Buienradar kijkt ook naar die zelfde modellen he, of ze moeten een glazenbol hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:56 schreef ijs_beer het volgende:
Buienradar geeft toch wel sneeuw voor heel Nederland af. Geen idee hoe betrouwbaar dat is trouwens.
Ja, geen idee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Buienradar kijkt ook naar die zelfde modellen he, of ze moeten een glazenbol hebben
Ik dacht eerst dat het van de Speld kwamquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Want laten we niet de illusie hebben dat zelfs sneeuwballengevechten niet wettelijk geregeld zouden zijn in Nederland.
Ja, schuldige hiero! Ik heb gehamsterd, ben daar heel eerlijk over. Alleen was ik zo slim om dat gisteren al te doen.quote:
Ik heb hier al weken geen vogels in de tuin gezien terwijl het qua eten echt een paradijs is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:25 schreef Meridiaan het volgende:
Heb zelfs aan de vogels gedacht: het pindanet vervangen, vetbolletjesding aangevuld, strooisel gehaald en het vogelbadje alvast weer schoongemaakt.
Vindt @ijs_beer dat ook lekker, B&J?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:36 schreef Cyan9 het volgende:
De plaatselijke Jumbo heeft besloten B&J in de aanbieding te doen. Omdat ik het heel erg vind passen bij de aankomende horror winter heb ik meteen twee bekers meegenomen.
naughty strani. Naughty.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Vindt @:ijs_beer dat ook lekker, B&J?
Zonder gekheid, fakking lekker. B&J.quote:
Daar mag ik geen uitspraken over doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Vindt @:ijs_beer dat ook lekker, B&J?
Ik heb ijsberen smaak.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zonder gekheid, fakking lekker. B&J.
Oeh. Dan komt het ook hier zoquote:
Het zijn nog geen dikke vlokken en de straat wordt nog niet wit, alleen de auto's.quote:
Het klopt wel als ik Buienradar/sneeuwrader zo eens bekijk. Het zou dan hier rond 18:30 moeten beginnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zijn nog geen dikke vlokken en de straat wordt nog niet wit, alleen de auto's.
MAAR TOCH
Veel vroeger dan verwacht
Dat is jammer. Woon je ergens waar het gewoon vogelonaantrekkelijk is, of is dit sinds kort.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hier al weken geen vogels in de tuin gezien terwijl het qua eten echt een paradijs is.
He luna van pino, jij hier?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hier al weken geen vogels in de tuin gezien terwijl het qua eten echt een paradijs is.
Nee integendeel. Ik woon in de vogelhemel zo ongeveer. Ik denk gewoon dat ze niet perse hier in de tuin hoeven zijn voor voedsel.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is jammer. Woon je ergens waar het gewoon vogelonaantrekkelijk is, of is dit sinds kort.
Dieren trekken altijd weg voor natuurrampen, misschien is dat het
Jawel, maar het lijkt erop dat we er daar maar een van hebben en zij is er inmiddels op gewezenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar qua topicreeks is het handig voor mensen die een eerdere agenda hebben gevolgd dat ze ook de meest recente in hun AT krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |