Iemand nog tips?
Welke producten?
etc?
grinnik.. kan ik je meteen verzekeren dat je de eerste paar dagen niet meer kan zitten...
quote:Ervaring?
Op vrijdag 24 januari 2003 18:03 schreef wisky het volgende:
grinnik.. kan ik je meteen verzekeren dat je de eerste paar dagen niet meer kan zitten...
quote:sssSSSsst! Dit is mijn eerst topic, moest toch iets vragen dat de aandacht zou trekken
Op vrijdag 24 januari 2003 18:02 schreef okkie-man het volgende:
oversekste puber
quote:hahaha .. lijkt me trouwens wel grappig als je bij een vriend van je binnenloopt en hem ondersteboven met een spiegel in de ene hand en een scheermes in de andere hand te zien stuntelen
Op vrijdag 24 januari 2003 18:04 schreef FlipDwerg het volgende:[..]
sssSSSsst! Dit is mijn eerst topic, moest toch iets vragen dat de aandacht zou trekken
AAUUWWWW!!!!!!!!
wel leuk om es een keer wraak te nemen bij m'n vriend.. midden in de nacht, als ie slaapt... RATS!!
quote:Volgens mij vinden bijna alle vrouwen dat mannen hun achterste moeten scheren, ik zou ook niet willen dat als ik in een vrouw haar "poepje" knijp dat ik een nogal harige vlakte vindt.
Op vrijdag 24 januari 2003 18:11 schreef yavanna het volgende:
Moet kunnen hoor, niets mis met mooie gladde billetjes
quote:mannen vinden het toch ook aantrekkelijk als een vrouw geschoren is ....misschien is het voor de vrouw ook wel mooi als de man het een beetje bijhoud.
Op vrijdag 24 januari 2003 18:11 schreef yavanna het volgende:
Moet kunnen hoor, niets mis met mooie gladde billetjes
ps ik houd het daar beneden keurig bij
quote:Vrouwen hebben ook niet zo'n harige vlakte daar meestal
Op vrijdag 24 januari 2003 18:16 schreef FlipDwerg het volgende:[..]
Volgens mij vinden bijna alle vrouwen dat mannen hun achterste moeten scheren, ik zou ook niet willen dat als ik in een vrouw haar "poepje" knijp dat ik een nogal harige vlakte vindt.
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 13:47 schreef dolle_hond het volgende:
ik smeer het altijd in met diaree, laat het opdrogen en dan kun je het er zo vanaf trekken, net alsof het was is.
hehe, maar waarom zou een man ze 8terste scheren mannen zijn gewoon de primates van de jungle en hoeven dus nix te doen, behalve af en toe scheren
persoonlijk vind ik als een man zijn 8terste scheert/waxed/whatever beetje gay staan (no offence)
ennem als een man bilhaar heeft, en hij waxed het, dan groeit het alleen meer sneller weer aan en dikker (of was dat nou met scheren?
) maargoed, dan kun je je hele leven doorgaan met scheren/waxen
quote:Mag dit ook voor dames gelden?
Op vrijdag 24 januari 2003 19:02 schreef Daaniejelluh het volgende:
Nee hor van mij hoeft het niet...doe maar puur natuur!
Strax pakt het verkeerd uit of wordt het een x vergeten en dan zit je met van die prikkende stoppels op z'n kont...
quote:wacht maar af
Op zaterdag 25 januari 2003 20:49 schreef MeAndMyself het volgende:
ik weetniet..ik was dr laatst toch bezig dus ik dacht ''waarom niet'' maar nee, niet meer..t groeit alleen maar vet snel aan gloof ik en ik voel nou niet bepaald de behoefte zegmaar om in mn kont gelikt te worden, dussem....
die behoefte komt vanzelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |