abonnement Unibet Coolblue
pi_197876007
twitter

Hij heeft gelijk, als Trump niet veroordeeld wordt, kan je dat hele impeachment in de prullenbak smijten.
Als je dit vergelijkt met wat ze Clinton aandeden, terecht, hij had onder ede gelogen, maar die relatie met Lewinski was iets tussen hem, haar en zijn vrouw.
  zondag 7 februari 2021 @ 18:33:26 #103
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_197876468
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 18:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft gelijk, als Trump niet veroordeeld wordt, kan je dat hele impeachment in de prullenbak smijten.
Als je dit vergelijkt met wat ze Clinton aandeden, terecht, hij had onder ede gelogen, maar die relatie met Lewinski was iets tussen hem, haar en zijn vrouw.
Zet de prullenbak maar vast open...

Ik geloof er niks van dat die hypocriete, corrupte bende die zichzelf Republikeinen noemen, Trump gaan veroordelen.
  zondag 7 februari 2021 @ 19:03:55 #104
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197877032
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 18:33 schreef Aikara het volgende:

[..]

Zet de prullenbak maar vast open...

Ik geloof er niks van dat die hypocriete, corrupte bende die zichzelf Republikeinen noemen, Trump gaan veroordelen.
Nee natuurlijk niet. De Republikeinen zijn daar veel te egoïstisch voor. Die denken immers slechts aan hun eigen belang en op korte termijn zijn dat de midterms in 2022. Dan hebben ze gewoon de Trump aanhang weer nodig om überhaupt nog een kans te hebben want met voter suppression alleen komen ze er niet. Bovendien schijten ze ook gewoon in hun broek voor de eigen achterban.

Dat laatste kan ik me nog wel voorstellen als je ziet wat dat voor volk is en hoeveel wapens en munitie die lui in huis hebben.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_197877274
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 19:03 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. De Republikeinen zijn daar veel te egoïstisch voor. Die denken immers slechts aan hun eigen belang en op korte termijn zijn dat de midterms in 2022. Dan hebben ze gewoon de Trump aanhang weer nodig om überhaupt nog een kans te hebben want met voter suppression alleen komen ze er niet. Bovendien schijten ze ook gewoon in hun broek voor de eigen achterban.

Dat laatste kan ik me nog wel voorstellen als je ziet wat dat voor volk is en hoeveel wapens en munitie die lui in huis hebben.
Als die Trump-aanhang überhaupt gaat stemmen.
Angst inderdaad, er is maar weinig nodig om van geliefd gehaat te worden. Ik dacht dat de proudboys ook klaar waren met Trump, vanwege geen pardons. Hoe zit het daar nu mee?
  zondag 7 februari 2021 @ 19:27:23 #106
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197877451
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 19:16 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Als die Trump-aanhang überhaupt gaat stemmen.
Angst inderdaad, er is maar weinig nodig om van geliefd gehaat te worden. Ik dacht dat de proudboys ook klaar waren met Trump, vanwege geen pardons. Hoe zit het daar nu mee?
Maar dat is juist de catch. Bij een veroordeling mag Trump nooit meer een overheidsfunctie bekleden, dus ook geen president worden en dan haakt de aanhang inderdaad af en zijn de Republikeinen die stemmen kwijt.

Ik zie het echt niet gebeuren hoor. 10, hooguit 12 Republikeinen zullen misschien met de Dems meestemmen, but that's it. Meen dat ze er iets van 19 nodig hebben.

O wat die proudboys betreft, lijkt er iig op dat ze Roger Stone in een tamelijk lastige situatie hebben gebracht: https://www.justsecurity.(...)-for-capitol-attack/ >:)

[ Bericht 18% gewijzigd door kladderadatsch op 07-02-2021 19:56:26 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_197877972
twitter

Deze tweet kwam ik een aantal malen tegen.
En ik dacht lama. En toen wtf.
Hoe komtie erop? Een senator. Goed met cijfertjes volgens de bio. Níet met feiten.
  zondag 7 februari 2021 @ 20:01:14 #108
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197878076
Mja, daarom verwacht ik ook dat dit hele impeachment proces wel weer één grote whataboutery show zal worden waarin de Republikeinen zichzelf als eeuwig slachtoffer van de 'radical left' neer zullen zetten waarbij ze en passant ook nog een hoop geld binnen weten te harken via fundraising.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zondag 7 februari 2021 @ 20:12:51 #109
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197878359
quote:
Ja, ik heb dat boek van Chris Hedges (American Fascists: The Christian Right and the War on America) jaren geleden al eens gelezen, maar dit is toch echt wel weer de overtreffende trap hoor.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 zondag 7 februari 2021 @ 20:53:47 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197878985
Weer een republikein gecanceld door de deepstate wegens het verspreiden van zijn mening.

twitter


Schande! Boeh!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 7 februari 2021 @ 21:02:43 #111
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197879125
Tuig is het, met hun eeuwige projectie. :r Dat artikel raad ik trouwens af om te lezen als je kids hebt, niet goed voor je bloeddruk...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_197879219
Er is nog hoop voor Amerika. 56% van de Amerikanen willen Trump impeachen en hem niet meer toelaten in een openbaar ambt. 43% wenst dat niet... dat is een deprimerend cijfer
pi_197879587
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:08 schreef Bluesdude het volgende:
Er is nog hoop voor Amerika. 56% van de Amerikanen willen Trump impeachen en hem niet meer toelaten in een openbaar ambt. 43% wenst dat niet... dat is een deprimerend cijfer
Je spreekt jezelf tegen. Is het nou hoopvol of deprimerend? 🤔
pi_197879606
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Is het nou hoopvol of deprimerend? 🤔
beiden
43 % is deprimerend
56 % is hoopvol
pi_197880449
quote:
8s.gif Op zondag 7 februari 2021 20:01 schreef kladderadatsch het volgende:
Mja, daarom verwacht ik ook dat dit hele impeachment proces wel weer één grote whataboutery show zal worden waarin de Republikeinen zichzelf als eeuwig slachtoffer van de 'radical left' neer zullen zetten waarbij ze en passant ook nog een hoop geld binnen weten te harken via fundraising.
Dus geen consequenties. Als je niet herkozen wordt, pleeg je staatsgreep. Lukt dat, dan blijf je nog 4 jaar (of langer, ril :r ) president, mislukt het, dan ben je geen president meer en kan je niet meer door de senaat veroordeeld worden.
Vooral proberen deze eikel nog een keer verkiesbaar te stellen, dan creëert hij het Trump-koningshuis met een volgende staatsgreep.
Wat slikken of roken die republikeinen dat ze dit niet zien? Dat ze niet zien dat T. Ook geen dankbaarheid kent, een keer tegen hem ingaan en hij gooit je voor de Qanon-meute.
pi_197881115
Oh nieuwe strategie blijkbaar, het is de schuld van Pelosi! :')

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197881637
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:18 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Dus geen consequenties. Als je niet herkozen wordt, pleeg je staatsgreep. Lukt dat, dan blijf je nog 4 jaar (of langer, ril :r ) president, mislukt het, dan ben je geen president meer en kan je niet meer door de senaat veroordeeld worden.
Vooral proberen deze eikel nog een keer verkiesbaar te stellen, dan creëert hij het Trump-koningshuis met een volgende staatsgreep.
Wat slikken of roken die republikeinen dat ze dit niet zien? Dat ze niet zien dat T. Ook geen dankbaarheid kent, een keer tegen hem ingaan en hij gooit je voor de Qanon-meute.
Ik kan maar één verklaring bedenken: De GOP denkt dat ze de Trump base nodig hebben om weer aan de macht te komen en vrezen dat het zonder Trump niet lukt. Het is pure calculatie. Het zou mij niet verbazen dat achter hun façade de meeste Republikeinen Trump een mongool vinden die ze liever kwijt zijn dan rijk.
  zondag 7 februari 2021 @ 23:45:13 #118
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_197881846
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 17:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zie ook het stuk uit Politico magazine dat ik onlangs postte. In bepaalde kringen is het christendom verwoven geraakt met politieke opvattingen en is de schrift niet leidend voor de opvattingen, maar die politiek.
Dat was een interessant artikel, nog bedankt.
Spoilers!
pi_197882248
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik kan maar één verklaring bedenken: De GOP denkt dat ze de Trump base nodig hebben om weer aan de macht te komen en vrezen dat het zonder Trump niet lukt. Het is pure calculatie. Het zou mij niet verbazen dat achter hun façade de meeste Republikeinen Trump een mongool vinden die ze liever kwijt zijn dan rijk.
Ja ik heb ook al verschillende verhalen gelezen/ gehoord dat er bij een deel een groot verschil bestaat tussen wat er gedacht wordt en wat er in het openbaar gezegd/ gestemd wordt. Eric Swalwell had nog een voorbeeld dat het meer een kwestie van resultaat behalen is. Je moet dan wel geen last van enige moraliteit hebben natuurlijk.

quote:
[..]

There are my one-on-one friendships, where they'll confide that they don't like the guy, The guy's got to go. He's awful. There are the ones who say that they're afraid of primaries. I've got a friend on the Judiciary Committee, he'll come over to me after a heated exchange between both sides, and he'll just kind of eye roll what he just said. It's a matter of trying to determine who's really afraid and making decisions out of fear, who can't stand him and wants to show the resolve to do the right thing, who thinks it's just a joke -- and they're in on the joke and they just have to do this because of the pro-wrestling effect -- and then who actually believes in him? Those are the four categories that I have found among my colleagues.

[..]

A lot of those people you’re referring to have also attacked you in very personal terms over the Axios report that revealed your campaign and office was infiltrated by a Chinese spy circa 2014. Can you talk about what that experience has been like?

For my family, the death threats have flooded in. Not just my wife and I, but it’s also been for my father, my brothers, their friends. And all for a story where — don’t take my word for it when I say there’s no wrongdoing. I can’t talk about the case, but there was no wrongdoing. The FBI multiple times issued statements saying that there’s no wrongdoing. All I can do is just do my job and not let it affect me.

There is a colleague of mine who sent a tweet out just attacking me, and I texted him and I said, “Really?” He called me, and he was like, “Hey bro! How you doing, man?” I’m like, “How am I doing? You just sent out a tweet attacking me. Why are you doing this?” He goes, “I didn’t know I sent a tweet.” I’m like, “What do you mean you don’t know you sent a tweet?” He said, “Oh, let me check on that.” He called me back, “Oh, my staff sent it.”

I said, “Well, take it down. Why don’t you call me if you have questions?” He goes, “Well, I don’t think you did anything wrong. You did exactly what you’re supposed to do.” I said, “Well, then take down the tweet, don’t be a part of this feeding frenzy.” He’s like, “It’s coming down, I swear.” He texts me, “Just talked to them, it’s coming down.” But he didn’t take it down, so I called him again, and he goes, “Hey man, so my staff said that this is the best performing tweet we’ve had. And I’m not going to say anything else. If I’m asked about this publicly, I’m going to say you did the right thing. But if we take it down, it will be so obvious.” I’m like, That’s courage around here?

Bron


[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 08-02-2021 00:41:26 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197882400
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 21:08 schreef Bluesdude het volgende:
Er is nog hoop voor Amerika. 56% van de Amerikanen willen Trump impeachen en hem niet meer toelaten in een openbaar ambt. 43% wenst dat niet... dat is een deprimerend cijfer
Goh, 40% van de Amerikanen kiest in een pol voor de pro-Trump optie. Niet echt verrassend. Ik heb het al eens eerder gezegd: als je in Amerika pollt of de scheten van Trump lekker ruiken, zal 40% 'ja' antwoorden.
pi_197883308
Als iemand nog geïnteresseerd is, komt er woensdag as. een docu op bbc2.
Drie delen zelfs.

“ With Trump out of power, those who had ringside seats during four years of dangerous and often chaotic foreign policy are now describing their – often bruising – encounters in a major new documentary series.
The three-part BBC series, Trump Takes on the World, by the award-winning documentary maker Norma Percy, reveals extraordinary access to key observers of the president.”

https://amp.theguardian.c(...)tter_impression=true
  maandag 8 februari 2021 @ 07:47:42 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197883550
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 00:40 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Goh, 40% van de Amerikanen kiest in een pol voor de pro-Trump optie. Niet echt verrassend. Ik heb het al eens eerder gezegd: als je in Amerika pollt of de scheten van Trump lekker ruiken, zal 40% 'ja' antwoorden.
Die 40% is een terugkerend beeld. Het heeft zich ook vertaald in de uiteindelijke uitslag van de verkiezingen. Dat zie je niet alleen in de VS , maar is eigenlijk een wereldkundig fenomeen. Alleen met ondemocratische kunstgrepen kunnen supporters van dit soort politieke stromingen hun versie van "democratie" aan de bevolking opdringen. Mensen moeten zich dit beseffen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 8 februari 2021 @ 09:53:06 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197884730
Verslaggever dook een dag lang in de strontpot die OAN heet:

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197886474
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 09:53 schreef Szura het volgende:
Verslaggever dook een dag lang in de strontpot die OAN heet:

[ twitter ]
Beetje matig artikel, geen analyses, alleen een opsomming wat ze zoal zag.
Maakt wel weer duidelijk over waaróm 77 miljoen mensen op Trump stemmen en dat dit geen bal te maken heeft met of democraten hen deplorables noemen of niet. Ze krijgen 24/7 democraten-haat en propaganda over zich heen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_197888242
Fetterman gaat voor de senaat in 2022:

twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')