abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 februari 2021 @ 22:25:04 #276
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197916924
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:05 schreef DrMarten het volgende:
Het verschil tussen bijna een jaar thuiswerken en gewoon op kantoor zitten. 2x zoveel elektriciteit verbruikt als vorig jaar :X.
Wel 50 m3 minder gas, maar deze dagen verstook ik dat er wel weer bij voor komend jaar :')
dubbel zoveel? dat is wel stevig.. hele dag de TV aan ofzo? :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197917220
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

dubbel zoveel? dat is wel stevig.. hele dag de TV aan ofzo? :D
Hele dag monitor, laptop, lamp. In de hitte in de zomer continu een ventilator aan (of 2). Maar het elektrische kacheltje heeft het meeste verbruikt denk ik.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 9 februari 2021 @ 23:15:24 #278
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197917701
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 22:44 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hele dag monitor, laptop, lamp. In de hitte in de zomer continu een ventilator aan (of 2). Maar het elektrische kacheltje heeft het meeste verbruikt denk ik.
Jep, things add up.. ik riep dat al eens in een topic, en toen werd ik uitgelachen.. het zijn gewoon kosten die je overneemt van je werkgever, want daar werd gegarandeerd een shitload minder verbruikt.

Elektrische kachels zijn overigens nooit slim.. voor een middelmaatje in een kleine kamer zit je zo aan de 50¤ct per uur, dat zijn echt doortikkers.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197919315
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jep, things add up.. ik riep dat al eens in een topic, en toen werd ik uitgelachen.. het zijn gewoon kosten die je overneemt van je werkgever, want daar werd gegarandeerd een shitload minder verbruikt.

Elektrische kachels zijn overigens nooit slim.. voor een middelmaatje in een kleine kamer zit je zo aan de 50¤ct per uur, dat zijn echt doortikkers.
Ach, in ruil voor de energie kosten krijg ik twee keer een uur per dag reistijd terug. Ik vind de deal prima :D

En die kachel heb ik ook. Scheelt nog steeds als ik één kamer moet verwarmen of het hele huis :P
pi_197919668
Met de opbrengst van m'n zonnepanelen kan zo'n kacheltje er wel uit. :P

En ik ga nooit geen hekel hebben aan door sneeuw rijden. :') Gelukkig was het nog maar een klein stukje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197919722
Oei, vergeten wekker te zetten. Gelukkig zat er nog niemand op mijn vaste flexplek. Geluk bij een ongeluk.
For great justice!
pi_197919726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:05 schreef DrMarten het volgende:
Het verschil tussen bijna een jaar thuiswerken en gewoon op kantoor zitten. 2x zoveel elektriciteit verbruikt als vorig jaar :X.
Wel 50 m3 minder gas, maar deze dagen verstook ik dat er wel weer bij voor komend jaar :')
Ik heb mn voorschot bijna verdubbeld. :') Kreeg gelukkig vorig jaar nog flink wat terug. Maar toen begonnen we pas half maart met thuiswerken dus de duurste maanden vielen mee.
For great justice!
pi_197919732
quote:
11s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:23 schreef Q. het volgende:
Oei, vergeten wekker te zetten. Gelukkig zat er nog niemand op mijn vaste flexplek. Geluk bij een ongeluk.
Niet op de kat gaan zitten?
Tap tap tap
pi_197919855
quote:
11s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:23 schreef Q. het volgende:
Oei, vergeten wekker te zetten. Gelukkig zat er nog niemand op mijn vaste flexplek. Geluk bij een ongeluk.
Poh bofkont! Ook geen rij bij de koffieautomaat?
pi_197919864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Niet op de kat gaan zitten?
Die heeft een eigen stoel op mn werkkamer. Comfortabeler dan mn bureaustoel.
For great justice!
pi_197919868
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:38 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Poh bofkont! Ook geen rij bij de koffieautomaat?
KOFFIE! Ik wist dat ik iets vergeten was.
For great justice!
pi_197919890
quote:
11s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:39 schreef Q. het volgende:

[..]

KOFFIE! Ik wist dat ik iets vergeten was.
hmm, ja, tijd voor nog een bakkie
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197919951
Koffie :r

Niet gewoon beginnen met een halve liter bier uit blik :{w
pi_197919984
quote:
11s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:23 schreef Q. het volgende:
Oei, vergeten wekker te zetten. Gelukkig zat er nog niemand op mijn vaste flexplek. Geluk bij een ongeluk.
Wat een geluksvogel ben je toch ook he.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_197920003
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jep, things add up.. ik riep dat al eens in een topic, en toen werd ik uitgelachen.. het zijn gewoon kosten die je overneemt van je werkgever, want daar werd gegarandeerd een shitload minder verbruikt.

Elektrische kachels zijn overigens nooit slim.. voor een middelmaatje in een kleine kamer zit je zo aan de 50¤ct per uur, dat zijn echt doortikkers.
Nu stook ik 1 kamer warm, anders het hele huis terwijl ik boven zit.
Ik had in mijn lijstje ook het koffiezetapparaat, de waterkoker en zo nu en dan de oven voor de lunch nog niet meegeteld.
Meer thuis dus meer afwas dus vaker de vaatwasser aan. Over een heelnjaar telt dat aardig op.
A mind with a heart of it's own
pi_197920105
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nu stook ik 1 kamer warm, anders het hele huis terwijl ik boven zit.
Ik had in mijn lijstje ook het koffiezetapparaat, de waterkoker en zo nu en dan de oven voor de lunch nog niet meegeteld.
Meer thuis dus meer afwas dus vaker de vaatwasser aan. Over een heelnjaar telt dat aardig op.
Maar is het ook meer dan de reiskostenvergoeding, kosten die je nu niet meer maakt?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_197920198
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar is het ook meer dan de reiskostenvergoeding, kosten die je nu niet meer maakt?
Maar we hebben er zoveel vrije tijd voor terug! Ik vind het heerlijk om na het werk meteen thuis te zijn, al die mogelijkheden om leuke dingen te doen. Lekker de wc poetsen of een uitje naar de supermarkt. Heerlijk
pi_197920215
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:11 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Maar we hebben er zoveel vrije tijd voor terug! Ik vind het heerlijk om na het werk meteen thuis te zijn, al die mogelijkheden om leuke dingen te doen. Lekker de wc poetsen of een uitje naar de supermarkt. Heerlijk
Mogelijkheid om leuke dingen te doen en wc poetsen, does not compute. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197920309
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:11 schreef Senn88 het volgende:

[..]

Maar we hebben er zoveel vrije tijd voor terug! Ik vind het heerlijk om na het werk meteen thuis te zijn, al die mogelijkheden om leuke dingen te doen. Lekker de wc poetsen of een uitje naar de supermarkt. Heerlijk
Ik heb er 10~12,5 uur per week bij gekregen. En die vul ik echt niet alleen met de wc poetsen en boodschappen :P
pi_197920317
En ik kan je vertellen dat de voorraadkast gevuld vanuit de supermarkt een stuk goedkoper is dan de Kiosk, bedrijfsrestaurant, AH2Go en Subway :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2021 09:20:09 ]
pi_197920322
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mogelijkheid om leuke dingen te doen en wc poetsen, does not compute. :+
Een mooie schone troon is wel genieten hoor
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197920485
Wij krijgen 50 euro per maand netto thuiswerkvergoeding, om dus de extra energiekosten etc te dekken. Maar ik ben eind maart verhuisd naar dit huis, dus heb uberhaupt geen idee welk verbruik ik anders zou hebben want nieuw huis. Hoop vooral dat we niet veel bij hoeven te betalen, want de uitbouw is al duur genoeg. :')
pi_197920534
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Een mooie schone troon is wel genieten hoor
Goed punt, goed punt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197920626
quote:
17s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wij krijgen 50 euro per maand netto thuiswerkvergoeding, om dus de extra energiekosten etc te dekken. Maar ik ben eind maart verhuisd naar dit huis, dus heb uberhaupt geen idee welk verbruik ik anders zou hebben want nieuw huis. Hoop vooral dat we niet veel bij hoeven te betalen, want de uitbouw is al duur genoeg. :')
Mijn energieboer leest automagisch mijn gebruik uit voor gas en elektra. En doet dan een voorspelling of het voorschot nog goed is. Misschien eens naar kijken :)
  woensdag 10 februari 2021 @ 10:00:53 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197920820
Ons bedrijf heeft nog steeds alleen maar de reiskostenvergoeding stopgezet en niets bekend gemaakt over aanpassing secundaire arbeidsvoorwaarden i.c.m. het thuiswerken. Ik heb sinds een paar weken eindelijk een fatsoenlijke laptop en een mobiele telefoon van het werk. En dat is het wel.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')