gedrag. Ik heb op zich geen moeite met huidskleurquote:
Ik vind mannen niet zo leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er moet toch wel een wanhopige man zijn die jou zou doen
@:tjacka
Vrouwen wel?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind mannen niet zo leuk.
Ik heb vroeger op handbal gezeten trouwensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig dat je nu op iemand reageert die van handbal houdt 😂
Ik heb wel een vermoeden welke fabriek in Hoboken ze bedoelen. Wel eens gewerkt daar.quote:
Ik 'op zich' ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gedrag. Ik heb op zich geen moeite met huidskleur
Iedereen klikt hier op je YouTube filmpjesquote:
Je bent weer jezelf.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef Fugue het volgende:
Vermoed hetzelfde probleem bij een paar users hier
Ik ook niet, zolang het maar blank isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gedrag. Ik heb op zich geen moeite met huidskleur
Je bent wel erg bezig met dat homoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Mannen die vroeger op handbal hebben gezeten, beticht ik er van homo te zijn
Wedden dat tardis ook op handbal heeft gezeten?
Kaart gewoon een maatschappelijk probleem aan, kunnen die mensen ook niets aan doen maar je pikt ze er wel uitquote:
@TARDISquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Bijzonder de meesten die van voetbal houden gingen ook gelijk in de fjes tikkertje spelen met de balquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb vroeger op handbal gezeten trouwens
Die beginscene ook van heat he pfoeeeequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb wel wat raakvlakken met Noëlle; Heat 1995, urenlang op je paard door de sneeuw voor die ene legendary pelt en natuurlijk iemand die de kunst van voetbal voelt, snapt en omarmt
Nu wil ik niet beweren dat wij de sterren van de hemel modereeerden maar zij kon er echt helemaal niets vanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
Wat ontzettend fijn dat fugue hier geen zak meer te vertellen heeft
Heb zelf nooit op voetbal gezeten maar als ik mezelf moest vergelijken met een voetballer was ik een combinatie van vennegoor of hesselink en lukakuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bijzonder de meesten die van voetbal houden gingen ook gelijk in de fjes tikkertje spelen met de bal
Was het ooit andersquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
Wat ontzettend fijn dat fugue hier geen zak meer te vertellen heeft
Een paar weken, tot ze de handdoek in de ring gooidequote:
Okquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb zelf nooit op voetbal gezeten maar als ik mezelf moest vergelijken met een voetballer was ik een combinatie van vennegoor of hesselink en lukaku
Dat was echt een regelrechte aanfluiting jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu wil ik niet beweren dat wij de sterren van de hemel modereeerden maar zij kon er echt helemaal niets van
Ja. Freud zou een topdag hebben als hij mij mocht analyserenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met dat homo
Den of Thieves heeft de opening ook volledig gejat, maar dan een stuk matiger uitgevoerdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die beginscene ook van heat he pfoeeee
GTA5 heeft zich ook deels laten inspireren door heat
en mannen die er nu nog op zitten? (of ja zouden zitten als er geen keroowna was)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ah houterig en lompquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb zelf nooit op voetbal gezeten maar als ik mezelf moest vergelijken met een voetballer was ik een combinatie van vennegoor of hesselink en lukaku
Het werd haar emotioneel te zwaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een paar weken, tot ze de handdoek in de ring gooide
Mensen die rd2 niks vinden omdat het zo langzaam gaat op een paardquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Den of Thieves heeft de opening ook volledig gejat, maar dan een stuk matiger uitgevoerd
Als je rdr2 hebt gespeeld dan voelt GTA echt leeg en nep aan, had V maar dezelfde vibe als IV, of in dit geval heat
Zolang de bal maar in t netje gaatquote:
Die hebben in ieder geval doorzettingsvermogenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mannen die er nu nog op zitten? (of ja zouden zitten als er geen keroowna was)
In een seniorenelftal?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mannen die er nu nog op zitten? (of ja zouden zitten als er geen keroowna was)
Je moet ook een white Arabian vangen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mensen die rd2 niks vinden omdat het zo langzaam gaat op een paard![]()
Dit denk ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het werd haar emotioneel te zwaar
Maakte me verplicht die domheid van iedereen hier te lezen. Pijnlijk om te zienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bijzondere uitspraak zo vlak na jouw meltdown in onz scquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
18+ is senioren jaquote:
Juiste keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maakte me verplicht die domheid van iedereen hier te lezen. Pijnlijk om te zien
Helaas niet zo mooi en imponerend als een shire. En dat wit moet je zo vaak borstelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ook een white Arabian vangen.
Oeh watquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzondere uitspraak zo vlak na jouw meltdown in onz sc
Jij moet je vieze bek houden morti.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzondere uitspraak zo vlak na jouw meltdown in onz sc
Lekker afwachten, niet meeverdedigenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zolang de bal maar in t netje gaat
Ik wil een zwarte turkomanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet zo mooi en imponerend als een shire. En dat wit moet je zo vaak borstelen
Waar staat die van jou?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij moet je vieze bek houden morti.
Vuile achter de ellebogen teringonderkruiper.
Het enige leuke op dit forum zijn de meltdowns.
Op t juiste moment op de juiste plek staanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker afwachten, niet meeverdedigen
Is goed voor je bandquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet zo mooi en imponerend als een shire. En dat wit moet je zo vaak borstelen
Ja nee sorry die vind k niet zo mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wil een zwarte turkoman
Ja ik weet huh jij maar zoek maar op is een prachtpaard
Ik was rechtsback, lekker maaienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Op t juiste moment op de juiste plek staan
Weghorst is wel heerlijk bezig he, wat een baas
Haha wat, mooiste paardquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee sorry die vind k niet zo mooi
Jezus wat een engnekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat, mooiste paard
[ afbeelding ]
Vachtje hoor, wil de borstel nu al pakken
Flikkertjequote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat, mooiste paard
[ afbeelding ]
Vachtje hoor, wil de borstel nu al pakken
Manolevje of dani alves?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik was rechtsback, lekker maaien
Ga je ook zo'n pakkie nemen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:44 schreef Solotovski het volgende:
Dat roddelpraat van jan roos en dennis is zo gvd hard en hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |