abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197846282
Nog 2 maanden en men kan weer roepen dat we de golf geminimaliseerd hebben _O_.
pi_197846338
zelfs met een lockdown en een avondklok blijven we in de +4000 besmettingen per dag hangen.
het gaat pas serieus naar benden, als het mooi weer wordt.
pi_197846380
twitter
pi_197846429
quote:
Kan niet op met de pret.
pi_197846430
quote:
Gezellig!
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_197846473
quote:
En dan heb je ook nog mensen die dit gaat verdedigen :')
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 07:40:35 #182
5428 crew  miss_sly
pi_197846495
https://nos.nl/artikel/23(...)mt-in-nederland.html

Ik vind dit een interessant stuk. Er wordt ook duidelijk in uitgelegd hoe het dit net de verschillende getallen en hun moment in de tijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197846534
quote:
We zijn als maatschappij kmettergek geworden voor een virus met death rate 0.25% IFR.
pi_197846554
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 01:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Lekker bijdehand weer als je inhoudelijk op je plaats gezet wordt _O-
Alsof er met jou valt te discusseren. Dat is godsonmogelijk en irritant. Zelfs om na te lezen.
Go hard or go home
  zaterdag 6 februari 2021 @ 08:10:41 #186
22565 asco
Los in deze tent
pi_197846603
Ik begrijp het niet. Al in het begin van deze epidemie heb ik gelezen dat de kans op besmetting in de buitenlucht zo goed als nul is.

Vervolgens mag je een jaar later niet in groepjes schaatsen en is er een sleeverbod. 🤣🙄😳

Dan heb je er als bestuurder echt niks van begrepen.
pi_197846636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
Onze Arie pleit ervoor om de ongelijkheid tussen leerlingen nog maar wat verder te vergroten, aangezien ouders die de mogelijkheden hebben natuurlijk echt wel gaan zorgen dat hun eigen kroost niet blijft zitten:
[..]

Kinderen mogen niet de dupe worden van de crisis. Dus laten we ze gewoon een schooljaar opnieuw doen.
Bij welk % zittenblijvers verwacht je in de knoei te komen qua klassengroottes? Probleem zal dan vooral bij de instroom ontstaan natuurlijk. Als er 10 in groep 8 blijven zitten dan ook 10 in groep 7. Maar als je er 10 in groep 1 laat zitten heb je er 10 extra.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 08:23:15 #188
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_197846641
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:10 schreef asco het volgende:
Ik begrijp het niet. Al in het begin van deze epidemie heb ik gelezen dat de kans op besmetting in de buitenlucht zo goed als nul is.

Vervolgens mag je een jaar later niet in groepjes schaatsen en is er een sleeverbod. 🤣🙄😳

Dan heb je er als bestuurder echt niks van begrepen.
Dat is gewoon krankzinnig. Maar ze flikken het allemaal nu.
Net als de mondkapjes, is precies zo gegaan. Eerst werkten ze niet, en nu zijn ze verplicht en sta je met een BOA te discussiëren omdat je hem niet op heb. :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 08:24:50 #189
5428 crew  miss_sly
pi_197846651
Deze vond ik ook interessant!

https://www.vpro.nl/progr(...)4i2uQkpuGAQbjCaF8BtM

Hoe alles in elkaar grijpt; negatief, maar ook positief als daarop ingezet wordt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 6 februari 2021 @ 08:28:12 #190
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197846672
quote:
Haha, krijg toch lekker de tering _O-

Kinderen zitten al bijna een jaar bijna thuis, bijna geen vermaak zoals zwemparadijs, binnenspeeltuin, überhaupt een kinderfeesten etc mogelijk.

Nu heb je ze beloofd lekker in de sneeuw te gaan ravotten en van de heuvel te sleeën dit weekend.

Nee nee, verboten!! Doe toch normaal man, lekker in de frisse buitenlucht. Hopelijk gaat iedereen massaal. Ik zou die boete ervoor over hebben in ieder geval.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 6 februari 2021 @ 08:31:27 #191
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_197846689
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:28 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Kinderen zitten al bijna een jaar bijna thuis, bijna geen vermaak zoals zwemparadijs, binnenspeeltuin, überhaupt een kinderfeesten etc mogelijk.

Nu heb je ze beloofd lekker in de sneeuw te gaan ravotten en van de heuvel te sleeën dit weekend.

Nee nee, verboten!! Doe toch normaal man, lekker in de frisse buitenlucht. Hopelijk gaat iedereen massaal. Ik zou die boete ervoor over hebben in ieder geval.
FOEI, dat is niet de bedoeling meneertje

We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_197846691
Goedemorgen.

We gaan er weer flink tegenaan!

@Caland
  zaterdag 6 februari 2021 @ 08:32:15 #193
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197846695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:31 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

FOEI, dat is niet de bedoeling meneertje

[ afbeelding ]
Ik wacht met smart op uitgelekte foto’s van Grapperhaus op een sleetje :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197846763
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:28 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Heb je het verhaal überhaupt gelezen? Er is geen algeheel sleeverbod hè. Alleen op die specifieke plek mag het even niet, te weten een 51 meter hoge duin.
En dan niet om burgers te treiteren,maar omdat het wachten is op ongelukken en grote drukte want als er een keer sneeuw valt moet heel Nederland kennelijk hysterisch worden.

Ongelukken die we gezien de nog steeds substantiële druk op de ziekenhuizen willen voorkomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elan op 06-02-2021 08:53:02 ]
blablablabla
pi_197846785
Sowieso een domper die sneeuw in het hele coronaverhaal je zou zondag en maandag zomaar 70/80% minder testen kunnen optekenen door dat mensen de weg niet op willen/kunnen en/of teststraten dicht zijn. Net nu er een mogelijk keerpunt lijkt te zijn ontstaan met oog op die Britse variant raak je tijdelijk het zicht kwijt.
blablablabla
pi_197846787
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 07:32 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog mensen die dit gaat verdedigen :')
ik verdedig het niet maar als een verwerkverbod geen probleem was dan kan schaatsen/sleeën ook niet aangezien daar veel meer ongelukken mee gebeuren.
dan moeten ze wel een beetje consistent blijven he
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 6 februari 2021 @ 08:55:28 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197846827
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:49 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik verdedig het niet maar als een verwerkverbod geen probleem was dan kan schaatsen/sleeën ook niet aangezien daar veel meer ongelukken mee gebeuren.
:`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197846830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:49 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Volgens mij leef je ook wel redelijk onder een steen als je je daar nu ineens druk.om gaat maken want letterlijk elk weekend worden er in Nederland wel gebieden afgezet of zelfs tijdelijk afgesloten als het er te druk is.
blablablabla
pi_197846835
Gisteren Nieuwsuur gezien over die bejaarden in de vaccinatieststraat.
De bejaarden zelf vonden het allemaal prima geregeld. Een lekker dagje uit met dochterlief als chauffeuse.
Maar dan komt er zo'n mevrouw van de Ouderenbond die dan zegt: "Ach en wee, de ouderen moesten 300 meter met de rollator" Helemaal door de buitenlucht. Oei oei oei.
En ook die man van Thuiszorg: Er had veel meer over nagedacht moeten worden over de fysieke en psychologische hotseflots van de ouderen. Het is me toch wat.
Bingo middag gemist.
Onze nationale hersen-expert en knuffel-grijsaard Erik Scherder roept altijd: Mensen kom in beweging! Ga naar buiten! Probeer die hersenen te triggeren!
Het is nooit goed!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197846841
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:55 schreef Caland het volgende:

[..]

:`)
;( :')
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: