abonnement Unibet Coolblue
pi_197832696
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat kun je helemaal niet weten :?

Zullen we alleen feiten benoemen, dat praat makkelijker.
Het is inderdaad wel een feit dat het 2-2 was gebleven als Onana minder tijd had gerekt
pi_197832701
Wel leuk voor de Steek dat hij zijn carrière af mag sluiten met een groot aandeel in het kampioenschap.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:32:37 #178
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_197832718
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel een feit dat het 2-2 was gebleven als Onana minder tijd had gerekt
Ik vind dit een moeilijk stelling, maar gelukkig heb ik het gelijk aan mijn zijde gezien de uitslag.
Dit, dus.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:32:53 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197832722
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:31 schreef Ramboetan het volgende:
Wel leuk voor de Steek dat hij zijn carrière af mag sluiten met een groot aandeel in het kampioenschap.
pi_197832738
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik schat hem wat dat betreft ook niet zo hoog in. Het enige wat ik nog als optie zie is dat hij een avondje aan de pretsigaret heeft gezeten en dat wilde maskeren. Maar goed, als het medicatie is van zijn vrouw en deze is niet door de clubarts of andere duistere dokter verstrekt, dan zie ik niet in wat er anders aan de hand zou zijn.
Is toch gewoon na te gaan? Als hij het doktersvoorschrift van zijn vrouw overlegt en beide verpakkingen dan kan de UEFA hem toch een tikje op de vingers geven voor onvoorzichtigheid?

Het is wel de corrupte UEFA natuurlijk, en die heeft het niet zo op Ajax. Maar dat wil niet zeggen dat ze zomaar voorbij kunnen gaan aan alle beginselen van redelijkheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin vrijdag 5 februari 2021 @ 13:34:26 #181
35723 crew  GGMM
pi_197832756
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

Het is wel de corrupte UEFA natuurlijk, en die heeft het niet zo op Ajax
Dit gejank word ik zo moe van.

De UEFA heeft hier gewoon groot gelijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:34:58 #182
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_197832767
De Steek gaat one kampioen maken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_197832789
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is toch gewoon na te gaan? Als hij het doktersvoorschrift van zijn vrouw overlegt en beide verpakkingen dan kan de UEFA hem toch een tikje op de vingers geven voor onvoorzichtigheid?

Het is wel de corrupte UEFA natuurlijk, en die heeft het niet zo op Ajax. Maar dat wil niet zeggen dat ze zomaar voorbij kunnen gaan aan alle beginselen van redelijkheid.
Dat is de UEFA nagegaan. Deze 12 maanden is een tikje op de vingers, anders was het 4 jaar geweest.

12 maanden is redelijk als er sprake is van onvoorzichtigheid en dat is aangetoond, althans, volgens de UEFA richtlijn. Ik vind het nog vrij fors, maar je moet natuurlijk ook voorkomen dat iedereen maar van alles gaat gebruiken en er een verhaal omheen fabriceert. Dokters genoeg die wel een briefje schrijven voor vrouw of kind als er wat euro's onder de behandeltafel schuiven.
pi_197832804
Het is allemaal wat, een keeper die geschorst wordt. Maar laten we het een beetje on topic houden. Verhalen over negerlullen, blauwe mitsu's op festivals, etc. mogen achterwege gelaten worden.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:37:08 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197832805
Een corrupte UEFA had Onana gewoon 4 jaar gegeven. Hou toch op met dat gelul.

Het heeft ook verder helemaal niets te maken met het niet inschrijven van Haller want dat is gewoon een fout van Ajax zelf. Daar heeft UEFA niets mee te maken.
pi_197832810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is toch gewoon na te gaan? Als hij het doktersvoorschrift van zijn vrouw overlegt en beide verpakkingen dan kan de UEFA hem toch een tikje op de vingers geven voor onvoorzichtigheid?

Het is wel de corrupte UEFA natuurlijk, en die heeft het niet zo op Ajax. Maar dat wil niet zeggen dat ze zomaar voorbij kunnen gaan aan alle beginselen van redelijkheid.
Maar er wordt er ook gewoon erkend dat Onana het niet bewust heeft genomen, echter volgt er toch een schorsing omdat het zijn eigen verantwoordelijkheid is.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:38:25 #187
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197832834
"Wie opzettelijk een dergelijk middel gebruikt, krijgt standaard een schorsing van vier jaar. Wordt bewezen dat zo'n product onopzettelijk is toegediend, staat daar een straf van twee jaar op. Voor verzachtende omstandigheden geldt een uitsluiting van twaalf maanden."

CoRrUpT!!!
pi_197832860
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef Landgeld het volgende:
"Ik heb een medicijn dat op de verboden lijst van de WADA staat verward met een simpel aspirientje", legt hij uit. "Het medicijn was aan mijn vriendin voorgeschreven en ik zag het per ongeluk voor een aspirine aan omdat de verpakkingen vrijwel identiek zijn."

Dit gelooft toch niemand :')
Net Contador met zijn Biefstuk die over datum was.

Komop....
De UEFA blijkbaar wel.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_197832875
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Wie opzettelijk een dergelijk middel gebruikt, krijgt standaard een schorsing van vier jaar. Wordt bewezen dat zo'n product onopzettelijk is toegediend, staat daar een straf van twee jaar op. Voor verzachtende omstandigheden geldt een uitsluiting van twaalf maanden."

CoRrUpT!!!
Waarbij een jaar (en mogelijk 2 jaar) schorsing wel enorm lang is als duidelijk is dat je het niet opzettelijk hebt gebruikt, maar dat is een andere discussie..
pi_197832880
Heeft Drommel al getekend?

Misschien bij de KNVB vragen of er een uitzondering kan worden gemaakt met de transferperiode. Al is het maar om alle Calimero's hier te zien ontploffen. Misschien in die zin wel fijn dat we zelf niet de Calimero gaan lopen uithangen met dat de UEFA ons altijd moet hebben.
pi_197832908
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:41 schreef Le1390achim het volgende:
Heeft Drommel al getekend?

Misschien bij de KNVB vragen of er een uitzondering kan worden gemaakt met de transferperiode. Al is het maar om alle Calimero's hier te zien ontploffen. Misschien in die zin wel fijn dat we zelf niet de Calimero gaan lopen uithangen met dat de UEFA ons altijd moet hebben.
Ajax wist vast al dat er een schorsing van Onana aan zat te komen, dus dat ze niemand hebben gehaald in de afgelopen transferperiode, is toch echt de eigen keus geweest..
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:43:25 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197832914
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is toch gewoon na te gaan? Als hij het doktersvoorschrift van zijn vrouw overlegt en beide verpakkingen dan kan de UEFA hem toch een tikje op de vingers geven voor onvoorzichtigheid?

Het is wel de corrupte UEFA natuurlijk, en die heeft het niet zo op Ajax. Maar dat wil niet zeggen dat ze zomaar voorbij kunnen gaan aan alle beginselen van redelijkheid.
Waarom zou de UEFA het niet op Ajax hebben? _O-
Oh.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:44:02 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_197832928
Ik kijk nu al uit naar de column van Valentijn Driessen.
Oh.
pi_197832939
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat is de UEFA nagegaan. Deze 12 maanden is een tikje op de vingers, anders was het 4 jaar geweest.

12 maanden is redelijk als er sprake is van onvoorzichtigheid en dat is aangetoond, althans, volgens de UEFA richtlijn. Ik vind het nog vrij fors, maar je moet natuurlijk ook voorkomen dat iedereen maar van alles gaat gebruiken en er een verhaal omheen fabriceert. Dokters genoeg die wel een briefje schrijven voor vrouw of kind als er wat euro's onder de behandeltafel schuiven.
Precies, deze smoes wordt ook vaak genoeg gebruikt. Zelf vind ik het niet heel realistisch dat je als topsporter zomaar wat pillen van je vrouw erin mikt. Zelfs als niet-topsporter vind ik dat al vrij vreemd.

Je kan het afwegen tegen een alternatieve verklaring: prestatie-bevorderende middelen nemen in een sport waar de concurrentie om de miljoenen gigantisch zijn.

Iedereen mag voor zichzelf uitmaken wat een realistischere verklaring is :)
pi_197832940
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ajax wist vast al dat er een schorsing van Onana aan zat te komen, dus dat ze niemand hebben gehaald in de afgelopen transferperiode, is toch echt de eigen keus geweest..
I know, mee eens, maar zou de reacties wel willen zien onder het genot van een kop thee.
  Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 13:45:02 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197832955
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zou de UEFA het niet op Ajax hebben? _O-
omdat ze tottenham extra extra tijd gaven en celsie een pingel én rood tegelijk, corruptie!!!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:46:27 #197
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197832980
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zou de UEFA het niet op Ajax hebben? _O-
Vida
Buitenspelgoals Real Madrid
Tottenham
Chelsea
Onana
Haller

C O M P L O T
pi_197832995
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat is de UEFA nagegaan. Deze 12 maanden is een tikje op de vingers, anders was het 4 jaar geweest.

12 maanden is redelijk als er sprake is van onvoorzichtigheid en dat is aangetoond, althans, volgens de UEFA richtlijn. Ik vind het nog vrij fors, maar je moet natuurlijk ook voorkomen dat iedereen maar van alles gaat gebruiken en er een verhaal omheen fabriceert. Dokters genoeg die wel een briefje schrijven voor vrouw of kind als er wat euro's onder de behandeltafel schuiven.
Dat snap ik, maar het is natuurlijk wel binnen het kader van tegengaan van vals spel door prestatieverhogende middelen te nemen. Ik vraag me af wat er zou gebeuren wanneer Messi dit was overkomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197833000
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Precies, deze smoes wordt ook vaak genoeg gebruikt. Zelf vind ik het niet heel realistisch dat je als topsporter zomaar wat pillen van je vrouw erin mikt. Zelfs als niet-topsporter vind ik dat al vrij vreemd.

Je kan het afwegen tegen een alternatieve verklaring: prestatie-bevorderende middelen nemen in een sport waar de concurrentie om de miljoenen gigantisch zijn.

Iedereen mag voor zichzelf uitmaken wat een realistischere verklaring is :)
Tja, hij geeft aan dat de doosjes op elkaar leken. Dat is niet heel onlogisch, maar wel gruwelijk dom.

En prestatiebevorderende middelen ivm concurrentie? Hij heeft helemaal geen concurrentie op het moment. Hij zal misschien best wat baat hebben bij bepaalde middelen of recreatief verbruik willen maskeren, maar ik ga toch maar even uit van het beste in de mens.

Hoe dan ook, het is een forse straf.
pi_197833021
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het is natuurlijk wel binnen het kader van tegengaan van vals spel door prestatieverhogende middelen te nemen. Ik vraag me af wat er zou gebeuren wanneer Messi dit was overkomen.
Ivm een voorbeeldfunctie had die waarschijnlijk 2 jaar gekregen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')