Ik zie dat de hoezen er soms afgaan, als er een belangrijke Spanjaard langskomt o.a.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het behang tegen de achterwand is zelfs bedekt met een witte doek.
Rutte kent z'n prioriteiten!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat de hoezen er soms afgaan, als er een belangrijke Spanjaard langskomt o.a.
[ afbeelding ]
Dat is het zeker, En ziet er eigenlijk juist heel goedkoop uit. Dat maakt die opmerking van Sherry ook zo gek.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
Het is wel echt heel lelijk
[ afbeelding ]
Dat is geen belangrijke Spanjaard, want @Strani staat niet op die fotoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat de hoezen er soms afgaan, als er een belangrijke Spanjaard langskomt o.a.
[ afbeelding ]
Jullie hebben inderdaad geen gras maar hooi.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:56 schreef Strani het volgende:
*Kijkt naar buiten om te zien welke kleur het gras heeft
Oh nee dit is Spanje, we hebben hier geen gras.
Ah schattig ditquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is geen belangrijke Spanjaard, want @:Strani staat niet op die foto
En ze hebben andere stoeltjesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik laat je even zien hoe het ook kanquote:
De onderste foto is van het staatsbezoek van de Zuid-Limburgse leider en z'n ministers.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interessant, duidelijk een complot.
We zijn weer iets op het spoor!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interessant, duidelijk een complot.
Je wilde geen sneeuw, je krijgt geen sneeuw, is het wéér niet goedquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Hier ligt alleen maar een miezerig waasje sneeuw op sommige plekken
Snap ik wel. Zelfs de sneeuw wil nog niet gevonden worden in de straten van Zoetermeer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Hier ligt alleen maar een miezerig waasje sneeuw op sommige plekken
We hebben er mooi van genoten de laatste zes maanden, en da's veel waardquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Daar ging m'n premium accountBen benieuwd of ik me er héél erg aan ga irriteren of dat het wel meevalt.
Ik zei ook niet dat ik dat vervelend vond hequote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wilde geen sneeuw, je krijgt geen sneeuw, is het wéér niet goed
Goed zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Snap ik wel. Zelfs de sneeuw wil nog niet gevonden worden in de straten van Zoetermeer.
We merken het wel als wat trager reageert en wat chagrijniger wordt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Daar ging m'n premium accountBen benieuwd of ik me er héél erg aan ga irriteren of dat het wel meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |