Alsof er met jou valt te discusseren. Dat is godsonmogelijk en irritant. Zelfs om na te lezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Lekker bijdehand weer als je inhoudelijk op je plaats gezet wordt
Bij welk % zittenblijvers verwacht je in de knoei te komen qua klassengroottes? Probleem zal dan vooral bij de instroom ontstaan natuurlijk. Als er 10 in groep 8 blijven zitten dan ook 10 in groep 7. Maar als je er 10 in groep 1 laat zitten heb je er 10 extra.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:59 schreef Janneke141 het volgende:
Onze Arie pleit ervoor om de ongelijkheid tussen leerlingen nog maar wat verder te vergroten, aangezien ouders die de mogelijkheden hebben natuurlijk echt wel gaan zorgen dat hun eigen kroost niet blijft zitten:
[..]
Kinderen mogen niet de dupe worden van de crisis. Dus laten we ze gewoon een schooljaar opnieuw doen.
Dat is gewoon krankzinnig. Maar ze flikken het allemaal nu.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:10 schreef asco het volgende:
Ik begrijp het niet. Al in het begin van deze epidemie heb ik gelezen dat de kans op besmetting in de buitenlucht zo goed als nul is.
Vervolgens mag je een jaar later niet in groepjes schaatsen en is er een sleeverbod. 🤣🙄😳
Dan heb je er als bestuurder echt niks van begrepen.
Haha, krijg toch lekker de teringquote:
FOEI, dat is niet de bedoeling meneertjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Haha, krijg toch lekker de tering
Kinderen zitten al bijna een jaar bijna thuis, bijna geen vermaak zoals zwemparadijs, binnenspeeltuin, überhaupt een kinderfeesten etc mogelijk.
Nu heb je ze beloofd lekker in de sneeuw te gaan ravotten en van de heuvel te sleeën dit weekend.
Nee nee, verboten!! Doe toch normaal man, lekker in de frisse buitenlucht. Hopelijk gaat iedereen massaal. Ik zou die boete ervoor over hebben in ieder geval.
Ik wacht met smart op uitgelekte foto’s van Grapperhaus op een sleetjequote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:31 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
FOEI, dat is niet de bedoeling meneertje
[ afbeelding ]
Heb je het verhaal überhaupt gelezen? Er is geen algeheel sleeverbod hè. Alleen op die specifieke plek mag het even niet, te weten een 51 meter hoge duin.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:28 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Haha, krijg toch lekker de tering
Kinderen zitten al bijna een jaar bijna thuis, bijna geen vermaak zoals zwemparadijs, binnenspeeltuin, überhaupt een kinderfeesten etc mogelijk.
Nu heb je ze beloofd lekker in de sneeuw te gaan ravotten en van de heuvel te sleeën dit weekend.
Nee nee, verboten!! Doe toch normaal man, lekker in de frisse buitenlucht. Hopelijk gaat iedereen massaal. Ik zou die boete ervoor over hebben in ieder geval.
ik verdedig het niet maar als een verwerkverbod geen probleem was dan kan schaatsen/sleeën ook niet aangezien daar veel meer ongelukken mee gebeuren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 07:32 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog mensen die dit gaat verdedigen
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik verdedig het niet maar als een verwerkverbod geen probleem was dan kan schaatsen/sleeën ook niet aangezien daar veel meer ongelukken mee gebeuren.
dan moeten ze wel een beetje consistent blijven he
Volgens mij leef je ook wel redelijk onder een steen als je je daar nu ineens druk.om gaat maken want letterlijk elk weekend worden er in Nederland wel gebieden afgezet of zelfs tijdelijk afgesloten als het er te druk is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 08:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik verdedig het niet maar als een verwerkverbod geen probleem was dan kan schaatsen/sleeën ook niet aangezien daar veel meer ongelukken mee gebeuren.
dan moeten ze wel een beetje consistent blijven he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |