abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 februari 2021 @ 09:13:24 #151
256666 leeell
I know you're lonely
pi_197901969
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 17:39 schreef Aaltje1978 het volgende:
Borderline in combinatie met zwakbegaafdheid. Echt een funeste combi.
Vooral triest. En iedereen maar lachen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_197902132
Die fiod zaak is uitgesteld door Corona dus dat is nog geen gelopen race!
Gerrit heeft meerdere keren de echtheid bevestigd. Al geloof ik niet alles van hem als hij op dat moment Samantha had kunnen beschuldigen van papieren vervalsen had hij het gedaan. Maar hij bleef erbij dat r echt was
pi_197902571
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:42 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Behoorlijk hersenloos idd, ja. Die hele strijd moet je toch überhaupt niet aan willen gaan, dat is alleen om Samantha te zieken. 'Kijk eens, jouw kind noemt mij nu mama'. We geven allemaal wel flink op Samantha af, maar die Naomi is ook maar een kansloze pick-me.
Naomi is inderdaad een kansloze maar ik kan me indenken dat het Samant geen reet kan schelen dat haar kind iemand anders mama noemt.
pi_197903633
Ik krijg niet de indruk dat Milano permanent bij Naomi en Michael is soms in het weekend is mijn indruk de laatste tijd
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:17:19 #155
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_197903643
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:51 schreef Sumpie het volgende:

[..]

Het komt straks nog zo ver dat iemand haar echt wat aan doet met haar gedrag En dan loopt ze natuurlijk weer te janken dat ze is mishandeld.
Sorry hoor maar als iemand haar iets aan doet is dat fout en mishandeling.
ook al heeft ze zelf een grote bek of wat dan ook. van een ander blijf je af.
  dinsdag 9 februari 2021 @ 11:34:14 #156
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197903919
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:17 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als iemand haar iets aan doet is dat fout en mishandeling.
ook al heeft ze zelf een grote bek of wat dan ook. van een ander blijf je af.
Dat ben ik met je eens, maar we weten ook allemaal in wat voor kringen ze zich begeeft en dat dit een keer gaat gebeuren omdat ze de verkeerde tegen het opgefokte anabolenlijf loopt. Het is en blijft gewoon triest.
With love :*
pi_197905179
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 11:17 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als iemand haar iets aan doet is dat fout en mishandeling.
ook al heeft ze zelf een grote bek of wat dan ook. van een ander blijf je af.
Toch denk ik dat zij eerder een pomper geeft dan dat ze hem ontvangt.
Go hard or go home
pi_197906757
quote:
Gerrit heeft meerdere keren de echtheid bevestigd. Al geloof ik niet alles van hem als hij op dat moment Samantha had kunnen beschuldigen van papieren vervalsen had hij het gedaan. Maar hij bleef erbij dat r echt was
Precies. En zei Gerrit ook niet dat er dirt over Naomi was?
pi_197916216
Ze zouden een heel groot videoscherm in de Tweede Kamer moeten zetten en alle 150 kamerleden verplicht een heel uur naar Barbie en consorten laten kijken. Daarna kunnen ze pas gaan beslissen over het toekomstige beleid van de geestelijke gezondheidszorg en misschien ook nog naar opzettelijk misbruik van de maatschappij.

Zucht.
pi_197923925
De Ditjes en Datjes heeft weer een mooi artikel : https://www.ditjesendatje(...)fpJ2Buk3lJm-9qhg9bos

Barbie: ‘Dit is de ECHTE vader van Angelo’
Het is nog maar net voorbij tussen Samantha de Jong en Gerrit, maar ze heeft haar hart alweer verloren aan een nieuwe vlam. Eerder liet Samantha men al kennis maken met haar nieuwe liefde. Nu blijkt dat hij de vader van haar zoontje Angelo is.

Toen Samantha haar nieuwe liefde aan de wereld liet zien, werd er direct op los gespeculeerd dat hij de vader van de kleine Angelo zou zijn. Nu bevestigt Samantha deze geruchten aan Story.

‘Hij is prachtig’
,,Ik heb altijd geweten dat hij de vader is”, vertelt Samantha aan Story. De realityster onthult vorig jaar rond dezelfde tijd ook een relatie te hebben gehad met Gilly. Toen zij zwanger bleek, wist ze direct dat de baby niet van Gerrit, maar van Gilly was. Toch bleef zij bij Gerrit en maakten zij plannen om te gaan trouwen.

,,Ik had niet verwacht Gilly ooit nog te zien”, vertelt Samantha. Toen uit een DNA-test bleek dat Gerrit zeker weten niet de vader was, keek Samantha niet verrast op. ,,Angelo’s vader is van Marokkaanse afkomst en ons zoontje wordt elke dag donkerder. Hij is echt prachtig.”

Jeugdzorg
Toen de relatie van Samantha en Gerrit klapte en er zelfs sprake was van huiselijk geweld, nam Samantha contact op met Jeugdzorg. Sindsdien woont de kleine Angelo bij een pleeggezin, maar Samantha krijgt hem regelmatig te zien. Kort daarna bloeide ook het contact met Gilly weer op.

,,In eerste instantie alleen telefonisch. (…) Onze gesprekken voelden heel goed aan. Ik kon alles met hem delen. Mijn gevoelens, mijn frustraties. Dat vind ik heel waardevol. Hij kan echt goed luisteren.”

Samantha vertelt over het mooie moment dat Gilly zijn zoon voor het eerst ontmoette. ,,Dat was heel bijzonder. Ik legde Angelo in zijn armen en het was liefde op het eerste gezicht”.

Samenwonen
Samantha en Gilly wonen inmiddels samen in Gouda. Zij hoopt op een goede afloop met deze man. ,,Mijn droom is om met zijn drietjes een echt gezin te vormen.”

Ze ziet de toekomst rooskleurig in. ,,Ik ben zo blij dat Gilly en ik samen zijn. Ik hou van hem. En hij houdt van mij. We kunnen niet wachten totdat Angelo echt weer dagelijks bij ons is.”

Helaas kunnen Angelo’s ouders hem niet zien wanneer zij zouden willen. ,,We zien hem één keer per week.”

Samantha wacht geduldig af tot Angelo weer ‘definitief terug is’. ,,Die rechtszaak zal hopelijk snel plaatsvinden. En dan is alles zoals het moet zijn.”

Voor meer drama geen plek in haar nieuwe leven. ,,Ik heb echt het gevoel dat ik aan het begin van een mooie nieuwe periode in mijn leven sta. En ik ben niet van plan om dat te gaan verpesten.”
  Spellchecker woensdag 10 februari 2021 @ 13:19:05 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197924064
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:11 schreef Duiker64 het volgende:
De Ditjes en Datjes heeft weer een mooi artikel : https://www.ditjesendatje(...)fpJ2Buk3lJm-9qhg9bos

Barbie: ‘Dit is de ECHTE vader van Angelo’
Het is nog maar net voorbij tussen Samantha de Jong en Gerrit, maar ze heeft haar hart alweer verloren aan een nieuwe vlam. Eerder liet Samantha men al kennis maken met haar nieuwe liefde. Nu blijkt dat hij de vader van haar zoontje Angelo is.

Toen Samantha haar nieuwe liefde aan de wereld liet zien, werd er direct op los gespeculeerd dat hij de vader van de kleine Angelo zou zijn. Nu bevestigt Samantha deze geruchten aan Story.

‘Hij is prachtig’
,,Ik heb altijd geweten dat hij de vader is”, vertelt Samantha aan Story. De realityster onthult vorig jaar rond dezelfde tijd ook een relatie te hebben gehad met Gilly. Toen zij zwanger bleek, wist ze direct dat de baby niet van Gerrit, maar van Gilly was. Toch bleef zij bij Gerrit en maakten zij plannen om te gaan trouwen.

,,Ik had niet verwacht Gilly ooit nog te zien”, vertelt Samantha. Toen uit een DNA-test bleek dat Gerrit zeker weten niet de vader was, keek Samantha niet verrast op. ,,Angelo’s vader is van Marokkaanse afkomst en ons zoontje wordt elke dag donkerder. Hij is echt prachtig.”

Jeugdzorg
Toen de relatie van Samantha en Gerrit klapte en er zelfs sprake was van huiselijk geweld, nam Samantha contact op met Jeugdzorg. Sindsdien woont de kleine Angelo bij een pleeggezin, maar Samantha krijgt hem regelmatig te zien. Kort daarna bloeide ook het contact met Gilly weer op.

,,In eerste instantie alleen telefonisch. (…) Onze gesprekken voelden heel goed aan. Ik kon alles met hem delen. Mijn gevoelens, mijn frustraties. Dat vind ik heel waardevol. Hij kan echt goed luisteren.”

Samantha vertelt over het mooie moment dat Gilly zijn zoon voor het eerst ontmoette. ,,Dat was heel bijzonder. Ik legde Angelo in zijn armen en het was liefde op het eerste gezicht”.

Samenwonen
Samantha en Gilly wonen inmiddels samen in Gouda. Zij hoopt op een goede afloop met deze man. ,,Mijn droom is om met zijn drietjes een echt gezin te vormen.”

Ze ziet de toekomst rooskleurig in. ,,Ik ben zo blij dat Gilly en ik samen zijn. Ik hou van hem. En hij houdt van mij. We kunnen niet wachten totdat Angelo echt weer dagelijks bij ons is.”

Helaas kunnen Angelo’s ouders hem niet zien wanneer zij zouden willen. ,,We zien hem één keer per week.”

Samantha wacht geduldig af tot Angelo weer ‘definitief terug is’. ,,Die rechtszaak zal hopelijk snel plaatsvinden. En dan is alles zoals het moet zijn.”

Voor meer drama geen plek in haar nieuwe leven. ,,Ik heb echt het gevoel dat ik aan het begin van een mooie nieuwe periode in mijn leven sta. En ik ben niet van plan om dat te gaan verpesten.”
Jeetje, nou dan is het écht echte liefde hoor O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:29:08 #162
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_197924243
quote:
,,Mijn droom is om met zijn drietjes een echt gezin te vormen.”
Die andere 2 kindjes tellen niet meer mee dan :?
W
Z
E
pi_197924272
,,In eerste instantie alleen telefonisch. (…) Onze gesprekken voelden heel goed aan. Ik kon alles met hem delen. Mijn gevoelens, mijn frustraties. Dat vind ik heel waardevol. Hij kan echt goed luisteren.”

Hij zat in de bak en daar hebben ze natuurlijk maandenlang heel erg intens telefonisch een band opgebouwd. Dat is echte liefde! En uiteraard nu direct alweer samenwonen. Mag toch hopen dat DjemAngelo nog even veilig bij het pleeggezin mag blijven. Geen rechter zal haar nu in alweer een nieuwe relatie haar kind weer terug laten nemen?
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:42:34 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197924459
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:29 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

Die andere 2 kindjes tellen niet meer mee dan :?
Ja, want zeggen dat ze met de andere kinderen erbij een gezin wil vormen is echt zinvol... dat is totaal kansloos, gaat niet meer gebeuren en is alleen maar olie op het vuur bij degenen die nu voor de 2 oudsten zorgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197925135
Hoe krijgt ze angelo dan terug . Ik heb geen idee hoe zoiets werkt. 1x per week je moeder zien dan bouw je toch geen band op. Hoezo breng je je eigen kind naar jeugd zorg ik snap dat niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_197925138
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:29 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

Die andere 2 kindjes tellen niet meer mee dan :?
Ik denk dat ze toch wel weet dat ze die nooit meer terug krijgt. Die zijn al jaren weg, die gaan ze echt niet meer terugplaatsen bij haar: hoe stabiel ze ook zou zijn, het is niet in het belang van de kinderen om ze dan weer te gaan ontwortelen. Bovendien weet je bij Barbie nooit wanneer het weer mis gaat. Ze was met Gerrit ook een poosje op de rails en opeens binnen een paar dagen stond de hele boel alsnog weer op z'n kop.
Bij Angelo heeft ze denk ik de hoop dat ze hem nog wel terug kan krijgen, die is nog maar kort weg.
  Spellchecker woensdag 10 februari 2021 @ 14:25:48 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197925275
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze toch wel weet dat ze die nooit meer terug krijgt. Die zijn al jaren weg, die gaan ze echt niet meer terugplaatsen bij haar: hoe stabiel ze ook zou zijn, het is niet in het belang van de kinderen om ze dan weer te gaan ontwortelen. Bovendien weet je bij Barbie nooit wanneer het weer mis gaat. Ze was met Gerrit ook een poosje op de rails en opeens binnen een paar dagen stond de hele boel alsnog weer op z'n kop.
Bij Angelo heeft ze denk ik de hoop dat ze hem nog wel terug kan krijgen, die is nog maar kort weg.
Eerst maar eens laten zien hoe stabiel de relatie is ...
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:26:18 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197925285
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe krijgt ze angelo dan terug . Ik heb geen idee hoe zoiets werkt. 1x per week je moeder zien dan bouw je toch geen band op. Hoezo breng je je eigen kind naar jeugd zorg ik snap dat niet.
Ik denk dat zelf (h)erkennen dat je op dat moment niet voor je kind kunt zorgen en zelf jeugdzorg bellen meer credits waard is dan maar vast blijven houden aan je kind en het in situaties brengen die gevaarlijk zijn voor je kind.

Ik wou dat er meer mensen waren die jeugdzorg belden als ze niet voor hun kind konden zorgen, maar met de jeugd- en pleegzorg in NL snap ik wel dat mensen dat niet doen.

Als er één ding is geweest het afgelopen jaar dat ze wel goed heeft gedaan dan is het jeugdzorg bellen dat ze niet voor haar kind kon zorgen.

Maar ik snap dat het zoveel eenvoudiger is om het haar te verwijten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197925376
Mijn god, ze woont alweer samen!

En lijkt mij stug dat ze Angelo weer terug krijgt aangezien Jeugdzorg een uhp al overwoog toen ze nog zwanger was en zijzelf kort na de geboorte hem alsnog heeft afgestaan. Ze heeft ze gewoon in de kaart gespeeld door te zeggen dat ze niet voor hem kan zorgen.
pi_197925383
Die wisselt sneller van vriend en van huis dan ik van toiletpapier wat in de aanbieding is. goeie god zeg.
Alius aliud dicit
pi_197925451
Ja, en dan nog in Gouda of all places! Terwijl haar hele leven plus kinderen in Scheveningen ligt.
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:37:16 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197925460
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:32 schreef JaneDoe het volgende:
Mijn god, ze woont alweer samen!

En lijkt mij stug dat ze Angelo weer terug krijgt aangezien Jeugdzorg een uhp al overwoog toen ze nog zwanger was en zijzelf kort na de geboorte hem alsnog heeft afgestaan. Ze heeft ze gewoon in de kaart gespeeld door te zeggen dat ze niet voor hem kan zorgen.
Dat denk ik juist niet.
Daarmee heeft ze vooral laten zien dat ze wel wist dat ze jeugdzorg moest inschakelen toen ze niet voor hem kon zorgen.

Als ze hem ooit terugkrijgt dan is dat waarschijnlijk juist omdat ze zelf jeugdzorg heeft gebeld dat ze niet voor hem kon zorgen. Als ze dat niet gedaan had en ze hadden hem zwaar verwaarloosd bij haar weg moeten halen was de kans dat ze hem ooit terug zou kunnen krijgen veel kleiner.

Niet dat ik die kans nu wel groot acht, maar als het gebeurt dan is het waarschijnlijk vooral dankzij haar eigen telefoontje naar jeugdzorg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197925978
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat denk ik juist niet.
Daarmee heeft ze vooral laten zien dat ze wel wist dat ze jeugdzorg moest inschakelen toen ze niet voor hem kon zorgen.

Als ze hem ooit terugkrijgt dan is dat waarschijnlijk juist omdat ze zelf jeugdzorg heeft gebeld dat ze niet voor hem kon zorgen. Als ze dat niet gedaan had en ze hadden hem zwaar verwaarloosd bij haar weg moeten halen was de kans dat ze hem ooit terug zou kunnen krijgen veel kleiner.

Niet dat ik die kans nu wel groot acht, maar als het gebeurt dan is het waarschijnlijk vooral dankzij haar eigen telefoontje naar jeugdzorg.
Ja ja.. net zoals ze nu, amper anderhalve maand later, laat zien dat volgens haar het vermogen om haar kind op te voeden afhangt van het feit of ze een man aan haar zijde heeft of niet.
Ik geloof er weinig van dat haar vermogen tot inzicht daar voor gaat zorgen. Zo te lezen verwacht zij dat dit bij een zitting, die binnenkort op de planning staat, al gaat gebeuren. Dus zo realistisch is haar beleving van de werkelijkheid niet. Maar we gaan het zien inderdaad
pi_197927228
1 voordeel, als ze weer zwanger word, dan word het 100% zeker een uitbuikplaatsing.....
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:33:56 #175
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197927733
Huh woont Sam al samen??!! Hoe, wat, waar hebben jullie dat gelezen?

Ze heeft zichzelf weer op het toilet gefotografeerd met een nieuw setje kleding aan en het lijkt alsof er Gerrit op haar pols getatoeëerd staat :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')