Rocky top! Maar niets speciaal, toevallig van het een komt het ander, ze hebben de hoofdnummers gewoon extreem goed weten te kiezen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:33 schreef IxCalypso het volgende:
Je hebt iets met Rocky? Of met Dolf?
Pomplemoose heerlijke covers maakt zij!quote:
Hier zijn dingen gewist ^^quote:
Ik hou van alles wat Iers is, nou niet alles, Maar het nummer Zombie....quote:
Zombies welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft niets met The Walking Dead te maken natuurlijk.
Ehh nee?quote:
Die ene spijkerbroek wil ik 9 uur lang achter elkaar aflikken tot mijn tong meh zegt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha heerlijk die ook! Dance like you mean it! [ link | afbeelding ]
Hah, nu moet ik het clipje een 2e keer bekijken...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ene spijkerbroek wil ik 9 uur lang achter elkaar aflikken tot mijn tong meh zegt.
Waarom? Hij wil alles likken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hah, nu moet ik het clipje een 2e keer bekijken...
Oh geen idee..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee? Oh, daar was deze avond een Beth Hart battle.
Vandaar.
Ik ook, niet vaak, maar wel somsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh geen idee..
Mooi toeval dan.
Ik post Beth wel vaker
Ik hou niet van ordinaire vrouwenquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou niet van ordinaire vrouwen
Blijft een lekker nummer.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:29 schreef UitStraling het volgende:
Als mannen deze plaat niet lekker vinden moet je ze als vrouwtje eigenlijk niet neuken want dan zit je met zo'n zacht blauw besje opgescheept.
Grrrrrrrrr, lekker, oeps vrouwquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:29 schreef UitStraling het volgende:
Als mannen deze plaat niet lekker vinden moet je ze als vrouwtje eigenlijk niet neuken want dan zit je met zo'n zacht blauw besje opgescheept.
Oopsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
[..]
Grrrrrrrrr, lekker, oeps vrouw
Zo jammer dat ze verdwenen is, was zo'n fijn diertje!quote:
Kwetsbaar hertje welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze verdwenen is, was zo'n fijn diertje!
Best eng btw als je ziet wat er de laatste 2 jaar gebeurt in de wereld. Wie heeft er nou eigenlijk gelijk?quote:
De wappies in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Best eng btw als je ziet wat er de laatste 2 jaar gebeurt in de wereld. Wie heeft er nou eigenlijk gelijk?
Gelijk? Dat is een oordeel, trek je eigen plan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Best eng btw als je ziet wat er de laatste 2 jaar gebeurt in de wereld. Wie heeft er nou eigenlijk gelijk?
Ja dat is het domste wat je kunt doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gelijk? Dat is een oordeel, trek je eigen plan.
Wie zijn dat?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wappies in ieder geval niet.
Jij dus. Das goed nieuwsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wappies in ieder geval niet.
Vind je dat een gekke vraag? Zo lijkt de maatschappij toch in elkaar te zitten nu? Fora ook trouwensquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:57 schreef cosmosis het volgende:
Niemand heeft gelijk, wat een onnozele vraag..
Ik was ooit blondquote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is het domste wat je kunt doen
Weet ik, ik verlang iedere verloren minuut naar jouw kruis, true.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik was ooit blondNu verpletterend knap uiteraard.
Ik denk dat ik daar een betere kijk op heb.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar dacht mijn universiteit anders over, maar goed ^^
Ik studeerde pyschologie daar. Ik denk ook een goede kijk te hebben opquote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar een betere kijk op heb.
Nahquote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik studeerde pyschologie daar. Ik denk ook een goede kijk te hebben op
Jij vind me vervelend omdat ik de vrouwelijke versie van jou ben minus de aangedikte verhaaltjes die je elke dag vertelt op foraquote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:15 schreef UitStraling het volgende:
Zoals zijn vrouw danst, dan snap je het wel denk ik zo
Nopes.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij vind me vervelend omdat ik de vrouwelijke versie van jou ben minus de aangedikte verhaaltjes die je elke dag vertelt op fora
`quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij vind me vervelend omdat ik de vrouwelijke versie van jou ben minus de aangedikte verhaaltjes die je elke dag vertelt op fora
Ow absoluut, ik denk dat geen enkel mens on earth zichzelf totaal kent.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:20 schreef cosmosis het volgende:
Nogmaals, psychology gestudeerd hebben is geen garantie dat je andere beter door hebt, laat staan jezelf! (Maar dat weet je zelf natuurlijk erg goed als volleerd psychologe!)
Psychologiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:20 schreef cosmosis het volgende:
Nogmaals, psychology gestudeerd hebben is geen garantie dat je andere beter door hebt, laat staan jezelf! (Maar dat weet je zelf natuurlijk erg goed als volleerd psychologe!)
Ik ben na 2 jaar gestopt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:20 schreef cosmosis het volgende:
Wist je dat zelfs het percentage van de studenten welke afstuderen op een psychologische studie, een steekje los zit, hoger is dan studenten welke niet geintereseerd zijn in psychology? Just sayin.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow absoluut, ik denk dat geen enkel mens on earth zichzelf totaal kent.
Denken dat die clown d’r studie heeft afgerond.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wist je dat zelfs het percentage van de studenten welke afstuderen op een psychologische studie, een steekje los zit, hoger is dan studenten welke niet geintereseerd zijn in psychology? Just sayin.
Weetje waarom ik stopte na 2 jaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wist je dat zelfs het percentage van de studenten welke afstuderen op een psychologische studie, een steekje los zit, hoger is dan studenten welke niet geintereseerd zijn in psychology? Just sayin.
Dat zeg ik net.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Denken dat die clown d’r studie heeft afgerond.
Jouw woordgebruik richting mij, dat daar nog geen TR voor gekomen is, elke week weer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Denken dat die clown d’r studie heeft afgerond.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jouw woordgebruik richting mij, dat daar nog geen TR voor gekomen is, elke week weer.
Ow okee, ik zeg het ook alleen maar omdat je eerder liep te roepen dat je iedereen op Fok door hebt omdat je psychologie hebt gestudeerd, vandaar... No hard feelings.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Weetje waarom ik stopte na 2 jaar?
Ik kende Fok toen nog niet, maar het leek er wel op.
Nah. Zo zit ik niet in elkaar, maar ik vind dat je wel wat aardiger mag chatten.quote:
Snap niet dat jij reageert op haar, die vind jou saai en nietszeggend tot in de macht 1800, gooi gewoon poep in haar gezicht kerel, daar help je twee mensen mee.quote:
Dat heeftie zojuist gedaan om 2 woorden ipv 1 vuil te maken aan ICquote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap niet dat jij reageert op haar, die vind jou saai en nietszeggend tot in de macht 1800, gooi gewoon poep in haar gezicht kerel, daar help je twee mensen mee.
Kijk uit, de politie leest mee!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap niet dat jij reageert op haar, die vind jou saai en nietszeggend tot in de macht 1800, gooi gewoon poep in haar gezicht kerel, daar help je twee mensen mee.
TR gedaan, elke TR die ik heb gedaan, dat waren er 3 in al die jaren. Elke keer zit jij erbij.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zielig figuur.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
TR gedaan, elke TR die ik heb gedaan, dat waren er 3 in al die jaren. Elke keer zit jij erbij.
Gaapquote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
TR gedaan, elke TR die ik heb gedaan, dat waren er 3 in al die jaren. Elke keer zit jij erbij.
Vind je, na al die bannen die ik krijg?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zielig figuur.
Dat is het juist, dat willen ze niet als het om mij gaat.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is het juist, dat willen ze niet als het om mij gaat.
Ik ben evil en je mag alles tegen me zeggen.
Gebruik je psychologische mensenkennis die je hebt opgebouwd in die 2 jaar. Dan is het makkelijker om deel te nemen aan Fok conversaties zonder dat je weer een kortsluiting in je brein krijgt als iemand een opmerking maakt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
En als ik dan terug bijt, ben ik degene die de ban krijgt.
Ik ga me niet verantwoorden. Ik zit niet fout.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gebruik je psychologische mensenkennis die je hebt opgebouwd in die 2 jaar. Dan is het makkelijker om deel te nemen aan Fok conversaties zonder dat je weer een kortsluiting in je brein krijgt als iemand een opmerking maakt.
Op elk forum uitgekotst worden, maar dat ligt allemaal aan anderen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ga me niet verantwoorden. Ik zit niet fout.
Nou en? Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb politie in mijn familie, heb ik je al eerder vertelt. Wat wil je aantonen met dit?
Elk forum?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op elk forum uitgekotst worden, maar dat ligt allemaal aan anderen!
Nergens meld ik dat je fout zit, ik mag hopen dat je dat zelf door hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 02:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ga me niet verantwoorden. Ik zit niet fout.
Ik kan het eerlijk gezegd niet volgen. Maar zal wel aan mij liggen dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je vraagt je niet af waarom Killem dit post?
Ow echt
Jij niet, maar velen hier wel, en dat komt ook door verhalen van juist die 2 die ik ooit ge TR-ed heb.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nergens meld ik dat je fout zit, ik mag hopen dat je dat zelf door hebt.
Doe dat dan ook nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kan het eerlijk gezegd niet volgen. Maar zal wel aan mij liggen dan.
Jij hebt er niks mee te makenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Doe dat dan ook nietDit is iets ouds.
Bij jou zie ik dat verschil ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nergens meld ik dat je fout zit, ik mag hopen dat je dat zelf door hebt.
Ik heb zelfs een permaban gehad...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:11 schreef cosmosis het volgende:
Valt niets te modereren, gebeurt niets wat niet door de beugel kan..
Owja en de mod is een Feyenoord supporter die elke ochtend Haagse gestapo post.. Succes!
Nog een keer. Dat is een gekke zin.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:14 schreef cosmosis het volgende:
Je krijgt alleen maar een ban omdat je 100x je levens verhaal en haat naar andere post zonder muziek toe te voegen. Het topic heet "Wat luister je nu?"
Pas als jij muziek post.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nog een keer. Dat is een gekke zin.
Ik vind Numb een saai nummer, deze is beterquote:
Haha David Hasselhof, de periode dat hij besloot om Duits te gaan zingen! Wat een jeugdheld!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:20 schreef DeHovenier het volgende:
Bijbehorend een leuke film over een kungfuheld die in de jaren 80 Hitler verslaat
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 03:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha David Hasselhof, de periode dat hij besloot om Duits te gaan zingen! Wat een jeugdheld!
Jaaa wat een held, de ene keer zit hij stoer in de nightrider en dan dit.quote:
Als het over mij gaat, dat ben ik altijd, want een te grote mond volgens velen.quote:
Nee, het gaat niet over jou.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 04:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als het over mij gaat, dat ben ik altijd, want een te grote mond volgens velen.
Als het over iets anders gaat, de mensheid, wij nu allen in deze situatie, dan nee hoor.
vanavond en morgen js, en t blijft vriezen t/m dinsdag dacht ik.quote:
Dit gaat ook niet over jou hoor, wou ns wat rustigers luisteren.quote:
Dan doe je dat toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 04:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit gaat ook niet over jou hoor, wou ns wat rustigers luisteren.
Geen betekenis?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 04:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat ik nu iets rustigers wou luisteren.
Ja die post je vaker.quote:
luister ik over een kwartiertjequote:
Waarom post je dat nummer zo vaak, Ik post Prince vaak.quote:
Vind het een lekker nummer, dus daaromquote:Op zaterdag 6 februari 2021 04:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom post je dat nummer zo vaak, Ik post Prince vaak.
Omdat Prince, iedereen weet wat ik van Prince's muziek vind
Ik val ook wel voor betekenissen bij sommige nummers. Lyrics ^^quote:Op zaterdag 6 februari 2021 04:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vind het een lekker nummer, dus daarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |