Laatste maal, voor de klant boeit dat niet. Voor jou als ondernemer wel. Prima dat jij jezelf daardoor superieur vind. Maar of dropshipper of webshop mij het artikel voor dezelfde prijs kan leveren binnen een dag, zal het mij niet boeien wie het gaat leveren.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:24 schreef DaneV het volgende:
[..]
Voor iemand die zichzelf investeerdertje noemt, begrijp je bijzonder weinig van het begrip "toegevoegde waarde" en hoe kapitaal, risico en inzicht in een bepaalde markt onderdeel van die toegevoegde waarde kunnen zijn.![]()
Laatste maal; Ik probeer je duidelijk te maken dat wat jou als klant niet boeit, niks zegt over of een bedrijf al dan niet iets toevoegd, zoals je wel beweert. Klantbeleving en toegevoegde waarde zijn twee andere dingen.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:59 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Laatste maal, voor de klant boeit dat niet. Voor jou als ondernemer wel. Prima dat jij jezelf daardoor superieur vind. Maar of dropshipper of webshop mij het artikel voor dezelfde prijs kan leveren binnen een dag, zal het mij niet boeien wie het gaat leveren.
Als transporteur X dynalogic is, dan ga ik naar een andere webwinkel. Dat boeit mij.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef DaneV het volgende:
[..]
Laatste maal; Ik probeer je duidelijk te maken dat wat jou als klant niet boeit, niks zegt over of een bedrijf al dan niet iets toevoegd, zoals je wel beweert. Klantbeleving en toegevoegde waarde zijn twee andere dingen.
Het boeit jou als klant ook niet dat de goederen met transporteur X worden verscheept naar Nederland. Wil niet zeggen dat transporteur X niets toevoegt.
Dat kunnen ze niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:52 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Als transporteur X dynalogic is, dan ga ik naar een andere webwinkel. Dat boeit mij.
Maar een dropshipper kan het object met een dag levertijd voor dezelfde prijs wegzetten als jij met je webshop.
Och, voorbeelden genoeg die het kunnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet.
En als ze het wel doen dan is er alsnog die waarde toevoeging van een opslag en betaald de consument dat.
En als het dan nog goedkoper is dan hebben ze of een fantastische deal gescoord bij een 3PL (of Marketplace) of ze beknibbelen toch ergens anders op: service.
Tuurlijk om een product goedkoop te scoren klopt maar verwacht weinig spectaculairs er na dan.
Ik ben benieuwd:quote:Op dinsdag 9 februari 2021 10:07 schreef RamboDirk het volgende:
Jia Ruan is een oplichter, volg de cursus van Boyd Hoek!
En buitenlands publiek is anders?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:08 schreef raptorix het volgende:
De grote pest aan dropshipping is dat je met de wet koop op afstand zit, mensen sturen je om de meest vage shit je spullen terug, en de meeste distributeurs nemen niet terug. Ook de reden dat ik gestopt ben 20 jaar terug, Nederlands publiek is ook enorm vervelend als klant, met bloeddoorlopen ogen eisen ze van alles, en als ze het niet krijgen gaat ze geen middel te ver om je te zieken.
Verzorgingsproducten zijn naar mijn weten uitgesloten als ze geopend zijn, maar je hebt gelijk, het hangt erg van je product af, maar in die tijd waren groothandels ook erg vijandig tegen alles wat met internet te maken had, volgens mij kwam dat ook omdat groothandels toen niet direct naar publiek mochten leveren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En buitenlands publiek is anders?
Ik heb deze ervaring overigens niet. Je moet alleen zorgen dat je in de juiste producten zit. Ik heb het jarenlang met specifieke verzorgingsproducten gedaan (slechts 2 merken) en dat ging prima! Er kwam nooit wat terug
Bol doet ook aan dropshipment, nog buiten de afgrijselijke bol.com plaza met vage handelaartjes.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:55 schreef DaneV het volgende:
bol.com is absoluut geen dropshipper
Maar goed, we hebben het blijkbaar dus over iets anders. Ik blijf erbij dat dropshippers niets meer toevoegen vandaag de dag (niet voor de klant, niet voor de leverancier, nergens in de keten behalve misschien een stukje marketing nog) waar webwinkels zoals bol.com en kleinere dit wel doen. En daarom kun je met een webwinkel nog wel wat verdienen en als dropshipper over het algemeen niet meer (uitzonderingen daargelaten).
Goed idee om er verder geen woorden meer over vuil te maken![]()
Al die fabelachtige verhalen zijn ook als dusdanig ontworpen; om degenen eruit te filteren die hier vatbaar voor zijn. Als jij meteen blind valt voor die uiterlijke schijn zonder daarbij eerst enkele voor de hand liggende vragen te stellen (waarom zou je je geheim van snel rijk worden willen delen? En als je al zo altruistisch bent, waarom laat je je er dan voor betalen? Etc.) ben je waarschijnlijk prima geschikt als "deelnemer".quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:32 schreef Marsenal het volgende:
Alles aan die gast doet alarmbellen bij mij afgaan, alles aan die filmpjes riekt naar oplichting, of in elk geval het gevoel wat je krijgt bij mensen die hoog in een Ponzi piramide zitten.
Als ik een effectieve manier had gevonden om snel rijk te worden zou ik die informatie niet delen. Deze man is of oliedom, of een oplichter. Beide een goede reden om die filmpjes niet te kijken. Opmerkelijk dat er mensen zijn die er in mee willen gaan.
Verrek ja, die bolle engnek met dat mooie vrouwtje.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:37 schreef Pensioengenieter het volgende:
Salar Azimi liet het altijd breed hangen en werd een bekende Nederlander. Zo deed hij mee aan het tv-programma Steenrijk, straatarm, waarin hij voor een korte periode van leven ruilde met een arm gezin. Ook schoof hij aan bij Jinek en schitterde hij in het programma The sky is the limit, waarin te zien was dat ze rondreden in een goudkleurige Lamborghini.
Deze meneer kan je heel veel tips geven hij heeft nu een wereld van tijd voor je zeker weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |