SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Nou toen mocht ik nog niet eens opblijven 's avondsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bijna en toen dacht ik 88,,,,
ik daarop en op politiek en Kim Kardashianquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik scoor erg slecht op de modevragen
Dat zijn juist mijn categorieën. Showbizz, mode, eurovisie songfestival.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik scoor erg slecht op de modevragen
Gewoon meedoen volgende keer jij!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn juist mijn categorieën. Showbizz, mode, eurovisie songfestival.
ditquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:50 schreef Ygritte het volgende:
Jouw 'veels te makkelijk' willen we in cijfers zien
Als ik niets te doen heb zal ik wel keertje meedoen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon meedoen volgende keer jij!
Wat doen jullie?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon meedoen volgende keer jij!
goed verhaalquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik hoogst verbaasd zou zijn als ik een fout antwoord zou hebben bij dat spelletje.
Dit geloof ik, dat jij verbaasd zou zijn. Wij niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik hoogst verbaasd zou zijn als ik een fout antwoord zou hebben bij dat spelletje.
Joe... jij doet ook maar gewoon mee!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Valt alleen niet te controlerenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe... jij doet ook maar gewoon mee!
Maakt ie maar een screenshotquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt alleen niet te controleren
Misschien zegt dat iets over de mensen met wie jij omgaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Spelletjes Triviant, als ik aan de beurt kom maak ik het in een beurt uit, ja of ik moet het lullig voor een ander vinden.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat Ygritte wel als redelijk hoogbegaafd in, niet zoals ikzelf natuurlijk maar toch
Hou je lip, kutnar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat Ygritte wel als redelijk hoogbegaafd in, niet zoals ikzelf natuurlijk maar toch
opjutten kon ook. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
God gloeiende, strandjutten ken ik, jutten zelf niet.
iddquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik, het is geen van alle
hmm das geen onschuldig gedwarrelquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
In Nijmegen is het echt begonnen![]()
[ twitter ]
Zo dichtbij en toch zo anders.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
In Nijmegen is het echt begonnen![]()
[ twitter ]
die heb ik dan ook geantwoordquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even opgezocht, jutten IS strandjutten.
Hele nacht opblijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zitten daar in dat WKN helemaal klaar te komen op modellen en prognoses maar er is nog nauwelijks een vlokje gevallen
Niet haten op WKNquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zitten daar in dat WKN helemaal klaar te komen op modellen en prognoses maar er is nog nauwelijks een vlokje gevallen
Jij hebt de KSC-bokaal gewonnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
8.0
40 goed, 8 fout, 2 niet beantwoord
Vind het echt knap.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
8.0
40 goed, 8 fout, 2 niet beantwoord
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt de KSC-bokaal gewonnen.
alles boven de 6. en boven de 9 maak je kans op 5kquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
Onder wie of wat verloten ze een sonos?
Wut.... ok... aanmeld....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles boven de 6. en boven de 9 maak je kans op 5k
Ik hoop volgende week hem weer te kunnen winnen voor je.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles boven de 6. en boven de 9 maak je kans op 5k
Hysterisch reageren op voorspellingen is een hobby?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah je maakt wel een beetje belachelijk. Het is hun hobby he?
Twente?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef mangalie het volgende:
Gfff zeker 10 vragen te laat geantwoord
ik heb er 4 niet beantwoord door haperingen in de appquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef mangalie het volgende:
Gfff zeker 10 vragen te laat geantwoord
Ik 2, zat net te denken bij welke was ik dan te laat... oh ja... de app haperde.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er 4 niet beantwoord door haperingen in de app
Het weer volgen is hun hobby en er komt extreem weer aan dus ik snap die hysterie wel. Maar denk dat je daar empathisch vermogen voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hysterisch reageren op voorspellingen is een hobby?
mja paar stomme foutjes. net als Marken. ik zat te focussen op die achternamen en die eerste paashaas ken ik nietquote:
voor 95 euro mag je naar buitenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
O het sneeuwt toch wel. FIJN ZO NET TIJDENS DE AVONDKLOK
haha je hapt wel steeds.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het weer volgen is hun hobby en er komt extreem weer aan dus ik snap die hysterie wel. Maar denk dat je daar empathisch vermogen voor nodig hebt.
Ze zitten elkaar een beetje op te naaien jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er morgenvroeg maar 5 centimeter ligt breekt daar de pleuris uit.
Ja dat had ik ook. Bij een aantal dacht ik echt ... aaaah kut!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja paar stomme foutjes. net als Marken. ik zat te focussen op die achternamen en die eerste paashaas ken ik niet
Morgen nog steeds hoor. Maak je niet druk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
O het sneeuwt toch wel. FIJN ZO NET TIJDENS DE AVONDKLOK
Dacht dat je slim was? Tssss 8 fouten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Bij een aantal dacht ik echt ... aaaah kut!
Alweer geen sex vanavond?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat je slim was? Tssss 8 fouten.
Ja eigenlijk wel, paar weken geleden toen wel gedaan in elk geval.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alsof iedereen normaal gesproken om 21:00 nog door de sneeuw gingen wandelen. Zo snel nog even met mijn hond naar buiten en dan warm op de bank zitten.
Nou ik ben wel zo'n iedereen hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alsof iedereen normaal gesproken om 21:00 nog door de sneeuw gingen wandelen. Zo snel nog even met mijn hond naar buiten en dan warm op de bank zitten.
Ik ben een avond spookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
we wonen dan ook niet allemaal bij jou in de straatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijkbaar toch iedereen.
Die kom ik alleen nooit 's avonds tegen als ik met de hond aan het wandelen ben dan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdagavond altijd omcirkeld op de kalender.
Maar hoe vaak ligt er nou een dik pak maagdelijke sneeuw?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijkbaar toch iedereen.
Die kom ik alleen nooit 's avonds tegen als ik met de hond aan het wandelen ben dan.
'lekker spontaan'quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdagavond altijd omcirkeld op de kalender.
Als er hier nu heel veel lag, had ik ook wel heeeeel erg een drang om naar buiten te gaan... misschien wel 95 euro drangquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hoe vaak ligt er nou een dik pak maagdelijke sneeuw?
Nou ja hier nog niet maar misschien straks en dan kan ik niet beloven dat ik niet even ga wandelen.
Ja ik houd het echt serieus nog open, dan maar boette, Maar er ligt nog niets.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als er hier nu heel veel lag, had ik ook wel heeeeel erg een drang om naar buiten te gaan... misschien wel 95 euro drang
zouden de juten je echt bekeuren als je alleen maar een beetje wandelt?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als er hier nu heel veel lag, had ik ook wel heeeeel erg een drang om naar buiten te gaan... misschien wel 95 euro drang
Woensdag gehaktdag, vrijdag visdag.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naaah mag ik niet terugpesten?
(Seks is altijd zondag om 7:00)
Ja, het valt niet te bewijzen dat je niet ergens naartoe gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Z
[..]
zouden de juten je echt bekeuren als je alleen maar een beetje wandelt?
Visdag, seksdag, valt te combineren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Woensdag gehaktdag, vrijdag visdag.
Vast wel als het rukkers zijn....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Z
[..]
zouden de juten je echt bekeuren als je alleen maar een beetje wandelt?
Zondag kontneukdagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Woensdag gehaktdag, vrijdag visdag.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Visdag, seksdag, valt te combineren.
Dikke makreel erin.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Visdag, seksdag, valt te combineren.
terwijl je eigenlijk naar de wc moet om even een flinke hoop te leggenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
Waar je ook om 7 uur 's ochtends zin aan hebt
Persoonlijke ontstopper.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
terwijl je eigenlijk naar de wc moet om even een flinke hoop te leggen
Het sneeuwt een beetje, het is begonnen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Belgische horeca nog meer dan een maand dicht
De Belgische minister van Volksgezondheid, Frank Vandenbroucke, heeft de hoop weggenomen dat de horeca in België op 1 maart weer open kan. Die hoop was gebaseerd op het besluit van het Overlegcomité dat kappers, vakantieparken, campings en dierentuinen vanaf 13 februari weer klanten mogen ontvangen.
"Ik begrijp dat heel goed. Als je nu cafébaas bent, of in de cultuursector werkt: dat is vreselijk, en ik weeg mijn woorden. Maar 1 maart, dat is volstrekt ondenkbaar", zei Vandenbroucke op de Vlaamse Radio 1.
Volgens Vandenbrouke kan de horeca pas weer open als er voldoende voortgang is geboekt bij het vaccineren. "Een belangrijk kantelmoment zal zijn als de hele kwetsbare groep mensen in ons land gevaccineerd is. Dan spreek ik over alle mensen van boven de 65, over mensen met bijkomende ziektes die hen kwetsbaar maken en over het zorgpersoneel. Daar gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat het doel wel helder is, maar wanneer we er zullen geraken niet. We zijn daar afhankelijk van de levering van vaccins."
dat je 'm eruit trekt en je zo plop hoort en je hele bed vol ligtquote:
ja dat heeft met gier niet zo veel te maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken je het fenomeen gier pont?
wel met gierenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heeft met gier niet zo veel te maken.
Trek die gek nou niet aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
aanwinstje van vandaag. Misschien wel de laatste in lange tijd, wie zal het zeggen![]()
België 1932, 100 Frank of 200 Belgas in XF+ conditieEen flinke lap: 223 x 137 mm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Ettovanbelgie
IJsland sluiten ze meteen alle wegen af als er flink sneeuw ligt, ook best grappig. Scheelt dat ze daar precies 1 weg rondom het eiland hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
kijk hier hebben ze pas sneeuw hoor. niet die laffe sneeuw van hier
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het sneeuwt een beetje, het is begonnen!
Hoe "zoek" je ze eigenlijk? Ergens grote catalogus of database of specifiek dingen waar je naar opzoek bent?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
aanwinstje van vandaag. Misschien wel de laatste in lange tijd, wie zal het zeggen![]()
België 1932, 1000 Frank of 200 Belgas in XF+ conditieEen flinke lap: 223 x 137 mm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan de wieltjes slippenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In Nederland rijden er dan gewoon geen treinen meer, want sneeuw
Denk het wel.quote:
Jij mag gewoon na 9 uur ook nogquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Behoorlijk fris buiten wel; wel zin om er morgenvroeg op uit te gaan.
Hond van beetje sneeuw niet echt de moeite nog.
Misschien wat karma-punten inleveren en een dansje doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
Hier nog geen vlokje sneeuw, alsof ik er geen recht op heb of zo
Ik dans de hele avond al op een bed van vlinders door de huiskamer heen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wat karma-punten inleveren en een dansje doen.
Op eBay, en dan koop ik wat ik mooi vind en betaalbaar is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe "zoek" je ze eigenlijk? Ergens grote catalogus of database of specifiek dingen waar je naar opzoek bent?
Heb je haar wel eens in het echt gezien?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dans de hele avond al op een bed van vlinders door de huiskamer heen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens in het echt gezien?
hmm das verdachtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij mij blijft het liggenAlleen één van mijn tegels heeft koorts zo te zien
![]()
[ afbeelding ]
Leukerd welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik vandaag mee
Hier is het gewoon de slechte isolatiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Al die wietplantages in zolders worden nu ook weer ontdekt
heeftie een hennepkwekerij?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
weet je ook gelijk waar je aan moet kloppenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Al die wietplantages in zolders worden nu ook weer ontdekt
Ik heb ook nog wel een tuigje voor de kat... eens even kijken welke ik zo ver krijgquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben nog 2 konijnen. En ook ergens een tuigje.
Ik zie mogelijkheden.
Ja maar.. date morgen.... wat nou als je hem ziet en de donder en de bliksem slaat in en de drang wordt groot....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
En dan straks onder mijn winterdekbed![]()
Enige wat dan ontbreekt is vergeschoren benen
Wrijf het er ff in.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar.. date morgen.... wat nou als je hem ziet en de donder en de bliksem slaat in en de drang wordt groot....
Die is allang afgelast. Wel een beetje opletten hequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar.. date morgen.... wat nou als je hem ziet en de donder en de bliksem slaat in en de drang wordt groot....
nee je bent niet up to datequote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oei.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god..... nou...........quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je bent niet up to date
Date gaat niet door
Nu heb ik ook drang naar vers geschoren benen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja voor de lakens...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god..... nou...........![]()
You go girl... Don't shave your legs!
pak een scheermes en ga losquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu heb ik ook drang naar vers geschoren benen.
Je mag hem in elkaar slaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
Moeten we ook nog iemand in elkaar slaan? Of was dit met wederzijdse instemming....
Schijnt lekkerder te fietsen ofzo toch... voor het geval je klettert....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij MTB is dat toch minder gangbaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dit was een slapzak eerste klas. Aan een bord pap valt niks "in elkaar te slaan".quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
Moeten we ook nog iemand in elkaar slaan? Of was dit met wederzijdse instemming....
Nee dat voelt super lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geschoren benen zijn beter voor je lakens?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit was een slapzak eerste klas. Aan een bord pap valt niks "in elkaar te slaan".
Hij had al iemand die hij leuker vond.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
terwijl ik een bitterbal benquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij had al iemand die hij leuker vond.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
Iemand die eerder was. Ballie is natuurlijk leuker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zou dippen in mayoquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand die eerder was. Ballie is natuurlijk leuker.
Mwoah zomers misschien. Niet perse nodig maar dacht aan een paar lange vrouwelijke stellen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schijnt lekkerder te fietsen ofzo toch... voor het geval je klettert....
Dat lijkt mij niet mogelijk.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
is het al de 28e zodat we los kunnen met star?quote:
Ook niet aan ons denkenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De eikel....![]()
Hij weet niet wat ie mist!
23ste toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
is het al de 28e zodat we los kunnen met star?
de bitterballen vlogen van de tafelquote:
beetje vreemd maar hij was al enkele weken aan het daten met een andere en hij wilde mij niet aan het lijntje houdenquote:
nog beter. ik dacht 28equote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet haast wel een stukje Chateau Briand zijn die snol.
zit een wietplantage onderquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nou ja... misshien voor je zelf ook wat. Lekker glad tussen de lakens inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah zomers misschien. Niet perse nodig maar dacht aan een paar lange vrouwelijke stellen.
Dus geen wandeldate?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje vreemd maar hij was al enkele weken aan het daten met een andere en hij wilde mij niet aan het lijntje houdendus hij zat in een dilemma
![]()
*rent er met brand hooivork op af *quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Leuker dan ballie bestaat er toch niet, dood aan die rare pipo.
heel die hooivork in de hens stekenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*rent er met brand hooivork op af *
Ah jammerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nein want heb het maar afgezegd
Wat een sneuneusquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje vreemd maar hij was al enkele weken aan het daten met een andere en hij wilde mij niet aan het lijntje houdendus hij zat in een dilemma
![]()
Dat pisventje benadeeld gewoon heel Foqueville hiermee ook, ik zeg dat we pek en veren tevoorschijn moeten halen.quote:
had ze een date met US danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat een sneuneus![]()
Zo een die alle aandacht wel prachtig vindt.....
Ja denk het?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat een sneuneus![]()
zou je denken hequote:
Oh doe ik weleens hoor, ben ook net teamwolf en bij niet scheren komen er lange haren door de fietsbroek heen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... misshien voor je zelf ook wat. Lekker glad tussen de lakens inderdaad
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh doe ik weleens hoor, ben ook net teamwolf en bij niet scheren komen er lange haren door de fietsbroek heen.
Hoezo de laatste in lange tijd???quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
België 1932, 1000 Frank of 200 Belgas in XF+ conditieEen flinke lap: 223 x 137 mm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best gangbaar op Tinder hoor. Er is een reden waarom ik er helemaal klaar mee was op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat een sneuneus![]()
probeer Grindr anders eensquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best gangbaar op Tinder hoor. Er is een reden waarom ik er helemaal klaar mee was op een gegeven moment.
micro groentequote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou je denken heVan die kleine bonsai-wietjes
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt![]()
moet je ook maar es uitproberen. Je benen scheren en dan in een vers bed gaan liggen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Verzamelen op het dorpsplein mensen, neem honden, blikken benzine, schep keukengerei en mondkapjes mee, we gaan hem te grazen nemen godverdomme.
Er komt wel iets anders jouw kant op zie ik netquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel een vers bed
Ik neem een garde mee. Altijd al eens en garde! willen roepen en daarna het gevecht aan te gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Verzamelen op het dorpsplein mensen, neem honden, blikken benzine, schep keukengerei en mondkapjes mee, we gaan hem te grazen nemen godverdomme.
Tja... geen idee.... Ben ook maar een burgertrutquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best gangbaar op Tinder hoor. Er is een reden waarom ik er helemaal klaar mee was op een gegeven moment.
Ik weet niet of de post gewoon blijft komenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo de laatste in lange tijd???
"Binnenkort zal ik verhuizingen naar Emmen"quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er komt wel iets anders jouw kant op zie ik net
https://reizendekabouters.nl/jj65k/
Geen idee hoe hij bij het HMC gekomen is, dat is wel jammer.
Ja ik wist dat ik op je kon rekenen, neem de hond ook maar me.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem een garde mee. Altijd al eens en garde! willen roepen en daarna het gevecht aan te gaan.
is wel leuk jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Geeft me toch een beetje hoop dat ze nog bewegen,
Heb jij een kakkwrvrindje?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja... geen idee.... Ben ook maar een burgertrut![]()
Maar mijn vrijgezelle vrienden en vriendinnen hoor ik ook wel regelmatig 'helemaal klaar mee'
Nu me de COVID-beperkingen lijkt het me al helemaal niets. Wandeldate is leuk, maar heb je op een gegeven moment ook wel gehad denk ik. Normaal kon je gewoon ergens wat gaan drinken en was er veel meer te doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tja... geen idee.... Ben ook maar een burgertrut![]()
Maar mijn vrijgezelle vrienden en vriendinnen hoor ik ook wel regelmatig 'helemaal klaar mee'
Hoeveel zijn er verplaatst tot nu toe?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Geeft me toch een beetje hoop dat ze nog bewegen,
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daarvoor kun je ook op Grindr terecht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem een garde mee. Altijd al eens en garde! willen roepen en daarna het gevecht aan te gaan.
Kabouter genot!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
3quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er verplaatst tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |