SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Die TT klopt voor geen meter bij bal.
+1, maar dan 7 jaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou uitkijken met mensen via FOK! Daten. Heeft me 10 jaar van m’n leven gekost.
Maar wel met die intentie afgesproken?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
maar wil het niet echt daten noemen, concertje geweest, artis, koninginnedag en het rijksmuseum
een vlokje hier en daar, zo aan de kust.. heel het land in rep en roer en hier business as usualquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Als je nu zo naar buiten kijkt kan je je toch niet voorstellen dat het zo uit de hand gaat lopen morgen?
nee ik had al een tijd contact met die fokkers, gewoon even samen wat doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wel met die intentie afgesproken?
Zo heb ik ook wel met Liesje gedatequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
maar wil het niet echt daten noemen, concertje geweest, artis, koninginnedag en het rijksmuseum
Oepsss toch niet ernstig?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er 2 keer iets aan overgehouden.
waarom niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel nooit meer wat via Bol. Jezus.
Vast omdat het via een derde partij gaat. Echt bagger geworden.quote:
Ja, met die externe verkopers werkt vaak niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast omdat het via een derde partij gaat. Echt bagger geworden.
Amazon heeft dat een stuk beter geregeld.
Daarbij is Amazon ook nog eens vaak goedkoper.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast omdat het via een derde partij gaat. Echt bagger geworden.
Amazon heeft dat een stuk beter geregeld.
heeft Rutte voor gezorgdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zeg
7 MINUTEN GELEDEN
Sneeuw plakt niet genoeg vanwege kou
Pech voor de mensen die morgen een sneeuwballengevecht willen doen of een sneeuwpop willen maken: omdat het gaat vriezen, zal de sneeuw niet genoeg blijven plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |