abonnement Unibet Coolblue
pi_197871982
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:46 schreef AnneX het volgende:
Nog meer en dan van binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangestampte sneeuw is vaak gladder dan maagdelijke O+ sneeuw, als ik mij herinner.
Wat wonen jullie toch leuk O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197871999
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Hier beginnen er langzaam wel zorgen te onstaan over 'Hoe er morgen naar het werk gereden moet worden' bijverschillende mensen.
Ik ook ja...
Als de treinen rijden ga ik weer lopend naar en van station.
Als ze niet rijden kan ik de auto pakken. Die staat lekker warm in de garage. Maar durf ik dat/is dat wel verstandig #geen winter of all weather banden. (we hebben m nog niet zo lang)
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 februari 2021 @ 13:58:33 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197872003
Klein rondje gedaan. Blij om weer binnen te zijn. Die wind is wel jammer. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197872004
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Elin’s neus kwam niet verder dan de drempel, Nika had het ook snel gezien 😂
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-

Katten zijn grappig.

Broer stuurde ook allemaal foto's en filmpjes van zijn hond. Zo'n leuk gezicht _O_ Die wilde niet meer binnen komen, zo enthousiast in de sneeuw aan het springen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197872023
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:58 schreef Blues het volgende:

Ik ook ja...
Als de treinen rijden ga ik weer lopend naar en van station.
Als ze niet rijden kan ik de auto pakken. Die staat lekker warm in de garage. Maar durf ik dat/is dat wel verstandig #geen winter of all weather banden. (we hebben m nog niet zo lang)
Treinen rijden meestal wel :Y Minder en soms met vertraging, maar ze blijven doorgaans wel rijden. En dat lopen van en naar station deed ik ook altijd met sneeuw/ijzel :Y De laatste keer dat ik me herinner dat ik de fiets had gepakt ben ik echt heel hard gevallen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197872036
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou! Dát dus! Van dat scheppen en vegen wordt het pad meestal veel enger en gladder! Ik snap er geen moer van waarom je het onbegaanbaarder wilt maken 8)7 8)7 Het zou niet de eerst ekeer zijn dat ik de aangeveegde stukken vermijd en over de niet aangeveegde stukken veel beter loop.
Echt he :|W

Net een rondje door de buurt gedaan. Dappere fietsende fietser gespot :D
En wat mensen die op de rijbaan gaan lopen glibberen. Bijna maagdelijk witte stoep is veel minder glad :7

En dan ontwijk ik ook de aangeveegde stukjes, want daar zitten juist de akelige plekken :Y

Paar mensen gezien die in de dwarrelende sneeuw hun oprit helemaal sneeuwvrij aan het maken zijn ook :')

Dat je een paadje maakt voor opa of oma of om met schone voeten van auto naar huis te komen dat snap ik maar waaaaarom je hele oprit!?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197872051
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Elin’s neus kwam niet verder dan de drempel, Nika had het ook snel gezien 😂
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O- _O- O+

Ik heb een cattrail tot het einde van de tuin. Maar het lijkt niet terug te keren :D Wat vreemd is. Want er liggen hier binnen echt twee katten te grillen...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 februari 2021 @ 14:02:36 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197872057
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat je een paadje maakt voor opa of oma of om met schone voeten van auto naar huis te komen dat snap ik maar waaaaarom je hele oprit!?
Zoals mijn buurman zei: met -10 in het vooruitzicht zit alles wat aangestampt wordt vandaag de rest van de week als ijs aan de straat.

Dus iig een paadje voor de postbode gemaakt van weg tot aan brievenbus zonder plakken ijs.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197872121
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:58 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ook ja...
Als de treinen rijden ga ik weer lopend naar en van station.
Als ze niet rijden kan ik de auto pakken. Die staat lekker warm in de garage. Maar durf ik dat/is dat wel verstandig #geen winter of all weather banden. (we hebben m nog niet zo lang)
Hoe is het strooibeleid bij jullie in de straat? Kom je wel weg met de auto?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197872143
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:43 schreef Lonaa het volgende:
Het wordt er ook alleen maar gladder van. Zo te horen is de overijverige tjappie (die de sneeuw achter onze auto gegooid heeft) nu ook het pad tussen de huizen aan het doen. Helaas. Want was vet gaaf ;(
Moet zeggen. Mijn buurman heeft zelfs zout gestrooid, dus het paadje is wel echt helemaal schoon en netjes. Had het nog altijd liever niet gehad. :') Maarja. De bedoeling was goed, dus ik niet de zeur-buurvrouw zijn.
pi_197872150
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen een kunstmatige noodzaak creëren om "er uit te zijn".
Ik ben meer team kunstmatige noodzaak creëeren om lekker op de bank te kunnen blijven zitten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197872167
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zoals mijn buurman zei: met -10 in het vooruitzicht zit alles wat aangestampt wordt vandaag de rest van de week als ijs aan de straat.

Dus iig een paadje voor de postbode gemaakt van weg tot aan brievenbus zonder plakken ijs.
Daarom niet aanstampen maar maagdelijk laten O+
Morgen ga ik vegen en strooien. Dan sneeuwt het volgens mij niet meer en is er minder kans dat ik buurman op dinsdag om 6.30 uur wakker zou moeten bellen voor een duwtje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197872189
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

Echt he :|W

Net een rondje door de buurt gedaan. Dappere fietsende fietser gespot :D
En wat mensen die op de rijbaan gaan lopen glibberen. Bijna maagdelijk witte stoep is veel minder glad :7

En dan ontwijk ik ook de aangeveegde stukjes, want daar zitten juist de akelige plekken :Y

Paar mensen gezien die in de dwarrelende sneeuw hun oprit helemaal sneeuwvrij aan het maken zijn ook :')

Dat je een paadje maakt voor opa of oma of om met schone voeten van auto naar huis te komen dat snap ik maar waaaaarom je hele oprit!?
Overigens kán het wel veilig. Dat kost veel werk incl veel zout en zo. Maar dat doet dus vrijwel niemand, er wordt doorgaans alleen geschoven en geveegd.

Ik moest dat fietsende fietser twee keer lezen. Het lijkt dubbel op, maar het is vandaag goede info over op of naast de fiets :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197872195
schapen in de sneeuw: filmpje

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197872205
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

_O- _O- O+

Ik heb een cattrail tot het einde van de tuin. Maar het lijkt niet terug te keren :D Wat vreemd is. Want er liggen hier binnen echt twee katten te grillen...
Ik zag deze week op Imgur een super tof filmpje van een kat die via exact dezelfde pootafdrukjes van de heenweg ook weer terug liep door de sneeuw O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197872265
Oh kijk, ik had voor de snert alvast een varkenspootgelei gemaakt. Dat is pudding geworden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197872279
Oh, nu heb ik zin in snert. En bedankt, sigme.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197872307
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:00 schreef Isabeau het volgende:

Treinen rijden meestal wel :Y Minder en soms met vertraging, maar ze blijven doorgaans wel rijden. En dat lopen van en naar station deed ik ook altijd met sneeuw/ijzel :Y De laatste keer dat ik me herinner dat ik de fiets had gepakt ben ik echt heel hard gevallen :X
Ik neem dit allemaal terug _O- _O- Sorry!! @Blues

Ik zie nu op ns.nl dat er he-le-maal geen NS treinen meer rijden _O- Wat een onzin, er ligt hier helemaal niet zo veel sneeuw. In Scandinavië, Oostenrijk, Zwitserland lachen ze ons keihard uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197872309
Van zo'n drab krijg jij trek, ja? :D
pi_197872321
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:18 schreef Myraela het volgende:
Van zo'n drab krijg jij trek, ja? :D
Eh nou, nee. van het idee van snert kreeg ik trek en snert met varkenspoot is lekker :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197872450
Ah, dat snap ik wel, ja. :D Snert. :9 Zeker nu na eerst een wandeling door de sneeuw. Thuiskomen met een bak erwtensoep. O+
  zondag 7 februari 2021 @ 14:27:19 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_197872499
Hansje is heel aanhankelijk ;( Ze mieuwt heel erg en doet voorzichtige kopjes O+ ;(
Spoilers!
  zondag 7 februari 2021 @ 14:29:43 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197872538
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Elin’s neus kwam niet verder dan de drempel, Nika had het ook snel gezien 😂
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die bek :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197872590
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hansje is heel aanhankelijk ;( Ze mieuwt heel erg en doet voorzichtige kopjes O+ ;(
Je mag best van Hansje houden toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197872602
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hansje is heel aanhankelijk ;( Ze mieuwt heel erg en doet voorzichtige kopjes O+ ;(
Poes was hier zo schattig. Balkon is tijdelijk onbegaanbaar dus kan haar niet buiten laten. Dus heeft ze zeker 5 minuten op mn arm gezeten toen ik haar oppakte om naar buiten te kijken O+

Ik smolt echt tien ze dr kontje zo wurmelde dat ze prima zat, mij kon kroelen en gefascineerd naar de sneeuw kon kijken tegelijk O+

Gelukkig was ze na 5 (laaaang voor haar doen) minuten ook wel weer klaar, anders stond ik er nu nog.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')