Wij hebben al een enorm vuur in onze houtkachel aangestoken!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
*Brandt vanavond een kaarsje voor Sjors
Kan je bij jullie dan gewoon binnen 15 minuten (met de auto) op een plek zijn waar je currywurst kan kopen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is juist geweldig om dichtbij Duitsland te wonen! Het beste van twee werelden! (nou ja landen dan) .
Eentje maar?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Fixedquote:
Joekelquote:
Lap zeg!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:17 schreef ijs_beer het volgende:
En de mensen die bijna in België wonen, daar denkt niemand dan weer aan!
Ja Ari.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar zijn de foto's van de schnee?
Zoals altijd in KPD, jouw favoriete thuishaven in barre tijden!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de zekerheid ga ik de reacties op deze post in de gaten houdenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
+20quote:
Ik zit net op de grens van lichtblauw en donkerder blauw, dus ben benieuwd wat het gaat wordenquote:
Ari ligt in de Schnee te krioelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ook zoiets, maar ik ga gewoon uit van 20+.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit net op de grens van lichtblauw en donkerder blauw, dus ben benieuwd wat het gaat worden
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je bij jullie dan gewoon binnen 15 minuten (met de auto) op een plek zijn waar je currywurst kan kopen?
Idemquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit net op de grens van lichtblauw en donkerder blauw, dus ben benieuwd wat het gaat worden
Jij zit weer op een andere grensquote:
Nee ik ben aardappels aan het koken, iets minder spannendquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ari ligt in de Schnee te krioelen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier klopt iets nietquote:
Ah ga ik nu ook doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee ik ben aardappels aan het koken, iets minder spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |