeurde dat uiteindelijk ook wel. De feestjes werden dusdanig episch dat de rest van de jongeren in de buurt ook dacht 'hej daar moeten we zijn'.
Ik vond die leeftijd ook echt heeeeerlijk. Onbezonnen onbezorgd
Huttenbouw dorp heette dat bij onsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger vanuit de soos “houtdorp” georganiseerd.
Was voor de jonge jeugd van de basisschool. Een enorme stapel hoor werd in het midden gegooid en dan moesten ze zelf in 3 dagen hutten bouwen die waterdicht waren en de laatste dag bleven ze slapen. Een avond was er een grote playbackshow waar het hele dorp op uitliep. En dan de uitreiking mooiste hut.
Daar doet mijn dochter ook al mee en 2 jaar op rij al winnaar mooiste hut.
Ik kan me nog herinneren dat er een keer een jongere kwam die toch in een wat andere scene zat. Zijn ouders hadden van andere ouders gehoord dat hun kinderen elke week naar de soos gingen en dus moest hij van zijn ouders ook. Heeft hele avond witjes op een bank gezeten voor zich uit starend. Nooit meer geweest,quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk dat vooral dat laatste ook wel echt heel erg waar is. Ze hadden volgens mij echt het idee dat wij ons wel zouden gedragen. En zo lang dat dan een beetje binnen de vier muren een beetje fout ging gaf dat niet zo heel erg veel (als dat maar niet te veel naar buiten kwam). Nou ja, bij ons gebeurde dat uiteindelijk ook wel. De feestjes werden dusdanig episch dat de rest van de jongeren in de buurt ook dacht 'hej daar moeten we zijn'.
Ik vond die leeftijd ook echt heeeeerlijk. Onbezonnen onbezorgd
@CherryLipsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit alweer veilig binnen![]()
Moet zo mijn bed nog opmaken
Als je bij Gouda vandaan kwam wel ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Huttenbouw dorp heette dat bij onsHeb eigenlijk geen idee of ze dat nog steeds doen (ik hoop het eigenlijk wel, vond dat als kind ook altijd echt heel leuk)
In Den Haag wel of iig tot voor een paar jaar geleden wel. En de kinderen vinden het nog steeds geweldigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Huttenbouw dorp heette dat bij onsHeb eigenlijk geen idee of ze dat nog steeds doen (ik hoop het eigenlijk wel, vond dat als kind ook altijd echt heel leuk)
Ben je onderweg andere mensen tegengekomen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bouwweekquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger vanuit de soos “houtdorp” georganiseerd.
Was voor de jonge jeugd van de basisschool. Een enorme stapel hoor werd in het midden gegooid en dan moesten ze zelf in 3 dagen hutten bouwen die waterdicht waren en de laatste dag bleven ze slapen. Een avond was er een grote playbackshow waar het hele dorp op uitliep. En dan de uitreiking mooiste hut.
Daar doet mijn dochter nu ook al aan mee en 2 jaar op rij al winnaar mooiste hut.
Ik ben altijd zo blij als jij mee post.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je onderweg andere mensen tegengekomen?
Ding dong..... meneer... we zien aan de voetstappen dat u buiten bent geweest.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunt dan ook niet zeggen dat je de hond uitgelaten hebtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ding dong..... meneer... we zien aan de voetstappen dat u buiten bent geweest.....
Daarom zei ik net al 'je moet honden-voet-stempeltjes meenemen'quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Kunt dan ook niet zeggen dat je de hond uitgelaten hebt
Huh waarom?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo blij als jij mee post.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Kunt dan ook niet zeggen dat je de hond uitgelaten hebt
Of geen poten.quote:Op zondag 7 februari 2021 00:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of als je hond een hooverboard heeft....
Zie je wel veel tegenwoordigquote:Op zondag 7 februari 2021 00:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of als je hond een hooverboard heeft....
quote:
Dan krijg je toch een 'buik sleepje' op de grond... Of is het dan ook de bedoeling dat je hem moet dragen?quote:
Zo'n sleepspoor van die lippenstift door de maagdelijke sneeuwquote:Op zondag 7 februari 2021 00:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan krijg je toch een 'buik sleepje' op de grond... Of is het dan ook de bedoeling dat je hem moet dragen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |